Administratiekantoor Termunten

Wil jij een top administratiekantoor in Termunten die bij jouw bedrijf past?

Dan ben je aan het juiste adres.

Wij zorgen dat jij die zoekt naar een administratiekantoor Termunten verbonden wordt aan Een kantoor dat bij je past.

Het beste gedeelte?

Administratiekaart doet dit compleet gratis & onafhankelijk van alle administratiekantoren uit Termunten – voor altijd – zodat onze klanten het beste geholpen worden in 2020 en verder.

Administratie Termunten gezocht?

Een accountant uit Termunten vinden

Administratiekantoor Termunten
4.9
4.9 van de 5 sterren (gebaseerd op 74 reviews)
Labaccio administrateurs
Administratiekantoor koster konings
Admira administratie
Administratiekantoor admini
Administratiekantoren
Degelijk administratie
Deskergroep administraties
Sky administratie

Bekijk deze video om erachter te komen hoe wij niet alleen meerwaarde bieden in Termunten, maar in heel Nederland! Zo hebben wij ondernemers uit Borgsweer, Nieuw Scheemda en Termunterzijl bijvoorbeeld ook geholpen aan een administratiekantoor.

Waarom Administratie Termunten

Op zoek naar een ijzersterk administratiekantoor in Termunten. Kijk niet verder. Het vinden van een goed administratiekantoor kan nog best veel tijd in beslag nemen. Je wilt immers wel de juiste optie kiezen voor het uitbesteden van de administratie. Als jij de administratie in Termunten wilt uitbesteden bevelen wij jou aan om deze pagina goed door te lezen. We laten jou namelijk in enkele eenvoudige stappen zien hoe je bij de geschikte persoon uit kunt komen. Zo kan ook jij na het doornemen van dit artikel de juiste keuze maken voor een administratiekantoor in Termunten. Spring direct naar:

Wanneer kiezen voor een administratiekantoor in Termunten

In zee gaan met een administratiekantoor is een van de beste investeringen die je als bedrijfseigenaar maar zal maken. Jouw administratie uit handen geven brengt meerdere voordelen met zich mee. Wij maken mee dat de bij ons aangesloten administratiekantoren vrijwel iedere soort administratie zullen vervullen binnen het onderneming. Je kunt hierbij denken aan de urenadministratie, loonadministratie maar ook aan de werknemer administratie. Vooral bij de grotere ondernemingen zijn er genoeg administratieve opdrachten die uitgevoerd moeten worden.Kleine ondernemingen die jaarlijks maar weinig omzet genereren zullen niet zoveel profijt hebben bij een administratiekantoor. Is jouw omzet wel hoog en is het je allemaal te veel dan is het een geschikte investering.

De administratie zal geschieden door het administratie kantoor in Termunten zelf, vaak zijn hier administratieve medewerkers in dienst. Dit kantoor zal niet alleen je administratie uitvoeren van jouw onderneming, ze zullen ook de jaarrekeningen uit handen nemen als je dit handig vindt.

Ook zijn zij op de hoogte van de financiële regelgeving, je kunt dus je vragen kwijt op het gebied van bijvoorbeeld de belastingen. Het is een organisatie die over veel kennis beschikt rondom de bedrijfsvoering, hierdoor nemen zij een cruciale positie in binnen het gehele proces. Van alle partijen die je kunt inschakelen voor je organisatie is een administratiekantoor toch nog echt een van de toppers.

Alle administratiekantoren uit Termunten

Bekijk ook administratiekantoren uit

Op zoek naar: betaalbaar administratiekantoor Termunten – administratiekantoor of boekhouder

Kan ik niet gewoon een boekhouder aannemen? Dit is een vraag die wij vaak voorgeschoteld krijgen. Het is goed om te weten dat een administratiekantoor niet hetzelfde doet als een boekhouder. De boekhouding geschiedt door de boekhouder, dit zijn de balansen enzovoort. De boekhouder doet echter niet de algemene bedrijfsadministratie, hierdoor moet je dus wel bij een administratiekantoor zijn.

Meestal heeft een organisatie meer profijt bij het uitbesteden van de administratie, dit zijn nu eenmaal meer taken dan de boekhouding. Het voornaamste is natuurlijk een combinatie tussen de twee, vooral gezien het gegeven dat het administratiekantoor vaak even de boekhouding extra kan controleren als je dit wenselijk acht. Voor hele specifieke know-how op het gebied van de financiën ga je wel vaak naar een boekhouder. Deze kennis is niet standaard voor een administratiekantoor.

Op zoek naar een administratiekantoor uit Termunten?

Zoek een administratie professional

Klik op ‘Administratie uitbesteden’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Termunten te vinden die bij je past.

Het uitbesteden van loonadministratie of financiële administratie in Termunten

De voordelen waarvan bedrijven genieten bij het uitbesteden van de loonadministratie of financiële administratie in Termunten zijn eindeloos. Laten we bij de eerste stap beginnen. Ten eerste zal je veel tijd besparen ieder jaar.

De administratie is vrij veel werk, vooral grote organisaties zullen dit wel begrijpen. Door een administratiekantoor in Termunten in te schakelen kan je deze tijd gebruiken aan bezigheden die meer bij jouw expertise passen. Als je alles zelf doet dan zal er veel tijd verloren gaan. Je bent nu eenmaal niet voldoende geïnformeerd van alle functies van de administratieve tools. Wil je dit leren dan ben je zo tientallen uren verder.

Het inschakelen van een administratiekantoor in Termunten maakt het ook nog eens mogelijk om veel geld te besparen. Dit komt doordat het kantoor meestal de mogelijkheid biedt om de boekhouding na te lopen. Zij checken of de boekhouder inderdaad alle aftrekbare posten heeft meegenomen of dat er enkele vergeten zijn.

Als de jaarlijkse omzet hoger wordt zal ook het financieel voordeel wat bedrijven kunnen behalen stijgen. Daarnaast is het doen van je administratie een van de verplichtingen van het ondernemerschap, hier moet iedere ondernemer aan voldoen. Wanneer je dit niet doet dan kan het zijn dat je problemen krijgt met de Belastingdienst. Zij tonen bijvoorbeeld aan dat je niet voldoet aan de eisen voor de MKB aftrek, dit moet je nu eenmaal wel kunnen bewijzen. Middels een administratiekantoor in Termunten zal je hier geen problemen meer mee hebben.

Op zoek naar hulp bij je financiële administratie in Termunten?

Besteed het uit!

Klik op ‘Besteed het uit!’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Termunten te vinden die jouw financiële administratie uit handen kan nemen.

Administratiekantoor in Termunten contacteren – waar op letten

Je moet het een en ander weten voordat je begint met zoeken naar een financieel administratiekantoor in Termunten om jouw administratie te gaan doen. Op het moment dat je een prijsaanvraag opstuurt naar de geschikte kandidaten dan is het goed om altijd duidelijk af te kaderen wat je wilt en wat je zoekt.

Zo vergroot je de kans dat je uitkomt bij het kantoor die het beste aansluit bij jouw persoonlijke situatie. Ben niet bang om de toekomstverwachtingen te delen en vertel wat je verwacht van het kantoor. Over het algemeen ben je voor een administratiekantoor per uur rond de €60 euro kwijt, dit is ongeveer dezelfde prijs als voor een goedkope accountant. Uiteraard hangt het af van het takenpakket welke prijs er in totaal aan hangt.

Het is ook slim om het administratiekantoor in Termunten te onderzoeken. Beschikken zij over speciale soorten diensten die de rest van de bedrijven niet hebben? Maken zij ook analyses binnen het bedrijf? Door te kijken met wat voor een niveau van expertise je te maken hebt zal je jouw keuze kunnen rechtvaardigen. Hierdoor houd je alleen de beste administratiekantoren in Termunten over.

Persoonlijke tips nodig?

Customer Succes manager Pascalle de Ruiter Pascalle de Ruiter
Customer Succes manager bij administratiekaart.nl
Administratie95%
Prognoses88%
Communicatie98%

Ik help je graag

3 offertes voor financiële administratie in Termunten

Door geen twijfel te laten bestaan in jouw offerte aanvraag kan je meer zekerheid krijgen bij het inzetten van een administratiekantoor voor de financiële administratie in Termunten, wees dan ook specifiek bij het opsturen van de prijsaanvraag. Veel kantoren staan open voor contact, ben dus niet bang om even op te bellen om het een en ander na te vragen met betrekking tot de financiële administratie in Termunten. Wanneer een kantoor niet voldoende informatie heeft om je verder te helpen dan weet je dit nu snel genoeg. Zo bespaar je onnodige frustratie, niets is zo vervelend als veel tijd spenderen aan een gesprek wat nergens naartoe leidt.

Wanneer je een selectie van kandidaten voor je neus hebt voor de financiële administratie in Termunten dan is het aan te raden om een eerste gesprek in te roosteren. Tijdens deze afspraak kan je meer inzicht krijgen in de persoon die voor je zit, je moet je immers wel fijn voelen in zijn of haar bijzijn. Vraag gerust wat hem geschikter maakt dan de andere partijen en of hij of zij ook diverse bijkomende vaardigheden heeft. Daarnaast is dit een mooi moment om het plan van aanpak te bespreken met betrekking tot de administratie in Termunten. Toch wat makkelijker als het tijdens een ontmoeting gebeurt, bij een online administratiekantoor kan dit nu eenmaal niet.

Ontvang direct 3 offertes van verschillende administratiekantoren uit Termunten.

Direct 3 offertes ontvangen

Vraag vrijblijvend 3 offertes op en vergelijk op je gemak de prijs en kwaliteit.

Administratie uitbesteden Termunten

Eigenlijk iedere onderneming heeft bepaalde voordelen aan het uitbesteden van de administratie in Termunten. Wacht dus niet langer. Door bovenstaande tips is het ook voor jou een optie om tijd, geld en moeite te besparen. Het uit handen geven van de administratie hoort nog altijd tot een van de beste investeringen die ondernemers maar kunnen maken voor het bedrijf. De voordelen wegen veel zwaarder dan de nadelen. Vraag meteen nog 3 offertes aan en vind snel hét administratiekantoor in Termunten wat geheel aan jouw verwachtingen zal voldoen.

Neem jij de stap en zoek je jouw perfecte administratiematch in Termunten?

Besteed je bedrijfsadministratie uit

Klik op bovenstaande knop om de kosten voor een professionele en betaalbaar administratiekantoren uit Termunten te ontdekken.

Veelgestelde vragen over administratie in

Termunten

Over het algemeen zul je altijd een kleine periode hebben waarin de administratiekantoor jouw business eerst even beter moet leren kennen. Je zult er zelf ook gebaat mee zijn om even persoonlijk kennis te maken. We raden daarom ook af om een week voordat je de administratie moet opleveren pas op zoek te gaan naar een administratiekantoor. Het kan wel, maar plan dit even goed vooruit!

Afhankelijk van wat jij met de administratiekantoor uit Termunten afspreekt zul je zelf nog het een en ander moeten doen. Denk aan het bewaren van bonnetjes en andere zakelijke transacties. Je kunt met sommige administratiekantoren ook de afspraak maken dat zij inloggen op bijvoorbeeld je offerte/facturatie/personeel systeem of andere systemen waar je administratie bijhoudt. Zo kun je een het grootste gedeelte uitbesteden, echter zul je altijd nog een klein beetje werk hebben.

Overstappen van administratiekantoor is over het algemeen geen probleem. Ga wel even na wat de opzegtermijn is van je huidige contract met je bestaande administratiekantoor. Vraag vervolgens aan je vorige administratiekantoor of zij het dossier van jouw onderneming kunnen overdragen aan jou of aan je nieuwe administratiekantoor uit Termunten.

Lees de recensies over

administratie in Termunten

Super samenwerking.

31 augustus 2020

Hele fijne samenwerking! Ik ben heel blij met mijn aangiftes! Top, bedankt 🙂

- Hendrik van Loon

Teamuitbreiding door betere administratie

30 augustus 2020

Mijn administratie werd me te veel dus ik ben super blij dat jullie een dienst zoals dit aanbieden. De 3 administratie professionals in mijn mailbox maakte het een lastige keuze omdat ze me allemaal aanspraken. Ik kan me door deze stap meer focussen op wat ik leuk vind.

- Natasja Schouten

Samenwerking was subliem

24 augustus 2020

Enorm prettige samenwerking waarbij er een excellente vertaalslag wordt gemaakt van onze denkwijze, vraag en wensen naar een sterke administratie. Bij veranderingen / vernieuwingen wordt er snel geschakeld en worden wij goed meegenomen in het proces.

- Petrus de Koning

Goede service

25 augustus 2020

Eerst was er een kleine miscommunicatie met Administratiekaart, nadat ik een email ontving zonder offertes. Maar ik kreeg erna gelijk een email terug met een excuses en de verschillende offertes. Daarna heb ik nog enkele vragen gesteld met betrekking tot de offertes. Hier kreeg ik een duidelijk en vriendelijk antwoord op. Ik ben erg tevreden met de klantvriendelijkheid en heb uiteindelijk een goede administratie specialist kunnen vinden.

- Mariska van der Linden

Geen verstand van BTW, toch goede administratie

20 augustus 2020

Ik heb via Administratiekaart een simpel formuliertje ingevuld en kreeg direct een antwoord met diverse offertes van goede administratiekantoren. Ben nu al een aantal maanden in samenwerking met hem en ik ben nog steeds super content. Alle gedeeltes wordt over nagedacht, en super uitgevoerd.

- Jacobus van der Laan

Vele male goedkoper

13 augustus 2020

We kregen een tip om administratiekaart in te schakelen. De prijzen voor de administratiekantoren die we hebben ontvangen waren vele malen goedkoper dan de indicatie van iemand uit de buurt. Direct aanbevolen aan vrienden!

- Nancy Evers

Erg klantvriendelijk

6 augustus 2020

Administratiekaart levert niet alleen goed werk op, maar zij zijn ook zeer klantvriendelijk. Elke vraag wordt compleet beantwoord en de communicatie is top! Goed gedaan!

- Cornelis Kok

Betrouwbaar

5 augustus 2020

Ik kom altijd terug bij Administratiekaart voor vrienden. Ik kan wel mijn eigen administratie specialist gaan aanbevelen, maar wat voor mij werkt hoeft niet voor jou te werken. Gelukkig dat daarom een service zoals dit bestaat. Elke keer helpen me ze weer met veel geduld. Ik heb tussendoor andere ondernemingen geprobeerd, maar de services en kwaliteit/prijs verhouding bij Administratiekaart is het beste.

- Hendrikus van den Broek

Erg tevreden.

3 augustus 2020

Hele fijne samenwerking! Ik ben erg tevreden met mijn aangiftes! Top, bedankt 🙂

- Janneke Gerritsen

Geen verstand van BTW, toch goede administratie

31 juli 2020

Ik heb via Administratiekaart een simpel formuliertje ingevuld en kreeg direct een antwoord met diverse offertes van professionele administratiekantoren. Ben nu al een aantal maanden in samenwerking met hem en ik ben nog steeds super tevreden. Alle onderdelen wordt over nagedacht, en super uitgevoerd.

- Roel Jansen

Erg klantvriendelijk

30 juli 2020

Administratiekaart levert niet alleen goed werk op, maar zij zijn ook zeer gefocust op de klant. Elke vraag wordt duidelijk beantwoord en de communicatie is top! Prima werk!

- Marloes Peeters

Vakkundig

26 juli 2020

Ik kom altijd terug bij Administratiekaart voor vrienden. Ik kan wel mijn eigen administratie specialist gaan aanbevelen, maar wat voor mij werkt hoeft niet voor jou te werken. Gelukkig dat daarom een service zoals dit bestaat. Elke keer helpen me ze weer met veel zorg. Ik heb tussendoor soortgelijke bedrijven geprobeerd, maar de services en kwaliteit/prijs verhouding bij Administratiekaart is het beste.

- Ruben Verbeek

Teamuitbreiding door betere administratie

17 juli 2020

Mijn administratie werd me te veel dus ik ben super blij dat jullie een dienst zoals dit aanbieden. De 3 administratie professionals in mijn mailbox maakte het een lastige keuze omdat ze allemaal zo goed waren. Ik kan me door deze stap meer focussen op wat ik leuk vind.

- Annemarie van den Broek

Wow, mijn administratie is perfect

17 juli 2020

Ik wil administratiekaart graag bedanken voor het vinden van mijn lokaal administratiekantoor. Hij heeft mij alles uit handen genomen wat betreft de administratie, en ik heb een goede band met hem. Precies wat ik zocht.

- Kelly Meijer

Beste prijzen

9 juli 2020

We werden geadviseerd om deze website eens te bekijken. De prijzen voor de administratiekantoren die we hebben ontvangen waren vele malen goedkoper dan de indicatie van iemand uit onze woonplaats. Direct aanbevolen aan vrienden!

- Kim van den Heuvel

Blijvende partner gevonden

8 juli 2020

Laatste 2 jaar had mijn onderneming last van een te lage ROI. Na diep overleg met mijn personeel kwamen we erachter dat het probleem in de administratie zit. Het bleek we veel te veel belasting betaald hebben. Het probleem hebben we aangekaart bij de vorige administratie specialist, maar die kon ons niet verder helpen. Uiteindelijk zijn we op zoek gegaan naar een nieuw administratiekantoor via Administratiekaart. We zijn erg tevreden met het resultaat en ons nieuwe administratiekantoor levert uitstekend werk. Mede door hun hulp sluiten we dit jaar financieel gezien erg sterk af. Bedankt Administratiekaart voor jullie hulp!

- Marloes Mol

Groei & teamuitbreiding

9 juli 2020

Mijn administratie werd me te veel dus ik ben mega blij dat jullie een dienst zoals dit aanbieden. Na het vergelijken van de 3 offertes die ik in mijn mailbox kreeg heb ik uiteindelijk voor het administratiekantoor gekozen dat een goede indruk maakte met de prijs/kwaliteit verhouding. Ik kan me door deze stap meer focussen op wat ik leuk vind.

- Maartje van den Bosch

Gewoon Goed

4 juli 2020

Wij hebben Administratiekaart via google gevonden en jullie weten precies wat de klant wilt. Na een formuliertje hebben we direct offertes gekregen van verschillende administratie professionals. We zijn zelf in kort overleg gegaan en hebben uiteindelijk een lokaal administratiekantoor gekozen. De administratie specialist heeft direct een eerste opzet gemaakt na een korte vergadering. Onze organisatie werd meteen goed bekeken. Met wat aanpassingen was onze administratie goed opgezet. Ook naderhand werd de administratie constant goed bijgehouden.

- Sharon Janssen

De beste administratie specialist gevonden

24 juni 2020

Een aantal maanden geleden was ik met spoed op zoek naar een administratie specialist die mijn administratie kon fixen, omdat mijn vorige administratie specialist niet naar mijn wensen heeft geluisterd . Ik had een beetje de moed verloren maar probeerde het toch maar een keer. Gelukkig ben ik administratiekaart tegen gekomen, want zij hebben me gelinkt aan de juiste partner! Al mijn problemen zijn opgelost en ik ben super tevreden met mijn administratie. Heel erg bedankt.

- Marcel Kuiper

Ik heb heel snel een goede partner gevonden

18 juni 2020

Na mijn offerteaanvraag kreeg ik al snel verschillende offertes binnen van diverse bedrijven. De prijzen vielen reuze mee, wat erg handig is voor een beginnende. Daarnaast waren het ook bedrijven uit dezelfde regio. Lekker makkelijk dus!

- Paul Peters

Goede service

15 juni 2020

Eerst was er een kleine miscommunicatie met Administratiekaart, nadat ze mij een email zonder inhoud hadden gestuurd. Maar ik kreeg erna gelijk een bericht terug met een excuses en de verschillende offertes. Daarna heb ik nog enkele vragen gesteld met betrekking tot de offertes. Hier kreeg ik een duidelijk en professioneel antwoord op. Ik ben erg tevreden met de klantvriendelijkheid en heb uiteindelijk een goede administratie specialist kunnen vinden.

- Leonie van der Heijden

de zoektocht naar de beste administratie specialist

16 juni 2020

Top! administratiekaart heeft mij geholpen in de zoektocht naar het beste administratiekantoor. Het administratiekantoor heeft precies gedaan wat wij aangeven. De communicatie met administratiekaart liep heel vlot en snel. Bedankt!

- Sandra de Graaf

Vele male goedkoper

8 juni 2020

We werden geadviseerd om deze website eens te bekijken. De prijzen voor de administratiekantoren die we hebben ontvangen waren vele malen goedkoper dan de indicatie van een kennis uit de buurt. Direct aanbevolen aan vrienden!

- Raymond Mulder

Perfecte administratie door perfect administratiekantoor

3 juni 2020

Een goede kennis heeft mij aangeraden om administratiekaart uit te proberen. Er werd mij verteld dat ik compleet onafhankelijk ben om de juiste administratie specialist te pakken. Ik ontving verschillende offertes van administratie professionals die mij goed konden helpen. Mijn administratie is nu perfect.

- Stefan van den Bosch

Een echte blijver

28 mei 2020

In de zomer van 2017 heb ik hier een aantal offertes aangevraagd. Deze aanvraag is prima verlopen en ik had snel een klik met 1 administratie specialist. Ik doe nu nog steeds zaken met dit bedrijf.

- Margaretha de Haan

Eind goed al goed

1 juni 2020

Voorheen had ik slechte ervaring met een aantal administratie professionals. Ik gaf het nog een kans en schakelde Administratiekaart in. Na mijn offerteaanvraag kreeg ik nauwkeurige offertes van verschillende administratie professionals. Nu heb ik een fijne administratie, dat voor een betaalbare prijs.

- Nancy de Haan

Superadministratie

27 mei 2020

Via administratiekaart is er een super administratie voor ons gedaan. We wisten even niet wat we moesten kiezen, dus even contact genomen via het formulier. Ik werd erg goed ontvangen door een vakkundige meneer die precies wist wat ik nodig had. Absolute aanrader!!

- Albert Evers

Verbetert met succes

22 mei 2020

Ons VOF staat nu met twee benen op de kaart door de verbetering in administratie wat we erg merkten in de rust die het ons gegeven heeft. Bedankt voor jullie hulp.

- Björn Boer

Aanbevolen

19 mei 2020

Al meerdere malen aanbevolen aan mijn netwerk. Gewoon een steengoed concept waar lokaal zaken doen centraal staat.

- Maartje de Leeuw

Gericht op de klant

15 mei 2020

Administratiekaart levert niet alleen goed werk op, maar zij zijn ook zeer gefocust op de klant. Elke vraag wordt duidelijk beantwoord en de communicatie is top! Prima werk!

- Paulus Willems

gelukkig de stap genomen

14 mei 2020

De wensen die ik had voor mijn administratie zijn perfect vertaald. Ik ben blij dat ik voor deze website heb gekozen.

- Marc Smits

professioneel

10 mei 2020

Via administratiekaart is er een super administratie voor ons gedaan. We wisten even niet wat we moesten kiezen, dus via het contactformulier om advies gevraagd. Ik werd erg goed ontvangen door een vriendelijke meneer die precies wist wat ik nodig had. Absolute aanrader!!

- Miranda Bos

uitstekende communicatie

7 mei 2020

Het administratiekantoor dat ik via administratiekaart heb gevonden, was zeer behulpzaam. Alles wat je zou willen, wordt direct gedaan. Geen kortaf mailtjes, hij neemt echt de tijd. Daarnaast communiceert hij duidelijk, wat bijzonder prettig is als je weinig begrijpt van het doen van de administratie. Verder is het betaalbaar, wat gunstig is voor startende ondernemers. Zoek je een betrouwbaar adres, dan kan ik administratiekaart op alle fronten aanraden!

- Erwin Huisman

Mijn administratie is nu waterdicht

28 april 2020

Een aantal maanden geleden was ik met spoed op zoek naar een administratie specialist die mijn administratie kon fixen, omdat mijn vorige administratie specialist niet naar mijn wensen heeft geluisterd . Ik had een beetje de moed verloren maar probeerde het toch maar een keer. Gelukkig ben ik administratiekaart tegen gekomen, want zij hebben me gelinkt aan de juiste partner! Al mijn problemen zijn opgelost en ik ben super tevreden met mijn administratie. Heel erg bedankt.

- Robert Bos

Nooit gedacht dat het zo makkelijk zou kunnen

24 april 2020

Ik wil administratiekaart graag bedanken voor het aanbevelen van mijn lokaal administratiekantoor. Hij heeft mij veel uit handen genomen wat betreft de administratie, en ik heb een goede klik met hem. Precies wat ik zocht.

- Annemarie van Dam

Kleine miscommunicatie, maar nu erg tevreden

21 april 2020

Eerst was er een kleine miscommunicatie met Administratiekaart, nadat ik een email ontving zonder offertes. Maar ik ontving erna gelijk een bericht terug met een excuses en de verschillende offertes. Daarna heb ik nog enkele vragen gesteld met betrekking tot de offertes. Hier kreeg ik een duidelijk en professioneel antwoord op. Ik ben erg tevreden met de service en heb uiteindelijk een goede administratie specialist kunnen vinden.

- Irene Scholten

administratiekaart heeft zijn werk gedaan

22 april 2020

administratiekaart levert prima werk. Ik heb een offerteaanvraag gedaan en kreeg gelijk verschillende opties in mijn inbox. Verschilt niet heel erg van andere bedrijven, maar ik heb wel gewoon een goed administratiekantoor gevonden. Dus ik ben tevreden.

- Ilse Kuipers

Innoverend en speciaal

16 april 2020

Ik had nog nooit eerder gehoord van Administratiekaart, maar kwam ze tegen op Google. Het concept is erg interessant. Je vult een kort formulier in en druk op verzenden. Even afwachten en je krijg gelijk enkele offertes van lokale partijen. Uiteindelijk kan je op je gemak gaan kiezen. Er zijn geen andere voorwaarden aan verbonden, lekker onafhankelijk dus.

- Remco van de Berg

Aangenaam verrast

12 april 2020

Afgelopen maand het formuliertje ingevuld en ik moet verklappen dat ik niet verwacht had dat het zo goed zou werken. 100% tevreden!

- Marc van den Bosch

Perfecte administratie door perfect administratiekantoor

13 april 2020

Een goede kennis heeft mij aangeraden om administratiekaart uit te proberen. Er werd mij verteld dat ik compleet onafhankelijk ben om de juiste administratie specialist te pakken. Ik ontving een aantal offertes van administratie professionals die mij goed konden helpen. Mijn administratie is waterdicht nu.

- Rutger van Wijk

Jaren partner

5 april 2020

Ik kom altijd terug bij Administratiekaart voor vrienden. Ik kan wel mijn eigen administratie specialist gaan aanbevelen, maar wat voor mij werkt hoeft niet voor jou te werken. Gelukkig dat daarom een service zoals dit bestaat. Elke keer helpen me ze weer met veel zorg. Ik heb tussendoor soortgelijke ondernemingen geprobeerd, maar de services en kwaliteit/prijs verhouding bij Administratiekaart is het beste.

- Femke Sanders

Fijn!

6 april 2020

Afgelopen maand een aanvraag gedaan en ik moet zeggen dat ik niet verwacht had dat het zo goed zou werken. 100% tevreden!

- Pascal Kramer

eindelijk rust voor mijzelf door het uitbesteden

28 maart 2020

Dankzij administratiekaart heb ik een hele goede en duidelijke administratie. Al mijn wensen kon ik doorgeven en administratiekaart heeft me direct een aantal offertes gestuurd. Daarnaast kan ik altijd met mijn vragen over mijn partner of offertes terecht bij administratiekaart en krijg ik direct reactie.

- Sebastiaan Blom

Mijn administratie is nu waterdicht

26 maart 2020

Een aantal maanden geleden was ik met spoed op zoek naar een administratie specialist die mijn administratie kon fixen, omdat mijn vorige administratie specialist en ik niet op één lijn zaten. Ik had een beetje de moed verloren maar probeerde het toch maar een keer. Gelukkig ben ik administratiekaart tegen gekomen, want zij hebben me verbonden aan de beste administratie specialist! Al mijn problemen zijn opgelost en ik ben super tevreden met mijn administratie. Heel erg bedankt.

- Petronella Smit

Administratie sterk aan vernieuwing toe

21 maart 2020

Mijn administratie was sterk aan professionalisering toe dus ik ben mega blij dat jullie een dienst zoals dit aanbieden. Na het vergelijken van de 3 offertes die ik in mijn mailbox kreeg heb ik uiteindelijk voor de administratie specialist gekozen die een goede indruk maakte met de prijs/kwaliteit verhouding. Ik kan me door deze stap meer focussen op wat ik leuk vind.

- Petra Peeters

Vriendelijk en professioneel

19 maart 2020

Ik had nog nooit eerder gehoord van Administratiekaart, maar kwam ze tegen op Google. Het concept is erg interessant. Je vult een kort formulier in en druk op verzenden. Even afwachten en je krijg gelijk enkele offertes van professionele partijen. Uiteindelijk kan je op je gemak gaan kiezen. Er zijn geen andere voorwaarden aan verbonden, lekker vrij dus.

- Petrus de Bruijn

Kleine miscommunicatie, maar nu erg tevreden

17 maart 2020

Eerst was er een kleine miscommunicatie met Administratiekaart, nadat ze mij een email zonder inhoud hadden gestuurd. Maar ik kreeg erna gelijk een email terug met een excuses en de verschillende offertes. Daarna heb ik nog enkele vragen gesteld met betrekking tot de offertes. Hier kreeg ik een duidelijk en professioneel antwoord op. Ik ben erg tevreden met de klantvriendelijkheid en heb uiteindelijk een goede administratie specialist kunnen vinden.

- Jolanda Jacobs

Groei & teamuitbreiding

12 maart 2020

Mijn administratie was aan versterking toe dus ik ben mega blij dat jullie deze website hebben. De 3 administratie professionals in mijn mailbox maakte het een lastige keuze omdat ze allemaal zo goed waren. Ik kan me door deze stap meer focussen op wat ik leuk vind.

- Monique Vink

perfecte vertaling

14 maart 2020

De wensen die ik had voor mijn administratie zijn naar geluisterd en dit zie je precies terug. Ik ben blij dat ik voor deze website heb gekozen.

- Maartje Smits

Geen stress meer

11 maart 2020

Ik besloot dat ik dit jaar een professionele administratie specialist wilde hebben. Ik deed wat research naar sites en kwam een behoorlijk aantal sites tegen. Er waren zoveel verschillende soorten administraties, waardoor ik niet wist welke ik moest kiezen dus schakelde ik Administratiekaart in. Zij wisten direct welke bedrijven ze mij konden aanraden op basis van mijn behoeften. Uiteindelijk kwam ik in contact met een lokaal administratiekantoor. Hij levert excellente service aan. Ik wil Administratiekaart graag bedanken voor hun tijd. Mijn eigen administratie doen leverde mij veel stress op, maar nu heb ik een zaak die werkt zoals ik het me had gedroomd!

- Hanneke van Veen

Betaalbare administratie

16 maart 2020

Via deze website is er voor mij een hele fijne en duidelijke administratie verzorgd. Omdat ik services via het internet verricht, was het van belang dat de administratie goed rekening hield met allerlei regeltjes. Het kantoor wat we vonden begreep snel wat mijn wensen waren en is daarmee aan de slag gegaan. Zeker een aanrader voor starters die meteen alles goed willen regelen!

- Hendrik van de Velden

Erg klantvriendelijk

15 maart 2020

Administratiekaart levert niet alleen goed werk op, maar zij zijn ook zeer klantvriendelijk. Elke vraag wordt met veel zorg beantwoord en de communicatie is top! Erg tevreden!

- Claudia Brouwer

Geen enkel probleem

18 maart 2020

Omdat ik zelf helemaal niks snap van het doen van aangiftes en alles wat daarbij hoort heb ik administratiekaart ingezet. Ik ben hier zeer tevreden over en vooral over de nazorg waar andere partijen het nogal eens laten liggen.

- Marije Scholten

Superadministratie

16 maart 2020

Via administratiekaart is er een super administratie voor ons gedaan. We wisten even niet wat we moesten kiezen, dus even contact genomen via het formulier. Ik werd erg goed ontvangen door een vriendelijke meneer die precies wist wat ik nodig had. Absolute aanrader!!

- Arie de Groot

Fijn!

12 maart 2020

Gisteren offertes aangevraagd en ik moet toegeven dat ik niet verwacht had dat het zo goed zou werken. Wat een super service!

- Barry Jonker

administratiekaart luistert aandachtig

15 maart 2020

Ik was eerst sceptisch over administratiekaart, maar na het ontvangen van uitgebreide offertes wist ik dat ze met veel zorg naar mijn aanvraag hebben gekeken. Nu ben ik al een aantal maanden erg tevreden over het werk van mijn administratie specialist.

- Ilona Kuijpers

Blijvende partner gevonden

13 maart 2020

Laatste half jaar had mijn onderneming last van een te lage ROI. Na enkele bevindingen kwamen we erachter dat het probleem in de administratie zit. Het bleek vaak fout te zijn ingevuld. Het probleem hebben we aangekaart bij de vorige administratie specialist, maar die werkte niet goed mee. Uiteindelijk zijn we op zoek gegaan naar een nieuw administratiekantoor via Administratiekaart. We zijn erg tevreden met het resultaat en ons nieuwe administratiekantoor heeft ons probleem direct opgelost. Mede door hun hulp sluiten we dit jaar financieel gezien erg sterk af. Bedankt Administratiekaart voor jullie hulp!

- Jasper van den Heuvel

Ze hebben mijn zorgen uit handen genomen

11 maart 2020

Omdat ik zelf helemaal geen kennis heb van btw en alles wat daarbij hoort heb ik administratiekaart ingeschakeld. Ik ben hier zeer te spreken over en vooral over de nazorg waar andere partijen het nogal eens laten liggen.

- Tamara Driessen

Fijn!

12 maart 2020

Afgelopen week het formuliertje ingevuld en ik moet eerlijk verklappen dat ik niet verwacht had dat het zo goed zou werken. Wat een super service!

- Dave van der Linden

Mijn onderneming is gegroeid

13 maart 2020

Laatste 2 jaar had mijn onderneming last van een te lage ROI. Na een grondig onderzoek kwamen we erachter dat het probleem in de administratie zit. Het bleek er slordig mee om was gegaan. Het probleem hebben we aangekaart bij de vorige administratie specialist, maar hij had een onprofessionele houding. Uiteindelijk hebben we via Administratiekaart een nieuw administratiekantoor gevonden. We zijn erg tevreden met het resultaat en ons nieuwe administratiekantoor levert uitstekend werk. Mede door hun hulp sluiten we dit jaar financieel gezien erg sterk af. Bedankt Administratiekaart voor jullie hulp!

- Cindy van Dam

Verschillende offertes ontvangen van goede administratiekantoren

12 maart 2020

Eerst was er een kleine miscommunicatie met Administratiekaart, nadat ik een email ontving zonder offertes. Maar ik ontving erna gelijk een antwoord terug met een excuses en de verschillende offertes. Daarna heb ik nog enkele vragen gesteld met betrekking tot de offertes. Hier kreeg ik een duidelijk en professioneel antwoord op. Ik ben erg tevreden met de service en heb uiteindelijk een goede administratie specialist kunnen vinden.

- Frank Martens

Service is uitstekend

5 maart 2020

Via administratiekaart is er een super administratie voor ons gedaan. We wisten even niet wat we moesten kiezen, dus via het contactformulier om advies gevraagd. Ik werd erg goed ontvangen door een vakkundige meneer die precies wist wat ik nodig had. Absolute aanrader!!

- Ruben Kok

Gevonden wat ik wil

26 februari 2020

Nadat ik een offerteaanvraag heb gedaan, kreeg ik binnen een korte tijd een email terug met de verschillende offertes. Ze gaven duidelijk aan dat ik zelf de keuze mocht maken en er geen extra kosten aan verbonden zijn. administratiekaart is een goede doorgeefluik en weet precies welke stappen ze moeten ondernemen om andere mensen te helpen.

- Paulus de Leeuw

Geen problemen meer!

20 februari 2020

administratiekaart heeft zijn werk gedaan. Ik heb een offerteaanvraag gedaan en ontving diverse offertes. Niet heel speciaals, maar ik heb wel gewoon een goed administratiekantoor gevonden. Dus prima service.

- Peter Evers

de partners worden zorgvuldig uitgekozen

11 februari 2020

Goede samenwerking gehad met Administratiekaart. De partner die ik heb gevonden heeft een top belasting aangifte gedaan. Al mijn belasting-stress is weg dus al met al helemaal tevreden!

- Marleen Groen

Verbetert met succes

5 februari 2020

Top! administratiekaart heeft mij geholpen in de zoektocht naar het beste administratiekantoor. Het administratiekantoor heeft precies gedaan wat wij aangeven. De communicatie met administratiekaart liep heel vlot en snel. Bedankt!

- Ramona Kok

Goed geholpen

26 januari 2020

Al meerdere malen aanbevolen aan andere geïnteresseerden. Gewoon een steengoed concept waar lokaal zaken doen centraal staat.

- Sjoerd de Koning

Verbetert met succes

22 januari 2020

Ons VOF staat nu met twee benen op de kaart door de verbetering in administratie wat we erg merkten in de rust die het ons gegeven heeft. Bedankt voor de service.

- Adrianus Timmermans

Top administratie

12 januari 2020

Het administratiekantoor dat ik heb gevonden via administratiekaart is een hele slimme jongen. Hij wist meteen waar ik kon besparen en nam direct stappen. Deze samenwerking is een blijver. administratiekaart heeft goed naar mijn vraag geluisterd en wist gelijk welke mogelijke partijen interessant waren voor mij. Top!

- Simon Postma

Goede prijs/kwaliteit verhouding

9 januari 2020

Wat mij direct opviel was dat administratiekaart graag samenwerkt met lokale partners. Dit is natuurlijk ook handig voor mij, ik hoef niet ver te reizen. De offertes heb ik snel ontvangen en ik mocht op mijn gemak kiezen en was nergens aan verbonden. Super!

- Nicole van de Pol

Wow, mijn administratie is perfect

26 december 2019

Ik wil administratiekaart graag bedanken voor het aanbevelen van mijn lokaal administratiekantoor. Hij heeft mij alles uit handen genomen wat betreft de administratie, en ik heb een goede band met hem. Precies wat ik zocht.

- Thomas van de Pol

Service is uitstekend

19 december 2019

Ik heb via Administratiekaart een simpel formuliertje ingevuld en kreeg direct een antwoord met diverse offertes van goede administratiekantoren. Ben nu al een aantal maanden in samenwerking met hem en ik ben nog steeds super blij met het werk. Alle gedeeltes wordt over nagedacht, en super uitgevoerd.

- Matthijs Smits

Top belasting in korte tijd

18 december 2019

Goede samenwerking gehad met Administratiekaart. De partner die ik heb gevonden heeft een top belasting aangifte gedaan. Al mijn belasting-stress is weg dus al met al helemaal tevreden!

- Esther Evers

Vele male goedkoper

6 december 2019

We kregen een tip om administratiekaart in te schakelen. De prijzen voor de administratiekantoren die we hebben ontvangen waren vele malen goedkoper dan de indicatie van iemand uit de buurt. Direct aanbevolen aan vrienden!

- Steven de Lange

betrouwbaar en behulpzaam

28 november 2019

Het administratiekantoor dat ik via administratiekaart heb gevonden, was zeer behulpzaam. Wat je vraagt wordt gelijk geregeld. Geen kortaf mailtjes, hij neemt echt de tijd. Daarnaast communiceert hij duidelijk, wat bijzonder prettig is als je geen verstand hebt van het doen van de administratie. Verder is het betaalbaar, wat gunstig is voor startende ondernemers. Zoek je een eerlijk adres, dan kan ik administratiekaart op alle fronten aanraden!

- Marcel de Bruin

Blij met mijn keuze

26 november 2019

Ik heb goede ervaring met de diensten van administratiekaart. Mijn administratie werd gedaan binnen no-time. Perfect resultaat voor een zachte prijs, top!

- Johanna Sanders

Makkelijk en Snel

21 november 2019

Ik was eerst sceptisch over administratiekaart, maar na het ontvangen van uitgebreide offertes wist ik dat mijn vragen en wensen serieus werden genomen. Nu ben ik al een lange tijd erg tevreden over het werk van mijn administratie specialist.

- Ronald van de Velden

Ontzettend veel geleerd

10 november 2019

Dankzij administratiekaart heb ik een hele goede en geordende administratie. Ik heb mijn eisen doorgegeven en administratiekaart heeft me direct een aantal offertes gestuurd. Daarnaast kan ik altijd met mijn vragen over mijn partner of offertes terecht bij administratiekaart en krijg ik direct reactie.

- Hendrik de Jonge

Blijvende partner gevonden

3 november 2019

Laatste half jaar had mijn onderneming last van een te lage ROI. Na diep overleg met mijn personeel kwamen we erachter dat het probleem in de administratie zit. Het bleek vaak fout te zijn ingevuld. Het probleem hebben we aangekaart bij de vorige administratie specialist, maar die kon ons niet verder helpen. Uiteindelijk hebben we via Administratiekaart een nieuw administratiekantoor gevonden. We zijn erg tevreden met het resultaat en ons nieuwe administratiekantoor is een blijvende partner geworde. Mede door hun hulp sluiten we dit jaar financieel gezien erg sterk af. Bedankt Administratiekaart voor jullie hulp!

- Johannes de Vos

Meesterlijk

28 oktober 2019

Meesterlijke service is hier te vinden afz een goed geholpen bezoeker.

- Arjan Veenstra

Prima service

23 oktober 2019

administratiekaart levert prima werk. Ik heb een offerteaanvraag gedaan en ontving diverse offertes. Ik had ze ook zelf kunnen opbellen, maar ik heb wel gewoon een goed administratiekantoor gevonden. Dus ik ben tevreden.

- Cornelia van Vliet

Duidelijke offertes met goede prijzen

14 oktober 2019

Na mijn offerteaanvraag kreeg ik al snel verschillende offertes binnen van diverse bedrijven. De prijzen vielen reuze mee, wat erg handig is voor een startende onderneming. Daarnaast waren het ook bedrijven uit dezelfde regio. Lekker makkelijk dus!

- Elizabeth de Vries

Eind goed al goed

6 oktober 2019

Voorheen had ik slechte ervaring met twee administratie professionals. Ik gaf het nog een kans en schakelde Administratiekaart in. Na mijn offerteaanvraag kreeg ik nauwkeurige offertes van verschillende administratie professionals. Nu heb ik een goede administratie, dat voor een betaalbare prijs.

- Lisette de Ruiter

Werken met lokale partners

30 september 2019

Wat mij direct opviel was dat administratiekaart graag samenwerkt met lokale partners. Dit is natuurlijk ook handig voor mij, ik hoef niet ver te reizen. De offertes heb ik snel ontvangen en ik mocht op mijn gemak kiezen en was nergens aan verbonden. Top!

- Joris Bosman

Dankzij een kennis in contact gekomen

26 september 2019

Via een kennis ben ik met Administratiekaart in contact gekomen, zij was erg tevreden over het werk dat de administratie specialist had geleverd en ik beaam haar enthousiasme. Mijn gevonden partner is een van de weinige administratie professionals die rekening houdt met wat jij als klant wilt en hoe je iets wilt hebben. Bedankt Administratiekaart voor de goede aanrader.

- Ruben van de Brink

Goede ervaring

12 september 2019

Ik heb goede ervaring met de diensten van administratiekaart. Mijn administratie werd gedaan zonder enige problemen. Maatwerk tegen een laag tarief, top!

- Peter van de Pol

de partners worden zorgvuldig uitgekozen

7 september 2019

Ik was eerst sceptisch over administratiekaart, maar na het ontvangen van uitgebreide offertes wist ik dat ze met veel zorg naar mijn aanvraag hebben gekeken. Nu ben ik al een aantal maanden erg tevreden over het werk van mijn administratie specialist.

- Arie Peeters

Jaren partner

29 augustus 2019

Al jaren help ik kennissen aan een administratie specialist via Administratiekaart. Ik kan wel mijn eigen administratie specialist gaan aanbevelen, maar wat voor mij werkt hoeft niet voor jou te werken. Gelukkig dat daarom een service zoals dit bestaat. Elke keer helpen me ze weer met veel zorg. Ik heb tussendoor soortgelijke ondernemingen geprobeerd, maar de services en kwaliteit/prijs verhouding bij Administratiekaart bevielen mij het best.

- Miranda Smeets

Verschillende offertes ontvangen van goede administratiekantoren

26 augustus 2019

Ik heb via Administratiekaart een simpel formuliertje ingevuld en kreeg direct een antwoord met diverse offertes van lokale administratiekantoren. Ben nu al een aantal maanden in samenwerking met hem en ik ben nog steeds super blij met het werk. Alle onderdelen wordt over nagedacht, en super uitgevoerd.

- Simon Vos

professioneel & vriendelijk

17 augustus 2019

Via Administratiekaart een blijvende partner gevonden die alle administratie uit handen heeft genomen. Dat is ons uitstekend bevallen! Het team is ongelooflijk proactief en denkt mee alsof ze een deel van ons bedrijf zijn. Getalenteerde, professionele en vooral ontzettend vriendelijke mensen.

- Linda van Dam

Pak van mijn schouders

12 augustus 2019

Ik besloot dat ik dit jaar een professionele administratie specialist wilde hebben. Ik deed wat research naar sites en kwam een behoorlijk aantal sites tegen. Er waren zoveel verschillende soorten administraties, waardoor ik niet wist welke ik moest kiezen dus schakelde ik Administratiekaart in. Zij wisten direct welke bedrijven ze mij konden aanbevelen op basis van mijn behoeften. Uiteindelijk kwam ik in contact met een professioneel administratiekantoor. Hij levert excellente service aan. Ik wil Administratiekaart graag bedanken voor hun puik werk. Mijn eigen administratie doen leverde mij veel stress op, maar nu heb ik een zaak die werkt zoals ik het me had gedroomd!

- Martin Smit

Prima service

3 augustus 2019

administratiekaart heeft me aardig geholpen. Ik heb een offerteaanvraag gedaan en ontving diverse offertes. Ik had ze ook zelf kunnen opbellen, maar ik heb wel gewoon een goed administratiekantoor gevonden. Dus prima service.

- Ruud van de Ven

Administratie naar mijn wensen

27 juli 2019

Voorheen had ik geen goede ervaring met twee administratie professionals. Ik gaf het nog een kans en schakelde Administratiekaart in. Na mijn offerteaanvraag kreeg ik uitgebreide offertes van verschillende administratie professionals. Nu heb ik een perfecte administratie, dat voor een betaalbare prijs.

- Nicolaas van de Veen

gelukkig de stap genomen

25 juli 2019

De wensen die ik had voor mijn administratie zijn perfect vertaald. Ik ben blij dat ik voor administratiekaart heb gekozen.

- Barry Brouwer

Door administratiekaart de weg gevonden

14 juli 2019

Ons VOF staat nu met twee benen op de kaart door de verbetering in administratie wat we erg merkten in de rust die het ons gegeven heeft. Bedankt voor de service.

- Martine Mol

Wij zijn geholpen.

5 juli 2019

Dankzij jullie is er een fraaie administratie gedaan wat ervoor gezorgt heeft dat ik veel geld heb teruggekregen van de belasting dit jaar. Wij doen zaken door heel Europa, wat dingen ingewikkeld maakte voor mijn vorige administratie specialist. Ik kan administratiekaart aanraden aan iedereen (en dat heb ik ook al gedaan!).

- Jacobus Smits

Administratie naar mijn wensen

3 juli 2019

Voorheen had ik geen goede ervaring met twee administratie professionals. Ik gaf het nog een kans en schakelde Administratiekaart in. Na mijn offerteaanvraag kreeg ik nauwkeurige offertes van verschillende administratie professionals. Nu heb ik een goede administratie, dat voor een betaalbare prijs.

- Jacoba van der Meer

Alles uitbesteed!

21 juni 2019

Het administratiekantoor dat ik heb gevonden via Administratiekaart heeft alles opgepakt. Een lokaal bedrijf met goede service. Diverse verbeteringen zijn direct doorgevoerd. Bedankt voor de koppeling Administratiekaart!

- Barry van der Meulen

betrouwbaar en behulpzaam

18 juni 2019

Het administratiekantoor dat ik via administratiekaart heb gevonden, was zeer behulpzaam. Wat je vraagt wordt gelijk geregeld. Geen kortaf mailtjes, hij neemt echt de tijd. Daarnaast communiceert hij duidelijk, wat bijzonder prettig is als je weinig begrijpt van het doen van de administratie. Verder is het betaalbaar, wat gunstig is voor startende ondernemers. Zoek je een betrouwbaar adres, dan kan ik administratiekaart op alle fronten aanraden!

- Thijs Kuijpers

de zoektocht naar de beste administratie specialist

10 juni 2019

Gaaf! administratiekaart heeft mij geholpen in de zoektocht naar het beste administratiekantoor. Het administratiekantoor heeft precies gedaan wat wij aangeven. De communicatie met administratiekaart liep heel vlot en snel. Bedankt!

- Catharina de Koning

Betaalbare administratie

30 mei 2019

Via deze website is er voor mij een hele fijne en duidelijke administratie verzorgd. Omdat ik online diensten verleen, was het van belang dat de administratie goed rekening hield met allerlei regeltjes. Het kantoor die we via administratiekaart kregen toegewezen, begreep snel mijn situatie en is daarmee aan de slag gegaan. Zeker een aanrader voor starters die meteen alles goed willen regelen!

- Christian van der Meulen

Snel en super eenvoudig

28 mei 2019

Paar maanden geleden heb ik offertes aangevraagd. Ik kreeg een professioneel antwoord terug met verschillende offertes. Het fijne aan Administratiekaart is dat ze kijken naar lokale partners. Veel keus aan verschillende administratiekantoren met andere prijzen, zo kan je op je gemak de beste partner kiezen. Alles ging heel vlot en ik heb nu een goede administratie.

- Marinus Smeets

Meer grip op mijn administratie

16 mei 2019

Via administratiekaart is er voor mij een hele fijne en duidelijke administratie verzorgd. Omdat ik online diensten verleen, was het van belang dat de administratie goed rekening hield met allerlei regeltjes. Het kantoor die we via administratiekaart kregen toegewezen, begreep snel mijn situatie en is daarmee aan de slag gegaan. Zeker een aanrader voor starters die meteen alles goed willen regelen!

- Adrianus de Bruijn

Goede ervaring

16 mei 2019

Ik heb goede ervaring met de diensten van administratiekaart. Mijn administratie werd gedaan binnen no-time. Perfect resultaat voor een zachte prijs, top!

- Marloes Koning

Alles opgelost

8 mei 2019

Omdat ik zelf helemaal geen kennis heb van btw en alles wat daarbij hoort heb ik administratiekaart ingeschakeld. Ik ben hier zeer tevreden over en vooral over de nazorg waar andere partijen het nogal eens laten liggen.

- Richard de Jong

betrouwbaar en behulpzaam

2 mei 2019

Het administratiekantoor dat ik via administratiekaart heb gevonden, was zeer nuttig. . Geen kortaf mailtjes, hij neemt echt de tijd. Daarnaast communiceert hij duidelijk, wat bijzonder fijn is als je weinig begrijpt van het doen van de administratie. Verder is het betaalbaar, ook niet onbelangrijk voor startende ondernemers zoals ik. Zoek je een betrouwbaar adres, dan kan ik administratiekaart op alle fronten aanraden!

- Claudia Bakker

Mijn onderneming is gegroeid

20 april 2019

Laatste 2 jaar had mijn onderneming last van een te lage ROI. Na diep overleg met mijn personeel kwamen we erachter dat het probleem in de administratie zit. Het bleek er slordig mee om was gegaan. Het probleem hebben we aangekaart bij de vorige administratie specialist, maar die kon ons niet verder helpen. Uiteindelijk hebben we via Administratiekaart een nieuw administratiekantoor gevonden. We zijn erg tevreden met het resultaat en ons nieuwe administratiekantoor levert uitstekend werk. Mede door hun hulp sluiten we dit jaar financieel gezien erg sterk af. Bedankt Administratiekaart voor jullie hulp!

- Willem Huisman

Erg tevreden met jullie

18 april 2019

Na enkele uren op het internet, toch voor Administratiekaart gegaan. Ik wist niet naar welke eisen ik moest kijken wanneer het ging om het kiezen van een administratie specialist. Administratiekaart had een overzichtelijk formulier waar ik mijn behoeften kon invullen. Daarna kreeg ik een aantal offertes waar ik lastig uit kon kiezen (ik ben nogal een twijfelkont). Dus heb er nog even lang over na moeten denken. Uiteindelijk heb ik een goede partner gevonden die mijn bedrijf goed kon vertalen in de administratie. Ben er heel blij mee.

- Robert Huisman

Fantastische samenwerking

10 april 2019

Fantastisch prettige samenwerking waarbij er een excellente vertaalslag wordt gemaakt van onze denkwijze, vraag en wensen naar een sterke administratie. Bij vernieuwingen wordt er snel bijgesprongen en worden wij goed meegenomen in het proces.

- Hendrika de Bruin

betrouwbaar en behulpzaam

1 april 2019

Het administratiekantoor dat ik via administratiekaart heb gevonden, was zeer behulpzaam. Alles wat je zou willen, wordt direct gedaan. Geen kortaf mailtjes, hij neemt echt de tijd. Daarnaast communiceert hij duidelijk, wat bijzonder prettig is als je geen verstand hebt van het doen van de administratie. Verder is het betaalbaar, ook niet onbelangrijk voor startende ondernemers zoals ik. Zoek je een eerlijk adres, dan kan ik administratiekaart op alle fronten aanraden!

- Daniël van den Broek

Prima service achteraf

4 maart 2019

Ik had niet alles helemaal goed ingevuld dus nam iemand contact met mij op om alles even door te lopen. David heeft me goed geadviseerd en ik werd nooit ‘aan mijn lot overgelaten’. Deze persoonlijke touch had ik niet verwacht!

- Steven Bakker

Meesterlijk

29 januari 2019

Meesterlijke service is hier te vinden afz een goed geholpen bezoeker.

- Albert van der Linden

Goed geholpen

10 januari 2019

Ik had niet alles helemaal goed ingevuld dus nam iemand contact met mij op om alles even door te lopen. David heeft me goed geadviseerd en ik werd nooit ‘aan mijn lot overgelaten’. Deze persoonlijke touch had ik niet verwacht!

- Arie Kuipers

Fantastische samenwerking

15 december 2018

Enorm prettige samenwerking waarbij er een excellente vertaalslag wordt gemaakt van onze denkwijze, vraag en wensen naar een sterke administratie. Wanneer er vernieuwingen zijn, wordt hier snel op gereageerd en worden wij goed meegenomen in het proces.

- Eveline Kuijpers

Perfect voor startende ondernemers

26 november 2018

Sinds kort heb ik een onderneming gestart en was dringend op zoek naar iemand die verstand had van belasting. Via een kennis kwam ik bij Administratiekaart. Ik heb zelf mijn partner kunnen kiezen en ik moet zeggen dat mijn administratie erg compleet is voor de ‘lage’ prijs die ik heb betaald. Dat is natuurlijk fijn voor een startende ondernemer, zoals ik!

- Johannes Koning

Investering waard!

6 november 2018

Dit jaar besloot ik dat ik wilde investeren in een professionele administratie specialist. Ik deed wat research naar sites en kwam een behoorlijk aantal sites tegen. Ik wist echter niet welke beter was dus schakelde ik Administratiekaart in. Zij wisten direct welke bedrijven ze mij konden aanbevelen op basis van mijn behoeften. Uiteindelijk kwam ik in contact met een professioneel administratiekantoor. Hij levert excellente service aan. Ik wil Administratiekaart graag bedanken voor hun puik werk. Mijn eigen administratie doen leverde mij veel stress op, maar nu heb ik een zaak die werkt zoals ik het me had gedroomd!

- Peter Kuipers

Uitgelichte administratiekantoren uit Termunten

Adcam Administraties

Rijssensestraat 122
7642 NM Wierden
Nederland

0546 572 036
http://www.adcam.nl/

Alfa Accountants en Adviseurs

Anders Celsiusstraat 3
7442 PB Nijverdal
Nederland

088 253 2750
https://www.alfa.nl/nijverdal

Positief Administraties

Industrieweg 9
7641 AT Wierden
Nederland

0546 232 063
https://www.positiefadministraties.nl/