Administratiekantoor Maarsbergen

Ben jij op zoek naar een professional voor jouw administratie in Maarsbergen?

Dan ben je aan het juiste adres.

Administratiekaart zorgt dat jij die zoekt naar een administratiekantoor Maarsbergen verbonden wordt aan een professional die bij je past.

Het gaafste gedeelte?

Wij doen dit compleet gratis & onafhankelijk van alle administratiekantoren uit Maarsbergen – voor altijd – zodat onze klanten het beste geholpen worden in 2020 en verder.

Administratie Maarsbergen gezocht?

Laat direct jouw opdracht uitvoeren

Administratiekantoor Maarsbergen
4.7
4.7 van de 5 sterren (gebaseerd op 53 reviews)

Bekijk deze video om erachter te komen hoe wij niet alleen meerwaarde bieden in Maarsbergen, maar in heel Nederland! Zo hebben wij ondernemers uit Doorn, Stoutenburg Noord en Austerlitz bijvoorbeeld ook geholpen aan een administratiekantoor.

Waarom Administratie Maarsbergen

Heb jij behoefte aan een professioneel administratiekantoor uit Maarsbergen. Zoek niet verder. Het vinden van het beste administratiekantoor zal veel moeite kosten. Je moet namelijk wel de beste optie kiezen voor het uitbesteden van je administratie. Als jij de administratie in Maarsbergen wilt uitbesteden raden wij jou aan om deze pagina goed door te lezen. We laten jou namelijk in enkele eenvoudige stappen zien hoe je bij de juiste partij uit kunt komen. Zo kan ook jij na het lezen van dit artikel de juiste keuze maken voor een administratiekantoor in Maarsbergen. Spring direct naar:

Wanneer kiezen voor een administratiekantoor in Maarsbergen

Het inschakelen van een administratiekantoor is een van de beste keuzes die je als bedrijfseigenaar maar kunt maken. Jouw administratie uit handen geven brengt veel voordelen met zich mee. We zien dat de met ons samenwerkende administratiekantoren bijna iedere soort administratie uit handen zullen nemen binnen jouw organisatie. Je kunt hierbij denken aan de urenadministratie, loonadministratie maar ook aan jouw werknemer administratie. Vooral bij de grotere organisaties zijn er veel administratieve taken die vervuld moeten worden.Kleine organisaties die jaarlijks maar minimale omzet hebben zullen bijna geen profijt hebben bij een administratiekantoor. Ligt jouw omzet wel aardig hoog en is het je allemaal iets te veel dan is het een prima investering.

De administratie wordt uit handen genomen door het administratie kantoor in Maarsbergen zelf, vaak zijn hier accountants in dienst. Dit kantoor zal niet alleen je administratie uitvoeren van jouw bedrijf, ze kunnen ook de jaarrekeningen opmaken als je dit graag wilt.

Tevens zijn zij goed geïnformeerd over de financiële regelgeving, je kunt dus het een en ander vragen op het gebied van bijvoorbeeld de belastingen. Het is een partij die over veel kennis beschikt omtrent de bedrijfsvoering, hierdoor nemen zij een onmisbare positie in binnen het gehele proces. Van alle partijen die je kunt inschakelen voor je bedrijf is een administratiekantoor toch nog echt een van de toppers.

Alle administratiekantoren uit Maarsbergen

Bekijk ook administratiekantoren uit

Op zoek naar: betaalbaar administratiekantoor Maarsbergen – administratiekantoor of boekhouder

Kan ik niet gewoon naar een boekhouder gaan? Dit is een vraag die wij regelmatig krijgen. Het is belangrijk om te weten dat een administratiekantoor andere dingen doet als een boekhouder. De boekhouding geschiedt door de boekhouder, dit zijn de balansen etc. De boekhouder draagt niet bij aan de algemene bedrijfsadministratie, Hiervoor moet je dus bij een administratiekantoor zijn.

Vaak heeft een organisatie meer profijt bij het uitbesteden van de administratie, dit zijn nu eenmaal meer werkzaamheden dan de boekhouding. Het beste is uiteraard een combinatie van de twee, vooral gezien het feit dat het administratiekantoor vaak even de boekhouding nog een keer kan controleren als je dit ook wilt. Voor zeer diepgaande know-how op het gebied van de financiën ga je wel vaak naar een boekhouder. Deze kennis is niet standaard voor een administratiekantoor.

Op zoek naar een administratiekantoor uit Maarsbergen?

Zoek een administratie professional

Klik op ‘Administratie uitbesteden’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Maarsbergen te vinden die bij je past.

Het uitbesteden van loonadministratie of financiële administratie in Maarsbergen

De pluspunten waarvan ondernemingen genieten bij het laten uitvoeren van de loonadministratie of financiële administratie in Maarsbergen zijn eindeloos. Laten we bij de eerste stap beginnen. Allereerst zal je meer tijd besparen op jaarbasis.

De administratie is vrij veel werk, vooral grote organisaties zullen dit begrijpen. Door een administratiekantoor in Maarsbergen in te schakelen kan je deze tijd besteden aan taken die meer bij jouw expertise passen. Als je alles zelf doet dan zal er onnodig veel tijd verloren gaan. Je bent nu eenmaal niet voldoende geïnformeerd van alle ins and outs van de administratieve tools. Wil je dit meester maken dan ben je zo tientallen uren verder.

Je administratie uit handen geven aan een administratiekantoor in Maarsbergen maakt het ook mogelijk geld te besparen. Dit omdat het kantoor meestal de mogelijkheid biedt om de boekhouding te controleren. Zij controleren of de boekhouder alle aftrekposten heeft meegecalculeerd of dat er enkele niet meegenomen zijn.

Als de jaarlijkse omzet hoger wordt zal ook het financiële voordeel wat bedrijfseigenaren kunnen behalen stijgen. Daarnaast is het goed documenteren van je administratie een van de vereisten van het ondernemerschap, hier moet iedere bedrijfseigenaar aan voldoen. Wanneer je dit niet doet dan kan het zijn dat je problemen krijgt met de Belastingdienst. Zij tonen bijvoorbeeld aan dat je niet voldoet aan de eisen voor de MKB aftrek, dit moet je nu eenmaal wel kunnen bewijzen. Door een administratiekantoor in Maarsbergen zal je hier geen problemen meer mee hebben.

Op zoek naar hulp bij je financiële administratie in Maarsbergen?

Besteed het uit!

Klik op ‘Besteed het uit!’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Maarsbergen te vinden die jouw financiële administratie uit handen kan nemen.

Administratiekantoor in Maarsbergen contacteren – waar op letten

Je moet het een en ander weten voordat je op zoek gaat naar een financieel administratiekantoor in Maarsbergen om jouw administratie onder handen te nemen. Wanneer je een prijsaanvraag de deur uit doet voor de verschillende administratiekantoren dan is het goed om altijd duidelijk af te kaderen wat je wilt en wat je zoekt.

Hiermee kom je uit bij de partij die het beste aansluit bij jouw persoonlijke situatie. Wees niet bang om de toekomstverwachtingen mede te delen en maak duidelijk wat je graag wilt van het kantoor. Over het algemeen ben je voor een administratiekantoor per uur rond de €60 euro kwijt, dit is dezelfde prijs als voor een goedkope accountant. Uiteraard hangt het af van de soorten taken welke prijs er in totaal aan zal hangen.

Het is ook verstandig om het administratiekantoor in Maarsbergen na te trekken. Beschikken zij over speciale soorten diensten die de rest van de bedrijven niet hebben? Maken zij ook analyses binnen het bedrijf? Door te kijken met wat voor een niveau van kennis je te maken hebt zal je jouw beslissing kunnen onderbouwen. Hierdoor houd je alleen de geschikte administratiekantoren in Maarsbergen over.

Persoonlijke tips nodig?

Customer Succes manager Pascalle de Ruiter Pascalle de Ruiter
Customer Succes manager bij administratiekaart.nl
Administratie95%
Prognoses88%
Communicatie98%

Ik help je graag

3 offertes voor financiële administratie in Maarsbergen

Door duidelijk te zijn in jouw offerte aanvraag kan je meer zekerheid krijgen bij het inzetten van een administratiekantoor voor de financiële administratie in Maarsbergen, wees dan ook duidelijk bij het verzenden van de prijsaanvraag. Veel kantoren komen graag met je in contact, voel je dus vrij om even op te bellen om bepaalde zaken na te vragen over de financiële administratie in Maarsbergen. Wanneer een kantoor niet voldoende informatie heeft om je te assisteren dan weet je dit nu meteen. Zo bespaar je onnodige frustratie, niets zo irritant als een hoop tijd besteden aan een conversatie die nergens naartoe leidt.

Wanneer je een paar kanshebbers voor je hebt voor de financiële administratie in Maarsbergen dan is het verstandig om een ontmoeting in te plannen. Tijdens dit gesprek kan je meer inzicht krijgen in de soort persoon die voor je zit, je moet je namelijk wel prettig voelen in zijn of haar bijzijn. Stel gerust de vraag wat hem beter maakt dan de concurrentie en of hij of zij ook andere bijkomende vaardigheden heeft. Daarnaast is dit een mooi moment om het plan van aanpak door te nemen met betrekking tot de administratie in Maarsbergen. Toch wat fijner als het face to face gebeurt, bij een digitaal administratiekantoor kan dit nu eenmaal niet.

Ontvang direct 3 offertes van verschillende administratiekantoren uit Maarsbergen.

Direct 3 offertes ontvangen

Vraag vrijblijvend 3 offertes op en vergelijk op je gemak de prijs en kwaliteit.

Administratie uitbesteden Maarsbergen

Iedere onderneming heeft bepaalde voordelen aan het uitbesteden van de administratie in Maarsbergen. Twijfel dus niet langer. Dankzij bovenstaande handvaten is het ook voor jou mogelijk om tijd, geld en moeite te besparen. Het uit handen geven van de administratie behoort nog altijd tot een van de slimste investeringen die ondernemingen maar kunnen maken voor hun onderneming. De voordelen wegen veel zwaarder dan de nadelen. Vraag onmiddellijk nog 3 offertes aan en vind binnen een korte periode hét administratiekantoor in Maarsbergen wat helemaal aan jouw wensen zal voldoen.

Neem jij de stap en zoek je jouw perfecte administratiematch in Maarsbergen?

Besteed je bedrijfsadministratie uit

Klik op bovenstaande knop om de kosten voor een professionele en betaalbaar administratiekantoren uit Maarsbergen te ontdekken.

Veelgestelde vragen over administratie in

Maarsbergen

Over het algemeen zul je altijd een kleine periode hebben waarin de administratiekantoor jouw business eerst even beter moet leren kennen. Je zult er zelf ook gebaat mee zijn om even persoonlijk kennis te maken. We raden daarom ook af om een week voordat je de administratie moet opleveren pas op zoek te gaan naar een administratiekantoor. Het kan wel, maar plan dit even goed vooruit!

Afhankelijk van wat jij met de administratiekantoor uit Maarsbergen afspreekt zul je zelf nog het een en ander moeten doen. Denk aan het bewaren van bonnetjes en andere zakelijke transacties. Je kunt met sommige administratiekantoren ook de afspraak maken dat zij inloggen op bijvoorbeeld je offerte/facturatie/personeel systeem of andere systemen waar je administratie bijhoudt. Zo kun je een het grootste gedeelte uitbesteden, echter zul je altijd nog een klein beetje werk hebben.

Overstappen van administratiekantoor is over het algemeen geen probleem. Ga wel even na wat de opzegtermijn is van je huidige contract met je bestaande administratiekantoor. Vraag vervolgens aan je vorige administratiekantoor of zij het dossier van jouw onderneming kunnen overdragen aan jou of aan je nieuwe administratiekantoor uit Maarsbergen.

Lees de recensies over

administratie in Maarsbergen

Heel cool bedrijf

19 januari 2020

Ik had nog nooit eerder gehoord van Administratiekaart, maar kwam ze tegen op Google. Het concept is heel speciaal. Je vult een simpel formulier in en druk op verzenden. Even afwachten en je krijg gelijk enkele offertes van lokale partijen. Uiteindelijk ligt de keuze bij jou. Er zijn geen andere voorwaarden aan verbonden, lekker makkelijk dus.

- Marcel Blom

Makkelijk en Snel

9 januari 2020

Ik was eerst sceptisch over administratiekaart, maar had toen de recensies gelezen en deze waren allen erg positief over het werk. Ik las dat er veel starters hetzelfde probleem hadden en op zoek waren naar een administratie specialist die het werk kon uitvoeren. Na het ontvangen van de offertes had ik nog enkele vragen en gelukkig kon Administratiekaart me direct helpen. Ze hebben goed werk geleverd en ik ben blij met mijn nieuw administratiekantoor.

- Johanna Jansen

Beste prijzen

2 januari 2020

Meesterlijke service is hier te vinden afz een zeer tevreden klant.

- Sandra de Bruijn

Aangenaam verrast

28 december 2019

Afgelopen maand het formuliertje ingevuld en ik moet zeggen dat ik niet verwacht had dat het zo goed zou werken. Wat een super service!

- Klaas Timmermans

professioneel

22 december 2019

Het administratiekantoor dat ik heb gevonden via Administratiekaart heeft alles opgepakt. Een lokaal bedrijf met goede service. Diverse verbeteringen zijn direct doorgevoerd. Bedankt voor de koppeling Administratiekaart!

- Judith van Leeuwen

Goede communicatie

16 december 2019

Mijn ervaring met Administratiekaart is super goed. De communicatie is voortreffelijk en het contact is fijn. Ze reageren snel op mijn emails met uitgebreide antwoorden. Echt een aanrader!

- Michiel de Wit

Ze hebben mijn zorgen uit handen genomen

8 december 2019

Omdat ik zelf helemaal geen verstand heb van administratie en alles wat daarbij hoort heb ik administratiekaart ingezet. Ik ben hier zeer te spreken over en vooral over de nazorg waar andere partijen het nogal eens laten liggen.

- Ilse Hofman

Ze hebben mijn zorgen uit handen genomen

28 november 2019

Omdat ik zelf helemaal geen kennis heb van btw en alles wat daarbij hoort heb ik administratiekaart ingeschakeld. Ik ben hier zeer tevreden over en vooral over de nazorg waar andere partijen het nogal eens laten liggen.

- Wilhelmina de Lange

Opgezet binnen no-time

22 november 2019

Hele fijne samenwerking! Ik ben heel blij met mijn aangiftes! Top, bedankt 🙂

- Jelle Prins

Makkelijk en Snel

15 november 2019

Wij hebben Administratiekaart via google gevonden en jullie weten precies wat jullie moeten doen. Na een formuliertje hebben we direct offertes gekregen van verschillende administratie professionals. We zijn zelf in kort overleg gegaan en hebben uiteindelijk een lokaal administratiekantoor gekozen. De administratie specialist heeft direct een eerste opzet gemaakt na een korte vergadering. Onze organisatie werd meteen goed bekeken. Met wat aanpassingen was onze administratie goed opgezet. Ook naderhand werd de administratie constant goed bijgehouden.

- Anita Willems

Simpel formuliertje ingevuld

9 november 2019

Ik heb via Administratiekaart een simpel formuliertje ingevuld en kreeg direct een antwoord met diverse offertes van lokale administratiekantoren. Ben nu al een aantal maanden in samenwerking met hem en ik ben nog steeds super content. Alle onderdelen wordt over nagedacht, en super uitgevoerd.

- Nienke Meijer

Duidelijke offertes met goede prijzen

1 november 2019

Na mijn offerteaanvraag kreeg ik al snel verschillende offertes binnen van diverse bedrijven. De prijzen vielen reuze mee, wat erg handig is voor een kleine. Daarnaast waren het ook bedrijven uit dezelfde regio. Lekker makkelijk dus!

- Hendrikus Smeets

Ze hebben mijn zorgen uit handen genomen

31 oktober 2019

Paar maanden geleden heb ik een offerteaanvraag ingediend. Ik kreeg een professioneel antwoord terug met verschillende offertes. Het fijne aan Administratiekaart is dat ze kijken naar lokale partners. Ze sturen je offertes met verschillende prijzen, zo kan je op je gemak de juiste partner kiezen. Alles ging heel gemakkelijk en ik heb nu een goede administratie.

- Jasper Kok

Goede samenwerking

21 oktober 2019

Super tevreden over administratiekaart! Ze zijn zo snel en doen alles met veel zorg. Ze behandelen elke klant als een individu en steken graag hun handen uit de mouwen voor je. Schakel ze direct in! Je hoeft niet te aarzelen. Ik raad ze iedereen aan.

- Michael Post

Simpel formuliertje ingevuld

15 oktober 2019

Ik heb via Administratiekaart een simpel formuliertje ingevuld en kreeg direct een antwoord met diverse offertes van lokale administratiekantoren. Ben nu al een aantal maanden in samenwerking met hem en ik ben nog steeds super blij met het werk. Alle onderdelen wordt over nagedacht, en super uitgevoerd.

- Ruben Peeters

Iemand die eindelijk snapt wat ik wil

5 oktober 2019

Via een kennis ben ik met Administratiekaart in contact gekomen, zij was erg tevreden met haar nieuw administratiekantoor en ik beaam haar enthousiasme. Mijn gevonden partner is een van de weinige administratie professionals die rekening houdt met wat jij als klant wilt en hoe je iets wilt hebben. Bedankt Administratiekaart voor de goede aanbeveling.

- Marieke Timmermans

Aangenaam verrast

28 september 2019

Afgelopen week offertes aangevraagd en we moeten eerlijk verklappen dat we niet verwacht hadden dat het zo goed zou werken. Wat een super service!

- Eveline de Boer

Voor een goede aministratie, moet je bij Administratiekaart zijn

19 september 2019

Het administratiekantoor dat Administratiekaart me heeft aangeraaden heeft erg goed naar mij geluisterd. Mijn administratie ziet er perfect uit. De gaten zijn direct gevuld en naast een goed administratie heb ik ook veel kennis opgedaan over administratie specialist.

- Suzanne Huisman

Goede administratie specialist gevonden

14 september 2019

Na enkele uren op het internet, toch gekozen voor Administratiekaart. Ik wist niet naar welke eisen ik moest kijken wanneer het ging om het kiezen van een administratie specialist. Administratiekaart had een overzichtelijk formulier waar ik mijn behoeften kon invullen. Daarna kreeg ik een aantal offertes waar ik lastig uit kon kiezen (ik ben nogal een twijfelkont). Dus heb er wel even over gedaan om de beste uit te kiezen. Uiteindelijk heb ik een goede partner gevonden die mijn bedrijf goed kon vertalen in de administratie. Ben er heel blij mee.

- Michel van Leeuwen

Een echte aanrader

8 september 2019

Een klant heeft mij aangeraden om administratiekaart uit te proberen. Er werd mij verteld dat ik zelf de vrijheid heb om de juiste administratie specialist te pakken. Ik ontving een aantal offertes van administratie professionals die mij goed konden helpen. Mijn administratie is nu perfect.

- Iris Bosman

Mooie teruggaves als resultaat.

29 augustus 2019

Dankzij jullie is er een fraaie administratie gedaan wat ervoor gezorgt heeft dat ik veel geld heb teruggekregen van de belasting dit jaar. Wij doen zaken door heel Europa, wat dingen ingewikkeld maakte voor mijn vorige administratie specialist. Ik kan administratiekaart van harte aanbevelen (en dat heb ik ook al gedaan!).

- Monique Hofman

Top administratie dankzij administratiekaart

26 augustus 2019

Ik leer iedere gesprek met mijn administratie specialist weer iets nieuws over administratie. Als ik het zelf zou moeten uitzoeken heb ik er het geduld niet voor maar dit vind ik erg fijn. Met andere woorden Administratiekaart is een aanrader! Ik heb de juiste partner gevonden.

- Ilona Hermans

Betaalbare administratie

21 augustus 2019

Via administratiekaart is er voor mij een inzichtelijke administratie verzorgd. Omdat ik services via het internet verricht, was het van belang dat de administratie goed rekening hield met allerlei regeltjes. Het kantoor die we via administratiekaart kregen toegewezen, begreep snel mijn situatie en is daarmee aan de slag gegaan. Zeker een aanrader voor starters die meteen alles goed willen regelen!

- Maria Bosch

Aangenaam verrast

8 augustus 2019

Gisteren een aanvraag gedaan en we moeten verklappen dat we niet verwacht hadden dat het zo goed zou werken. Wat mooi dat dit bestaat!

- Edwin Boer

Nooit gedacht dat het zo makkelijk zou kunnen

8 augustus 2019

Ik wil administratiekaart graag bedanken voor het vinden van mijn lokaal administratiekantoor. Hij heeft mij veel uit handen genomen wat betreft de administratie, en ik heb een goede relatie met hem. Precies wat ik zocht.

- Petronella Dijkstra

Wow, mijn administratie is perfect

26 juli 2019

Ik wil administratiekaart graag bedanken voor het aanbevelen van mijn lokaal administratiekantoor. Hij heeft mij alles uit handen genomen wat betreft de administratie, en ik heb een goede klik met hem. Precies wat ik zocht.

- Christian Gerritsen

Mijn klanten aantal is gestegen

20 juli 2019

Laatste 10 maanden had mijn onderneming last van een te lage ROI. Na een grondig onderzoek kwamen we erachter dat het probleem in de administratie zit. Het bleek vaak fout te zijn ingevuld. Het probleem hebben we aangekaart bij de vorige administratie specialist, maar die werkte niet goed mee. Uiteindelijk zijn we op zoek gegaan naar een nieuw administratiekantoor via Administratiekaart. We zijn erg tevreden met het resultaat en ons nieuwe administratiekantoor heeft ons probleem direct opgelost. Mede door hun hulp sluiten we dit jaar financieel gezien erg sterk af. Bedankt Administratiekaart voor jullie hulp!

- Eveline Evers

Voor een goede aministratie, moet je bij Administratiekaart zijn

17 juli 2019

Het administratiekantoor dat ik via Boekhoudkaart heb gevonden heeft erg goed naar mij geluisterd. Mijn administratie ziet er perfect uit. De gaten zijn direct gevuld en naast een goed administratie heb ik ook veel kennis opgedaan over administratie specialist.

- Leonie van Vliet

Blijvende partner gevonden

9 juli 2019

Laatste half jaar had mijn onderneming last van een te lage ROI. Na enkele bevindingen kwamen we erachter dat het probleem in de administratie zit. Het bleek vaak fout te zijn ingevuld. Het probleem hebben we aangekaart bij de vorige administratie specialist, maar hij had een onprofessionele houding. Uiteindelijk zijn we op zoek gegaan naar een nieuw administratiekantoor via Administratiekaart. We zijn erg tevreden met het resultaat en ons nieuwe administratiekantoor heeft ons probleem direct opgelost. Mede door hun hulp sluiten we dit jaar financieel gezien erg sterk af. Bedankt Administratiekaart voor jullie hulp!

- Albert van der Meer

Service is uitstekend

30 juni 2019

Ik heb onlangs een erg goede ervaring gehad met Administratiekaart. De communicatie is fantastisch en het contact is fijn. Ze reageren snel op mijn emails met professionele antwoorden. Echt een aanrader!

- Rutger van den Bosch

Vriendelijk en professioneel

25 juni 2019

Ik had nog nooit eerder gehoord van Administratiekaart, maar kwam ze tegen op Google. Het concept is erg interessant. Je vult een simpel formulier in en druk op verzenden. Even afwachten en je krijg gelijk enkele offertes van lokale partijen. Uiteindelijk kan je op je gemak gaan kiezen. Er zijn geen andere voorwaarden aan verbonden, lekker makkelijk dus.

- Johanna de Bruin

Super! Echt een aanrader

13 juni 2019

Mijn ervaring met Administratiekaart is super goed. De communicatie is uitstekend en het contact is fijn. Ze reageren snel op mijn emails met uitgebreide antwoorden. Echt een aanrader!

- Remco van Vliet

Goede communicatie

13 juni 2019

Administratiekaart levert niet alleen goed werk op, maar zij zijn ook zeer klantvriendelijk. Elke vraag wordt met veel zorg beantwoord en de communicatie is top! Erg tevreden!

- Robin Kok

Fijn!

2 juni 2019

Afgelopen maand het formuliertje ingevuld en we moeten eerlijk zeggen dat we niet verwacht hadden dat het zo goed zou werken. Heel erg fijn!

- Maarten Kuipers

overzichtelijke administratie na aanbeveling van administratiekaart

25 mei 2019

Dankzij administratiekaart heb ik een hele goede en duidelijke administratie. Ik heb mijn eisen doorgegeven en administratiekaart heeft me direct een aantal offertes gestuurd. Daarnaast kan ik altijd met mijn vragen over mijn partner of offertes terecht bij administratiekaart en krijg ik direct reactie.

- Steven Veenstra

Ik ben tevreden

21 mei 2019

administratiekaart levert prima werk. Ik heb een offerteaanvraag gedaan en ontving diverse offertes. Niet heel speciaals, maar ik heb wel gewoon een goed administratiekantoor gevonden. Dus prima service.

- Miranda de Vos

precies zo uitbesteed als ik wil

10 mei 2019

Gaaf! administratiekaart heeft mij geholpen in het zoeken van het beste administratiekantoor. Het administratiekantoor heeft naar onze wensen geluisterd. De communicatie met administratiekaart liep heel vlot en snel. Bedankt!

- Natasja Schipper

Mijn ervaring is goed

8 mei 2019

Ik was eerst sceptisch over administratiekaart, maar had toen de recensies gelezen en deze waren allen erg positief over de service. Ik las dat er veel starters hetzelfde probleem hadden en op zoek waren naar een administratie specialist die de administratie onder handen kon nemen. Na het ontvangen van de offertes had ik nog enkele vragen en gelukkig kon Administratiekaart me direct helpen. Ze hebben goed werk geleverd en ik ben blij met mijn partner.

- Jacoba Meijer

Direct verschillende offertes ontvangen

1 mei 2019

Paar maanden geleden heb ik offertes aangevraagd. Ik kreeg een snel antwoord terug met verschillende offertes. Het fijne aan Administratiekaart is dat ze kijken naar lokale partners. Veel keus aan verschillende administratiekantoren met andere prijzen, zo kan je op je gemak de beste partner kiezen. Alles ging heel gemakkelijk en ik heb nu een goede administratie.

- Antonius van de Velden

Samenwerking was subliem

23 april 2019

Fantastisch prettige samenwerking waarbij er een excellente vertaalslag wordt gemaakt van onze ideeën, eisen en behoeften naar een sterke administratie. Bij vernieuwingen wordt er snel bijgesprongen en worden wij goed meegenomen in het proces.

- Jacobus Kok

eindelijk rust voor mijzelf door het uitbesteden

14 april 2019

Dankzij administratiekaart heb ik een hele goede en geordende administratie. Ik heb mijn eisen doorgegeven en administratiekaart heeft me direct een aantal offertes gestuurd. Daarnaast kan ik altijd met mijn vragen over mijn partner of offertes terecht bij administratiekaart en reageren ze snel terug.

- Martijn van de Pol

Goede samenwerking

10 april 2019

Super tevreden over administratiekaart! Ze zijn zo snel en doen alles met veel zorg. Ze behandelen elke klant als een individu en beantwoorden graag jouw vragen. Schakel ze direct in! Je hoeft niet te aarzelen. Ik raad ze iedereen aan.

- Judith Scholten

Ontzettend veel geleerd

3 april 2019

7 maanden geleden in contact gekomen met mijn huidige administratie specialist via Administratiekaart. Voorheen liet ik alles over aan mijn echtgenote dus had ik 0 verstand van de administratieve dingen. Uiteindelijk heb ik de keuze gemaakt om hiermee te stoppen. Nu leer ik zoveel van mijn administratie specialist en weet ik zelf ook welke dingen ik moet bijhouden. Hij denkt graag mee en weet van aanpakken.

- Kelly Dijkstra

Een echte aanrader

1 maart 2019

Een klant heeft mij aangeraden om administratiekaart uit te proberen. Er werd mij verteld dat ik zelf de keuze heb om de juiste administratie specialist te pakken. Ik ontving verschillende offertes van administratie professionals die mij goed konden helpen. Mijn administratie is nu perfect.

- Richard van der Meer

Goede samenwerking

21 januari 2019

Super tevreden over administratiekaart! Ze zijn zo snel en doen alles professioneel. Ze behandelen elke klant als een individu en steken graag hun handen uit de mouwen voor je. Schakel ze direct in! Je hoeft niet te aarzelen. Ik heb het al iedereen aangeraden.

- Laura Boer

Enorm gedetailleerd!

10 januari 2019

Het administratiekantoor dat ik heb gevonden via Administratiekaart heeft alles opgepakt. Een lokaal bedrijf met goede service. Diverse verbeteringen zijn direct doorgevoerd. Bedankt voor de koppeling Administratiekaart!

- Hanneke Veenstra

de partners worden zorgvuldig uitgekozen

16 december 2018

Ik was eerst sceptisch over administratiekaart, maar na het ontvangen van uitgebreide offertes wist ik dat ze met veel zorg naar mijn aanvraag hebben gekeken. Nu ben ik al een aantal maanden erg tevreden over het werk van mijn administratie specialist.

- Jacqueline van der Linden

professioneel

23 november 2018

Via administratiekaart is er een super administratie voor ons gedaan. We wisten even niet wat we moesten kiezen, dus even contact genomen via het formulier. Ik werd erg goed ontvangen door een vakkundige meneer die precies wist wat ik nodig had. Absolute aanrader!!

- Vincent Gerritsen

Fijn!

11 november 2018

Afgelopen maand een aanvraag gedaan en ik moet eerlijk toegeven dat ik niet verwacht had dat het zo goed zou werken. 100% tevreden!

- Sebastiaan Gerritsen

Uitgelichte administratiekantoren uit Maarsbergen

Administratiekantoor Leersum iCount

Prins Mauritslaan 32
3956 TZ
3956 TZ Leersum

0343 457 619
http://www.administratiekantoor-icount.nl/

Amfico B.V.

Zegheweg 8a
3931 MR Woudenberg
Nederland

033 286 7868
http://www.amfico.nl/

Scherp Advies B.V.

Hoflaan 6
3956 EE Leersum
Nederland

0343 453 319
http://www.scherpadvies.nl/