Administratiekantoor Moerkapelle

Heb jij behoefte aan een professional voor jouw administratie in Moerkapelle?

Lees dan vooral verder.

Administratiekaart zorgt dat jij die zoekt naar een administratiekantoor Moerkapelle verbonden wordt aan de partij die bij je past.

Het tofste gedeelte?

Administratiekaart doet dit compleet gratis & onafhankelijk van alle administratiekantoren uit Moerkapelle – voor altijd – zodat jij het beste geholpen wordt in 2019 en verder.

Administratie Moerkapelle gezocht?

Vraag direct 5 offertes aan

Administratiekantoor Moerkapelle
4.9
4.9 van de 5 sterren (gebaseerd op 34 reviews)

Bekijk deze video om erachter te komen hoe wij niet alleen meerwaarde bieden in Moerkapelle, maar in heel Nederland! Zo hebben wij ondernemers uit Koudekerk aan den Rijn, Hazerswoude Dorp en Hazerswoude Rijndijk bijvoorbeeld ook geholpen aan een administratiekantoor.

Waarom Administratie Moerkapelle

Ben jij op zoek naar een betaalbaar administratiekantoor uit Moerkapelle. Zoek niet verder. Het vinden van het beste administratiekantoor zal veel moeite kosten. Je moet namelijk wel de juiste optie kiezen voor het uitbesteden van de administratie. Als jij de administratie in Moerkapelle wilt uitbesteden raden wij jou aan om dit artikel goed door te lezen. We laten jou namelijk in enkele eenvoudige stappen zien hoe je bij de geschikte persoon uit kunt komen. Zo kan ook jij na het doornemen van dit artikel de juiste keuze maken voor een administratiekantoor in Moerkapelle. Spring direct naar:

Wanneer kiezen voor een administratiekantoor in Moerkapelle

In contact komen met een administratiekantoor is een van de beste investeringen die je als bedrijfseigenaar maar zal maken. De administratie uitbesteden brengt meerdere voordelen met zich mee. Wij merken dat de bij ons aangesloten administratiekantoren vrijwel iedere soort administratie uit handen zullen nemen binnen het organisatie. Denk hierbij aan de urenadministratie, loonadministratie maar ook aan de werknemer administratie. Vooral bij de grotere bedrijven zijn er veel administratieve taken die uitgevoerd moeten worden.Kleine organisaties die op jaarbasis maar weinig omzet hebben zullen niet veel baat hebben bij een administratiekantoor. Ligt jouw omzet wel aardig hoog en wordt het je allemaal iets te veel dan is het een geschikte keuze.

De administratie wordt uitgevoerd door het administratie kantoor in Moerkapelle zelf, vaak zijn hier accountants in dienst. Dit kantoor zal niet alleen de administratie beheren van jouw bedrijf, ze kunnen ook de jaarrekeningen maken als je dit handig vindt.

Tevens zijn ze op de hoogte van de financiële regelgeving, je kunt dus het een en ander vragen op het gebied van bijvoorbeeld de belastingen. Het is een partij die veel kennis heeft omtrent de bedrijfsvoering, hierdoor nemen zij een cruciale positie in binnen het gehele proces. Van alle soorten dienstverleners die je kunt inzetten voor je onderneming is een administratiekantoor toch nog echt de beste keuze.

Alle administratiekantoren uit Moerkapelle

Bekijk ook administratiekantoren uit

Op zoek naar: betaalbaar administratiekantoor Moerkapelle – administratiekantoor of boekhouder

Waarom kan ik niet gewoon naar een boekhouder gaan? Dit is een vraag die wij regelmatig krijgen. Het is belangrijk om te weten dat een administratiekantoor iets anders doet als een boekhouder. De boekhouding wordt gedaan door de boekhouder, dit zijn de balansen etc. De boekhouder doet echter niet de algemene bedrijfsadministratie, hierdoor moet je dus wel bij een administratiekantoor aankloppen.

Eigenlijk heeft een organisatie meer baat bij het uitbesteden van de administratie, dit zijn nu eenmaal meer taken dan de boekhouding. Het beste is uiteraard een combinatie van de twee, vooral gezien het gegeven dat het administratiekantoor altijd even de boekhouding extra kan nalopen als je dit ook wilt. Voor zeer specifieke kennis op het gebied van de financiën ga je wel vaak naar een boekhouder. Deze kennis is niet standaard voor een administratiekantoor.

Op zoek naar een administratiekantoor uit Moerkapelle?

Zoek een administratie professional

Klik op ‘Administratie uitbesteden’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Moerkapelle te vinden die bij je past.

Het uitbesteden van loonadministratie of financiële administratie in Moerkapelle

De pluspunten waarvan ondernemingen genieten bij het uitbesteden van de loonadministratie of financiële administratie in Moerkapelle zijn eindeloos. Laten we bij de eerste stap beginnen. Allereerst zal je meer tijd kunnen besparen ieder jaar.

De administratie is vrij veel werk, vooral grotere organisaties zullen dit begrijpen. Door een administratiekantoor in Moerkapelle in te zetten kan je deze tijd besteden aan bezigheden die meer bij jouw vakgebied passen. Als je alles zelf doet dan zal er veel tijd verloren gaan. Je bent nu eenmaal niet op de hoogte van alle functies van de administratieve programma’s. Wil je dit zelf leren dan ben je zo tientallen uren verder.

Zaken doen met een administratiekantoor uit Moerkapelle maakt het ook nog eens mogelijk om veel geld te besparen. Dit omdat het kantoor vaak de mogelijkheid biedt om de boekhouding na te lopen. Zij kijken na of de boekhouder inderdaad alle aftrekbare posten heeft meegenomen of dat er enkele niet meegenomen zijn.

Naarmate de jaaromzet hoger wordt zal ook het financiële voordeel wat bedrijven kunnen behalen stijgen. Daarnaast is het doen van je administratie een van de verplichtingen van de ondernemer, hier moet iedere ondernemer aan voldoen. Wanneer je dit niet doet dan kan het zijn dat je in de knoei komt met de Belastingdienst. Zij stellen bijvoorbeeld dat je niet voldoet aan de eisen voor de MKB aftrek, dit moet je nu eenmaal wel kunnen aantonen. Door een administratiekantoor in Moerkapelle zal je hier geen problemen meer mee hebben.

Op zoek naar hulp bij je financiële administratie in Moerkapelle?

Besteed het uit!

Klik op ‘Besteed het uit!’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Moerkapelle te vinden die jouw financiële administratie uit handen kan nemen.

Administratiekantoor in Moerkapelle contacteren – waar op letten

Er zijn een aantal zaken die je moet weten voordat je gaat zoeken naar een financieel administratiekantoor in Moerkapelle om jouw administratie over te nemen. Wanneer je een offerteaanvraag opstuurt naar de geschikte kandidaten dan is het wijs om altijd duidelijk af te kaderen wat je wilt en wat je zoekt.

Hiermee kom je uit bij de partij die het beste aan zou sluiten bij jouw persoonlijke situatie. Wees niet bang om de toekomstplannen te delen en maak duidelijk wat je verwacht van het kantoor. Meestal ben je voor een administratiekantoor per uur rond de €60 euro kwijt, dit is dezelfde prijs als voor een goedkope accountant. Natuurlijk hangt het af van het takenpakket welke prijs er in totaal aan zal hangen.

Het is ook verstandig om het administratiekantoor in Moerkapelle te onderzoeken. Beschikken zij over speciale soorten specialisaties die de rest van de bedrijven niet hebben? Maken zij ook analyses binnen de organisatie? Door te kijken met wat voor een level van kennis je te maken hebt zal je jouw beslissing kunnen onderbouwen. Hierdoor houd je enkel de beste administratiekantoren in Moerkapelle over.

Persoonlijke tips nodig?

Customer Succes manager Pascalle de Ruiter Pascalle de Ruiter
Customer Succes manager bij administratiekaart.nl
Administratie95%
Prognoses88%
Communicatie98%

Ik help je graag

3 offertes voor financiële administratie in Moerkapelle

Door zo specifiek mogelijk te zijn in jouw offerte aanvraag kan je meer duidelijkheid krijgen bij het inzetten van een administratiekantoor voor de financiële administratie in Moerkapelle, wees dan ook duidelijk bij het versturen van de offerte. Veel kantoren staan open voor contact, ben dus niet bang om even op te bellen om bepaalde zaken na te vragen met betrekking tot de financiële administratie in Moerkapelle. Wanneer een kantoor niet genoeg informatie heeft om je verder te helpen dan weet je dit nu snel genoeg. Zo bespaar je onnodige frustratie, niets is vervelender dan een hoop tijd spenderen aan een gesprek wat nergens heen leidt.

Wanneer je een selectie van kandidaten voor je neus hebt voor de financiële administratie in Moerkapelle dan is het aan te raden om een kennismaking in te plannen. Tijdens deze eerste ontmoeting kan je meer inzage krijgen in de persoon die voor je zit, je moet je namelijk wel fijn voelen in zijn of haar bijzijn. Stel gerust de vraag wat hem of haar geschikter maakt dan de andere administrateurs en of hij of zij ook andere bijkomende vaardigheden heeft. Daarnaast is dit een mooi moment om het plan door te nemen met betrekking tot de administratie in Moerkapelle. Toch wat makkelijker als het tijdens een ontmoeting gebeurt, bij een digitaal administratiekantoor kan dit nu eenmaal niet.

Ontvang direct 3 offertes van verschillende administratiekantoren uit Moerkapelle.

Direct 3 offertes ontvangen

Vraag vrijblijvend 3 offertes op en vergelijk op je gemak de prijs en kwaliteit.

Administratie uitbesteden Moerkapelle

Iedere onderneming heeft profijt aan het uit handen geven van de administratie in Moerkapelle. Waar wacht je dus nog op? Dankzij bovenstaande stappen is het ook voor jou mogelijk om tijd, geld en moeite te besparen. Het uitbesteden van de administratie hoort nog altijd tot een van de meest goedkope investeringen die ondernemingen maar kunnen maken voor hun organisatie. De voordelen wegen veel zwaarder dan de nadelen. Vraag onmiddellijk nog 3 offertes aan en vind snel hét administratiekantoor in Moerkapelle wat helemaal aan jouw wensen zal voldoen.

Neem jij de stap en zoek je jouw perfecte administratiematch in Moerkapelle?

Besteed je bedrijfsadministratie uit

Klik op bovenstaande knop om de kosten voor een professionele en betaalbaar administratiekantoren uit Moerkapelle te ontdekken.

Veelgestelde vragen over administratie in

Moerkapelle

Over het algemeen zul je altijd een kleine periode hebben waarin de administratiekantoor jouw business eerst even beter moet leren kennen. Je zult er zelf ook gebaat mee zijn om even persoonlijk kennis te maken. We raden daarom ook af om een week voordat je de administratie moet opleveren pas op zoek te gaan naar een administratiekantoor. Het kan wel, maar plan dit even goed vooruit!

Afhankelijk van wat jij met de administratiekantoor uit Moerkapelle afspreekt zul je zelf nog het een en ander moeten doen. Denk aan het bewaren van bonnetjes en andere zakelijke transacties. Je kunt met sommige administratiekantoren ook de afspraak maken dat zij inloggen op bijvoorbeeld je offerte/facturatie/personeel systeem of andere systemen waar je administratie bijhoudt. Zo kun je een het grootste gedeelte uitbesteden, echter zul je altijd nog een klein beetje werk hebben.

Overstappen van administratiekantoor is over het algemeen geen probleem. Ga wel even na wat de opzegtermijn is van je huidige contract met je bestaande administratiekantoor. Vraag vervolgens aan je vorige administratiekantoor of zij het dossier van jouw onderneming kunnen overdragen aan jou of aan je nieuwe administratiekantoor uit Moerkapelle.

Lees de recensies over

administratie in Moerkapelle

Geen enkel probleem

14 november 2019

Mijn ervaring met Administratiekaart is super goed. De communicatie is uitstekend en het contact is fijn. Ze reageren snel op mijn emails met professionele antwoorden. Echt een aanrader!

- Kirsten Bosch

Vakkundig

6 november 2019

De wensen die ik had voor mijn administratie zijn perfect vertaald. Ik ben blij dat ik voor deze website heb gekozen.

- Paul de Boer

Goede ervaring

29 oktober 2019

2 maanden geleden in contact gekomen met mijn huidige administratie specialist via Administratiekaart. Voorheen liet ik alles over aan mijn echtgenote dus had ik 0 verstand van de administratieve dingen. Uiteindelijk heb ik de keuze gemaakt om hiermee te stoppen. Nu leer ik zoveel van mijn administratie specialist en weet ik zelf ook hoe ik mijn administratie kan verbeteren. Hij denkt graag mee en weet van aanpakken.

- Tom van Vliet

Top administratie

22 oktober 2019

Het administratiekantoor dat administratiekaart me heeft aangeraden is een hele slimme jongen. Hij wist meteen waar ik kon besparen en aarzelde geen seconde. Deze samenwerking is een blijver. administratiekaart heeft goed naar mijn vraag geluisterd en wist gelijk welke mogelijke partijen interessant waren voor mij. Top!

- Diana Bosman

Administratiekaart luistert naar je wensen

11 oktober 2019

Wat mij direct opviel was dat administratiekaart lokaal administratiekantoors steunt. Dit is natuurlijk ook handig voor mij, ik werk graag met lokale ondernemers. De offertes heb ik snel ontvangen en ik mocht op mijn gemak kiezen en was nergens aan verbonden. Top!

- Jacobus Verhoeven

Top administratie dankzij administratiekaart

6 oktober 2019

Ik leer iedere gesprek met mijn administratie specialist weer iets nieuws over administratie. Als ik het zelf zou moeten uitzoeken heb ik er het geduld niet voor maar dit vind ik erg fijn. Met andere woorden Administratiekaart is een aanrader! Ik heb de juiste partner gevonden.

- Melanie van Dongen

Mijn klanten aantal is gestegen

30 september 2019

Laatste 2 jaar had mijn onderneming last van een te lage ROI. Na een grondig onderzoek kwamen we erachter dat het probleem in de administratie zit. Het bleek er slordig mee om was gegaan. Het probleem hebben we aangekaart bij de vorige administratie specialist, maar die werkte niet goed mee. Uiteindelijk zijn we op zoek gegaan naar een nieuw administratiekantoor via Administratiekaart. We zijn erg tevreden met het resultaat en ons nieuwe administratiekantoor heeft ons probleem direct opgelost. Mede door hun hulp sluiten we dit jaar financieel gezien erg sterk af. Bedankt Administratiekaart voor jullie hulp!

- Angelique Hofman

Super service

23 september 2019

Afgelopen week een aanvraag gedaan en ik moet eerlijk zeggen dat ik niet verwacht had dat het zo goed zou werken. We staan in contact met een super fijn bedrijf!

- Nienke van den Broek

perfecte vertaling

15 september 2019

De wensen die ik had voor mijn administratie zijn naar geluisterd en dit zie je precies terug. Ik ben blij dat ik voor deze website heb gekozen.

- Karin van den Heuvel

Veel keus en lekker lokaal

7 september 2019

Paar maanden geleden heb ik een offerteaanvraag ingediend. Ik kreeg een professioneel antwoord terug met verschillende offertes. Het fijne aan Administratiekaart is dat ze kijken naar lokale partners. Veel keus aan verschillende administratiekantoren met andere prijzen, zo kan je op je gemak de beste partner kiezen. Alles ging heel vlot en ik heb nu een goede administratie.

- Jan Visser

Samenwerking was subliem

4 september 2019

Zeer prettige samenwerking waarbij er een excellente vertaalslag wordt gemaakt van onze denkwijze, vraag en wensen naar een sterke administratie. Wanneer er vernieuwingen zijn, wordt hier snel op gereageerd en worden wij goed meegenomen in het proces.

- Elisabeth Hermans

Goede service

22 augustus 2019

Eerst was er een kleine miscommunicatie met Administratiekaart, nadat ze mij een email zonder inhoud hadden gestuurd. Maar ik kreeg erna gelijk een email terug met een excuses en de verschillende offertes. Daarna heb ik nog enkele vragen gesteld met betrekking tot de offertes. Hier kreeg ik een duidelijk en professioneel antwoord op. Ik ben erg tevreden met de service en heb uiteindelijk een goede administratie specialist kunnen vinden.

- Björn Smits

Ontzettend geduldig en professioneel

21 augustus 2019

Ik was eerst sceptisch over administratiekaart, maar had toen de recensies gelezen en deze waren allen erg positief over de service. Ik las dat er veel starters hetzelfde probleem hadden en op zoek waren naar een administratie specialist die hen kon helpen. Na het ontvangen van de offertes had ik nog enkele vragen en deze werden snel beantwoord door David van Administratiekaart. Ze hebben goed werk geleverd en ik ben blij met mijn partner.

- Ramona Bakker

Direct verschillende offertes ontvangen

9 augustus 2019

Paar maanden geleden heb ik een offerteaanvraag ingediend. Ik kreeg een vriendelijk antwoord terug met verschillende offertes. Het fijne aan Administratiekaart is dat ze kijken naar lokale partners. Ze sturen je offertes met verschillende prijzen, zo kan je op je gemak de beste partner kiezen. Alles ging heel vlot en ik heb nu een goede administratie.

- Susanne Blom

overzichtelijke administratie na aanbeveling van administratiekaart

3 augustus 2019

Dankzij administratiekaart heb ik een hele goede en overzichtelijke administratie. Al mijn wensen kon ik doorgeven en administratiekaart heeft me direct een aantal offertes gestuurd. Daarnaast kan ik altijd met mijn vragen over mijn partner of offertes terecht bij administratiekaart en reageren ze snel terug.

- Linda van de Ven

Iemand die eindelijk snapt wat ik wil

26 juli 2019

Via een kennis ben ik met Administratiekaart in contact gekomen, zij was erg tevreden met haar nieuw administratiekantoor en ik beaam haar enthousiasme. Mijn gevonden partner is een van de weinige administratie professionals die begrijpt wat jij als klant wilt en hoe je iets wilt hebben. Bedankt Administratiekaart voor de goede aanrader.

- Maurice de Boer

Jaren partner

19 juli 2019

Al jaren help ik kennissen aan een administratie specialist via Administratiekaart. Ik kan wel mijn eigen administratie specialist gaan aanbevelen, maar wat voor mij werkt hoeft niet voor jou te werken. Gelukkig dat daarom een service zoals dit bestaat. Elke keer helpen me ze weer met veel geduld. Ik heb tussendoor soortgelijke ondernemingen geprobeerd, maar de services en kwaliteit/prijs verhouding bij Administratiekaart bevielen mij het best.

- Sabrina Smeets

Blijvende partner gevonden

17 juli 2019

Laatste half jaar had mijn onderneming last van een te lage ROI. Na enkele bevindingen kwamen we erachter dat het probleem in de administratie zit. Het bleek vaak fout te zijn ingevuld. Het probleem hebben we aangekaart bij de vorige administratie specialist, maar die werkte niet goed mee. Uiteindelijk hebben we via Administratiekaart een nieuw administratiekantoor gevonden. We zijn erg tevreden met het resultaat en ons nieuwe administratiekantoor heeft ons probleem direct opgelost. Mede door hun hulp sluiten we dit jaar financieel gezien erg sterk af. Bedankt Administratiekaart voor jullie hulp!

- Inge Hoekstra

Eind goed al goed

5 juli 2019

Voorheen had ik slechte ervaring met een aantal administratie professionals. Ik gaf het nog een kans en schakelde Administratiekaart in. Na mijn offerteaanvraag kreeg ik verschillende offertes van verschillende administratie professionals. Nu heb ik een fijne administratie, dat voor een betaalbare prijs.

- Michel Timmermans

Fraai werk.

29 juni 2019

Dankzij jullie is er een fraaie administratie gedaan wat ervoor gezorgt heeft dat ik veel geld heb teruggekregen van de belasting dit jaar. Wij doen zaken door heel Europa, wat dingen ingewikkeld maakte voor mijn vorige administratie specialist. Ik kan administratiekaart van harte aanbevelen (en dat heb ik ook al gedaan!).

- Daniëlle Vos

Prima service

22 juni 2019

administratiekaart levert prima werk. Ik heb een offerteaanvraag gedaan en kreeg gelijk verschillende opties in mijn inbox. Ik had ze ook zelf kunnen opbellen, maar ik heb wel gewoon een goed administratiekantoor gevonden. Dus prima service.

- Jacobus Scholten

Vriendelijk en professioneel

15 juni 2019

Ik had nog nooit eerder gehoord van Administratiekaart, maar kwam ze tegen op Google. Het concept is erg interessant. Je vult een kort formulier in en druk op verzenden. Even afwachten en je krijg gelijk enkele offertes van lokale partijen. Uiteindelijk mag jij kiezen. Er zijn geen andere voorwaarden aan verbonden, lekker makkelijk dus.

- Anouk van der Meulen

Alles opgelost

6 juni 2019

Omdat ik zelf helemaal niks snap van het doen van aangiftes en alles wat daarbij hoort heb ik administratiekaart ingezet. Ik ben hier zeer te spreken over en vooral over de nazorg waar andere partijen het nogal eens laten liggen.

- Maartje Scholten

Fraai werk.

30 mei 2019

Dankzij jullie is er een fraaie administratie gedaan wat ervoor gezorgt heeft dat ik veel geld heb teruggekregen van de belasting dit jaar. Wij doen zaken door heel Europa, wat dingen ingewikkeld maakte voor mijn vorige administratie specialist. Ik kan administratiekaart van harte aanbevelen (en dat heb ik ook al gedaan!).

- Nancy Hermans

Direct verschillende offertes ontvangen

23 mei 2019

Paar maanden geleden heb ik offertes aangevraagd. Ik kreeg een snel antwoord terug met verschillende offertes. Het fijne aan Administratiekaart is dat ze kijken naar lokale partners. Ze sturen je offertes met verschillende prijzen, zo kan je op je gemak de beste partner kiezen. Alles ging heel vlot en ik heb nu een goede administratie.

- Paulus van der Linden

Groei & teamuitbreiding

21 mei 2019

Mijn administratie was heel erg aan professionalisering toe dus ik ben mega blij dat jullie deze website hebben. Na het vergelijken van de 3 offertes die ik in mijn mailbox kreeg heb ik uiteindelijk voor de administratie specialist gekozen die een goede indruk maakte met de prijs/kwaliteit verhouding. Ik kan me door deze stap meer focussen op wat ik leuk vind.

- Diana Schipper

Ik leer zelf nog eens wat van mijn administratie specialist

16 mei 2019

Ik leer iedere gesprek met mijn administratie specialist weer iets nieuws over administratie. Als ik het zelf zou moeten uitzoeken heb ik er het geduld niet voor maar dit vind ik erg fijn. Met andere woorden Administratiekaart is een aanrader! Ik heb de perfecte partner gevonden.

- Michel Driessen

Veel keus en lekker lokaal

2 mei 2019

Paar maanden geleden heb ik offertes aangevraagd. Ik kreeg een vriendelijk antwoord terug met verschillende offertes. Het fijne aan Administratiekaart is dat ze kijken naar lokale partners. Veel keus aan verschillende administratiekantoren met andere prijzen, zo kan je op je gemak de juiste partner kiezen. Alles ging heel vlot en ik heb nu een goede administratie.

- Chantal van Doorn

Ontzettend veel geleerd

27 april 2019

5 maanden geleden in contact gekomen met mijn huidige administratie specialist via Administratiekaart. Voorheen liet ik alles over aan mijn echtgenote dus had ik 0 verstand van de administratieve dingen. Uiteindelijk ben ik overgestapt naar een andere administratie specialist. Nu leer ik zoveel van mijn administratie specialist en weet ik zelf ook hoe ik mijn administratie kan verbeteren. Hij denkt graag mee en geeft nieuwe ideeën.

- Patrick de Leeuw

Goede ervaring

20 april 2019

Ik heb goede ervaring met de diensten van administratiekaart. Mijn administratie werd gedaan binnen no-time. Perfect resultaat voor een zachte prijs, top!

- Dennis de Vos

Enthousiast over Administratiekaart

17 april 2019

Via een kennis ben ik met Administratiekaart in contact gekomen, zij was erg blij dat ze jullie had ingeschakeld voor een nieuw administratiekantoor en ik beaam haar enthousiasme. Mijn gevonden partner is een van de weinige administratie professionals die begrijpt wat jij als klant wilt en hoe je iets wilt hebben. Bedankt Administratiekaart voor de goede aanrader.

- Dave Post

Snel en super eenvoudig

6 april 2019

Paar maanden geleden heb ik een offerteaanvraag ingediend. Ik kreeg een snel antwoord terug met verschillende offertes. Het fijne aan Administratiekaart is dat ze kijken naar lokale partners. Ze sturen je offertes met verschillende prijzen, zo kan je op je gemak de beste partner kiezen. Alles ging heel gemakkelijk en ik heb nu een goede administratie.

- Angela Schouten

Beste prijzen

27 maart 2019

We werden door een kennis op deze website getipt. De prijzen voor de administratiekantoren die we hebben ontvangen waren vele malen goedkoper dan de indicatie van iemand uit de buurt. Direct aanbevolen aan vrienden!

- Maria Mol

overzichtelijke administratie na aanbeveling van administratiekaart

1 maart 2019

Dankzij administratiekaart heb ik een hele goede en overzichtelijke administratie. Al mijn wensen kon ik doorgeven en administratiekaart heeft me direct een aantal offertes gestuurd. Daarnaast kan ik altijd met mijn vragen over mijn partner of offertes terecht bij administratiekaart en krijg ik direct reactie.

- Simon van Doorn

de zoektocht naar de beste administratie specialist

29 januari 2019

Gaaf! administratiekaart heeft mij geholpen in het zoeken van het beste administratiekantoor. Het administratiekantoor heeft de administratie gedaan naar onze verdeling. De communicatie met administratiekaart liep heel vlot en snel. Bedankt!

- Sharon Jonker

Ontzettend geduldig en professioneel

5 januari 2019

Ik was eerst sceptisch over administratiekaart, maar had toen de recensies gelezen en deze waren allen erg positief over het werk. Ik las dat er veel starters hetzelfde probleem hadden en op zoek waren naar een administratie specialist die de administratie onder handen kon nemen. Na het ontvangen van de offertes had ik nog enkele vragen en gelukkig kon Administratiekaart me direct helpen. Ze hebben goed werk geleverd en ik ben blij met mijn nieuw administratiekantoor.

- Maria van Veen

Goed geholpen

25 december 2018

Ik had niet alles helemaal goed ingevuld dus nam iemand contact met mij op om alles even door te lopen. David heeft me goed geadviseerd en ik werd nooit ‘aan mijn lot overgelaten’. Deze persoonlijke touch had ik niet verwacht!

- Nicolaas Verbeek

Super! Echt een aanrader

20 november 2018

Mijn ervaring met Administratiekaart is super goed. De communicatie is voortreffelijk en het contact is fijn. Ze reageren snel op mijn emails met uitgebreide antwoorden. Echt een aanrader!

- Monique Smeets

Veel keus en lekker lokaal

9 november 2018

Paar maanden geleden heb ik offertes ontvangen. Ik kreeg een vriendelijk antwoord terug met verschillende offertes. Het fijne aan Administratiekaart is dat ze kijken naar lokale partners. Ze sturen je offertes met verschillende prijzen, zo kan je op je gemak de juiste partner kiezen. Alles ging heel vlot en ik heb nu een goede administratie.

- Arjan van de Brink

Uitgelichte administratiekantoren uit Moerkapelle

Administratiekantoor Peter Zijderhand

Achterzoom
2751 HH Moerkapelle
Nederland

06 23779308
http://www.yourbookie.nl/

AAB Accountancy

Stephensonstraat 45
2723 RM Zoetermeer
Nederland

079 343 1500
http://www.aab-accountancy.nl/

ABG Administratiekantoor

Stephensonstraat 45
2723 RM Zoetermeer
Nederland

06 50433886
http://abgadmin.nl/