Administratiekantoor Oude Willem

Zoek jij een professional voor jouw administratie in Oude Willem?

Lees dan vooral verder.

Wij zorgen dat jij die op zoek bent naar een administratiekantoor Oude Willem verbonden wordt aan een expert die bij je past.

Het tofste gedeelte?

Administratiekaart doet dit compleet gratis & onafhankelijk van alle administratiekantoren uit Oude Willem – voor altijd – zodat jij het beste geholpen wordt in 2020 en verder.

Administratie Oude Willem gezocht?

Vraag direct 5 offertes aan

Administratiekantoor Oude Willem
4.8
4.8 van de 5 sterren (gebaseerd op 60 reviews)

Bekijk deze video om erachter te komen hoe wij niet alleen meerwaarde bieden in Oude Willem, maar in heel Nederland! Zo hebben wij ondernemers uit Boschoord, Wittelte en Wapse bijvoorbeeld ook geholpen aan een administratiekantoor.

Waarom Administratie Oude Willem

Ben jij op zoek naar een ijzersterk administratiekantoor uit Oude Willem. Zoek niet verder. De zoektocht naar het beste administratiekantoor kan nog veel moeite kosten. Je wilt immers wel de juiste optie kiezen voor het uit handen geven van de administratie. Als jij je administratie in Oude Willem wilt uitbesteden bevelen wij jou aan om deze pagina goed door te lezen. We laten jou namelijk in enkele eenvoudige stappen zien hoe je bij de juiste partij uit kunt komen. Zo kan ook jij na het lezen van dit artikel de juiste keuze maken voor een administratiekantoor in Oude Willem. Spring direct naar:

Wanneer kiezen voor een administratiekantoor in Oude Willem

Het inschakelen van een administratiekantoor is een van de beste keuzes die je als bedrijfseigenaar maar kunt maken. Jouw administratie uit handen geven brengt meerdere voordelen met zich mee. Wij maken mee dat de bij ons aangesloten administratiekantoren vrijwel iedere soort administratie zullen vervullen binnen jouw organisatie. Denk hierbij aan de urenadministratie, loonadministratie maar ook aan de werknemer administratie. Vooral bij de grotere bedrijven zijn er genoeg administratieve opdrachten die gedaan moeten worden.Kleine bedrijven die op jaarbasis maar weinig omzet hebben zullen niet veel profijt hebben bij een administratiekantoor. Heb jij wel een hoge omzet en is het je allemaal te veel dan is het een juiste keuze.

De administratie wordt uitgevoerd door het administratie kantoor in Oude Willem zelf, vaak zijn hier accountants in dienst. Dit kantoor zal niet alleen je administratie uitvoeren van jouw organisatie, ze zullen ook de jaarrekeningen uit handen nemen als je dit graag wilt.

Ook zijn zij op de hoogte van de financiële regelgeving, je kunt dus het een en ander vragen op het gebied van bijvoorbeeld de belastingen. Het is een partij die over veel kennis beschikt omtrent de bedrijfsvoering, hierdoor nemen zij een cruciale positie in binnen de samenwerking. Van alle dienstverleners die je kunt inzetten voor je onderneming is een administratiekantoor toch nog echt een van de betere keuzes.

Alle administratiekantoren uit Oude Willem

Bekijk ook administratiekantoren uit

Op zoek naar: betaalbaar administratiekantoor Oude Willem – administratiekantoor of boekhouder

Kan ik niet gewoon een boekhouder aannemen? Dit is een vraag die wij regelmatig krijgen. Het is belangrijk dat je weet dat een administratiekantoor iets compleet anders doet als een boekhouder. De boekhouding wordt gedaan door de boekhouder, dit zijn de balansen enzovoort. De boekhouder is niet betrokken bij de algemene bedrijfsadministratie, hierdoor moet je dus wel bij een administratiekantoor aankloppen.

Meestal heeft een organisatie meer profijt bij uit handen geven van de administratie, dit zijn namelijk meer werkzaamheden dan de boekhouding. Het voornaamste is natuurlijk een combinatie tussen de twee, vooral gezien het feit dat het administratiekantoor vaak even de boekhouding nog een keer kan nalopen als je dit wenselijk acht. Voor zeer diepgaande kennis op het gebied van de financiën zit je wel vaak bij een boekhouder. Deze kennis is niet standaard voor een administratiekantoor.

Op zoek naar een administratiekantoor uit Oude Willem?

Zoek een administratie professional

Klik op ‘Administratie uitbesteden’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Oude Willem te vinden die bij je past.

Het uitbesteden van loonadministratie of financiële administratie in Oude Willem

De pluspunten waarvan organisaties genieten bij het uit handen geven van de loonadministratie of financiële administratie in Oude Willem zijn grenzeloos. Laten we bij de eerste stap beginnen. Ten eerste zal je aanzienlijk veel tijd kunnen besparen ieder jaar.

De administratie is vrij veel werk, vooral grotere organisaties zullen dit wel begrijpen. Door een administratiekantoor in Oude Willem in te schakelen kan je deze tijd gebruiken aan taken die meer bij jouw werkzaamheden passen. Als je alles zelf doet dan zal er onnodig veel tijd verloren gaan. Je bent nu eenmaal niet voldoende geïnformeerd van alle ins and outs van de administratieve programma’s. Wil je dit leren dan ben je zo tientallen uren verder.

Het inschakelen van een administratiekantoor in Oude Willem maakt het daarnaast mogelijk geld te besparen. Dit omdat het kantoor meestal de mogelijkheid biedt om de boekhouding nog een keer te checken. Zij kijken na of de boekhouder alle aftrekbare posten heeft meegenomen of dat er enkele niet meegenomen zijn.

Wanneer de jaarlijkse omzet hoger wordt zal ook het financiële voordeel wat organisaties kunnen behalen stijgen. Daarnaast is het doen van je administratie een van de vereisten van de ondernemer, hier moet iedere bedrijfseigenaar aan voldoen. Wanneer je hier niet aan voldoet dan kan het zijn dat je problemen krijgt met de Belastingdienst. Zij tonen bijvoorbeeld aan dat je niet voldoet aan de eisen voor de MKB aftrek, dit moet je nu eenmaal wel kunnen bewijzen. Door een administratiekantoor in Oude Willem zal je hier geen last meer van hebben.

Op zoek naar hulp bij je financiële administratie in Oude Willem?

Besteed het uit!

Klik op ‘Besteed het uit!’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Oude Willem te vinden die jouw financiële administratie uit handen kan nemen.

Administratiekantoor in Oude Willem contacteren – waar op letten

Er zijn een aantal zaken die je moet weten voordat je gaat zoeken naar een financieel administratiekantoor in Oude Willem om jouw administratie uit handen te nemen. Op het moment dat je een offerteaanvraag de deur uit doet naar de verschillende administratiekantoren dan is het aan te raden om altijd duidelijk af te kaderen wat je wilt en wat je zoekt.

Hiermee kom je uit bij het kantoor die het beste aansluit bij jouw situatie. Wees niet bang om de toekomstplannen mede te delen en maak duidelijk wat je verwacht van het kantoor. Meestal ben je voor een administratiekantoor per uur ongeveer €60 euro kwijt, dit is dezelfde prijs als voor een goedkope accountant. Natuurlijk hangt het af van het takenpakket welke prijs er in totaal aan zal hangen.

Het is tevens slim om het administratiekantoor in Oude Willem na te trekken. Beschikken zij over speciale soorten diensten die de rest van de bedrijven niet hebben? Kunnen zij jou ook voorzien van analyses binnen de organisatie? Door goed te kijken met wat voor een niveau van expertise je te maken hebt zal je jouw keuze kunnen rechtvaardigen. Hierdoor houd je enkel de beste administratiekantoren in Oude Willem over.

Persoonlijke tips nodig?

Customer Succes manager Pascalle de Ruiter Pascalle de Ruiter
Customer Succes manager bij administratiekaart.nl
Administratie95%
Prognoses88%
Communicatie98%

Ik help je graag

3 offertes voor financiële administratie in Oude Willem

Door je probleem zo goed mogelijk af te bakenen in jouw offerte aanvraag kan je meer zekerheid krijgen bij het inschakelen van een administratiekantoor voor de financiële administratie in Oude Willem, ben dan ook specifiek bij het opsturen van de offerte. Veel kantoren staan open voor contact, voel je dus vrij om even op te bellen om onduidelijkheden na te vragen over de financiële administratie in Oude Willem. Als een kantoor niet voldoende informatie heeft om je te assisteren dan weet je dit nu meteen. Zo bespaar je onnodige frustratie, niets is zo vervelend als een hoop tijd spenderen aan een conversatie die nergens heen leidt.

Als je een selectie van geschikte kandidaten voor je hebt voor de financiële administratie in Oude Willem dan is het slim om een eerste gesprek in te roosteren. Tijdens deze afspraak kan je meer inzicht krijgen in de persoon die tegenover je zit, je moet je immers wel goed voelen in zijn of haar gezelschap. Stel gerust de vraag wat hem of haar beter maakt dan de andere partijen en of hij of zij ook diverse bijkomende skills heeft. Ook is dit een goed moment om het plan van aanpak door te nemen met betrekking tot de administratie in Oude Willem. Toch wat makkelijker als het face to face gebeurt, bij een online administratiekantoor kan dit nu eenmaal niet.

Ontvang direct 3 offertes van verschillende administratiekantoren uit Oude Willem.

Direct 3 offertes ontvangen

Vraag vrijblijvend 3 offertes op en vergelijk op je gemak de prijs en kwaliteit.

Administratie uitbesteden Oude Willem

Iedere onderneming heeft voordelen aan het uit handen geven van de administratie in Oude Willem. Twijfel dus niet langer. Door bovenstaande tips is het ook voor jou een optie om tijd, geld en moeite te besparen. Het uitbesteden van de administratie hoort nog altijd tot een van de beste investeringen die ondernemers maar kunnen maken voor hun onderneming. De voordelen wegen zwaarder dan de nadelen. Vraag meteen nog 3 offertes aan en vind snel hét administratiekantoor in Oude Willem wat helemaal aan jouw behoeftes zal voldoen.

Neem jij de stap en zoek je jouw perfecte administratiematch in Oude Willem?

Besteed je bedrijfsadministratie uit

Klik op bovenstaande knop om de kosten voor een professionele en betaalbaar administratiekantoren uit Oude Willem te ontdekken.

Veelgestelde vragen over administratie in

Oude Willem

Over het algemeen zul je altijd een kleine periode hebben waarin de administratiekantoor jouw business eerst even beter moet leren kennen. Je zult er zelf ook gebaat mee zijn om even persoonlijk kennis te maken. We raden daarom ook af om een week voordat je de administratie moet opleveren pas op zoek te gaan naar een administratiekantoor. Het kan wel, maar plan dit even goed vooruit!

Afhankelijk van wat jij met de administratiekantoor uit Oude Willem afspreekt zul je zelf nog het een en ander moeten doen. Denk aan het bewaren van bonnetjes en andere zakelijke transacties. Je kunt met sommige administratiekantoren ook de afspraak maken dat zij inloggen op bijvoorbeeld je offerte/facturatie/personeel systeem of andere systemen waar je administratie bijhoudt. Zo kun je een het grootste gedeelte uitbesteden, echter zul je altijd nog een klein beetje werk hebben.

Overstappen van administratiekantoor is over het algemeen geen probleem. Ga wel even na wat de opzegtermijn is van je huidige contract met je bestaande administratiekantoor. Vraag vervolgens aan je vorige administratiekantoor of zij het dossier van jouw onderneming kunnen overdragen aan jou of aan je nieuwe administratiekantoor uit Oude Willem.

Lees de recensies over

administratie in Oude Willem

Mijn klanten aantal is gestegen

18 maart 2020

Laatste half jaar had mijn onderneming last van een te lage ROI. Na diep overleg met mijn personeel kwamen we erachter dat het probleem in de administratie zit. Het bleek er slordig mee om was gegaan. Het probleem hebben we aangekaart bij de vorige administratie specialist, maar die kon ons niet verder helpen. Uiteindelijk hebben we via Administratiekaart een nieuw administratiekantoor gevonden. We zijn erg tevreden met het resultaat en ons nieuwe administratiekantoor heeft ons probleem direct opgelost. Mede door hun hulp sluiten we dit jaar financieel gezien erg sterk af. Bedankt Administratiekaart voor jullie hulp!

- Ruben van de Wal

eindelijk rust voor mijzelf door het uitbesteden

11 maart 2020

Dankzij administratiekaart heb ik een hele goede en geordende administratie. Ik heb mijn eisen doorgegeven en administratiekaart heeft me direct een aantal offertes gestuurd. Daarnaast kan ik altijd met mijn vragen over mijn partner of offertes terecht bij administratiekaart en reageren ze snel terug.

- Steven Meijer

Lokale partners

13 maart 2020

Na mijn offerteaanvraag kreeg ik al snel verschillende offertes binnen van diverse bedrijven. De prijzen vielen reuze mee, wat erg handig is voor een kleine. Daarnaast waren het ook bedrijven in dezelfde buurt. Lekker makkelijk dus!

- Tessa Vermeulen

Bedankt!

15 maart 2020

Super enthousiast over administratiekaart! Ze zijn zo snel en doen alles met veel zorg. Ze behandelen elke klant als een individu en steken graag hun handen uit de mouwen voor je. Schakel ze direct in! Je hoeft niet te twijfelen. Ik heb het al iedereen aangeraden.

- Thomas de Groot

Goede partner, voor een mooie prijs

14 maart 2020

Ik ben een startende onderneming en was dringend op zoek naar iemand die verstand had van belasting. Via een kennis kwam ik bij Administratiekaart. Ik heb zelf mijn partner kunnen kiezen en ik moet zeggen dat hij goed werk levert voor een zacht prijsje. Dat is natuurlijk fijn voor een beginnende ondernemer, zoals ik!

- Martine de Ruiter

Prima service

17 maart 2020

administratiekaart heeft me aardig geholpen. Ik heb een offerteaanvraag gedaan en kreeg gelijk verschillende opties in mijn inbox. Ik had ze ook zelf kunnen opbellen, maar ik heb wel gewoon een goed administratiekantoor gevonden. Dus prima service.

- Sabrina Huisman

overzichtelijke administratie na aanbeveling van administratiekaart

17 maart 2020

Dankzij administratiekaart heb ik een hele goede en overzichtelijke administratie. Al mijn wensen kon ik doorgeven en administratiekaart heeft me direct een aantal offertes gestuurd. Daarnaast kan ik altijd met mijn vragen over mijn partner of offertes terecht bij administratiekaart en krijg ik direct reactie.

- Angela Kramer

Onze administratie is Fantastisch!

15 maart 2020

Wij hebben Administratiekaart via google gevonden en jullie weten precies wat jullie moeten doen. Na een formuliertje hebben we direct verschillende offertes mogen ontvangen. We zijn zelf in kort overleg gegaan en hebben uiteindelijk een lokaal administratiekantoor gekozen. De administratie specialist heeft direct een eerste opzet gemaakt na een korte vergadering. Onze organisatie werd meteen goed begrepen. Met wat aanpassingen was onze administratie goed opgezet. Ook naderhand werd de administratie constant goed bijgehouden.

- Joris Jacobs

administratiekaart luistert aandachtig

17 maart 2020

Ik was eerst sceptisch over administratiekaart, maar na het ontvangen van uitgebreide offertes wist ik dat mijn vragen en wensen serieus werden genomen. Nu ben ik al een lange tijd erg tevreden over het werk van mijn administratie specialist.

- Laura Dekker

betrouwbaar en behulpzaam

17 maart 2020

Het administratiekantoor dat ik via administratiekaart heb gevonden, was zeer behulpzaam. Alles wat je zou willen, wordt direct gedaan. Geen kortaf mailtjes, hij neemt echt de tijd. Daarnaast communiceert hij duidelijk, wat bijzonder fijn is als je geen verstand hebt van het doen van de administratie. Verder is het betaalbaar, wat gunstig is voor startende ondernemers. Zoek je een eerlijk adres, dan kan ik administratiekaart op alle fronten aanraden!

- Maria van Beek

Blij met mijn keuze

12 maart 2020

Een klant heeft mij aangeraden om administratiekaart uit te proberen. Er werd mij verteld dat ik zelf de vrijheid heb om de juiste administratie specialist te pakken. Ik ontving een aantal offertes van administratie professionals die mij goed konden helpen. Mijn administratie is nu perfect.

- Roy van den Bosch

Een echte aanrader

18 maart 2020

Een goede kennis heeft mij aangeraden om administratiekaart uit te proberen. Er werd mij verteld dat ik zelf de vrijheid heb om de juiste administratie specialist te pakken. Ik ontving een aantal offertes van administratie professionals die mij goed konden helpen. Mijn administratie is waterdicht nu.

- Hendrik van Dijk

Ik leer zelf nog eens wat van mijn administratie specialist

17 maart 2020

Ik leer iedere gesprek met mijn administratie specialist weer iets nieuws over administratie. Als ik het zelf zou moeten uitzoeken heb ik er het geduld niet voor maar dit vind ik erg fijn. Met andere woorden Administratiekaart is een aanrader! Ik heb de juiste partner gevonden.

- Peter Koning

Mijn administratie is nu waterdicht

15 maart 2020

Een aantal maanden geleden was ik dringend op zoek naar een administratie specialist die mijn administratie kon fixen, omdat mijn vorige administratie specialist niet naar mijn wensen heeft geluisterd . Ik had een beetje de moed verloren maar probeerde het toch maar een keer. Gelukkig ben ik administratiekaart tegen gekomen, want zij hebben me gelinkt aan de juiste partner! Al mijn problemen zijn opgelost en ik ben super tevreden met mijn administratie. Heel erg bedankt.

- Jelle Bakker

Super

12 maart 2020

Ik raad administratiekaart iedereen aan! Inmiddels doe ik al 3 jaar zaken met het administratiekantoor dat ik gevonden heb via hun. Erg fijn om mee samen te werken en dat kon ik van mijn vorige 3 administratie professionals absoluut niet zeggen!

- Matthijs de Leeuw

Meesterlijk

29 februari 2020

Meesterlijke service is hier te vinden afz een heel gelukkige klant.

- Erik Schipper

Teamuitbreiding door betere administratie

22 februari 2020

Ik was eerst sceptisch over administratiekaart, maar na het ontvangen van uitgebreide offertes wist ik dat ze met veel zorg naar mijn aanvraag hebben gekeken. Nu ben ik al een aantal maanden erg tevreden over het werk van mijn administratie specialist.

- Adriana Boer

mijn wensen zijn precies uitgevoerd

20 februari 2020

Ik had nog nooit eerder gehoord van Administratiekaart, maar kwam ze tegen op Google. Het concept vind ik heel erg gaaf. Je vult een kort formulier in en druk op verzenden. Even afwachten en je krijg gelijk enkele offertes van professionele partijen. Uiteindelijk kan je op je gemak gaan kiezen. Er zijn geen andere voorwaarden aan verbonden, lekker vrij dus.

- Jasper Martens

Service is uitstekend

12 februari 2020

Mijn ervaring met Administratiekaart is super goed. De communicatie is fantastisch en het contact is fijn. Ze reageren snel op mijn emails met professionele antwoorden. Echt een aanrader!

- Bart van den Broek

Ontzettend geduldig en professioneel

30 januari 2020

Ik twijfelde over administratiekaart, maar had toen de recensies gelezen en deze waren allen erg positief over de service. Ik las dat er veel starters hetzelfde probleem hadden en op zoek waren naar een administratie specialist die hen kon helpen. Na het ontvangen van de offertes had ik nog enkele vragen en gelukkig kon Administratiekaart me direct helpen. Ze hebben goed werk geleverd en ik ben blij met mijn partner.

- Sebastiaan Visser

tegek!

28 januari 2020

Meesterlijke service is hier te vinden afz een heel gelukkige klant.

- Astrid van Dongen

Betaalbare administratie

18 januari 2020

Via deze website is er voor mij een inzichtelijke administratie verzorgd. Omdat ik services via het internet verricht, was het van belang dat de administratie goed rekening hield met allerlei regeltjes. Het kantoor die we via administratiekaart kregen toegewezen, begreep snel mijn situatie en is daarmee aan de slag gegaan. Zeker een aanrader voor starters die meteen alles goed willen regelen!

- Ruud van Veen

Administratie op maat!

14 januari 2020

Het administratiekantoor dat ik heb gevonden via Administratiekaart heeft goed geluisterd naar mijn onderneming. Een lokaal bedrijf met goede communicatie. Diverse verbeteringen zijn direct doorgevoerd. Bedankt voor de koppeling Administratiekaart!

- Simon Bakker

Verbetert met succes

5 januari 2020

Dankzij jullie is er een fraaie administratie gedaan wat ervoor gezorgt heeft dat ik veel geld heb teruggekregen van de belasting dit jaar. Wij doen zaken door heel Europa, wat dingen ingewikkeld maakte voor mijn vorige administratie specialist. Ik kan administratiekaart van harte aanbevelen (en dat heb ik ook al gedaan!).

- Arjan Blom

Duidelijke offertes met goede prijzen

2 januari 2020

Ik heb via Administratiekaart een simpel formuliertje ingevuld en kreeg direct een antwoord met diverse offertes van professionele administratiekantoren. Ben nu al een aantal maanden in samenwerking met hem en ik ben nog steeds super tevreden. Alle punten wordt over nagedacht, en super uitgevoerd.

- Ronald van der Meulen

mijn wensen zijn precies uitgevoerd

19 december 2019

Ik aarzelde over administratiekaart, maar had toen de recensies gelezen en deze waren allen erg positief over het werk. Ik las dat er veel starters hetzelfde probleem hadden en op zoek waren naar een administratie specialist die het werk kon uitvoeren. Na het ontvangen van de offertes had ik nog enkele vragen en deze werden snel beantwoord door David van Administratiekaart. Ze hebben goed werk geleverd en ik ben blij met mijn partner.

- Dave Koning

mijn wensen zijn precies uitgevoerd

14 december 2019

Nadat ik een offerteaanvraag heb gedaan, kreeg ik binnen no-time een email terug met de verschillende offertes. Ze gaven duidelijk aan dat ik zelf de keuze mocht maken en er geen extra kosten aan verbonden zijn. administratiekaart is een goede doorgeefluik en weet precies welke stappen ze moeten ondernemen om andere mensen te voorzien van de beste administratie specialist.

- Maaike Wolters

Snelle communicatie

8 december 2019

Eerst was er een kleine miscommunicatie met Administratiekaart, nadat ze mij een email zonder inhoud hadden gestuurd. Maar ik ontving erna gelijk een antwoord terug met een excuses en de verschillende offertes. Daarna heb ik nog enkele vragen gesteld met betrekking tot de offertes. Hier kreeg ik een duidelijk en vriendelijk antwoord op. Ik ben erg tevreden met de service en heb uiteindelijk een goede administratie specialist kunnen vinden.

- Jolanda van Loon

Teamuitbreiding door betere administratie

29 november 2019

Super tevreden over administratiekaart! Ze zijn zo snel en doen alles professioneel. Ze behandelen elke klant als een individu en staan open voor alle vragen. Schakel ze direct in! Je hoeft niet te aarzelen. Ik heb het al iedereen aangeraden.

- Stefan Hermans

Simpel formuliertje ingevuld

28 november 2019

Voorheen had ik geen goede ervaring met twee administratie professionals. Ik gaf het nog een kans en schakelde Administratiekaart in. Na mijn offerteaanvraag kreeg ik nauwkeurige offertes van verschillende administratie professionals. Nu heb ik een fijne administratie, dat voor een betaalbare prijs.

- Jolanda Peeters

Goede communicatie

19 november 2019

Nadat ik een offerteaanvraag heb gedaan, kreeg ik binnen no-time een email terug met de verschillende offertes. Ze gaven duidelijk aan dat ik zelf de keuze mocht maken en er geen extra kosten aan verbonden zijn. administratiekaart is een goede doorgeefluik en weet precies welke stappen ze moeten ondernemen om andere mensen te voorzien van de beste administratie specialist.

- Wendy Willemsen

Door administratiekaart de weg gevonden

11 november 2019

Ons VOF staat nu met twee benen op de kaart door de verbetering in administratie wat we erg merkten in de rust die het ons gegeven heeft. Bedankt voor jullie hulp.

- Michiel van de Veen

Ontzettend veel geleerd

5 november 2019

Ik raad administratiekaart iedereen aan! Inmiddels doe ik al 3 jaar zaken met het administratiekantoor dat ik gevonden heb via hun. Een genot om mee samen te werken en dat kon ik van mijn vorige 3 administratie professionals absoluut niet zeggen!

- Irene Groen

Blijvende partner gevonden

29 oktober 2019

Nadat ik een offerteaanvraag heb gedaan, kreeg ik binnen een korte tijd een email terug met de verschillende offertes. Ze gaven duidelijk aan dat ik zelf de keuze mocht maken en er geen extra kosten aan verbonden zijn. administratiekaart is een goede doorgeefluik en weet precies welke stappen ze moeten ondernemen om andere mensen te voorzien van de beste administratie specialist.

- Arjan de Bruijn

Makkelijk en Snel

19 oktober 2019

Wij hebben Administratiekaart via google gevonden en jullie weten precies waar jullie naar moeten kijken. Na een formuliertje hebben we direct een aantal offertes in onze mailbox gekregen. We zijn zelf in kort overleg gegaan en hebben uiteindelijk een lokaal administratiekantoor gekozen. De administratie specialist heeft direct een eerste opzet gemaakt na een korte kennismaking. Onze organisatie werd meteen goed begrepen. Met wat aanpassingen was onze administratie goed opgezet. Ook naderhand werd de administratie constant goed bijgehouden.

- Raymond Verbeek

Keuze genoeg

17 oktober 2019

Sinds kort heb ik een onderneming gestart en was dringend op zoek naar iemand die verstand had van belasting. Via een kennis kwam ik bij Administratiekaart. Ik heb zelf mijn partner kunnen kiezen en ik moet zeggen dat mijn administratie erg compleet is voor de ‘lage’ prijs die ik heb betaald. Dat is natuurlijk fijn voor een startende ondernemer, zoals ik!

- Janneke van Loon

Goede strakke administratie

8 oktober 2019

Ik leer iedere gesprek met mijn administratie specialist weer iets nieuws over administratie. Als ik het zelf zou moeten uitzoeken heb ik er het geduld niet voor maar dit vind ik erg fijn. Met andere woorden Administratiekaart is een aanrader! Ik heb de juiste partner gevonden.

- Jeffrey Kuiper

Ze hebben mijn zorgen uit handen genomen

30 september 2019

Omdat ik zelf helemaal geen kennis heb van btw en alles wat daarbij hoort heb ik administratiekaart ingezet. Ik ben hier zeer te spreken over en vooral over de nazorg waar andere partijen het nogal eens laten liggen.

- Hendrikus van Veen

Teamuitbreiding door betere administratie

22 september 2019

Mijn administratie was heel erg aan professionalisering toe dus ik ben mega blij dat jullie een dienst zoals dit aanbieden. Na het vergelijken van de 3 offertes die ik in mijn mailbox kreeg heb ik uiteindelijk voor het administratiekantoor gekozen dat een goede indruk maakte met de prijs/kwaliteit verhouding. Ik kan me door deze stap meer focussen op wat ik leuk vind.

- Maurice van de Brink

Gevonden wat ik wil

16 september 2019

Nadat ik een offerteaanvraag heb gedaan, kreeg ik binnen no-time een email terug met de verschillende offertes. Ze gaven duidelijk aan dat ik zelf de vrijheid heb om mijn partner te kiezen en er geen extra kosten aan verbonden zijn. administratiekaart is een goede doorgeefluik en weet precies welke stappen ze moeten ondernemen om andere mensen te voorzien van de beste administratie specialist.

- René de Boer

Heel cool bedrijf

6 september 2019

Ik had nog nooit eerder gehoord van Administratiekaart, maar kwam ze tegen op Google. Het concept is heel speciaal. Je vult een simpel formulier in en druk op verzenden. Even afwachten en je krijg gelijk enkele offertes van lokale partijen. Uiteindelijk mag jij kiezen. Er zijn geen andere voorwaarden aan verbonden, lekker vrij dus.

- Lisette Gerritsen

Voor een goede aministratie, moet je bij Administratiekaart zijn

30 augustus 2019

Het administratiekantoor dat ik heb gekoozen via Administratiekaart heeft erg goed naar mij geluisterd. Mijn administratie ziet er top uit. De problemen zijn opgelost en naast een goed administratie heb ik ook veel kennis opgedaan over administratie specialist.

- Maarten van Veen

Voor een goede aministratie, moet je bij Administratiekaart zijn

22 augustus 2019

Het administratiekantoor dat ik heb gekoozen via Administratiekaart heeft erg goed naar mij geluisterd. Mijn administratie ziet er perfect uit. De problemen zijn opgelost en naast een goed administratie heb ik ook veel kennis opgedaan over administratie specialist.

- Anita de Vries

Snelle communicatie

20 augustus 2019

Eerst was er een kleine miscommunicatie met Administratiekaart, nadat ze mij een email zonder inhoud hadden gestuurd. Maar ik kreeg erna gelijk een email terug met een excuses en de verschillende offertes. Daarna heb ik nog enkele vragen gesteld met betrekking tot de offertes. Hier kreeg ik een duidelijk en vriendelijk antwoord op. Ik ben erg tevreden met de service en heb uiteindelijk een goede administratie specialist kunnen vinden.

- Miranda van den Broek

Geen enkel probleem

9 augustus 2019

Omdat ik zelf helemaal geen verstand heb van administratie en alles wat daarbij hoort heb ik administratiekaart ingezet. Ik ben hier zeer te spreken over en vooral over de nazorg waar andere partijen het nogal eens laten liggen.

- Esther de Leeuw

Direct verschillende offertes ontvangen

6 augustus 2019

Paar maanden geleden heb ik offertes ontvangen. Ik kreeg een snel antwoord terug met verschillende offertes. Het fijne aan Administratiekaart is dat ze kijken naar lokale partners. Veel keus aan verschillende administratiekantoren met andere prijzen, zo kan je op je gemak de beste partner kiezen. Alles ging heel vlot en ik heb nu een goede administratie.

- Anne van Wijk

goede prijs gevonden

27 juli 2019

Ik heb goede ervaring met de diensten van administratiekaart. Mijn administratie werd gedaan zonder enige problemen. Maatwerk tegen een laag tarief, top!

- Dirk Hermans

Wow, mijn administratie is perfect

24 juli 2019

Ik wil administratiekaart graag bedanken voor het aanbevelen van mijn lokaal administratiekantoor. Hij heeft mij veel uit handen genomen wat betreft de administratie, en ik heb een goede relatie met hem. Precies wat ik zocht.

- Tamara van Wijk

Prima service

17 juli 2019

administratiekaart levert prima werk. Ik heb een offerteaanvraag gedaan en ontving diverse offertes. Verschilt niet heel erg van andere bedrijven, maar ik heb wel gewoon een goed administratiekantoor gevonden. Dus prima service.

- Mariska Hendriks

Ze hebben mijn zorgen uit handen genomen

7 juli 2019

Omdat ik zelf helemaal geen verstand heb van administratie en alles wat daarbij hoort heb ik administratiekaart ingeschakeld. Ik ben hier zeer tevreden over en vooral over de nazorg waar andere partijen het nogal eens laten liggen.

- Anouk van Vliet

administratiekaart zorgt voor alles

27 juni 2019

Hetgeen waar ik erg tevreden mee was, is het feit dat administratiekaart jouw behoeften serieus nemen. Aan de hand van jouw wensen kiezen ze de beste administratie professionals. Het enige wat je zelf hoeft te doen is de beste partner te kiezen. Zo simpel, maar ook zo nauwkeurig. Ik raad het iedereen aan!

- Marianne Boer

Nooit gedacht dat het zo makkelijk zou kunnen

22 juni 2019

Ik wil administratiekaart graag bedanken voor het aanbevelen van mijn lokaal administratiekantoor. Hij heeft mij veel uit handen genomen wat betreft de administratie, en ik heb een goede relatie met hem. Precies wat ik zocht.

- Natasja van der Meer

erg goed

19 juni 2019

Al meerdere malen aanbevolen aan mijn netwerk. Gewoon een steengoed concept waar er wordt gestreefd om lokaal zaken te doen.

- Albert van Vliet

Aangenaam verrast

9 juni 2019

Gisteren offertes aangevraagd en we moeten zeggen dat we niet verwacht hadden dat het zo goed zou werken. Wat mooi dat dit bestaat!

- Nienke Molenaar

Enorm gedetailleerd!

31 mei 2019

Het administratiekantoor dat ik heb gevonden via Administratiekaart heeft voor mijn organisatie een perfecte administratie geleverd. Een lokaal bedrijf met goede communicatie. Diverse verbeteringen zijn direct doorgevoerd. Bedankt voor de koppeling Administratiekaart!

- Wilhelmus de Ruiter

tegek!

24 mei 2019

Meesterlijke service is hier te vinden afz een goed geholpen bezoeker.

- Joyce de Leeuw

Geen verstand van BTW, toch goede administratie

23 mei 2019

Ik heb via Administratiekaart een simpel formuliertje ingevuld en kreeg direct een antwoord met diverse offertes van goede administratiekantoren. Ben nu al een aantal maanden in samenwerking met hem en ik ben nog steeds super blij met het werk. Alle gedeeltes wordt over nagedacht, en super uitgevoerd.

- Hanneke de Vos

Goede communicatie

9 mei 2019

Ik heb onlangs een erg goede ervaring gehad met Administratiekaart. De communicatie is voortreffelijk en het contact is fijn. Ze reageren snel op mijn emails met uitgebreide antwoorden. Echt een aanrader!

- Cornelia de Graaf

verschillende offertes ontvangen

8 mei 2019

Dankzij administratiekaart heb ik de juiste partner gevonden voor mijn onderneming! Ik ontving verschillende offertes en had zelf de vrijheid om de perfecte administratie specialist te kiezen. Nu werk ik al een lange tijd met mijn partner en ben nog steeds erg tevreden! administratiekaart levert top werk!

- Joyce van de Pol

Verbetert met succes

27 april 2019

Ons VOF staat nu met twee benen op de kaart door de verbetering in administratie wat we erg merkten in de rust die het ons gegeven heeft. Bedankt voor de service.

- Annemieke Bakker

Goede communicatie

25 april 2019

Ik heb onlangs een erg goede ervaring gehad met Administratiekaart. De communicatie is voortreffelijk en het contact is fijn. Ze reageren snel op mijn emails met professionele antwoorden. Echt een aanrader!

- Petronella Schouten

Slimme besparing gevonden

12 april 2019

Mijn huidige administratie specialist is een hele slimme jongen. Hij wist meteen waar ik kon besparen en aarzelde geen seconde. Deze samenwerking is een blijver. administratiekaart heeft zorgvuldig naar mijn vraagstuk gekeken en wist gelijk welke mogelijke partijen interessant waren voor mij. Top!

- Antonius van der Heijden

uitstekende communicatie

11 april 2019

Het administratiekantoor dat ik via administratiekaart heb gevonden, was zeer nuttig. Wat je vraagt wordt gelijk geregeld. Geen kortaf mailtjes, hij neemt echt de tijd. Daarnaast communiceert hij duidelijk, wat bijzonder prettig is als je geen verstand hebt van het doen van de administratie. Verder is het betaalbaar, wat gunstig is voor startende ondernemers. Zoek je een betrouwbaar adres, dan kan ik administratiekaart op alle fronten aanraden!

- Sjoerd de Leeuw

Betrouwbaar

2 april 2019

Al jaren help ik kennissen aan een administratie specialist via Administratiekaart. Ik kan wel mijn eigen administratie specialist gaan aanbevelen, maar wat voor mij werkt hoeft niet voor jou te werken. Gelukkig dat daarom een service zoals dit bestaat. Elke keer helpen me ze weer met veel aandacht. Ik heb tussendoor soortgelijke bedrijven geprobeerd, maar de services en kwaliteit/prijs verhouding bij Administratiekaart bevielen mij het best.

- Petronella de Groot

perfecte vertaling

1 maart 2019

De wensen die ik had voor mijn administratie zijn fantastisch uitgevoerd. Ik ben blij dat ik voor administratiekaart heb gekozen.

- Ilse van Dongen

Mijn ervaring is goed

27 januari 2019

Ik was eerst sceptisch over administratiekaart, maar had toen de recensies gelezen en deze waren allen erg positief over de service. Ik las dat er veel starters hetzelfde probleem hadden en op zoek waren naar een administratie specialist die hen kon helpen. Na het ontvangen van de offertes had ik nog enkele vragen en gelukkig kon Administratiekaart me direct helpen. Ze hebben goed werk geleverd en ik ben blij met mijn nieuwe administratie.

- Mark van Dijk

steengoed

29 december 2018

Al meerdere malen aanbevolen aan mijn netwerk. Gewoon een steengoed concept waar er wordt gestreefd om lokaal zaken te doen.

- Johanna van Dam

uitstekende communicatie

14 december 2018

Het administratiekantoor dat ik via administratiekaart heb gevonden, was zeer nuttig. Wat je vraagt wordt gelijk geregeld. Geen kortaf mailtjes, hij neemt echt de tijd. Daarnaast communiceert hij duidelijk, wat bijzonder gewaardeerd wordt als je geen verstand hebt van het doen van de administratie. Verder is het betaalbaar, wat gunstig is voor startende ondernemers. Zoek je een eerlijk adres, dan kan ik administratiekaart op alle fronten aanraden!

- Manon Driessen

goede administratie dankzij administratiekaart

4 december 2018

Dankzij administratiekaart heb ik een hele goede en geordende administratie. Ik heb mijn eisen doorgegeven en administratiekaart heeft me direct een aantal offertes gestuurd. Daarnaast kan ik altijd met mijn vragen over mijn partner of offertes terecht bij administratiekaart en krijg ik direct reactie.

- Rogier van der Heijden

Super

6 november 2018

Ik raad administratiekaart iedereen aan! Inmiddels doe ik al 3 jaar zaken met het administratiekantoor dat ik gevonden heb via hun. Erg fijn om mee samen te werken en dat kon ik van mijn vorige 3 administratie professionals absoluut niet zeggen!

- Edwin Evers

Uitgelichte administratiekantoren uit Oude Willem

Adcam Administraties

Rijssensestraat 122
7642 NM Wierden
Nederland

0546 572 036
http://www.adcam.nl/

Alfa Accountants en Adviseurs

Anders Celsiusstraat 3
7442 PB Nijverdal
Nederland

088 253 2750
https://www.alfa.nl/nijverdal

Positief Administraties

Industrieweg 9
7641 AT Wierden
Nederland

0546 232 063
https://www.positiefadministraties.nl/