Administratiekantoor Hantum

Behoefte aan een top administratiekantoor in Hantum die bij jouw bedrijf past?

Dan ben je aan het juiste adres.

Administratiekaart zorgt dat jij die zoekt naar een administratiekantoor Hantum verbonden wordt aan de partij die bij je past.

Het tofste gedeelte?

Administratiekaart doet dit compleet gratis & onafhankelijk van alle administratiekantoren uit Hantum – voor altijd – zodat jij het beste geholpen wordt in 2020 en verder.

Administratie Hantum gezocht?

Een accountant uit Hantum vinden

Administratiekantoor Hantum
4.7
4.7 van de 5 sterren (gebaseerd op 83 reviews)
Labaccio administrateurs
Administratiekantoor koster konings
Admira administratie
Administratiekantoor admini
Administratiekantoren
Degelijk administratie
Deskergroep administraties
Sky administratie

Bekijk deze video om erachter te komen hoe wij niet alleen meerwaarde bieden in Hantum, maar in heel Nederland! Zo hebben wij ondernemers uit Aalzum, Dokkum en Foudgum bijvoorbeeld ook geholpen aan een administratiekantoor.

Waarom Administratie Hantum

Op zoek naar een ijzersterk administratiekantoor uit Hantum. Kijk niet verder. De zoektocht naar het beste administratiekantoor zal best veel tijd in beslag nemen. Je wilt immers wel de juiste optie kiezen voor het uit handen geven van je administratie. Als jij de administratie in Hantum wilt uitbesteden bevelen wij jou aan om deze pagina goed door te lezen. We laten jou namelijk in enkele eenvoudige stappen zien hoe je bij de beste keuze uit kunt komen. Zo kan ook jij na het lezen van dit artikel de juiste keuze maken voor een administratiekantoor in Hantum. Spring direct naar:

Wanneer kiezen voor een administratiekantoor in Hantum

In zee gaan met een administratiekantoor is een van de beste investeringen die je als ondernemer maar kunt maken. De administratie uitbesteden brengt veel voordelen met zich mee. Wij merken dat de bij ons aangesloten administratiekantoren eigenlijk iedere soort administratie overnemen binnen jouw bedrijf. Je kunt hierbij denken aan de urenadministratie, loonadministratie maar ook aan jouw werknemer administratie. Vooral bij de grote ondernemingen zijn er genoeg administratieve opdrachten die uitgevoerd moeten worden.Kleine ondernemingen die jaarlijks maar minimale omzet hebben zullen niet zoveel baat hebben bij een administratiekantoor. Ligt jouw omzet wel aardig hoog en is het je allemaal iets te veel dan is het een prima investering.

De administratie wordt uitgevoerd door het administratie kantoor in Hantum zelf, vaak zijn hier administratieve medewerkers in dienst. Dit kantoor zal niet alleen de administratie beheren van jouw bedrijf, ze zullen ook de jaarrekeningen maken als je dit graag wilt.

Ook zijn ze op de hoogte van de financiële regelgeving, je kunt dus je vragen kwijt op het gebied van de belastingen. Het is een organisatie die veel kennis heeft rondom de bedrijfsvoering, hierdoor nemen zij een cruciale positie in binnen de samenwerking. Van alle dienstverleners die je kunt inschakelen voor je onderneming is een administratiekantoor toch nog echt een van de toppers.

Alle administratiekantoren uit Hantum

Bekijk ook administratiekantoren uit

Op zoek naar: betaalbaar administratiekantoor Hantum – administratiekantoor of boekhouder

Waarom kan ik niet gewoon naar een boekhouder gaan? Dit is een vraag die wij regelmatig voorgeschoteld krijgen. Het is belangrijk dat je weet dat een administratiekantoor iets anders doet als een boekhouder. De boekhouding wordt gedaan door de boekhouder, dit zijn de balansen etc. De boekhouder draagt niet bij aan de algemene bedrijfsadministratie, Hiervoor moet je dus bij een administratiekantoor aankloppen.

Eigenlijk heeft een onderneming meer profijt bij uit handen geven van de administratie, dit zijn namelijk meer taken dan de boekhouding. Het beste is uiteraard een combinatie van de twee, vooral gezien het gegeven dat het administratiekantoor meestal even de boekhouding extra kan controleren als je dit wenselijk acht. Voor zeer specifieke know-how op het gebied van de financiën zit je wel vaak bij een boekhouder. Deze kennis is niet standaard voor een administratiekantoor.

Op zoek naar een administratiekantoor uit Hantum?

Zoek een administratie professional

Klik op ‘Administratie uitbesteden’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Hantum te vinden die bij je past.

Het uitbesteden van loonadministratie of financiële administratie in Hantum

De pluspunten waarvan organisaties genieten bij het laten uitvoeren van de loonadministratie of financiële administratie in Hantum zijn grenzeloos. Laten we met de eerste stap beginnen. Allereerst zal je veel tijd kunnen besparen op jaarbasis.

De administratie is veel werk, vooral grote bedrijven zullen dit snappen. Door een administratiekantoor in Hantum in te schakelen kan je deze tijd gebruiken aan bezigheden die meer bij jouw werkzaamheden passen. Wanneer je alles zelf doet dan zal er onnodig veel tijd verloren gaan. Je bent nu eenmaal niet voldoende geïnformeerd van alle ins and outs van de administratieve programma’s. Wil je dit leren dan ben je zo tientallen uren verder.

Het inschakelen van een administratiekantoor uit Hantum maakt het ook mogelijk om veel geld te besparen. Dit omdat het kantoor vaak de mogelijkheid biedt om de boekhouding nog een keer te checken. Zij zien dus of de boekhouder alle aftrekbare posten heeft meegecalculeerd of dat er enkele vergeten zijn.

Op het moment dat de jaarlijkse omzet hoger wordt zal ook het financiële voordeel wat ondernemingen kunnen behalen stijgen. Daarnaast is het goed documenteren van je administratie een van de vereisten van de ondernemer, hier moet iedere ondernemer aan voldoen. Wanneer je dit niet doet dan kan het zijn dat je in de problemen komt met de Belastingdienst. Zij kunnen stellen dat je niet voldoet aan de vereisten voor de MKB aftrek, dit moet je nu eenmaal wel kunnen aantonen. Middels een administratiekantoor in Hantum zal je hier geen problemen meer mee hebben.

Op zoek naar hulp bij je financiële administratie in Hantum?

Besteed het uit!

Klik op ‘Besteed het uit!’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Hantum te vinden die jouw financiële administratie uit handen kan nemen.

Administratiekantoor in Hantum contacteren – waar op letten

Je moet het een en ander weten voordat je begint met zoeken naar een financieel administratiekantoor in Hantum om jouw administratie uit handen te nemen. Op het moment dat je een offerteaanvraag verstuurt voor de verschillende administratiekantoren dan is het wijs om altijd duidelijk af te kaderen wat je wilt en wat je zoekt.

Zo vergroot je de kans dat je uitkomt bij de partij die het beste aan zou sluiten bij jouw situatie. Het is belangrijk om de toekomstverwachtingen mede te delen en vertel wat je graag wilt van het kantoor. Meestal ben je voor een administratiekantoor per uur rond de €60 euro kwijt, dit is ongeveer dezelfde prijs als voor een goedkope accountant. Natuurlijk hangt het af van de soorten taken welke prijs er in totaal aan hangt.

Het is ook verstandig om het administratiekantoor in Hantum te onderzoeken. Hebben zij speciale soorten diensten die andere bedrijven niet hebben? Maken zij ook analyses binnen het bedrijf? Door te onderzoeken met wat voor een niveau van expertise je te maken hebt zal je jouw keuze kunnen onderbouwen. Hierdoor houd je alleen de geschikte administratiekantoren in Hantum over.

Persoonlijke tips nodig?

Customer Succes manager Pascalle de Ruiter Pascalle de Ruiter
Customer Succes manager bij administratiekaart.nl
Administratie95%
Prognoses88%
Communicatie98%

Ik help je graag

3 offertes voor financiële administratie in Hantum

Door zo specifiek mogelijk te zijn in jouw aanvraag kan je meer zekerheid krijgen bij het inschakelen van een administratiekantoor voor de financiële administratie in Hantum, ben dan ook specifiek bij het opsturen van de offerte. Veel kantoren hebben graag contact met je, voel je dus vrij om even op te bellen om bepaalde zaken na te vragen over de financiële administratie in Hantum. Als een kantoor niet voldoende informatie heeft om je te assisteren dan weet je dit nu meteen. Zo voorkom je onnodige frustratie, niets zo frustrerend als veel tijd besteden aan een conversatie die nergens heen leidt.

Op het moment dat je een paar kandidaten voor je hebt voor de financiële administratie in Hantum dan is het verstandig om een ontmoeting in te roosteren. Tijdens deze eerste ontmoeting kan je meer inzicht krijgen in de partij die voor je zit, je moet je immers wel goed voelen in zijn of haar bijzijn. Stel gerust de vraag wat hem anders maakt dan de andere administrateurs en of hij of zij ook andere bijkomende competenties heeft. Daarnaast is dit een geschikt moment om de details te bespreken met betrekking tot de administratie in Hantum. Toch wat makkelijker als het face to face gebeurt, bij een online administratiekantoor kan dit nu eenmaal niet.

Ontvang direct 3 offertes van verschillende administratiekantoren uit Hantum.

Direct 3 offertes ontvangen

Vraag vrijblijvend 3 offertes op en vergelijk op je gemak de prijs en kwaliteit.

Administratie uitbesteden Hantum

Iedere organisatie heeft bepaalde voordelen aan het uitbesteden van de administratie in Hantum. Twijfel dus niet langer. Door bovenstaande stappen is het ook voor jou mogelijk om tijd, geld en moeite te besparen. Het uitbesteden van de administratie is nog altijd tot een van de beste investeringen die bedrijfseigenaren maar kunnen maken voor hun organisatie. De voordelen wegen veel zwaarder dan de nadelen. Vraag nu nog 3 offertes aan en vind binnen een korte periode hét administratiekantoor in Hantum wat helemaal aan jouw verwachtingen zal voldoen.

Neem jij de stap en zoek je jouw perfecte administratiematch in Hantum?

Besteed je bedrijfsadministratie uit

Klik op bovenstaande knop om de kosten voor een professionele en betaalbaar administratiekantoren uit Hantum te ontdekken.

Veelgestelde vragen over administratie in

Hantum

Over het algemeen zul je altijd een kleine periode hebben waarin de administratiekantoor jouw business eerst even beter moet leren kennen. Je zult er zelf ook gebaat mee zijn om even persoonlijk kennis te maken. We raden daarom ook af om een week voordat je de administratie moet opleveren pas op zoek te gaan naar een administratiekantoor. Het kan wel, maar plan dit even goed vooruit!

Afhankelijk van wat jij met de administratiekantoor uit Hantum afspreekt zul je zelf nog het een en ander moeten doen. Denk aan het bewaren van bonnetjes en andere zakelijke transacties. Je kunt met sommige administratiekantoren ook de afspraak maken dat zij inloggen op bijvoorbeeld je offerte/facturatie/personeel systeem of andere systemen waar je administratie bijhoudt. Zo kun je een het grootste gedeelte uitbesteden, echter zul je altijd nog een klein beetje werk hebben.

Overstappen van administratiekantoor is over het algemeen geen probleem. Ga wel even na wat de opzegtermijn is van je huidige contract met je bestaande administratiekantoor. Vraag vervolgens aan je vorige administratiekantoor of zij het dossier van jouw onderneming kunnen overdragen aan jou of aan je nieuwe administratiekantoor uit Hantum.

Lees de recensies over

administratie in Hantum

Een echte aanrader

29 november 2020

Een klant heeft mij aangeraden om administratiekaart uit te proberen. Er werd mij verteld dat ik zelf de vrijheid heb om de juiste administratie specialist te pakken. Ik ontving een aantal offertes van administratie professionals die mij goed konden helpen. Mijn administratie is waterdicht nu.

- Esther de Jong

blij met mijn gekozen partner

19 november 2020

Dankzij administratiekaart heb ik de juiste partner gevonden voor mijn onderneming! Ik ontving verschillende offertes en had zelf de vrijheid om de perfecte administratie specialist te kiezen. Nu werk ik al een tijd met mijn partner en ben nog steeds erg tevreden! administratiekaart jullie zijn de beste!

- Paulus Jansen

Persoon gevonden die bij me past

13 november 2020

Het administratiekantoor dat Administratiekaart me heeft aangeraaden heeft erg goed naar mij geluisterd. Mijn administratie ziet er top uit. De gaten zijn direct gevuld en naast een goed administratie heb ik ook veel kennis opgedaan over administratie specialist.

- Ivo van den Broek

Veel keus en lekker lokaal

11 november 2020

Paar maanden geleden heb ik offertes ontvangen. Ik kreeg een professioneel antwoord terug met verschillende offertes. Het fijne aan Administratiekaart is dat ze kijken naar lokale partners. Veel keus aan verschillende administratiekantoren met andere prijzen, zo kan je op je gemak de juiste partner kiezen. Alles ging heel snel en ik heb nu een goede administratie.

- Femke van Doorn

Lokale partners

31 oktober 2020

Na mijn offerteaanvraag kreeg ik al snel verschillende offertes binnen van diverse bedrijven. De prijzen vielen reuze mee, wat erg handig is voor een kleine. Daarnaast waren het ook bedrijven uit dezelfde regio. Lekker makkelijk dus!

- Vanessa Schipper

Mijn klanten aantal is gestegen

26 oktober 2020

Laatste 2 jaar had mijn onderneming last van een te lage ROI. Na een grondig onderzoek kwamen we erachter dat het probleem in de administratie zit. Het bleek we veel te veel belasting betaald hebben. Het probleem hebben we aangekaart bij de vorige administratie specialist, maar die werkte niet goed mee. Uiteindelijk hebben we via Administratiekaart een nieuw administratiekantoor gevonden. We zijn erg tevreden met het resultaat en ons nieuwe administratiekantoor heeft ons probleem direct opgelost. Mede door hun hulp sluiten we dit jaar financieel gezien erg sterk af. Bedankt Administratiekaart voor jullie hulp!

- Bart Hofman

Super

15 oktober 2020

administratiekaart is een absolute must! Inmiddels doe ik al 3 jaar zaken met het administratiekantoor dat ik gevonden heb via hun. Erg fijn om mee samen te werken en dat kon ik van mijn vorige 3 administratie professionals absoluut niet zeggen!

- Jacqueline Smits

Samenwerking was subliem

12 oktober 2020

Fantastisch prettige samenwerking waarbij er een excellente vertaalslag wordt gemaakt van onze ideeën, eisen en behoeften naar een sterke administratie. Wanneer er vernieuwingen zijn, wordt hier snel op gereageerd en worden wij goed meegenomen in het proces.

- Chantal Hendriks

Wow, mijn administratie is perfect

1 oktober 2020

Ik wil administratiekaart graag bedanken voor het vinden van mijn lokaal administratiekantoor. Hij heeft mij veel uit handen genomen wat betreft de administratie, en ik heb een goede relatie met hem. Precies wat ik zocht.

- Alexander de Leeuw

Uitgelichte administratiekantoren uit Hantum

Horizon Administratie & Advies B.V.

Radewijkerweg 21
7791 RJ Radewijk
Nederland

0523 216 972
http://www.horizonadministratie.nl/

Administratie “In de Haak”

Sterappel 28
1619 KA Andijk
Nederland

0228 593 375
http://www.indehaak.nl/

Rob Groot Accounting Services

Bedrijvenweg 4
1619 BK Andijk
Nederland

0228 596 564
http://www.robgroot.nl/