Administratiekantoor Bergen op Zoom

Wil jij een ijzersterke administratiekantoor in Bergen op Zoom die bij jouw bedrijf past?

Dan ben je aan het juiste adres.

Administratiekaart zorgt dat jij die op zoek bent naar een administratiekantoor Bergen op Zoom verbonden wordt aan Een kantoor dat bij je past.

Het tofste gedeelte?

Wij doen dit compleet gratis & onafhankelijk van alle administratiekantoren uit Bergen op Zoom – voor altijd – zodat jij het beste geholpen wordt in 2019 en verder.

Administratie Bergen op Zoom gezocht?

Laat direct jouw opdracht uitvoeren

Administratiekantoor Bergen op Zoom
4.9
4.9 van de 5 sterren (gebaseerd op 31 reviews)

Bekijk deze video om erachter te komen hoe wij niet alleen meerwaarde bieden in Bergen op Zoom, maar in heel Nederland! Zo hebben wij ondernemers uit Lepelstraat, Moerstraten en Tholen bijvoorbeeld ook geholpen aan een administratiekantoor.

Waarom Administratie Bergen op Zoom

Ben jij op zoek naar een professioneel administratiekantoor in Bergen op Zoom. Kijk niet verder. De zoektocht naar een goed administratiekantoor zal veel moeite kosten. Je wilt immers wel de meest geschikte optie kiezen voor het uit handen geven van je administratie. Als jij de administratie in Bergen op Zoom uit handen wilt geven bevelen wij jou aan om dit artikel goed door te lezen. We laten jou namelijk met een paar simpele tips zien hoe je bij de geschikte persoon uit kunt komen. Zo kan ook jij na het lezen van dit artikel de juiste keuze maken voor een administratiekantoor in Bergen op Zoom. Spring direct naar:

Wanneer kiezen voor een administratiekantoor in Bergen op Zoom

Het inschakelen van een administratiekantoor is een van de beste investeringen die je als bedrijfseigenaar maar zal maken. De administratie uitbesteden brengt veel voordelen met zich mee. Wij maken mee dat de bij ons aangesloten administratiekantoren vrijwel iedere soort administratie zullen vervullen binnen jouw organisatie. Je kunt hierbij denken aan de urenadministratie, loonadministratie maar ook aan jouw werknemer administratie. Vooral bij de grote bedrijven zijn er veel administratieve taken die gedaan moeten worden.Kleine ondernemingen die jaarlijks maar minimale omzet hebben zullen niet veel profijt hebben bij een administratiekantoor. Heb jij wel een hoge omzet en wordt het je allemaal te veel dan is het een juiste keuze.

De administratie wordt uitgevoerd door het administratie kantoor in Bergen op Zoom zelf, vaak zijn hier administratieve medewerkers in dienst. Dit kantoor zal niet alleen je administratie uitvoeren van jouw bedrijf, ze zullen ook de jaarrekeningen uit handen nemen als je dit handig vindt.

Tevens zijn ze op de hoogte van de financiële regelgeving, je kunt dus je vragen kwijt op het gebied van bijvoorbeeld de belastingen. Het is een organisatie die over veel kennis beschikt rondom de bedrijfsvoering, hierdoor nemen zij een cruciale positie in binnen de samenwerking. Van alle partijen die je kunt inzetten voor je onderneming is een administratiekantoor toch nog echt de beste keuze.

Alle administratiekantoren uit Bergen op Zoom

Bekijk ook administratiekantoren uit

Op zoek naar: betaalbaar administratiekantoor Bergen op Zoom – administratiekantoor of boekhouder

Kan ik niet gewoon een boekhouder aannemen? Een vraag die wij vaak voorgeschoteld krijgen. Het is belangrijk om te weten dat een administratiekantoor iets anders doet als een boekhouder. De boekhouding wordt gedaan door de boekhouder, dit zijn de balansen enzovoort. De boekhouder doet echter niet de algemene bedrijfsadministratie, hierdoor moet je dus wel bij een administratiekantoor aankloppen.

Meestal heeft een organisatie meer profijt bij uit handen geven van de administratie, dit zijn namelijk meer taken dan de boekhouding. Het beste is natuurlijk een combinatie tussen de twee, vooral gezien het gegeven dat het administratiekantoor altijd even de boekhouding extra kan controleren als je dit ook wilt. Voor zeer diepgaande kennis op het gebied van de financiën zit je wel vaak bij een boekhouder. Deze kennis is niet standaard voor een administratiekantoor.

Op zoek naar een administratiekantoor uit Bergen op Zoom?

Zoek een administratie professional

Klik op ‘Administratie uitbesteden’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Bergen op Zoom te vinden die bij je past.

Het uitbesteden van loonadministratie of financiële administratie in Bergen op Zoom

De voordelen waarvan ondernemingen genieten bij het uitbesteden van de loonadministratie of financiële administratie in Bergen op Zoom zijn eindeloos. Laten we met de eerste stap beginnen. Allereerst zal je veel tijd besparen op jaarbasis.

De administratie is vrij veel werk, vooral grotere ondernemingen zullen dit uit ervaring weten. Door een administratiekantoor in Bergen op Zoom in te schakelen kan je deze tijd gebruiken aan bezigheden die meer bij jouw werkzaamheden passen. Wanneer je alles zelf doet dan zal er een hoop tijd verloren gaan. Je bent nu eenmaal niet voldoende geïnformeerd van alle functies van de administratieve tools. Wil je dit meester maken dan ben je zo tientallen uren verder.

Zaken doen met een administratiekantoor in Bergen op Zoom maakt het ook mogelijk om veel geld te besparen. Dit omdat het kantoor meestal de mogelijkheid biedt om de boekhouding na te lopen. Zij checken of de boekhouder inderdaad alle aftrekbare posten heeft meegecalculeerd of dat er enkele vergeten zijn.

Wanneer de jaarlijkse omzet hoger wordt zal ook het financieel voordeel wat bedrijven kunnen behalen stijgen. Daarnaast is het goed documenteren van je administratie een van de vereisten van het ondernemerschap, hier moet men aan voldoen. Doe je dit niet dan kan het zijn dat je in de knoei komt met de Belastingdienst. Zij tonen bijvoorbeeld aan dat je niet voldoet aan de vereisten voor de MKB aftrek, dit moet je nu eenmaal wel kunnen aantonen. Middels een administratiekantoor in Bergen op Zoom zal je hier geen last meer van hebben.

Op zoek naar hulp bij je financiële administratie in Bergen op Zoom?

Besteed het uit!

Klik op ‘Besteed het uit!’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Bergen op Zoom te vinden die jouw financiële administratie uit handen kan nemen.

Administratiekantoor in Bergen op Zoom contacteren – waar op letten

Je moet het een en ander weten voordat je op zoek gaat naar een financieel administratiekantoor in Bergen op Zoom om jouw administratie uit handen te nemen. Op het moment dat je een prijsaanvraag verstuurt voor de verschillende administratiekantoren dan is het wijs om altijd duidelijk af te kaderen wat je wilt en wat je zoekt.

Hiermee kom je uit bij het kantoor die het beste aansluit bij jouw persoonlijke situatie. Het is aan te raden om de toekomstplannen mede te delen en maak duidelijk wat je verwacht van het kantoor. Over het algemeen ben je voor een administratiekantoor per uur ongeveer €60 euro kwijt, dit is ongeveer dezelfde prijs als voor een goedkope accountant. Uiteraard hangt het af van de soorten taken welke prijs er in totaal aan zal hangen.

Het is ook verstandig om het administratiekantoor in Bergen op Zoom na te trekken. Beschikken zij over speciale soorten diensten die andere bedrijven niet hebben? Maken zij ook analyses binnen de onderneming? Door te kijken met wat voor een niveau van expertise je te maken hebt zal je jouw keuze kunnen onderbouwen. Hierdoor houd je enkel de geschikte administratiekantoren in Bergen op Zoom over.

Persoonlijke tips nodig?

Customer Succes manager Pascalle de Ruiter Pascalle de Ruiter
Customer Succes manager bij administratiekaart.nl
Administratie95%
Prognoses88%
Communicatie98%

Ik help je graag

3 offertes voor financiële administratie in Bergen op Zoom

Door je probleem zo goed mogelijk af te bakenen in jouw aanvraag kan je meer duidelijkheid krijgen bij het inschakelen van een administratiekantoor voor de financiële administratie in Bergen op Zoom, wees dan ook specifiek bij het versturen van de offerte. Veel kantoren komen graag met je in contact, ben dus niet bang om even contact op te nemen om het een en ander na te vragen over de financiële administratie in Bergen op Zoom. Als een kantoor niet voldoende kennis heeft om je verder te helpen dan weet je dit nu snel genoeg. Zo voorkom je onnodige frustratie, niets zo irritant als veel tijd besteden aan een gesprek wat nergens heen leidt.

Als je een selectie van kandidaten voor je hebt voor de financiële administratie in Bergen op Zoom dan is het wijs om een kennismakingsgesprek in te plannen. Tijdens deze afspraak kan je meer inzicht krijgen in de partij die tegenover je zit, je moet je natuurlijk wel fijn voelen in zijn of haar bijzijn. Stel gerust de vraag wat hem of haar anders maakt dan de andere partijen en of hij of zij ook diverse soorten bijkomende competenties heeft. Ook is dit een goed moment om de strategie te bespreken met betrekking tot de administratie in Bergen op Zoom. Toch wat makkelijker als het tijdens een ontmoeting gebeurt, bij een online administratiekantoor kan dit nu eenmaal niet.

Ontvang direct 3 offertes van verschillende administratiekantoren uit Bergen op Zoom.

Direct 3 offertes ontvangen

Vraag vrijblijvend 3 offertes op en vergelijk op je gemak de prijs en kwaliteit.

Administratie uitbesteden Bergen op Zoom

Iedere organisatie heeft bepaalde voordelen aan het uit handen geven van de administratie in Bergen op Zoom. Twijfel dus niet langer. Dankzij bovenstaande stappen is het ook voor jou mogelijk om tijd, geld en moeite te besparen. Het uit handen geven van de administratie behoort nog altijd tot een van de economisch voordelige investeringen die ondernemers maar kunnen maken voor het bedrijf. De voordelen wegen veel zwaarder dan de nadelen. Vraag vandaag nog 3 offertes aan en vind binnen een korte periode hét administratiekantoor in Bergen op Zoom wat helemaal aan jouw wensen zal voldoen.

Neem jij de stap en zoek je jouw perfecte administratiematch in Bergen op Zoom?

Besteed je bedrijfsadministratie uit

Klik op bovenstaande knop om de kosten voor een professionele en betaalbaar administratiekantoren uit Bergen op Zoom te ontdekken.

Veelgestelde vragen over administratie in

Bergen op Zoom

Over het algemeen zul je altijd een kleine periode hebben waarin de administratiekantoor jouw business eerst even beter moet leren kennen. Je zult er zelf ook gebaat mee zijn om even persoonlijk kennis te maken. We raden daarom ook af om een week voordat je de administratie moet opleveren pas op zoek te gaan naar een administratiekantoor. Het kan wel, maar plan dit even goed vooruit!

Afhankelijk van wat jij met de administratiekantoor uit Bergen op Zoom afspreekt zul je zelf nog het een en ander moeten doen. Denk aan het bewaren van bonnetjes en andere zakelijke transacties. Je kunt met sommige administratiekantoren ook de afspraak maken dat zij inloggen op bijvoorbeeld je offerte/facturatie/personeel systeem of andere systemen waar je administratie bijhoudt. Zo kun je een het grootste gedeelte uitbesteden, echter zul je altijd nog een klein beetje werk hebben.

Overstappen van administratiekantoor is over het algemeen geen probleem. Ga wel even na wat de opzegtermijn is van je huidige contract met je bestaande administratiekantoor. Vraag vervolgens aan je vorige administratiekantoor of zij het dossier van jouw onderneming kunnen overdragen aan jou of aan je nieuwe administratiekantoor uit Bergen op Zoom.

Lees de recensies over

administratie in Bergen op Zoom

Goede samenwerking

11 april 2019

Super enthousiast over administratiekaart! Ze zijn zo snel en doen alles professioneel. Ze behandelen elke klant als een individu en staan open voor alle vragen. Schakel ze direct in! Je hoeft niet te aarzelen. Ik raad ze iedereen aan.

- Linda Peeters

Snel en super eenvoudig

11 april 2019

Paar maanden geleden heb ik een offerteaanvraag ingediend. Ik kreeg een snel antwoord terug met verschillende offertes. Het fijne aan Administratiekaart is dat ze kijken naar lokale partners. Ze sturen je offertes met verschillende prijzen, zo kan je op je gemak de beste partner kiezen. Alles ging heel gemakkelijk en ik heb nu een goede administratie.

- Melanie Smeets

Gewoon top!

29 maart 2019

Super enthousiast over administratiekaart! Ze zijn zo snel en doen alles met veel zorg. Ze behandelen elke klant als een individu en staan open voor alle vragen. Schakel ze direct in! Je hoeft niet te twijfelen. Ik raad ze iedereen aan.

- Johanna Vos

gelukkig de stap genomen

27 februari 2019

De wensen die ik had voor mijn administratie zijn naar geluisterd en dit zie je precies terug. Ik ben blij dat ik voor deze website heb gekozen.

- Hendrika Mulder

De beste keuze gemaakt

27 januari 2019

In de zomer van 2017 heb ik hier een aantal offertes aangevraagd. Deze aanvraag is erg vlot verlopen en ik had snel een klik met 1 administratie specialist. Ik doe nu nog steeds zaken met dit bedrijf.

- Sjoerd Smit

Een geweldige ervaring

6 januari 2019

Enorm prettige samenwerking waarbij er een excellente vertaalslag wordt gemaakt van onze ideeën, behoeften en wensen naar een sterke administratie. Bij veranderingen / vernieuwingen wordt er snel geschakeld en worden wij goed meegenomen in het proces.

- Willem Dekker

Snelle communicatie

17 december 2018

Eerst was er een kleine miscommunicatie met Administratiekaart, nadat ze mij een email zonder inhoud hadden gestuurd. Maar ik kreeg erna gelijk een email terug met een excuses en de verschillende offertes. Daarna heb ik nog enkele vragen gesteld met betrekking tot de offertes. Hier kreeg ik een duidelijk en professioneel antwoord op. Ik ben erg tevreden met de service en heb uiteindelijk een goede administratie specialist kunnen vinden.

- Jacob Huisman

Mijn klanten aantal is gestegen

27 november 2018

Laatste 10 maanden had mijn onderneming last van een te lage ROI. Na een grondig onderzoek kwamen we erachter dat het probleem in de administratie zit. Het bleek we veel te veel belasting betaald hebben. Het probleem hebben we aangekaart bij de vorige administratie specialist, maar hij had een onprofessionele houding. Uiteindelijk zijn we op zoek gegaan naar een nieuw administratiekantoor via Administratiekaart. We zijn erg tevreden met het resultaat en ons nieuwe administratiekantoor levert uitstekend werk. Mede door hun hulp sluiten we dit jaar financieel gezien erg sterk af. Bedankt Administratiekaart voor jullie hulp!

- Sandra van der Horst

Niet alleen een nieuwe partner, maar ook nieuwe kennis

15 november 2018

3 maanden geleden in contact gekomen met mijn huidige administratie specialist via Administratiekaart. Voorheen deed mijn echtgenote alle administratie dus had ik 0 verstand van de administratieve dingen. Uiteindelijk heb ik gekozen voor professionalisering. Nu leer ik zoveel van mijn administratie specialist en weet ik zelf ook hoe ik mijn administratie kan verbeteren. Hij denkt graag mee en geeft nieuwe ideeën.

- Kirsten Kuiper

Uitgelichte administratiekantoren uit Bergen op Zoom

Administratief Adviesbureau Keij

Burgemeester Stulemeijerlaan 1
4611 EH Bergen op Zoom
Nederland

0164 643 222
https://admkeij.nl/

van Meel & Jonkers Account. & Belastingadviseurs

Burgemeester Stulemeijerlaan 1
4611 EH Bergen op Zoom
Nederland

0164 210 090
http://www.vanmeelenjonkers.nl/

Accountantskantoor van Meel B.V.

Burgemeester Stulemeijerlaan 1
4611 EH Bergen op Zoom
Nederland

0164 270 864
http://www.vanmeelenjonkers.nl/