Administratiekantoor Hazerswoude Dorp

Ben jij opzoek naar een ijzersterke administratiekantoor in Hazerswoude Dorp die bij jouw bedrijf past?

Dan ben je op de goede plek.

Wij zorgen dat jij die op zoek bent naar een administratiekantoor Hazerswoude Dorp verbonden wordt aan een expert die bij je past.

Het beste gedeelte?

Administratiekaart doet dit compleet gratis & onafhankelijk van alle administratiekantoren uit Hazerswoude Dorp – voor altijd – zodat onze klanten het beste geholpen worden in 2019 en verder.

Administratie Hazerswoude Dorp gezocht?

Laat direct jouw opdracht uitvoeren

Administratiekantoor Hazerswoude Dorp
4.7
4.7 van de 5 sterren (gebaseerd op 45 reviews)

Bekijk deze video om erachter te komen hoe wij niet alleen meerwaarde bieden in Hazerswoude Dorp, maar in heel Nederland! Zo hebben wij ondernemers uit Rijpwetering, Moerkapelle en Oud Ade bijvoorbeeld ook geholpen aan een administratiekantoor.

Waarom Administratie Hazerswoude Dorp

Wil jij een ijzersterk administratiekantoor uit Hazerswoude Dorp. Kijk niet verder. De zoektocht naar het beste administratiekantoor zal veel moeite kosten. Je moet namelijk wel de beste keuze maken voor het uit handen geven van de administratie. Als jij de administratie in Hazerswoude Dorp wilt uitbesteden bevelen wij jou aan om dit artikel goed door te lezen. We laten jou namelijk met een paar simpele tips zien hoe je bij de beste keuze uit kunt komen. Zo kan ook jij na het lezen van dit artikel de beste optie selecteren voor een administratiekantoor in Hazerswoude Dorp. Spring direct naar:

Wanneer kiezen voor een administratiekantoor in Hazerswoude Dorp

Het inschakelen van een administratiekantoor is een van de beste keuzes die je als bedrijfseigenaar maar zal maken. Jouw administratie uitbesteden brengt meerdere voordelen met zich mee. Wij maken mee dat de bij ons aangesloten administratiekantoren eigenlijk iedere soort administratie zullen vervullen binnen het onderneming. Je kunt hierbij denken aan de urenadministratie, loonadministratie maar ook aan de werknemer administratie. Vooral bij de grotere bedrijven zijn er genoeg administratieve werkzaamheden die vervuld moeten worden.Kleine bedrijven die jaarlijks maar minimale omzet genereren zullen bijna geen profijt hebben bij een administratiekantoor. Heb jij wel een hoge omzet en is het je allemaal te veel dan is het een prima keuze.

De administratie zal geschieden door het administratie kantoor in Hazerswoude Dorp zelf, vaak zijn hier administratieve medewerkers in dienst. Dit kantoor zal niet alleen de administratie uitvoeren van jouw bedrijf, ze zullen ook de jaarrekeningen uit handen nemen als je dit handig vindt.

Ook zijn ze goed geïnformeerd over de financiële regelgeving, je kunt dus je vragen kwijt op het gebied van bijvoorbeeld de belastingen. Het is een organisatie die veel kennis heeft rondom de bedrijfsvoering, hierdoor nemen zij een cruciale positie in binnen de samenwerking. Van alle dienstverleners die je kunt inschakelen voor je organisatie is een administratiekantoor toch nog echt een van de toppers.

Alle administratiekantoren uit Hazerswoude Dorp

Bekijk ook administratiekantoren uit

Op zoek naar: betaalbaar administratiekantoor Hazerswoude Dorp – administratiekantoor of boekhouder

Waarom niet gewoon een boekhouder aannemen? Een vraag die wij vaak krijgen. Het is goed om te weten dat een administratiekantoor iets compleet anders doet als een boekhouder. De boekhouding wordt gedaan door de boekhouder, dit zijn de balansen en dergelijke. De boekhouder is niet betrokken bij de algemene bedrijfsadministratie, Hiervoor moet je dus bij een administratiekantoor zijn.

Over het algemeen heeft een organisatie meer baat bij het uitbesteden van de administratie, dit zijn namelijk meer taken dan de boekhouding. Het voornaamste is uiteraard een combinatie tussen de twee, vooral gezien het gegeven dat het administratiekantoor meestal even de boekhouding extra kan nalopen als je dit wenselijk acht. Voor hele specifieke know-how op het gebied van de financiën zit je wel vaak bij een boekhouder. Deze kennis is niet standaard voor een administratiekantoor.

Op zoek naar een administratiekantoor uit Hazerswoude Dorp?

Zoek een administratie professional

Klik op ‘Administratie uitbesteden’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Hazerswoude Dorp te vinden die bij je past.

Het uitbesteden van loonadministratie of financiële administratie in Hazerswoude Dorp

De pluspunten waarvan ondernemingen genieten bij het uit handen geven van de loonadministratie of financiële administratie in Hazerswoude Dorp zijn eindeloos. Laten we bij de eerste stap beginnen. Allereerst zal je aanzienlijk veel tijd kunnen besparen jaarlijks.

De administratie is vrij veel werk, vooral grote ondernemingen zullen dit wel begrijpen. Door een administratiekantoor in Hazerswoude Dorp in te schakelen kan je deze tijd besteden aan taken die meer bij jouw vakgebied passen. Wanneer je alles zelf doet dan zal er een hoop tijd verloren gaan. Je bent nu eenmaal niet voldoende geïnformeerd van alle functies van de administratieve programma’s. Wil je dit leren dan ben je zo tientallen uren verder.

Zaken doen met een administratiekantoor in Hazerswoude Dorp maakt het daarnaast mogelijk geld te besparen. Dit komt doordat het kantoor meestal de mogelijkheid biedt om de boekhouding nog een keer te checken. Zij kijken na of de boekhouder alle aftrekposten heeft meegenomen of dat er enkele vergeten zijn.

Naarmate de jaaromzet hoger wordt zal ook het financiële voordeel wat ondernemingen kunnen behalen stijgen. Daarnaast is het goed documenteren van je administratie een van de verplichtingen van de ondernemer, hier moet iedere ondernemer aan voldoen. Wanneer je dit niet doet dan kan het zijn dat je problemen krijgt met de Belastingdienst. Zij tonen bijvoorbeeld aan dat je niet voldoet aan de eisen voor de MKB aftrek, dit moet je nu eenmaal wel kunnen aantonen. Door een administratiekantoor in Hazerswoude Dorp zal je hier geen problemen meer mee hebben.

Op zoek naar hulp bij je financiële administratie in Hazerswoude Dorp?

Besteed het uit!

Klik op ‘Besteed het uit!’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Hazerswoude Dorp te vinden die jouw financiële administratie uit handen kan nemen.

Administratiekantoor in Hazerswoude Dorp contacteren – waar op letten

Je moet het een en ander weten voordat je begint met zoeken naar een financieel administratiekantoor in Hazerswoude Dorp om jouw administratie onder handen te nemen. Als je een offerteaanvraag de deur uit doet voor de geschikte kandidaten dan is het aan te raden om altijd goed te vermelden wat je wilt en wat je zoekt.

Hiermee vind je de partij die het beste aansluit bij jouw persoonlijke situatie. Het is belangrijk om de toekomstverwachtingen te delen en maak duidelijk wat je graag wilt van het kantoor. Over het algemeen ben je voor een administratiekantoor per uur rond de €60 euro kwijt, dit is dezelfde prijs als voor een goedkope accountant. Natuurlijk ligt het aan de soorten taken welke prijs er in totaal aan hangt.

Het is ook verstandig om het administratiekantoor in Hazerswoude Dorp te onderzoeken. Beschikken zij over speciale soorten specialisaties die de rest van de bedrijven niet hebben? Kunnen zij jou ook voorzien van analyses binnen het bedrijf? Door te kijken met wat voor een level van kennis je te maken hebt zal je jouw keuze kunnen rechtvaardigen. Hierdoor houd je alleen de beste administratiekantoren in Hazerswoude Dorp over.

Persoonlijke tips nodig?

Customer Succes manager Pascalle de Ruiter Pascalle de Ruiter
Customer Succes manager bij administratiekaart.nl
Administratie95%
Prognoses88%
Communicatie98%

Ik help je graag

3 offertes voor financiële administratie in Hazerswoude Dorp

Door geen twijfel te laten bestaan in jouw aanvraag kan je meer zekerheid krijgen bij het inzetten van een administratiekantoor voor de financiële administratie in Hazerswoude Dorp, wees dan ook duidelijk bij het opsturen van de prijsaanvraag. Veel kantoren staan open voor contact, voel je dus vrij om even contact op te nemen om het een en ander na te vragen met betrekking tot de financiële administratie in Hazerswoude Dorp. Als een kantoor niet voldoende informatie heeft om je verder te helpen dan weet je dit nu meteen. Zo voorkom je onnodige frustratie, niets zo frustrerend als een hoop tijd spenderen aan een gesprek wat nergens heen leidt.

Op het moment dat je een aantal geschikte kandidaten voor je hebt voor de financiële administratie in Hazerswoude Dorp dan is het aan te raden om een kennismaking in te roosteren. Tijdens deze afspraak kan je meer inzicht krijgen in de soort persoon die voor je zit, je moet je natuurlijk wel goed voelen in zijn of haar bijzijn. Stel gerust de vraag wat hem of haar beter maakt dan de andere partijen en of hij of zij ook andere bijkomende vaardigheden heeft. Tevens is dit een mooi moment om de aanpak te bespreken met betrekking tot de administratie in Hazerswoude Dorp. Toch wat fijner als het face to face gebeurt, bij een digitaal administratiekantoor kan dit nu eenmaal niet.

Ontvang direct 3 offertes van verschillende administratiekantoren uit Hazerswoude Dorp.

Direct 3 offertes ontvangen

Vraag vrijblijvend 3 offertes op en vergelijk op je gemak de prijs en kwaliteit.

Administratie uitbesteden Hazerswoude Dorp

Eigenlijk iedere organisatie heeft bepaalde voordelen aan het uit handen geven van de administratie in Hazerswoude Dorp. Waar wacht je dus nog op? Dankzij bovenstaande tips is het ook voor jou een optie om tijd, geld en moeite te besparen. Het uitbesteden van de administratie is nog altijd tot een van de meest goedkope investeringen die ondernemingen maar kunnen maken voor het bedrijf. De voordelen wegen veel zwaarder dan de nadelen. Vraag nu nog 3 offertes aan en vind in korte tijd hét administratiekantoor in Hazerswoude Dorp wat geheel aan jouw wensen zal voldoen.

Neem jij de stap en zoek je jouw perfecte administratiematch in Hazerswoude Dorp?

Besteed je bedrijfsadministratie uit

Klik op bovenstaande knop om de kosten voor een professionele en betaalbaar administratiekantoren uit Hazerswoude Dorp te ontdekken.

Veelgestelde vragen over administratie in

Hazerswoude Dorp

Over het algemeen zul je altijd een kleine periode hebben waarin de administratiekantoor jouw business eerst even beter moet leren kennen. Je zult er zelf ook gebaat mee zijn om even persoonlijk kennis te maken. We raden daarom ook af om een week voordat je de administratie moet opleveren pas op zoek te gaan naar een administratiekantoor. Het kan wel, maar plan dit even goed vooruit!

Afhankelijk van wat jij met de administratiekantoor uit Hazerswoude Dorp afspreekt zul je zelf nog het een en ander moeten doen. Denk aan het bewaren van bonnetjes en andere zakelijke transacties. Je kunt met sommige administratiekantoren ook de afspraak maken dat zij inloggen op bijvoorbeeld je offerte/facturatie/personeel systeem of andere systemen waar je administratie bijhoudt. Zo kun je een het grootste gedeelte uitbesteden, echter zul je altijd nog een klein beetje werk hebben.

Overstappen van administratiekantoor is over het algemeen geen probleem. Ga wel even na wat de opzegtermijn is van je huidige contract met je bestaande administratiekantoor. Vraag vervolgens aan je vorige administratiekantoor of zij het dossier van jouw onderneming kunnen overdragen aan jou of aan je nieuwe administratiekantoor uit Hazerswoude Dorp.

Lees de recensies over

administratie in Hazerswoude Dorp

Een echte aanrader

13 november 2019

Gisteren offertes aangevraagd en we moeten eerlijk toegeven dat we niet verwacht hadden dat het zo goed zou werken. Wat mooi dat dit bestaat!

- Johan Bakker

Ik heb heel snel een goede partner gevonden

7 november 2019

Na mijn offerteaanvraag kreeg ik al snel verschillende offertes binnen van diverse bedrijven. De prijzen vielen reuze mee, wat erg handig is voor een beginnende. Daarnaast waren het ook bedrijven uit dezelfde regio. Lekker makkelijk dus!

- Sabine Groen

Geen problemen meer!

28 oktober 2019

Via deze website is er voor mij een inzichtelijke administratie verzorgd. Omdat ik services via het internet verricht, was het van belang dat de administratie goed rekening hield met allerlei regeltjes. Het kantoor die we via administratiekaart kregen toegewezen, begreep snel mijn situatie en is daarmee aan de slag gegaan. Zeker een aanrader voor starters die meteen alles goed willen regelen!

- Albert Bos

Mijn onderneming is gegroeid

23 oktober 2019

Laatste half jaar had mijn onderneming last van een te lage ROI. Na diep overleg met mijn personeel kwamen we erachter dat het probleem in de administratie zit. Het bleek er slordig mee om was gegaan. Het probleem hebben we aangekaart bij de vorige administratie specialist, maar hij had een onprofessionele houding. Uiteindelijk hebben we via Administratiekaart een nieuw administratiekantoor gevonden. We zijn erg tevreden met het resultaat en ons nieuwe administratiekantoor heeft ons probleem direct opgelost. Mede door hun hulp sluiten we dit jaar financieel gezien erg sterk af. Bedankt Administratiekaart voor jullie hulp!

- Mark Koning

Prettige samenwerking

16 oktober 2019

Goede samenwerking gehad met Administratiekaart. De partner die ik kreeg aangeraden heeft een top belasting aangifte gedaan. Al mijn belasting-stress is weg dus al met al helemaal tevreden!

- Hanneke Postma

goede prijs gevonden

3 oktober 2019

Ik heb goede ervaring met de diensten van administratiekaart. Mijn administratie werd gedaan zonder enige problemen. Maatwerk tegen een laag tarief, top!

- Kim Vink

Een grote besparing

3 oktober 2019

Mijn huidige administratie specialist is een hele slimme jongen. Hij wist meteen waar ik kon besparen en nam direct stappen. Deze samenwerking is een blijver. administratiekaart heeft goed naar mijn vraag geluisterd en wist gelijk welke mogelijke partijen interessant waren voor mij. Top!

- Petronella Sanders

administratiekaart luistert aandachtig

26 september 2019

Ik was eerst sceptisch over administratiekaart, maar na het ontvangen van uitgebreide offertes wist ik dat mijn vragen en wensen serieus werden genomen. Nu ben ik al een jaar erg tevreden over het werk van mijn administratie specialist.

- Joris Hermans

Prima service achteraf

18 september 2019

Ik had niet alles helemaal goed ingevuld dus nam iemand contact met mij op om alles even door te lopen. David heeft me goed geadviseerd en ik werd nooit ‘aan mijn lot overgelaten’. Deze persoonlijke touch had ik niet verwacht!

- Marleen Dijkstra

Wij zijn geholpen.

8 september 2019

Dankzij jullie is er een fraaie administratie gedaan wat ervoor gezorgt heeft dat ik veel geld heb teruggekregen van de belasting dit jaar. Wij doen zaken door heel Europa, wat dingen ingewikkeld maakte voor mijn vorige administratie specialist. Ik kan administratiekaart van harte aanbevelen (en dat heb ik ook al gedaan!).

- Adriaan van Veen

Nooit gedacht dat het zo makkelijk zou kunnen

29 augustus 2019

Ik wil administratiekaart graag bedanken voor het aanbevelen van mijn lokaal administratiekantoor. Hij heeft mij alles uit handen genomen wat betreft de administratie, en ik heb een goede band met hem. Precies wat ik zocht.

- Nienke de Lange

Betaalbare administratie

28 augustus 2019

Via administratiekaart is er voor mij een inzichtelijke administratie verzorgd. Omdat ik online diensten verleen, was het van belang dat de administratie goed rekening hield met allerlei regeltjes. Het kantoor die we via administratiekaart kregen toegewezen, begreep snel mijn situatie en is daarmee aan de slag gegaan. Zeker een aanrader voor starters die meteen alles goed willen regelen!

- Hendrika Willems

de partners worden zorgvuldig uitgekozen

19 augustus 2019

Ik was eerst sceptisch over administratiekaart, maar na het ontvangen van uitgebreide offertes wist ik dat mijn vragen en wensen serieus werden genomen. Nu ben ik al een aantal maanden erg tevreden over het werk van mijn administratie specialist.

- Eva Peeters

Fantastische samenwerking

9 augustus 2019

Fantastisch prettige samenwerking waarbij er een excellente vertaalslag wordt gemaakt van onze denkwijze, vraag en wensen naar een sterke administratie. Bij veranderingen / vernieuwingen wordt er snel geschakeld en worden wij goed meegenomen in het proces.

- Paul Maas

de partners worden zorgvuldig uitgekozen

2 augustus 2019

Ik was eerst sceptisch over administratiekaart, maar na het ontvangen van uitgebreide offertes wist ik dat ze met veel zorg naar mijn aanvraag hebben gekeken. Nu ben ik al een jaar erg tevreden over het werk van mijn administratie specialist.

- Ivo Maas

Gericht op de klant

25 juli 2019

Administratiekaart levert niet alleen goed werk op, maar zij zijn ook zeer klantvriendelijk. Elke vraag wordt compleet beantwoord en de communicatie is top! Prima werk!

- Bart de Bruin

de partners worden zorgvuldig uitgekozen

21 juli 2019

Ik was eerst sceptisch over administratiekaart, maar na het ontvangen van uitgebreide offertes wist ik dat mijn vragen en wensen serieus werden genomen. Nu ben ik al een aantal maanden erg tevreden over het werk van mijn administratie specialist.

- Marloes de Bruin

Goede tip!

18 juli 2019

We werden geadviseerd om deze website eens te bekijken. De prijzen voor de administratiekantoren die we hebben ontvangen waren vele malen goedkoper dan de indicatie van iemand uit de buurt. Direct aanbevolen aan vrienden!

- Tom van de Wal

Meesterlijk

9 juli 2019

Meesterlijke service is hier te vinden afz een goed geholpen bezoeker.

- Hendrikus Peters

Super samenwerking.

29 juni 2019

Hele fijne samenwerking! Ik ben heel blij met mijn aangiftes! Top, bedankt 🙂

- Angelique Martens

administratiekaart luistert aandachtig

20 juni 2019

Ik was eerst sceptisch over administratiekaart, maar na het ontvangen van uitgebreide offertes wist ik dat ze met veel zorg naar mijn aanvraag hebben gekeken. Nu ben ik al een lange tijd erg tevreden over het werk van mijn administratie specialist.

- Kirsten Gerritsen

Ontzettend veel geleerd

13 juni 2019

2 maanden geleden in contact gekomen met mijn huidige administratie specialist via Administratiekaart. Voorheen liet ik alles over aan mijn echtgenote dus had ik 0 verstand van de administratieve dingen. Uiteindelijk heb ik gekozen voor professionalisering. Nu leer ik zoveel van mijn administratie specialist en weet ik zelf ook hoe ik mijn administratie kan verbeteren. Hij denkt graag mee en geeft nieuwe ideeën.

- Brenda Peters

beste administratie specialist gevonden dankzij administratiekaart

12 juni 2019

Top! administratiekaart heeft mij geholpen in het zoeken van het beste administratiekantoor. Het administratiekantoor heeft naar onze wensen geluisterd. De communicatie met administratiekaart liep heel vlot en snel. Bedankt!

- Sabrina Visser

Ze hebben mijn zorgen uit handen genomen

3 juni 2019

Omdat ik zelf helemaal geen verstand heb van administratie en alles wat daarbij hoort heb ik administratiekaart ingezet. Ik ben hier zeer te spreken over en vooral over de nazorg waar andere partijen het nogal eens laten liggen.

- Simone Smeets

Een geweldige ervaring

23 mei 2019

Fantastisch prettige samenwerking waarbij er een excellente vertaalslag wordt gemaakt van onze ideeën, eisen en behoeften naar een sterke administratie. Bij vernieuwingen wordt er snel bijgesprongen en worden wij goed meegenomen in het proces.

- Jasper Vos

Administratiekaart luistert naar je wensen

16 mei 2019

Wat mij direct opviel was dat administratiekaart graag samenwerkt met lokale partners. Dit is natuurlijk ook handig voor mij, ik werk graag met lokale ondernemers. De offertes heb ik snel ontvangen en ik mocht op mijn gemak kiezen en was nergens aan verbonden. Tof!

- Ronald van Doorn

Door administratiekaart de weg gevonden

12 mei 2019

Ons VOF staat nu met twee benen op de kaart door de verbetering in administratie wat we erg merkten in de rust die het ons gegeven heeft. Bedankt voor jullie hulp.

- Petra van de Berg

Enorm gedetailleerd!

5 mei 2019

Het administratiekantoor dat ik heb gevonden via Administratiekaart heeft goed geluisterd naar mijn onderneming. Een lokaal bedrijf met goede service. Diverse verbeteringen zijn direct doorgevoerd. Bedankt voor de koppeling Administratiekaart!

- Guido van Vliet

Slimme besparing gevonden

1 mei 2019

Het administratiekantoor dat ik heb gevonden via administratiekaart is een hele slimme jongen. Hij wist meteen waar ik kon besparen en aarzelde geen seconde. Deze samenwerking is een blijver. administratiekaart heeft zorgvuldig naar mijn vraagstuk gekeken en wist gelijk welke mogelijke partijen interessant waren voor mij. Top!

- Steven Brouwer

Investering waard!

20 april 2019

Dit jaar besloot ik dat ik wilde investeren in een professionele administratie specialist. Ik deed wat research naar sites en kwam een behoorlijk aantal sites tegen. Ik wist echter niet welke beter was dus schakelde ik Administratiekaart in. Zij wisten direct welke bedrijven ze mij konden aanraden op basis van mijn wensen. Uiteindelijk kwam ik in contact met een professioneel administratiekantoor. Hij levert excellente service aan. Ik wil Administratiekaart graag bedanken voor hun puik werk. Mijn eigen administratie doen leverde mij veel stress op, maar nu heb ik een zaak die werkt zoals ik het me had gedroomd!

- Kevin Smits

professioneel

11 april 2019

Via administratiekaart is er een super administratie voor ons gedaan. We wisten even niet wat we moesten kiezen, dus even contact genomen via het formulier. Ik werd erg goed ontvangen door een professionele meneer die precies wist wat ik nodig had. Absolute aanrader!!

- Michel Kuijpers

Gericht op de klant

6 april 2019

Administratiekaart levert niet alleen goed werk op, maar zij zijn ook zeer klantvriendelijk. Elke vraag wordt compleet beantwoord en de communicatie is top! Erg tevreden!

- Rob Prins

Kleine miscommunicatie, maar nu erg tevreden

2 april 2019

Eerst was er een kleine miscommunicatie met Administratiekaart, nadat ze mij een email zonder inhoud hadden gestuurd. Maar ik ontving erna gelijk een bericht terug met een excuses en de verschillende offertes. Daarna heb ik nog enkele vragen gesteld met betrekking tot de offertes. Hier kreeg ik een duidelijk en professioneel antwoord op. Ik ben erg tevreden met de klantvriendelijkheid en heb uiteindelijk een goede administratie specialist kunnen vinden.

- Petra de Koning

Aanbevolen

5 maart 2019

Al meerdere malen aanbevolen aan mijn netwerk. Gewoon een steengoed concept waar lokaal zaken doen centraal staat.

- Kim Schouten

tegek!

22 januari 2019

Meesterlijke service is hier te vinden afz een goed geholpen bezoeker.

- Gerrit Bosman

Goede prijs/kwaliteit verhouding

13 januari 2019

Wat mij direct opviel was dat administratiekaart lokaal administratiekantoors steunt. Dit is natuurlijk ook handig voor mij, ik werk graag met lokale ondernemers. De offertes heb ik snel ontvangen en ik mocht op mijn gemak kiezen en was nergens aan verbonden. Top!

- Rob de Jonge

Erg klantvriendelijk

23 december 2018

Administratiekaart levert niet alleen goed werk op, maar zij zijn ook zeer klantvriendelijk. Elke vraag wordt duidelijk beantwoord en de communicatie is top! Prima werk!

- Kirsten Kuijpers

Wij zijn geholpen.

6 december 2018

Dankzij jullie is er een fraaie administratie gedaan wat ervoor gezorgt heeft dat ik veel geld heb teruggekregen van de belasting dit jaar. Wij doen zaken door heel Europa, wat dingen ingewikkeld maakte voor mijn vorige administratie specialist. Ik kan administratiekaart van harte aanbevelen (en dat heb ik ook al gedaan!).

- Femke Scholten

Prettige samenwerking

8 november 2018

Goede samenwerking gehad met Administratiekaart. De partner die ik kreeg aangeraden heeft een top belasting aangifte gedaan. Al mijn belasting-stress is weg dus al met al helemaal tevreden!

- Suzanne Koning

Uitgelichte administratiekantoren uit Hazerswoude Dorp

Administratiekantoor Peter Zijderhand

Achterzoom
2751 HH Moerkapelle
Nederland

06 23779308
http://www.yourbookie.nl/

Planje BV

Distributieweg 23
2404 CM Alphen aan den Rijn
Nederland

0172 433 053
http://www.planje.nl/

Bouwer & Officier BV

Rijndijk 139
2394 AG Hazerswoude-Rijndijk
Nederland

071 341 9000
http://www.bouwer-officier.nl/