Administratiekantoor Hengevelde

Ben jij opzoek naar een ijzersterke administratiekantoor in Hengevelde die bij jouw bedrijf past?

Dan ben je op de goede plek.

Administratiekaart zorgt dat jij die op zoek bent naar een administratiekantoor Hengevelde verbonden wordt aan een professional die bij je past.

Het gaafste gedeelte?

Administratiekaart doet dit compleet gratis & onafhankelijk van alle administratiekantoren uit Hengevelde – voor altijd – zodat onze klanten het beste geholpen worden in 2020 en verder.

Administratie Hengevelde gezocht?

Vraag direct 5 offertes aan

Administratiekantoor Hengevelde
4.7
4.7 van de 5 sterren (gebaseerd op 52 reviews)

Bekijk deze video om erachter te komen hoe wij niet alleen meerwaarde bieden in Hengevelde, maar in heel Nederland! Zo hebben wij ondernemers uit Bentelo, Delden en Ambt Delden bijvoorbeeld ook geholpen aan een administratiekantoor.

Waarom Administratie Hengevelde

Wil jij een betaalbaar administratiekantoor in Hengevelde. Zoek niet verder. De zoektocht naar een goed administratiekantoor zal veel moeite kosten. Je wilt immers wel de juiste partij kiezen voor het uitbesteden van de administratie. Als jij je administratie in Hengevelde uit handen wilt geven bevelen wij jou aan om dit artikel goed door te lezen. We laten jou namelijk in enkele eenvoudige stappen zien hoe je bij de geschikte persoon uit kunt komen. Zo kan ook jij na het lezen van dit artikel de juiste keuze maken voor een administratiekantoor in Hengevelde. Spring direct naar:

Wanneer kiezen voor een administratiekantoor in Hengevelde

Samenwerken met een administratiekantoor is een van de beste keuzes die je als ondernemer maar kunt maken. Jouw administratie uitbesteden brengt veel voordelen met zich mee. Wij maken mee dat de met ons samenwerkende administratiekantoren eigenlijk iedere soort administratie zullen vervullen binnen jouw bedrijf. Denk hierbij aan de urenadministratie, loonadministratie maar ook aan jouw werknemer administratie. Vooral bij de grotere ondernemingen zijn er genoeg administratieve taken die uitgevoerd moeten worden.Kleine bedrijven die op jaarbasis maar heel weinig omzet hebben zullen niet zoveel baat hebben bij een administratiekantoor. Heb jij wel een hoge omzet en wordt het je allemaal te veel dan is het een prima keuze.

De administratie zal geschieden door het administratie kantoor in Hengevelde zelf, vaak zijn hier accountants in dienst. Dit kantoor zal niet alleen de administratie uitvoeren van jouw bedrijf, ze kunnen ook de jaarrekeningen uit handen nemen als je dit graag wilt.

Tevens zijn zij op de hoogte van de financiële regelgeving, je kunt dus het een en ander vragen op het gebied van de belastingen. Het is een organisatie die veel kennis heeft rondom de bedrijfsvoering, hierdoor nemen zij een cruciale positie in binnen de samenwerking. Van alle soorten dienstverleners die je kunt inschakelen voor je onderneming is een administratiekantoor toch nog echt een van de betere keuzes.

Alle administratiekantoren uit Hengevelde

Bekijk ook administratiekantoren uit

Op zoek naar: betaalbaar administratiekantoor Hengevelde – administratiekantoor of boekhouder

Waarom niet gewoon met een boekhouder in zee gaan? Een vraag die wij vaak voorgeschoteld krijgen. Het is belangrijk om te weten dat een administratiekantoor iets compleet anders doet als een boekhouder. De boekhouding wordt uitgevoerd door de boekhouder, dit zijn de balansen en dergelijke. De boekhouder doet echter niet de algemene bedrijfsadministratie, hierdoor moet je dus wel bij een administratiekantoor zijn.

Eigenlijk heeft een organisatie meer profijt bij het uitbesteden van de administratie, dit zijn namelijk meer taken dan de boekhouding. Het voornaamste is uiteraard een combinatie tussen de twee, vooral gezien het feit dat het administratiekantoor altijd even de boekhouding nog een keer kan nalopen als je dit ook wilt. Voor hele specifieke kennis op het gebied van de financiën zit je wel vaak bij een boekhouder. Deze kennis is niet standaard voor een administratiekantoor.

Op zoek naar een administratiekantoor uit Hengevelde?

Zoek een administratie professional

Klik op ‘Administratie uitbesteden’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Hengevelde te vinden die bij je past.

Het uitbesteden van loonadministratie of financiële administratie in Hengevelde

De pluspunten waarvan ondernemingen genieten bij het laten uitvoeren van de loonadministratie of financiële administratie in Hengevelde zijn grenzeloos. Laten we met het begin beginnen. Allereerst zal je aanzienlijk veel tijd kunnen besparen op jaarbasis.

De administratie is veel werk, vooral grotere organisaties zullen dit uit ervaring weten. Door een administratiekantoor in Hengevelde in te schakelen kan je deze tijd gebruiken aan taken die meer bij jouw expertise passen. Wanneer je alles zelf doet dan zal er veel tijd verloren gaan. Je bent nu eenmaal niet voldoende geïnformeerd van alle ins and outs van de administratieve tools. Wil je dit zelf leren dan ben je zo tientallen uren verder.

Je administratie laten doen door een administratiekantoor uit Hengevelde maakt het daarnaast mogelijk geld te besparen. Dit komt doordat het kantoor meestal de mogelijkheid biedt om de boekhouding te controleren. Zij kunnen dus zien of de boekhouder alle aftrekposten heeft meegenomen of dat er enkele niet meegenomen zijn.

Naarmate de jaarlijkse omzet hoger wordt zal ook het financieel voordeel wat bedrijven kunnen behalen stijgen. Daarnaast is het goed documenteren van je administratie een van de verplichtingen van de ondernemer, hier moet iedere ondernemer aan voldoen. Wanneer je dit niet doet dan kan het zijn dat je problemen krijgt met de Belastingdienst. Zij kunnen stellen dat je niet voldoet aan de vereisten voor de MKB aftrek, dit moet je nu eenmaal wel kunnen aantonen. Door een administratiekantoor in Hengevelde zal je hier geen last meer van hebben.

Op zoek naar hulp bij je financiële administratie in Hengevelde?

Besteed het uit!

Klik op ‘Besteed het uit!’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Hengevelde te vinden die jouw financiële administratie uit handen kan nemen.

Administratiekantoor in Hengevelde contacteren – waar op letten

Je zal het een en ander moeten weten voordat je begint met zoeken naar een financieel administratiekantoor in Hengevelde om jouw administratie over te nemen. Als je een offerteaanvraag verstuurt voor de geschikte kandidaten dan is het aan te raden om altijd duidelijk te zijn in wat je wilt en wat je zoekt.

Hiermee vind je het kantoor die het beste aan zou sluiten bij jouw situatie. Het is belangrijk om de toekomstplannen te delen en vertel wat je verwacht van het kantoor. Over het algemeen ben je voor een administratiekantoor per uur rond de €60 euro kwijt, dit is ongeveer dezelfde prijs als voor een goedkope accountant. Natuurlijk ligt het aan de soorten taken welke prijs er in totaal aan hangt.

Het is ook wijs om het administratiekantoor in Hengevelde te onderzoeken. Beschikken zij over speciale soorten opties die de rest van de bedrijven niet hebben? Kunnen zij jou ook voorzien van analyses binnen de onderneming? Door te onderzoeken met wat voor een level van kennis je te maken hebt zal je jouw keuze kunnen rechtvaardigen. Hierdoor houd je enkel de beste administratiekantoren in Hengevelde over.

Persoonlijke tips nodig?

Customer Succes manager Pascalle de Ruiter Pascalle de Ruiter
Customer Succes manager bij administratiekaart.nl
Administratie95%
Prognoses88%
Communicatie98%

Ik help je graag

3 offertes voor financiële administratie in Hengevelde

Door geen twijfel te laten bestaan in jouw offerte aanvraag kan je meer zekerheid krijgen bij het inschakelen van een administratiekantoor voor de financiële administratie in Hengevelde, wees dan ook duidelijk bij het opsturen van de offerte. Veel kantoren hebben graag contact met je, voel je dus vrij om even op te bellen om bepaalde zaken na te vragen over de financiële administratie in Hengevelde. Als een kantoor niet genoeg kennis heeft om je verder te helpen dan weet je dit nu meteen. Zo bespaar je onnodige frustratie, niets zo irritant als veel tijd spenderen aan een conversatie die nergens naartoe leidt.

Op het moment dat je een selectie van kanshebbers voor je hebt voor de financiële administratie in Hengevelde dan is het slim om een kennismaking in te roosteren. Tijdens dit gesprek kan je meer inzage krijgen in de partij die voor je zit, je moet je natuurlijk wel prettig voelen in zijn of haar gezelschap. Stel gerust de vraag wat hem of haar anders maakt dan de concurrentie en of hij of zij ook diverse soorten bijkomende competenties heeft. Tevens is dit een geschikt moment om de strategie te bespreken met betrekking tot de administratie in Hengevelde. Toch wat fijner als het face to face gebeurt, bij een online administratiekantoor kan dit nu eenmaal niet.

Ontvang direct 3 offertes van verschillende administratiekantoren uit Hengevelde.

Direct 3 offertes ontvangen

Vraag vrijblijvend 3 offertes op en vergelijk op je gemak de prijs en kwaliteit.

Administratie uitbesteden Hengevelde

Iedere organisatie heeft profijt aan het uitbesteden van de administratie in Hengevelde. Waar wacht je dus nog op? Door bovenstaande handvaten is het ook voor jou een optie om tijd, geld en moeite te besparen. Het uitbesteden van de administratie hoort nog altijd tot een van de economisch voordelige investeringen die bedrijven maar kunnen maken voor het bedrijf. De voordelen wegen zwaarder dan de nadelen. Vraag nu nog 3 offertes aan en vind binnen een korte periode hét administratiekantoor in Hengevelde wat helemaal aan jouw wensen zal voldoen.

Neem jij de stap en zoek je jouw perfecte administratiematch in Hengevelde?

Besteed je bedrijfsadministratie uit

Klik op bovenstaande knop om de kosten voor een professionele en betaalbaar administratiekantoren uit Hengevelde te ontdekken.

Veelgestelde vragen over administratie in

Hengevelde

Over het algemeen zul je altijd een kleine periode hebben waarin de administratiekantoor jouw business eerst even beter moet leren kennen. Je zult er zelf ook gebaat mee zijn om even persoonlijk kennis te maken. We raden daarom ook af om een week voordat je de administratie moet opleveren pas op zoek te gaan naar een administratiekantoor. Het kan wel, maar plan dit even goed vooruit!

Afhankelijk van wat jij met de administratiekantoor uit Hengevelde afspreekt zul je zelf nog het een en ander moeten doen. Denk aan het bewaren van bonnetjes en andere zakelijke transacties. Je kunt met sommige administratiekantoren ook de afspraak maken dat zij inloggen op bijvoorbeeld je offerte/facturatie/personeel systeem of andere systemen waar je administratie bijhoudt. Zo kun je een het grootste gedeelte uitbesteden, echter zul je altijd nog een klein beetje werk hebben.

Overstappen van administratiekantoor is over het algemeen geen probleem. Ga wel even na wat de opzegtermijn is van je huidige contract met je bestaande administratiekantoor. Vraag vervolgens aan je vorige administratiekantoor of zij het dossier van jouw onderneming kunnen overdragen aan jou of aan je nieuwe administratiekantoor uit Hengevelde.

Lees de recensies over

administratie in Hengevelde

Ik heb heel snel een goede partner gevonden

15 maart 2020

Na mijn offerteaanvraag kreeg ik al snel verschillende offertes binnen van diverse bedrijven. De prijzen vielen reuze mee, wat erg handig is voor een startende onderneming. Daarnaast waren het ook bedrijven uit dezelfde regio. Lekker makkelijk dus!

- Ivo Koster

administratiekaart heeft zijn werk gedaan

17 maart 2020

administratiekaart heeft zijn werk gedaan. Ik heb een offerteaanvraag gedaan en ontving diverse offertes. Ik had ze ook zelf kunnen opbellen, maar ik heb wel gewoon een goed administratiekantoor gevonden. Dus prima service.

- Jeroen de Jonge

Administratie naar mijn wensen

18 maart 2020

Voorheen had ik geen goede ervaring met twee administratie professionals. Ik gaf het nog een kans en schakelde Administratiekaart in. Na mijn offerteaanvraag kreeg ik verschillende offertes van verschillende administratie professionals. Nu heb ik een fijne administratie, dat voor een betaalbare prijs.

- Marco van de Pol

Samenwerking was subliem

18 maart 2020

Zeer prettige samenwerking waarbij er een excellente vertaalslag wordt gemaakt van onze ideeën, behoeften en wensen naar een sterke administratie. Wanneer er vernieuwingen zijn, wordt hier snel op gereageerd en worden wij goed meegenomen in het proces.

- Rogier van Vliet

professioneel

18 maart 2020

Via administratiekaart is er een super administratie voor ons gedaan. We wisten even niet wat we moesten kiezen, dus even om advies gevraagd via het formulier. Ik werd erg goed ontvangen door een vriendelijke meneer die precies wist wat ik nodig had. Absolute aanrader!!

- Petrus Schipper

Top administratie

12 maart 2020

Mijn huidige administratie specialist is een hele slimme jongen. Hij wist meteen waar ik kon besparen en ging gelijk aan de slag. Deze samenwerking is een blijver. administratiekaart heeft goed naar mijn vraag geluisterd en wist gelijk welke mogelijke partijen interessant waren voor mij. Top!

- Elisabeth Dijkstra

Erg tevreden met jullie

13 maart 2020

Na enkele uren op het internet, toch besloten om Administratiekaart te proberen. Ik wist niet naar welke eisen ik moest kijken wanneer het ging om het kiezen van een administratie specialist. Administratiekaart had een simpel formulier waar ik mijn behoeften kon invullen. Daarna kreeg ik een aantal opties waar ik lastig uit kon kiezen (ik ben nogal een twijfelkont). Dus heb er nog even lang over na moeten denken. Uiteindelijk heb ik een goede partner gevonden die mijn bedrijf goed kon vertalen in de administratie. Ben er heel blij mee.

- Hendrika van den Heuvel

Keuze genoeg

12 maart 2020

Ik ben onlangs gestart met mijn eigen onderneming en was dringend op zoek naar iemand die verstand had van belasting. Via een kennis kwam ik bij Administratiekaart. Ik heb zelf mijn partner kunnen kiezen en ik moet zeggen dat hij goed werk levert voor een zacht prijsje. Dat is natuurlijk fijn voor een startende ondernemer, zoals ik!

- Elisabeth Maas

Goed geholpen

11 maart 2020

Ik had niet alles helemaal goed ingevuld dus nam iemand contact met mij op om alles even door te lopen. David heeft me goed geadviseerd en ik werd nooit ‘aan mijn lot overgelaten’. Deze persoonlijke touch had ik niet verwacht!

- Femke Smit

uitstekende communicatie

18 maart 2020

Het administratiekantoor dat ik via administratiekaart heb gevonden, was zeer nuttig. Alles wat je zou willen, wordt direct gedaan. Geen kortaf mailtjes, hij neemt echt de tijd. Daarnaast communiceert hij duidelijk, wat bijzonder fijn is als je weinig begrijpt van het doen van de administratie. Verder is het betaalbaar, ook niet onbelangrijk voor startende ondernemers zoals ik. Zoek je een betrouwbaar adres, dan kan ik administratiekaart op alle fronten aanraden!

- Jeroen Huisman

Door administratiekaart de weg gevonden

14 maart 2020

Ons VOF staat nu met twee benen op de kaart door de verbetering in administratie wat we erg merkten in de rust die het ons gegeven heeft. Bedankt voor de service.

- Anne Hofman

Teamuitbreiding door betere administratie

12 maart 2020

Mijn administratie werd me te veel dus ik ben super blij dat jullie een dienst zoals dit aanbieden. De 3 administratie professionals in mijn mailbox maakte het een lastige keuze omdat ze allemaal zo goed waren. Ik kan me door deze stap meer focussen op wat ik leuk vind.

- Femke Visser

Prima service

18 maart 2020

administratiekaart heeft me aardig geholpen. Ik heb een offerteaanvraag gedaan en kreeg gelijk verschillende opties in mijn inbox. Ik had ze ook zelf kunnen opbellen, maar ik heb wel gewoon een goed administratiekantoor gevonden. Dus prima service.

- Ilse Kuijpers

Onze administratie is Fantastisch!

14 maart 2020

Wij hebben Administratiekaart via google gevonden en jullie weten precies waar jullie naar moeten kijken. Na een formuliertje hebben we direct verschillende offertes mogen ontvangen. We zijn zelf in kort overleg gegaan en hebben uiteindelijk de administratie specialist gekozen die het meest bij ons past. De administratie specialist heeft direct een eerste opzet gemaakt na een korte kennismaking. Onze organisatie werd meteen goed in kaart gebracht. Met wat aanpassingen was onze administratie goed opgezet. Ook naderhand werd de administratie constant goed bijgehouden.

- Adriana Hendriks

Duidelijke offertes met goede prijzen

11 maart 2020

Na mijn offerteaanvraag kreeg ik al snel verschillende offertes binnen van diverse bedrijven. De prijzen vielen reuze mee, wat erg handig is voor een startende onderneming. Daarnaast waren het ook bedrijven in dezelfde buurt. Lekker makkelijk dus!

- Bas Hendriks

Geen enkel probleem

5 maart 2020

Omdat ik zelf helemaal geen kennis heb van btw en alles wat daarbij hoort heb ik administratiekaart ingezet. Ik ben hier zeer te spreken over en vooral over de nazorg waar andere partijen het nogal eens laten liggen.

- Daniëlle Smit

Persoon gevonden die bij me past

27 februari 2020

Gisteren het formuliertje ingevuld en ik moet verklappen dat ik niet verwacht had dat het zo goed zou werken. We staan in contact met een super fijn bedrijf!

- Rutger Timmermans

Blijvertje

16 februari 2020

Ik raad administratiekaart iedereen aan! Inmiddels doe ik al 3 jaar zaken met het administratiekantoor dat ik gevonden heb via hun. Een genot om mee samen te werken en dat kon ik van mijn vorige 3 administratie professionals absoluut niet zeggen!

- Patrick van den Bosch

perfecte vertaling

11 februari 2020

De wensen die ik had voor mijn administratie zijn fantastisch uitgevoerd. Ik ben blij dat ik voor administratiekaart heb gekozen.

- Jacobus Gerritsen

administratiekaart zorgt voor alles

30 januari 2020

Hetgeen waar ik erg tevreden mee was, is het feit dat administratiekaart jouw behoeften serieus nemen. Aan de hand van jouw wensen kiezen ze de beste administratie professionals. Het enige wat je zelf hoeft te doen is de beste partner te kiezen. Zo simpel, maar ook zo nauwkeurig. Ik raad het iedereen aan!

- Claudia Willems

Snel en super eenvoudig

27 januari 2020

Ik had niet alles helemaal goed ingevuld dus nam iemand contact met mij op om alles even door te lopen. David heeft me goed geadviseerd en ik werd nooit ‘aan mijn lot overgelaten’. Deze persoonlijke touch had ik niet verwacht!

- Jolanda Prins

Simpel formuliertje ingevuld

16 januari 2020

Via administratiekaart is er voor mij een inzichtelijke administratie verzorgd. Omdat ik services via het internet verricht, was het van belang dat de administratie goed rekening hield met allerlei regeltjes. Het kantoor die we via administratiekaart kregen toegewezen, begreep snel mijn situatie en is daarmee aan de slag gegaan. Zeker een aanrader voor starters die meteen alles goed willen regelen!

- Marinus Martens

Goede tip!

12 januari 2020

De wensen die ik had voor mijn administratie zijn naar geluisterd en dit zie je precies terug. Ik ben blij dat ik voor administratiekaart heb gekozen.

- Patrick Blom

Superadministratie

2 januari 2020

Via administratiekaart is er een super administratie voor ons gedaan. We wisten even niet wat we moesten kiezen, dus via het contactformulier om advies gevraagd. Ik werd erg goed ontvangen door een professionele meneer die precies wist wat ik nodig had. Absolute aanrader!!

- Guido Jansen

Betaalbare administratie

30 december 2019

Via administratiekaart is er voor mij een hele fijne en duidelijke administratie verzorgd. Omdat ik online diensten verleen, was het van belang dat de administratie goed rekening hield met allerlei regeltjes. Het kantoor wat we vonden begreep snel wat mijn wensen waren en is daarmee aan de slag gegaan. Zeker een aanrader voor starters die meteen alles goed willen regelen!

- Erwin de Graaf

administratiekaart luistert aandachtig

22 december 2019

Ik ben onlangs gestart met mijn eigen onderneming en was dringend op zoek naar iemand die verstand had van belasting. Via een kennis kwam ik bij Administratiekaart. Ik heb zelf mijn partner kunnen kiezen en ik moet zeggen dat mijn administratie erg compleet is voor de ‘lage’ prijs die ik heb betaald. Dat is natuurlijk fijn voor een startende ondernemer, zoals ik!

- Nicolaas van de Velde

Lokale partners

15 december 2019

Omdat ik zelf helemaal niks snap van het doen van aangiftes en alles wat daarbij hoort heb ik administratiekaart ingeschakeld. Ik ben hier zeer enthousiast over en vooral over de nazorg waar andere partijen het nogal eens laten liggen.

- Bram de Bruin

Een geweldige ervaring

6 december 2019

De wensen die ik had voor mijn administratie zijn naar geluisterd en dit zie je precies terug. Ik ben blij dat ik voor deze website heb gekozen.

- Daniël van de Veen

Super

1 december 2019

Ik raad administratiekaart iedereen aan! Inmiddels doe ik al 3 jaar zaken met het administratiekantoor dat ik gevonden heb via hun. Ik kan geen betere partner bedenken en dat kon ik van mijn vorige 3 administratie professionals absoluut niet zeggen!

- Suzanne de Ruiter

administratiekaart luistert aandachtig

28 november 2019

Ik was eerst sceptisch over administratiekaart, maar na het ontvangen van uitgebreide offertes wist ik dat ze met veel zorg naar mijn aanvraag hebben gekeken. Nu ben ik al een jaar erg tevreden over het werk van mijn administratie specialist.

- Guido van Dijk

Mijn onderneming is gegroeid

16 november 2019

Laatste half jaar had mijn onderneming last van een te lage ROI. Na enkele bevindingen kwamen we erachter dat het probleem in de administratie zit. Het bleek vaak fout te zijn ingevuld. Het probleem hebben we aangekaart bij de vorige administratie specialist, maar hij had een onprofessionele houding. Uiteindelijk hebben we via Administratiekaart een nieuw administratiekantoor gevonden. We zijn erg tevreden met het resultaat en ons nieuwe administratiekantoor is een blijvende partner geworde. Mede door hun hulp sluiten we dit jaar financieel gezien erg sterk af. Bedankt Administratiekaart voor jullie hulp!

- Eveline Koster

steengoed

7 november 2019

Al meerdere malen aanbevolen aan mijn netwerk. Gewoon een steengoed concept waar lokaal zaken doen centraal staat.

- Remco Wolters

goede administratie dankzij administratiekaart

5 november 2019

Dankzij administratiekaart heb ik een hele goede en geordende administratie. Al mijn wensen kon ik doorgeven en administratiekaart heeft me direct een aantal offertes gestuurd. Daarnaast kan ik altijd met mijn vragen over mijn partner of offertes terecht bij administratiekaart en krijg ik direct reactie.

- Jolanda Sanders

Een geweldige ervaring

25 oktober 2019

Enorm prettige samenwerking waarbij er een excellente vertaalslag wordt gemaakt van onze denkwijze, vraag en wensen naar een sterke administratie. Wanneer er vernieuwingen zijn, wordt hier snel op gereageerd en worden wij goed meegenomen in het proces.

- Nicole Hendriks

Geen stress meer

17 oktober 2019

Ik besloot dat ik dit jaar een professionele administratie specialist wilde hebben. Na een grondige research naar administratie professionals, kwam ik een behoorlijk aantal sites tegen. Er waren zoveel verschillende soorten administraties, waardoor ik niet wist welke ik moest kiezen dus schakelde ik Administratiekaart in. Zij wisten direct welke bedrijven ze mij konden aanbevelen op basis van mijn behoeften. Uiteindelijk kwam ik in contact met een lokaal administratiekantoor. Hij levert excellente service aan. Ik wil Administratiekaart graag bedanken voor hun tijd. Mijn eigen administratie doen leverde mij veel stress op, maar nu heb ik een zaak die werkt zoals ik het me had gedroomd!

- Nancy Postma

Een geweldige ervaring

16 oktober 2019

Fantastisch prettige samenwerking waarbij er een excellente vertaalslag wordt gemaakt van onze denkwijze, vraag en wensen naar een sterke administratie. Bij vernieuwingen wordt er snel bijgesprongen en worden wij goed meegenomen in het proces.

- Björn de Bruin

Goede communicatie

3 oktober 2019

Administratiekaart levert niet alleen goed werk op, maar zij zijn ook zeer klantvriendelijk. Elke vraag wordt met veel zorg beantwoord en de communicatie is top! Erg tevreden!

- Daniëlle Bos

Enthousiast over Administratiekaart

1 oktober 2019

Via een kennis ben ik met Administratiekaart in contact gekomen, zij was erg tevreden over het werk dat de administratie specialist had geleverd en ik beaam haar enthousiasme. Mijn gevonden partner is een van de weinige administratie professionals die snapt wat jij als klant wilt en hoe je iets wilt hebben. Bedankt Administratiekaart voor de goede aanrader.

- Ronald Meijer

Goede samenwerking

25 september 2019

Super tevreden over administratiekaart! Ze zijn zo snel en doen alles met veel zorg. Ze behandelen elke klant als een individu en steken graag hun handen uit de mouwen voor je. Schakel ze direct in! Je hoeft niet te aarzelen. Ik heb het al iedereen aangeraden.

- Christiaan Koster

Keuze genoeg

15 september 2019

Ik ben onlangs gestart met mijn eigen onderneming en was dringend op zoek naar iemand die verstand had van belasting. Via een kennis kwam ik bij Administratiekaart. Ik heb zelf mijn partner kunnen kiezen en ik moet zeggen dat mijn administratie erg compleet is voor de ‘lage’ prijs die ik heb betaald. Dat is natuurlijk fijn voor een startende ondernemer, zoals ik!

- Sjoerd van de Velden

Onze administratie is Fantastisch!

8 september 2019

Wij hebben Administratiekaart via google gevonden en jullie weten precies waar jullie naar moeten kijken. Na een formuliertje hebben we direct verschillende offertes mogen ontvangen. We zijn zelf in kort overleg gegaan en hebben uiteindelijk de administratie specialist gekozen die het meest bij ons past. De administratie specialist heeft direct een eerste opzet gemaakt na een korte vergadering. Onze organisatie werd meteen goed bekeken. Met wat aanpassingen was onze administratie goed opgezet. Ook naderhand werd de administratie constant goed bijgehouden.

- Simon van de Berg

Teamuitbreiding door betere administratie

3 september 2019

Mijn administratie was heel erg aan professionalisering toe dus ik ben super blij dat jullie deze website hebben. Na het vergelijken van de 3 offertes die ik in mijn mailbox kreeg heb ik uiteindelijk voor het administratiekantoor gekozen dat een goede indruk maakte met de prijs/kwaliteit verhouding. Ik kan me door deze stap meer focussen op wat ik leuk vind.

- Paul Scholten

Nooit gedacht dat het zo makkelijk zou kunnen

24 augustus 2019

Ik wil administratiekaart graag bedanken voor het vinden van mijn lokaal administratiekantoor. Hij heeft mij alles uit handen genomen wat betreft de administratie, en ik heb een goede band met hem. Precies wat ik zocht.

- Maurice Martens

Goede samenwerking

19 augustus 2019

Super tevreden over administratiekaart! Ze zijn zo snel en doen alles met veel zorg. Ze behandelen elke klant als een individu en staan open voor alle vragen. Schakel ze direct in! Je hoeft niet te twijfelen. Ik heb het al iedereen aangeraden.

- Björn de Jong

Ik ben tevreden

9 augustus 2019

administratiekaart levert prima werk. Ik heb een offerteaanvraag gedaan en kreeg gelijk verschillende opties in mijn inbox. Niet heel speciaals, maar ik heb wel gewoon een goed administratiekantoor gevonden. Dus prima service.

- Raymond Sanders

de partners worden zorgvuldig uitgekozen

5 augustus 2019

Ik was eerst sceptisch over administratiekaart, maar na het ontvangen van uitgebreide offertes wist ik dat ze met veel zorg naar mijn aanvraag hebben gekeken. Nu ben ik al een jaar erg tevreden over het werk van mijn administratie specialist.

- Kelly de Haan

Persoonlijke touch

1 augustus 2019

Ik had niet alles helemaal goed ingevuld dus nam iemand contact met mij op om alles even door te lopen. David heeft me goed geadviseerd en ik werd nooit ‘aan mijn lot overgelaten’. Deze persoonlijke touch had ik niet verwacht!

- Marinus Vos

Prettige samenwerking

19 juli 2019

Goede samenwerking gehad met Administratiekaart. De partner die ik heb gevonden heeft een top belasting aangifte gedaan. Al mijn belasting-stress is weg dus al met al helemaal tevreden!

- Ronald Evers

Voor een goede aministratie, moet je bij Administratiekaart zijn

16 juli 2019

Het administratiekantoor dat Administratiekaart me heeft aangeraaden heeft erg goed naar mij geluisterd. Mijn administratie ziet er netjes uit. De gaten zijn direct gevuld en naast een goed administratie heb ik ook veel kennis opgedaan over administratie specialist.

- Nancy Postma

betrouwbaar en behulpzaam

7 juli 2019

Het administratiekantoor dat ik via administratiekaart heb gevonden, was zeer nuttig. Alles wat je zou willen, wordt direct gedaan. Geen kortaf mailtjes, hij neemt echt de tijd. Daarnaast communiceert hij duidelijk, wat bijzonder gewaardeerd wordt als je weinig begrijpt van het doen van de administratie. Verder is het betaalbaar, wat gunstig is voor startende ondernemers. Zoek je een eerlijk adres, dan kan ik administratiekaart op alle fronten aanraden!

- Willem de Vries

Werken met lokale partners

2 juli 2019

Wat mij direct opviel was dat administratiekaart graag samenwerkt met lokale partners. Dit is natuurlijk ook handig voor mij, ik werk graag met lokale ondernemers. De offertes heb ik snel ontvangen en ik mocht op mijn gemak kiezen en was nergens aan verbonden. Tof!

- Willem Bos

overzichtelijke administratie na aanbeveling van administratiekaart

26 juni 2019

Dankzij administratiekaart heb ik een hele goede en geordende administratie. Ik heb mijn eisen doorgegeven en administratiekaart heeft me direct een aantal offertes gestuurd. Daarnaast kan ik altijd met mijn vragen over mijn partner of offertes terecht bij administratiekaart en reageren ze snel terug.

- Robertus van de Pol

Geen verstand van BTW, toch goede administratie

20 juni 2019

Ik heb via Administratiekaart een simpel formuliertje ingevuld en kreeg direct een antwoord met diverse offertes van goede administratiekantoren. Ben nu al een aantal maanden in samenwerking met hem en ik ben nog steeds super tevreden. Alle onderdelen wordt over nagedacht, en super uitgevoerd.

- Arie Smits

Goed geholpen

13 juni 2019

Ik had niet alles helemaal goed ingevuld dus nam iemand contact met mij op om alles even door te lopen. David heeft me goed geadviseerd en ik werd nooit ‘aan mijn lot overgelaten’. Deze persoonlijke touch had ik niet verwacht!

- Richard de Bruin

Fantastische samenwerking

2 juni 2019

Fantastisch prettige samenwerking waarbij er een excellente vertaalslag wordt gemaakt van onze ideeën, behoeften en wensen naar een sterke administratie. Bij vernieuwingen wordt er snel bijgesprongen en worden wij goed meegenomen in het proces.

- Martinus Postma

Kleine miscommunicatie, maar nu erg tevreden

26 mei 2019

Eerst was er een kleine miscommunicatie met Administratiekaart, nadat ik een email ontving zonder offertes. Maar ik kreeg erna gelijk een bericht terug met een excuses en de verschillende offertes. Daarna heb ik nog enkele vragen gesteld met betrekking tot de offertes. Hier kreeg ik een duidelijk en professioneel antwoord op. Ik ben erg tevreden met de service en heb uiteindelijk een goede administratie specialist kunnen vinden.

- Edwin Verhoeven

Teamuitbreiding door betere administratie

22 mei 2019

Mijn administratie was heel erg aan professionalisering toe dus ik ben super blij dat jullie een dienst zoals dit aanbieden. De 3 administratie professionals in mijn mailbox maakte het een lastige keuze omdat ze me allemaal aanspraken. Ik kan me door deze stap meer focussen op wat ik leuk vind.

- Antonius van der Linden

Ontzettend veel geleerd

9 mei 2019

4 maanden geleden in contact gekomen met mijn huidige administratie specialist via Administratiekaart. Voorheen deed mijn echtgenote alle administratie dus had ik 0 verstand van de administratieve dingen. Uiteindelijk heb ik de keuze gemaakt om hiermee te stoppen. Nu leer ik zoveel van mijn administratie specialist en weet ik zelf ook welke dingen ik moet bijhouden. Hij denkt graag mee en weet van aanpakken.

- Annemieke de Jonge

Boekhouder die luistert naar mijn ideeën

9 mei 2019

Na enkele uren op het internet, toch gekozen voor Administratiekaart. Ik wist niet naar welke eisen ik moest kijken wanneer het ging om het kiezen van een administratie specialist. Administratiekaart had een duidelijk formulier waar ik mijn behoeften kon invullen. Daarna kreeg ik een aantal offertes waar ik lastig uit kon kiezen (ik ben nogal een twijfelkont). Dus heb er nog even lang over na moeten denken. Uiteindelijk heb ik een goede partner gevonden die mijn bedrijf goed kon vertalen in de administratie. Ben er heel blij mee.

- Iris van de Brink

Goede communicatie

26 april 2019

Nadat ik een offerteaanvraag heb gedaan, kreeg ik binnen een korte tijd een email terug met de verschillende offertes. Ze gaven duidelijk aan dat ik zelf de keuze mocht maken en er geen extra kosten aan verbonden zijn. administratiekaart is een goede doorgeefluik en weet precies welke stappen ze moeten ondernemen om andere mensen te helpen.

- Irene Bosman

Nooit gedacht dat het zo makkelijk zou kunnen

21 april 2019

Ik wil administratiekaart graag bedanken voor het aanbevelen van mijn lokaal administratiekantoor. Hij heeft mij veel uit handen genomen wat betreft de administratie, en ik heb een goede band met hem. Precies wat ik zocht.

- Björn van der Horst

Lokale partners

17 april 2019

Na mijn offerteaanvraag kreeg ik al snel verschillende offertes binnen van diverse bedrijven. De prijzen vielen reuze mee, wat erg handig is voor een kleine. Daarnaast waren het ook bedrijven uit dezelfde regio. Lekker makkelijk dus!

- Manon Vink

Super samenwerking.

8 april 2019

Hele fijne samenwerking! Ik ben heel blij met mijn aangiftes! Top, bedankt 🙂

- Tom Meijer

Teamuitbreiding door betere administratie

3 april 2019

Mijn administratie kon niet meer verder zo dus ik ben super blij dat jullie een dienst zoals dit aanbieden. De 3 administratie professionals in mijn mailbox maakte het een lastige keuze omdat ze me allemaal aanspraken. Ik kan me door deze stap meer focussen op wat ik leuk vind.

- Rutger Blom

Veel keus en lekker lokaal

6 maart 2019

Paar maanden geleden heb ik een offerteaanvraag ingediend. Ik kreeg een vriendelijk antwoord terug met verschillende offertes. Het fijne aan Administratiekaart is dat ze kijken naar lokale partners. Veel keus aan verschillende administratiekantoren met andere prijzen, zo kan je op je gemak de beste partner kiezen. Alles ging heel snel en ik heb nu een goede administratie.

- Eva de Graaf

De beste keuze gemaakt

1 februari 2019

In de zomer van 2017 heb ik hier ooit een aantal offertes voor mijn nieuw administratiekantoor mogen ontvangen. Deze aanvraag is zonder problemen verlopen en ik had snel een klik met 1 administratie specialist. Ik doe nu nog steeds zaken met dit bedrijf.

- Simon van Dongen

Persoon gevonden die bij me past

1 januari 2019

Het administratiekantoor dat ik heb gekoozen via Administratiekaart heeft erg goed naar mij geluisterd. Mijn administratie ziet er netjes uit. De problemen zijn opgelost en naast een goed administratie heb ik ook veel kennis opgedaan over administratie specialist.

- Sabrina Jansen

administratiekaart luistert aandachtig

9 december 2018

Ik was eerst sceptisch over administratiekaart, maar na het ontvangen van uitgebreide offertes wist ik dat ze met veel zorg naar mijn aanvraag hebben gekeken. Nu ben ik al een jaar erg tevreden over het werk van mijn administratie specialist.

- Jacob van Loon

Alles uitbesteed!

5 december 2018

Het administratiekantoor dat ik heb gevonden via Administratiekaart heeft voor mijn organisatie een perfecte administratie geleverd. Een lokaal bedrijf met goede communicatie. Diverse verbeteringen zijn direct doorgevoerd. Bedankt voor de koppeling Administratiekaart!

- Marleen de Haan

Samenwerking was subliem

9 november 2018

Zeer prettige samenwerking waarbij er een excellente vertaalslag wordt gemaakt van onze ideeën, behoeften en wensen naar een sterke administratie. Bij veranderingen / vernieuwingen wordt er snel geschakeld en worden wij goed meegenomen in het proces.

- Sharon Bosman

Uitgelichte administratiekantoren uit Hengevelde

Accountants & Belastingkantoor Smit

W Benteler
Scheidingsweg 2
7496 PL Hengevelde

0547 363 631
http://www.accountantskantoorsmit.nl/

Traanman Account. en Belast.adv. B.V.

Kloosterlaan 2
7471 BC Goor
Nederland

0547 260 007
http://www.traanmanaccountants.nl/

Kubus Goor

Nieuwenkampsmaten 6-11
7472 DE Goor
Nederland

0547 388 182
https://www.kubusgoor.nl/