Administratiekantoor Groenekan

Zoek jij een topper voor jouw administratie in Groenekan?

Dan ben je aan het juiste adres.

Wij zorgen dat jij die zoekt naar een administratiekantoor Groenekan verbonden wordt aan Een kantoor dat bij je past.

Het gaafste gedeelte?

Administratiekaart doet dit compleet gratis & onafhankelijk van alle administratiekantoren uit Groenekan – voor altijd – zodat onze klanten het beste geholpen worden in 2020 en verder.

Administratie Groenekan gezocht?

Laat direct jouw opdracht uitvoeren

Administratiekantoor Groenekan
4.9
4.9 van de 5 sterren (gebaseerd op 49 reviews)

Bekijk deze video om erachter te komen hoe wij niet alleen meerwaarde bieden in Groenekan, maar in heel Nederland! Zo hebben wij ondernemers uit Westbroek, Oud Zuilen en Lage Vuursche bijvoorbeeld ook geholpen aan een administratiekantoor.

Waarom Administratie Groenekan

Op zoek naar een betaalbaar administratiekantoor in Groenekan. Zoek niet verder. De zoektocht naar het beste administratiekantoor kan nog veel moeite kosten. Je wilt immers wel de optimale partij kiezen voor het uit handen geven van de administratie. Als jij de administratie in Groenekan uit handen wilt geven raden wij jou aan om dit artikel goed door te lezen. We laten jou namelijk met een paar simpele tips zien hoe je bij de juiste partij uit kunt komen. Zo kan ook jij na het lezen van dit artikel de beste optie selecteren voor een administratiekantoor in Groenekan. Spring direct naar:

Wanneer kiezen voor een administratiekantoor in Groenekan

In zee gaan met een administratiekantoor is een van de beste investeringen die je als ondernemer maar zal maken. De administratie uit handen geven brengt meerdere voordelen met zich mee. Wij merken dat de met ons samenwerkende administratiekantoren vrijwel iedere soort administratie zullen vervullen binnen jouw organisatie. Denk hierbij aan de urenadministratie, loonadministratie maar ook aan jouw werknemer administratie. Vooral bij de grote ondernemingen zijn er een hoop administratieve taken die vervuld moeten worden.Kleine organisaties die jaarlijks maar weinig omzet genereren zullen bijna geen baat hebben bij een administratiekantoor. Heb jij wel een hoge omzet en is het je allemaal te veel dan is het een geschikte keuze.

De administratie zal geschieden door het administratie kantoor in Groenekan zelf, vaak zijn hier accountants in dienst. Dit kantoor zal niet alleen je administratie uitvoeren van jouw onderneming, ze kunnen ook de jaarrekeningen opmaken als je dit handig vindt.

Tevens zijn ze goed geïnformeerd over de financiële regelgeving, je kunt dus het een en ander vragen op het gebied van bijvoorbeeld de belastingen. Het is een organisatie die veel kennis heeft rondom de bedrijfsvoering, hierdoor nemen zij een cruciale positie in binnen de samenwerking. Van alle soorten dienstverleners die je kunt inschakelen voor je bedrijf is een administratiekantoor toch nog echt de beste keuze.

Alle administratiekantoren uit Groenekan

Bekijk ook administratiekantoren uit

Op zoek naar: betaalbaar administratiekantoor Groenekan – administratiekantoor of boekhouder

Waarom kan ik niet gewoon met een boekhouder in zee gaan? Een vraag die wij regelmatig krijgen. Het is belangrijk dat je weet dat een administratiekantoor andere dingen doet als een boekhouder. De boekhouding wordt uitgevoerd door de boekhouder, dit zijn de balansen enzovoort. De boekhouder is niet betrokken bij de algemene bedrijfsadministratie, Hiervoor moet je dus bij een administratiekantoor aankloppen.

Meestal heeft een onderneming meer profijt bij uit handen geven van de administratie, dit zijn namelijk meer werkzaamheden dan de boekhouding. Het voornaamste is natuurlijk een combinatie tussen de twee, vooral gezien het feit dat het administratiekantoor vaak even de boekhouding extra kan nalopen als je dit ook wilt. Voor zeer specifieke know-how op het gebied van de financiën zit je wel vaak bij een boekhouder. Die kennis is niet standaard voor een administratiekantoor.

Op zoek naar een administratiekantoor uit Groenekan?

Zoek een administratie professional

Klik op ‘Administratie uitbesteden’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Groenekan te vinden die bij je past.

Het uitbesteden van loonadministratie of financiële administratie in Groenekan

De pluspunten waarvan organisaties genieten bij het uit handen geven van de loonadministratie of financiële administratie in Groenekan zijn eindeloos. Laten we bij het begin beginnen. Allereerst zal je veel tijd kunnen besparen jaarlijks.

De administratie is veel werk, vooral grote bedrijven zullen dit uit ervaring weten. Door een administratiekantoor in Groenekan in te schakelen kan je deze tijd gebruiken aan werkzaamheden die meer bij jouw vakgebied passen. Wanneer je alles zelf doet dan zal er veel tijd verloren gaan. Je bent nu eenmaal niet voldoende geïnformeerd van alle functies van de administratieve tools. Wil je dit zelf leren dan ben je zo tientallen uren verder.

Je administratie uit handen geven aan een administratiekantoor uit Groenekan maakt het ook mogelijk geld te besparen. Dit omdat het kantoor vaak de mogelijkheid biedt om de boekhouding nog een keer te checken. Zij kunnen dus zien of de boekhouder inderdaad alle aftrekbare posten heeft meegenomen of dat er enkele niet meegenomen zijn.

Op het moment dat de jaarlijkse omzet hoger wordt zal ook het financieel voordeel wat organisaties kunnen behalen stijgen. Daarnaast is het doen van je administratie een van de verplichtingen van de ondernemer, hier moet iedere bedrijfseigenaar aan voldoen. Wanneer je dit niet doet dan kan het zijn dat je in de problemen komt met de Belastingdienst. Zij tonen bijvoorbeeld aan dat je niet voldoet aan de eisen voor de MKB aftrek, dit moet je nu eenmaal wel kunnen bewijzen. Door een administratiekantoor in Groenekan zal je hier geen problemen meer mee hebben.

Op zoek naar hulp bij je financiële administratie in Groenekan?

Besteed het uit!

Klik op ‘Besteed het uit!’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Groenekan te vinden die jouw financiële administratie uit handen kan nemen.

Administratiekantoor in Groenekan contacteren – waar op letten

Er zijn een aantal zaken die je moet weten voordat je begint met zoeken naar een financieel administratiekantoor in Groenekan om jouw administratie uit handen te nemen. Op het moment dat je een offerteaanvraag opstuurt voor de verschillende administratiekantoren dan is het belangrijk om altijd duidelijk te zijn in wat je wilt en wat je zoekt.

Dit zorgt er namelijk voor dat je uit komt bij de partij die het beste aansluit bij jouw persoonlijke situatie. Ben niet bang om de toekomstplannen mede te delen en maak duidelijk wat je verwacht van het kantoor. Meestal ben je voor een administratiekantoor per uur rond de €60 euro kwijt, dit is dezelfde prijs als voor een goedkope accountant. Uiteraard ligt het aan de soorten taken welke prijs er in totaal aan zal hangen.

Het is tevens wijs om het administratiekantoor in Groenekan te onderzoeken. Beschikken zij over speciale soorten opties die de rest van de bedrijven niet hebben? Kunnen zij jou ook voorzien van analyses binnen de onderneming? Door te onderzoeken met wat voor een niveau van kennis je te maken hebt zal je jouw beslissing kunnen rechtvaardigen. Hierdoor houd je alleen de geschikte administratiekantoren in Groenekan over.

Persoonlijke tips nodig?

Customer Succes manager Pascalle de Ruiter Pascalle de Ruiter
Customer Succes manager bij administratiekaart.nl
Administratie95%
Prognoses88%
Communicatie98%

Ik help je graag

3 offertes voor financiële administratie in Groenekan

Door duidelijk te zijn in jouw offerte aanvraag kan je meer duidelijkheid krijgen bij het inzetten van een administratiekantoor voor de financiële administratie in Groenekan, wees dan ook specifiek bij het verzenden van de prijsaanvraag. Veel kantoren hebben graag contact met je, ben dus niet bang om even op te bellen om het een en ander na te vragen over de financiële administratie in Groenekan. Als een kantoor niet voldoende informatie heeft om je te helpen dan weet je dit nu snel genoeg. Zo bespaar je onnodige frustratie, niets is zo vervelend als een hoop tijd spenderen aan een gesprek wat nergens heen leidt.

Als je een aantal kanshebbers voor je neus hebt voor de financiële administratie in Groenekan dan is het wijs om een eerste gesprek in te plannen. Tijdens deze eerste ontmoeting kan je meer inzicht krijgen in de soort persoon die tegenover je zit, je moet je namelijk wel prettig voelen in zijn of haar gezelschap. Vraag gerust wat hem anders maakt dan de concurrentie en of hij of zij ook diverse soorten bijkomende vaardigheden heeft. Tevens is dit een mooi moment om het plan van aanpak te bespreken met betrekking tot de administratie in Groenekan. Toch wat makkelijker als het tijdens een ontmoeting gebeurt, bij een digitaal administratiekantoor kan dit nu eenmaal niet.

Ontvang direct 3 offertes van verschillende administratiekantoren uit Groenekan.

Direct 3 offertes ontvangen

Vraag vrijblijvend 3 offertes op en vergelijk op je gemak de prijs en kwaliteit.

Administratie uitbesteden Groenekan

Eigenlijk iedere organisatie heeft bepaalde voordelen aan het uit handen geven van de administratie in Groenekan. Twijfel dus niet langer. Door bovenstaande handvaten is het ook voor jou mogelijk om tijd, geld en moeite te besparen. Het uit handen geven van de administratie is nog altijd tot een van de economisch voordelige investeringen die bedrijfseigenaren maar kunnen maken voor hun organisatie. De voordelen wegen veel zwaarder dan de nadelen. Vraag onmiddellijk nog 3 offertes aan en vind snel hét administratiekantoor in Groenekan wat geheel aan jouw behoeftes zal voldoen.

Neem jij de stap en zoek je jouw perfecte administratiematch in Groenekan?

Besteed je bedrijfsadministratie uit

Klik op bovenstaande knop om de kosten voor een professionele en betaalbaar administratiekantoren uit Groenekan te ontdekken.

Veelgestelde vragen over administratie in

Groenekan

Over het algemeen zul je altijd een kleine periode hebben waarin de administratiekantoor jouw business eerst even beter moet leren kennen. Je zult er zelf ook gebaat mee zijn om even persoonlijk kennis te maken. We raden daarom ook af om een week voordat je de administratie moet opleveren pas op zoek te gaan naar een administratiekantoor. Het kan wel, maar plan dit even goed vooruit!

Afhankelijk van wat jij met de administratiekantoor uit Groenekan afspreekt zul je zelf nog het een en ander moeten doen. Denk aan het bewaren van bonnetjes en andere zakelijke transacties. Je kunt met sommige administratiekantoren ook de afspraak maken dat zij inloggen op bijvoorbeeld je offerte/facturatie/personeel systeem of andere systemen waar je administratie bijhoudt. Zo kun je een het grootste gedeelte uitbesteden, echter zul je altijd nog een klein beetje werk hebben.

Overstappen van administratiekantoor is over het algemeen geen probleem. Ga wel even na wat de opzegtermijn is van je huidige contract met je bestaande administratiekantoor. Vraag vervolgens aan je vorige administratiekantoor of zij het dossier van jouw onderneming kunnen overdragen aan jou of aan je nieuwe administratiekantoor uit Groenekan.

Lees de recensies over

administratie in Groenekan

gelukkig de stap genomen

20 februari 2020

Voorheen had ik slechte ervaring met een aantal administratie professionals. Ik gaf het nog een kans en schakelde Administratiekaart in. Na mijn offerteaanvraag kreeg ik nauwkeurige offertes van verschillende administratie professionals. Nu heb ik een fijne administratie, dat voor een betaalbare prijs.

- Robert Evers

De beste keuze gemaakt

6 februari 2020

Na enkele uren op het internet, toch gekozen voor Administratiekaart. Ik wist niet naar welke eisen ik moest kijken wanneer het ging om het kiezen van een administratie specialist. Administratiekaart had een overzichtelijk formulier waar ik mijn behoeften kon invullen. Daarna kreeg ik een aantal opties waar ik lastig uit kon kiezen, ze waren alle 3 goed. Dus heb er nog even lang over na moeten denken. Uiteindelijk heb ik een goede partner gevonden die mijn bedrijf goed kon vertalen in de administratie. Ben er heel blij mee.

- Matthijs Dekker

Perfect voor startende ondernemers

31 januari 2020

Super tevreden over administratiekaart! Ze zijn zo snel en doen alles professioneel. Ze behandelen elke klant als een individu en staan open voor alle vragen. Schakel ze direct in! Je hoeft niet te twijfelen. Ik raad ze iedereen aan.

- Iris Bosch

Beste prijzen

23 januari 2020

Goede samenwerking gehad met Administratiekaart. De partner die ik heb gevonden heeft een top belasting aangifte gedaan. Al mijn belasting-stress is weg dus al met al helemaal tevreden!

- Nancy Dijkstra

Teamuitbreiding door betere administratie

21 januari 2020

Ik twijfelde over administratiekaart, maar had toen de recensies gelezen en deze waren allen erg positief over het werk. Ik las dat er veel starters hetzelfde probleem hadden en op zoek waren naar een administratie specialist die hen kon helpen. Na het ontvangen van de offertes had ik nog enkele vragen en gelukkig kon Administratiekaart me direct helpen. Ze hebben goed werk geleverd en ik ben blij met mijn partner.

- Maria van der Meulen

Gewoon top!

10 januari 2020

Super enthousiast over administratiekaart! Ze zijn zo snel en doen alles professioneel. Ze behandelen elke klant als een individu en steken graag hun handen uit de mouwen voor je. Schakel ze direct in! Je hoeft niet te twijfelen. Ik heb het al iedereen aangeraden.

- Maartje de Boer

erg nauwkeurig, maar ook zo eenvoudig

2 januari 2020

Hele fijne samenwerking! Ik ben heel blij met mijn aangiftes! Top, bedankt 🙂

- Bas Huisman

Goede communicatie

26 december 2019

Nadat ik een offerteaanvraag heb gedaan, kreeg ik binnen no-time een email terug met de verschillende offertes. Ze gaven duidelijk aan dat ik zelf de keuze mocht maken en er geen extra kosten aan verbonden zijn. administratiekaart is een goede doorgeefluik en weet precies welke stappen ze moeten ondernemen om andere mensen te voorzien van de beste administratie specialist.

- Gerrit de Leeuw

Gewoon top!

19 december 2019

Super tevreden over administratiekaart! Ze zijn zo snel en doen alles professioneel. Ze behandelen elke klant als een individu en beantwoorden graag jouw vragen. Schakel ze direct in! Je hoeft niet te aarzelen. Ik raad ze iedereen aan.

- Michiel de Jonge

Vriendelijk en professioneel

19 december 2019

Ik had nog nooit eerder gehoord van Administratiekaart, maar kwam ze tegen op Google. Het concept is heel speciaal. Je vult een duidelijk formulier in en druk op verzenden. Even afwachten en je krijg gelijk enkele offertes van lokale partijen. Uiteindelijk kan je op je gemak gaan kiezen. Er zijn geen andere voorwaarden aan verbonden, lekker makkelijk dus.

- Ilona van de Berg

Goede communicatie

12 december 2019

Ons VOF staat nu met twee benen op de kaart door de verbetering in administratie wat we erg merkten in de rust die het ons gegeven heeft. Bedankt voor de service.

- Mirjam de Boer

Geen verstand van BTW, toch goede administratie

5 december 2019

Ik heb via Administratiekaart een simpel formuliertje ingevuld en kreeg direct een antwoord met diverse offertes van professionele administratiekantoren. Ben nu al een aantal maanden in samenwerking met hem en ik ben nog steeds super tevreden. Alle gedeeltes wordt over nagedacht, en super uitgevoerd.

- Annemieke Dijkstra

Blijvertje

21 november 2019

administratiekaart is een absolute must! Inmiddels doe ik al 3 jaar zaken met het administratiekantoor dat ik gevonden heb via hun. Een genot om mee samen te werken en dat kon ik van mijn vorige 3 administratie professionals absoluut niet zeggen!

- Sabrina van Doorn

Aanbevolen

15 november 2019

Een aantal maanden geleden was ik dringend op zoek naar een administratie specialist die mijn administratie kon fixen, omdat mijn vorige administratie specialist niet naar mijn wensen heeft geluisterd . Ik had een beetje de moed verloren maar probeerde het toch maar een keer. Gelukkig ben ik administratiekaart tegen gekomen, want zij hebben me verbonden aan de beste administratie specialist! Al mijn problemen zijn opgelost en ik ben super tevreden met mijn administratie. Heel erg bedankt.

- Rogier Kramer

Erg tevreden met jullie

10 november 2019

Na enkele uren op het internet, toch gekozen voor Administratiekaart. Ik wist niet naar welke eisen ik moest kijken wanneer het ging om het kiezen van een administratie specialist. Administratiekaart had een duidelijk formulier waar ik mijn behoeften kon invullen. Daarna kreeg ik een aantal offertes waar ik lastig uit kon kiezen (ik ben nogal een twijfelkont). Dus heb er nog even lang over na moeten denken. Uiteindelijk heb ik een goede partner gevonden die mijn bedrijf goed kon vertalen in de administratie. Ben er heel blij mee.

- Lisette Kuipers

Goede administratie specialist gevonden

1 november 2019

Na enkele uren op het internet, toch besloten om Administratiekaart te proberen. Ik wist niet naar welke eisen ik moest kijken wanneer het ging om het kiezen van een administratie specialist. Administratiekaart had een simpel formulier waar ik mijn behoeften kon invullen. Daarna kreeg ik een aantal opties waar ik lastig uit kon kiezen (ik ben nogal een twijfelkont). Dus heb er nog even lang over na moeten denken. Uiteindelijk heb ik een goede partner gevonden die mijn bedrijf goed kon vertalen in de administratie. Ben er heel blij mee.

- Gerardus Meijer

Ik ben tevreden

26 oktober 2019

administratiekaart heeft zijn werk gedaan. Ik heb een offerteaanvraag gedaan en ontving diverse offertes. Ik had ze ook zelf kunnen opbellen, maar ik heb wel gewoon een goed administratiekantoor gevonden. Dus ik ben tevreden.

- Astrid Hendriks

Mijn ervaring is goed

20 oktober 2019

Ik aarzelde over administratiekaart, maar had toen de recensies gelezen en deze waren allen erg positief over het werk. Ik las dat er veel starters hetzelfde probleem hadden en op zoek waren naar een administratie specialist die het werk kon uitvoeren. Na het ontvangen van de offertes had ik nog enkele vragen en deze werden snel beantwoord door David van Administratiekaart. Ze hebben goed werk geleverd en ik ben blij met mijn nieuwe administratie.

- Eric Vink

verschillende offertes ontvangen

12 oktober 2019

Dankzij administratiekaart heb ik de juiste partner gevonden voor mijn bedrijf! Ik heb diverse offertes aangevraagd en had zelf de vrijheid om de perfecte administratie specialist te kiezen. Nu werk ik al een tijd met mijn partner en ben nog steeds erg tevreden! administratiekaart levert top werk!

- Martinus Kuiper

mijn wensen zijn precies uitgevoerd

9 oktober 2019

De wensen die ik had voor mijn administratie zijn perfect vertaald. Ik ben blij dat ik voor administratiekaart heb gekozen.

- Susanne van der Meulen

Enthousiast over Administratiekaart

3 oktober 2019

Via een kennis ben ik met Administratiekaart in contact gekomen, zij was erg tevreden met haar nieuw administratiekantoor en ik beaam haar enthousiasme. Mijn gevonden partner is een van de weinige administratie professionals die rekening houdt met wat jij als klant wilt en hoe je iets wilt hebben. Bedankt Administratiekaart voor de goede aanrader.

- David Kok

Lokale partners

22 september 2019

Na mijn offerteaanvraag kreeg ik al snel verschillende offertes binnen van diverse bedrijven. De prijzen vielen reuze mee, wat erg handig is voor een startende onderneming. Daarnaast waren het ook bedrijven in dezelfde buurt. Lekker makkelijk dus!

- Adriaan Wolters

Geen verstand van BTW, toch goede administratie

14 september 2019

Ik heb via Administratiekaart een simpel formuliertje ingevuld en kreeg direct een antwoord met diverse offertes van lokale administratiekantoren. Ben nu al een aantal maanden in samenwerking met hem en ik ben nog steeds super tevreden. Alle onderdelen wordt over nagedacht, en super uitgevoerd.

- Monique de Graaf

goede administratie dankzij administratiekaart

11 september 2019

Dankzij administratiekaart heb ik een hele goede en overzichtelijke administratie. Al mijn wensen kon ik doorgeven en administratiekaart heeft me direct een aantal offertes gestuurd. Daarnaast kan ik altijd met mijn vragen over mijn partner of offertes terecht bij administratiekaart en krijg ik direct reactie.

- Bastiaan van de Wal

Geen verstand van BTW, toch goede administratie

2 september 2019

Ik heb via Administratiekaart een simpel formuliertje ingevuld en kreeg direct een antwoord met diverse offertes van goede administratiekantoren. Ben nu al een aantal maanden in samenwerking met hem en ik ben nog steeds super tevreden. Alle onderdelen wordt over nagedacht, en super uitgevoerd.

- Deborah Gerritsen

Goede strakke administratie

28 augustus 2019

Ik leer iedere gesprek met mijn administratie specialist weer iets nieuws over administratie. Als ik het zelf zou moeten uitzoeken heb ik er het geduld niet voor maar dit vind ik erg fijn. Met andere woorden Administratiekaart is een aanrader! Ik heb de perfecte partner gevonden.

- Rogier Koster

Gevonden wat ik wil

19 augustus 2019

Nadat ik een offerteaanvraag heb gedaan, kreeg ik binnen no-time een email terug met de verschillende offertes. Ze gaven duidelijk aan dat ik zelf de vrijheid heb om mijn partner te kiezen en er geen extra kosten aan verbonden zijn. administratiekaart is een goede doorgeefluik en weet precies welke stappen ze moeten ondernemen om andere mensen te helpen.

- Ruben Verbeek

Mooie teruggaves als resultaat.

15 augustus 2019

Dankzij jullie is er een fraaie administratie gedaan wat ervoor gezorgt heeft dat ik veel geld heb teruggekregen van de belasting dit jaar. Wij doen zaken door heel Europa, wat dingen ingewikkeld maakte voor mijn vorige administratie specialist. Ik kan administratiekaart van harte aanbevelen (en dat heb ik ook al gedaan!).

- Joost Hendriks

De beste administratie specialist gevonden

3 augustus 2019

Een aantal maanden geleden was ik met spoed op zoek naar een administratie specialist die mijn administratie kon fixen, omdat mijn vorige administratie specialist niet naar mijn wensen heeft geluisterd . Ik had een beetje de moed verloren maar probeerde het toch maar een keer. Gelukkig ben ik administratiekaart tegen gekomen, want zij hebben me verbonden aan de beste administratie specialist! Al mijn problemen zijn opgelost en ik ben super tevreden met mijn administratie. Heel erg bedankt.

- Sjoerd Dekker

goede administratie dankzij administratiekaart

31 juli 2019

Dankzij administratiekaart heb ik een hele goede en overzichtelijke administratie. Ik heb mijn eisen doorgegeven en administratiekaart heeft me direct een aantal offertes gestuurd. Daarnaast kan ik altijd met mijn vragen over mijn partner of offertes terecht bij administratiekaart en krijg ik direct reactie.

- Marjolein Janssen

Prima service

21 juli 2019

administratiekaart heeft me aardig geholpen. Ik heb een offerteaanvraag gedaan en ontving diverse offertes. Ik had ze ook zelf kunnen opbellen, maar ik heb wel gewoon een goed administratiekantoor gevonden. Dus prima service.

- Tim de Bruijn

Lokale partners

11 juli 2019

Na mijn offerteaanvraag kreeg ik al snel verschillende offertes binnen van diverse bedrijven. De prijzen vielen reuze mee, wat erg handig is voor een kleine. Daarnaast waren het ook bedrijven uit dezelfde regio. Lekker makkelijk dus!

- Susanne van der Meulen

Direct verschillende offertes ontvangen

9 juli 2019

Paar maanden geleden heb ik een offerteaanvraag ingediend. Ik kreeg een professioneel antwoord terug met verschillende offertes. Het fijne aan Administratiekaart is dat ze kijken naar lokale partners. Veel keus aan verschillende administratiekantoren met andere prijzen, zo kan je op je gemak de beste partner kiezen. Alles ging heel snel en ik heb nu een goede administratie.

- Antonius Martens

Uitstekend bevallen

1 juli 2019

Via Administratiekaart een blijvende partner gevonden die alle administratie uit handen heeft genomen. Dat is ons uitstekend bevallen! Het team is ongelooflijk getalenteerd en denkt mee alsof ze een deel van ons bedrijf zijn. Getalenteerde, professionele en vooral ontzettend vriendelijke mensen.

- Maartje Blom

Goede prijs/kwaliteit verhouding

24 juni 2019

Wat mij direct opviel was dat administratiekaart lokale partners zoekt. Dit is natuurlijk ook handig voor mij, ik hoef niet ver te reizen. De offertes heb ik snel ontvangen en ik mocht op mijn gemak kiezen en was nergens aan verbonden. Top!

- Robert de Boer

Geen enkel probleem

19 juni 2019

Omdat ik zelf helemaal niks snap van het doen van aangiftes en alles wat daarbij hoort heb ik administratiekaart ingeschakeld. Ik ben hier zeer te spreken over en vooral over de nazorg waar andere partijen het nogal eens laten liggen.

- Dennis de Groot

Lokale partners

7 juni 2019

Na mijn offerteaanvraag kreeg ik al snel verschillende offertes binnen van diverse bedrijven. De prijzen vielen reuze mee, wat erg handig is voor een startende onderneming. Daarnaast waren het ook lokale bedrijven. Lekker makkelijk dus!

- Karin Verbeek

Simpel formuliertje ingevuld

30 mei 2019

Ik heb via Administratiekaart een simpel formuliertje ingevuld en kreeg direct een antwoord met diverse offertes van professionele administratiekantoren. Ben nu al een aantal maanden in samenwerking met hem en ik ben nog steeds super content. Alle gedeeltes wordt over nagedacht, en super uitgevoerd.

- Remco Verbeek

professioneel & vriendelijk

23 mei 2019

Via Administratiekaart een professioneel kantoor ingeschakeld die alle administratie uit handen heeft genomen. Dat is ons uitstekend bevallen! Het team is ongelooflijk ondernemend en denkt mee alsof ze een deel van ons bedrijf zijn. Getalenteerde, professionele en vooral ontzettend vriendelijke mensen.

- Daniël Schipper

Goede communicatie

23 mei 2019

Administratiekaart levert niet alleen goed werk op, maar zij zijn ook zeer klantvriendelijk. Elke vraag wordt met veel zorg beantwoord en de communicatie is top! Prima werk!

- Stefan van den Broek

Top administratie dankzij administratiekaart

14 mei 2019

Ik leer iedere gesprek met mijn administratie specialist weer iets nieuws over administratie. Als ik het zelf zou moeten uitzoeken heb ik er het geduld niet voor maar dit vind ik erg fijn. Met andere woorden Administratiekaart is een aanrader! Ik heb de juiste partner gevonden.

- Karin Vos

Pak van mijn schouders

9 mei 2019

Ik besloot dat ik dit jaar een professionele administratie specialist wilde hebben. Ik deed wat research naar sites en kwam een behoorlijk aantal sites tegen. Ik wist echter niet welke beter was dus schakelde ik Administratiekaart in. Zij wisten direct welke bedrijven ze mij konden aanbevelen op basis van mijn eisen. Uiteindelijk kwam ik in contact met een professioneel administratiekantoor. Hij levert excellente service aan. Ik wil Administratiekaart graag bedanken voor hun tijd. Mijn eigen administratie doen leverde mij veel stress op, maar nu heb ik een zaak die werkt zoals ik het me had gedroomd!

- Joost van de Velden

Enthousiast over Administratiekaart

2 mei 2019

Via een kennis ben ik met Administratiekaart in contact gekomen, zij was erg tevreden over het werk dat de administratie specialist had geleverd en ik beaam haar enthousiasme. Mijn gevonden partner is een van de weinige administratie professionals die snapt wat jij als klant wilt en hoe je iets wilt hebben. Bedankt Administratiekaart voor de goede aanbeveling.

- Jacobus Koning

Betere partner kan je niet vinden

21 april 2019

Voorheen had ik slechte ervaring met twee administratie professionals. Ik gaf het nog een kans en schakelde Administratiekaart in. Na mijn offerteaanvraag kreeg ik verschillende offertes van verschillende administratie professionals. Nu heb ik een perfecte administratie, dat voor een betaalbare prijs.

- Gerardus Brouwer

Ontzettend veel geleerd

18 april 2019

6 maanden geleden in contact gekomen met mijn huidige administratie specialist via Administratiekaart. Voorheen liet ik alles over aan mijn echtgenote dus had ik 0 verstand van de administratieve dingen. Uiteindelijk ben ik overgestapt naar een andere administratie specialist. Nu leer ik zoveel van mijn administratie specialist en weet ik zelf ook welke dingen ik moet bijhouden. Hij denkt graag mee en geeft nieuwe ideeën.

- Jeroen Smeets

Wow, mijn administratie is perfect

7 april 2019

Ik wil administratiekaart graag bedanken voor het aanbevelen van mijn lokaal administratiekantoor. Hij heeft mij alles uit handen genomen wat betreft de administratie, en ik heb een goede band met hem. Precies wat ik zocht.

- Maarten Evers

Nog steeds tevreden

29 maart 2019

In de zomer van 2017 heb ik hier ooit een aantal offertes voor mijn nieuw administratiekantoor mogen ontvangen. Deze aanvraag is zonder problemen verlopen en ik had snel een klik met 1 administratie specialist. Ik doe nu nog steeds zaken met dit bedrijf.

- Robin Molenaar

Makkelijk en Snel

5 maart 2019

Wij hebben Administratiekaart via google gevonden en jullie weten precies wat de klant wilt. Na een formuliertje hebben we direct verschillende offertes mogen ontvangen. We zijn zelf in kort overleg gegaan en hebben uiteindelijk de administratie specialist gekozen die het meest bij ons past. De administratie specialist heeft direct een eerste opzet gemaakt na een korte vergadering. Onze organisatie werd meteen goed bekeken. Met wat aanpassingen was onze administratie goed opgezet. Ook naderhand werd de administratie constant goed bijgehouden.

- Rutger Blom

Goede service

29 januari 2019

Eerst was er een kleine miscommunicatie met Administratiekaart, nadat ze mij een email zonder inhoud hadden gestuurd. Maar ik ontving erna gelijk een email terug met een excuses en de verschillende offertes. Daarna heb ik nog enkele vragen gesteld met betrekking tot de offertes. Hier kreeg ik een duidelijk en professioneel antwoord op. Ik ben erg tevreden met de diensten en heb uiteindelijk een goede administratie specialist kunnen vinden.

- Iris Boer

de partners worden zorgvuldig uitgekozen

12 januari 2019

Ik was eerst sceptisch over administratiekaart, maar na het ontvangen van uitgebreide offertes wist ik dat ze met veel zorg naar mijn aanvraag hebben gekeken. Nu ben ik al een jaar erg tevreden over het werk van mijn administratie specialist.

- Johannes Koning

goede administratie dankzij administratiekaart

18 december 2018

Dankzij administratiekaart heb ik een hele goede en duidelijke administratie. Al mijn wensen kon ik doorgeven en administratiekaart heeft me direct een aantal offertes gestuurd. Daarnaast kan ik altijd met mijn vragen over mijn partner of offertes terecht bij administratiekaart en krijg ik direct reactie.

- Ilse de Koning

Pak van mijn schouders

4 december 2018

Dit jaar besloot ik dat ik wilde investeren in een professionele administratie specialist. Na een grondige research naar administratie professionals, kwam ik een behoorlijk aantal sites tegen. Er waren zoveel verschillende soorten administraties, waardoor ik niet wist welke ik moest kiezen dus schakelde ik Administratiekaart in. Zij wisten direct welke bedrijven ze mij konden aanbevelen op basis van mijn behoeften. Uiteindelijk kwam ik in contact met het administratiekantoor dat dichtbij mijn onderneming werkte. Hij levert excellente service aan. Ik wil Administratiekaart graag bedanken voor hun geduld. Mijn eigen administratie doen leverde mij veel stress op, maar nu heb ik een zaak die werkt zoals ik het me had gedroomd!

- Caroline van der Laan

Verbetert met succes

31 oktober 2018

Ons VOF staat nu met twee benen op de kaart door de verbetering in administratie wat we erg merkten in de rust die het ons gegeven heeft. Bedankt voor jullie hulp.

- Marcel Gerritsen

Uitgelichte administratiekantoren uit Groenekan

Brouwer, Eman & Slob B.V.

Weltevreden 4-B
3731 AL De Bilt
Nederland

030 220 9900
http://www.bes-administratie.nl/

Tax4You B.V.

Weltevreden 4-B
3731 AL De Bilt
Nederland

030 220 9900
http://www.bes-administratie.nl/

Utrecht

Utrecht
Nederland

030 696 1878
http://www.sombizz.nl/