Administratiekantoor Schiedam

Ben jij opzoek naar een professionele administratiekantoor in Schiedam die bij jouw bedrijf past?

Dan ben je op de goede plek.

Administratiekaart zorgt dat jij die op zoek bent naar een administratiekantoor Schiedam verbonden wordt aan een expert die bij je past.

Het beste gedeelte?

Administratiekaart doet dit compleet gratis & onafhankelijk van alle administratiekantoren uit Schiedam – voor altijd – zodat onze klanten het beste geholpen worden in 2019 en verder.

Administratie Schiedam gezocht?

Vraag direct 5 offertes aan

Administratiekantoor Schiedam
4.9
4.9 van de 5 sterren (gebaseerd op 33 reviews)

Bekijk deze video om erachter te komen hoe wij niet alleen meerwaarde bieden in Schiedam, maar in heel Nederland! Zo hebben wij ondernemers uit Delfgauw, Poortugaal en Pernis Rotterdam bijvoorbeeld ook geholpen aan een administratiekantoor.

Waarom Administratie Schiedam

Op zoek naar een ijzersterk administratiekantoor uit Schiedam. Zoek niet verder. De zoektocht naar het beste administratiekantoor zal veel moeite kosten. Je moet namelijk wel de optimale partij kiezen voor het uitbesteden van de administratie. Als jij de administratie in Schiedam uit handen wilt geven bevelen wij jou aan om deze pagina goed door te lezen. We laten jou namelijk met een paar simpele tips zien hoe je bij de beste keuze uit kunt komen. Zo kan ook jij na het doornemen van dit artikel de beste optie selecteren voor een administratiekantoor in Schiedam. Spring direct naar:

Wanneer kiezen voor een administratiekantoor in Schiedam

In contact komen met een administratiekantoor is een van de beste investeringen die je als bedrijfseigenaar maar kunt maken. De administratie uit handen geven brengt veel voordelen met zich mee. Wij maken mee dat de bij ons aangesloten administratiekantoren eigenlijk iedere soort administratie overnemen binnen het bedrijf. Je kunt hierbij denken aan de urenadministratie, loonadministratie maar ook aan de werknemer administratie. Vooral bij de grote bedrijven zijn er genoeg administratieve werkzaamheden die vervuld moeten worden.Kleine ondernemingen die op jaarbasis maar heel weinig omzet hebben zullen bijna geen profijt hebben bij een administratiekantoor. Is jouw omzet wel hoog en is het je allemaal te veel dan is het de beste investering.

De administratie zal geschieden door het administratie kantoor in Schiedam zelf, vaak zijn hier administratieve medewerkers in dienst. Dit kantoor zal niet alleen je administratie uitvoeren van jouw bedrijf, ze kunnen ook de jaarrekeningen uit handen nemen als je dit graag wilt.

Tevens zijn zij op de hoogte van de financiële regelgeving, je kunt dus het een en ander vragen op het gebied van bijvoorbeeld de belastingen. Het is een organisatie die veel kennis heeft rondom de bedrijfsvoering, hierdoor nemen zij een onmisbare positie in binnen de samenwerking. Van alle soorten partijen die je kunt inzetten voor je bedrijf is een administratiekantoor toch nog echt een van de toppers.

Alle administratiekantoren uit Schiedam

Bekijk ook administratiekantoren uit

Op zoek naar: betaalbaar administratiekantoor Schiedam – administratiekantoor of boekhouder

Waarom kan ik niet gewoon naar een boekhouder gaan? Een vraag die wij vaak voorgeschoteld krijgen. Het is belangrijk dat je weet dat een administratiekantoor niet hetzelfde doet als een boekhouder. De boekhouding geschiedt door de boekhouder, dit zijn de balansen enzovoort. De boekhouder doet echter niet de algemene bedrijfsadministratie, hierdoor moet je dus wel bij een administratiekantoor aankloppen.

Eigenlijk heeft een onderneming meer profijt bij het uitbesteden van de administratie, dit zijn namelijk meer werkzaamheden dan de boekhouding. Het meest ideale is uiteraard een combinatie van de twee, vooral gezien het gegeven dat het administratiekantoor vaak even de boekhouding extra kan controleren als je dit ook wilt. Voor hele specifieke know-how op het gebied van de financiën zit je wel vaak bij een boekhouder. Deze kennis is niet standaard voor een administratiekantoor.

Op zoek naar een administratiekantoor uit Schiedam?

Zoek een administratie professional

Klik op ‘Administratie uitbesteden’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Schiedam te vinden die bij je past.

Het uitbesteden van loonadministratie of financiële administratie in Schiedam

De voordelen waarvan bedrijven genieten bij het laten uitvoeren van de loonadministratie of financiële administratie in Schiedam zijn eindeloos. Laten we bij de eerste stap beginnen. Allereerst zal je veel meer tijd kunnen besparen op jaarbasis.

De administratie is veel werk, vooral grote organisaties zullen dit uit ervaring weten. Door een administratiekantoor in Schiedam in te zetten kan je deze tijd besteden aan bezigheden die meer bij jouw werkzaamheden passen. Als je alles zelf doet dan zal er veel tijd verloren gaan. Je bent nu eenmaal niet op de hoogte van alle ins and outs van de administratieve tools. Wil je dit leren dan ben je zo tientallen uren verder.

Je administratie uit handen geven aan een administratiekantoor uit Schiedam maakt het ook mogelijk geld te besparen. Dit omdat het kantoor vaak de mogelijkheid biedt om de boekhouding te controleren. Zij zien dus of de boekhouder inderdaad alle aftrekbare posten heeft meegenomen of dat er enkele vergeten zijn.

Naarmate de jaaromzet hoger wordt zal ook het financieel voordeel wat bedrijfseigenaren kunnen behalen stijgen. Daarnaast is het doen van je administratie een van de verplichtingen van de ondernemer, hier moet iedere ondernemer aan voldoen. Wanneer je hier niet aan voldoet dan kan het zijn dat je problemen krijgt met de Belastingdienst. Zij stellen bijvoorbeeld dat je niet voldoet aan de vereisten voor de MKB aftrek, dit moet je nu eenmaal wel kunnen aantonen. Door een administratiekantoor in Schiedam zal je hier geen problemen meer mee hebben.

Op zoek naar hulp bij je financiële administratie in Schiedam?

Besteed het uit!

Klik op ‘Besteed het uit!’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Schiedam te vinden die jouw financiële administratie uit handen kan nemen.

Administratiekantoor in Schiedam contacteren – waar op letten

Er zijn een aantal zaken die je moet weten voordat je gaat zoeken naar een financieel administratiekantoor in Schiedam om jouw administratie uit handen te nemen. Als je een prijsaanvraag verstuurt naar de geschikte kandidaten dan is het aan te raden om altijd duidelijk te zijn in wat je wilt en wat je zoekt.

Dit zorgt er namelijk voor dat je uit komt bij de partij die het beste aansluit bij jouw situatie. Het is belangrijk om de toekomstverwachtingen mede te delen en maak duidelijk wat je graag wilt van het kantoor. Vaak ben je voor een administratiekantoor per uur rond de €60 euro kwijt, dit is dezelfde prijs als voor een goedkope accountant. Natuurlijk hangt het af van het takenpakket welke prijs er in totaal aan hangt.

Het is tevens wijs om het administratiekantoor in Schiedam te onderzoeken. Beschikken zij over speciale soorten specialisaties die andere bedrijven niet hebben? Maken zij ook analyses binnen de onderneming? Door goed te kijken met wat voor een level van expertise je te maken hebt zal je jouw beslissing kunnen rechtvaardigen. Hierdoor houd je enkel de geschikte administratiekantoren in Schiedam over.

Persoonlijke tips nodig?

Customer Succes manager Pascalle de Ruiter Pascalle de Ruiter
Customer Succes manager bij administratiekaart.nl
Administratie95%
Prognoses88%
Communicatie98%

Ik help je graag

3 offertes voor financiële administratie in Schiedam

Door zo specifiek mogelijk te zijn in jouw prijsaanvraag kan je meer zekerheid krijgen bij het inschakelen van een administratiekantoor voor de financiële administratie in Schiedam, ben dan ook duidelijk bij het opsturen van de offerte. Veel kantoren hebben graag contact met je, ben dus niet bang om even op te bellen om het een en ander na te vragen over de financiële administratie in Schiedam. Als een kantoor niet voldoende kennis heeft om je verder te helpen dan weet je dit nu snel genoeg. Zo bespaar je onnodige frustratie, niets is zo vervelend als veel tijd spenderen aan een gesprek wat nergens naartoe leidt.

Als je een selectie van kandidaten voor je hebt voor de financiële administratie in Schiedam dan is het aan te raden om een kennismaking in te plannen. Tijdens deze afspraak kan je meer inzage krijgen in de persoon die tegenover je zit, je moet je immers wel fijn voelen in zijn of haar bijzijn. Vraag gerust wat hem anders maakt dan de concurrentie en of hij of zij ook andere bijkomende vaardigheden heeft. Daarnaast is dit een geschikt moment om de uitvoering te bespreken met betrekking tot de administratie in Schiedam. Toch wat fijner als het tijdens een ontmoeting gebeurt, bij een online administratiekantoor kan dit nu eenmaal niet.

Ontvang direct 3 offertes van verschillende administratiekantoren uit Schiedam.

Direct 3 offertes ontvangen

Vraag vrijblijvend 3 offertes op en vergelijk op je gemak de prijs en kwaliteit.

Administratie uitbesteden Schiedam

Eigenlijk iedere organisatie heeft bepaalde voordelen aan het uitbesteden van de administratie in Schiedam. Waar wacht je dus nog op? Door bovenstaande stappen is het ook voor jou een optie om tijd, geld en moeite te besparen. Het uit handen geven van de administratie is nog altijd tot een van de meest goedkope investeringen die ondernemingen maar kunnen maken voor hun onderneming. De voordelen wegen veel zwaarder dan de nadelen. Vraag meteen nog 3 offertes aan en vind binnen een korte periode hét administratiekantoor in Schiedam wat geheel aan jouw verwachtingen zal voldoen.

Neem jij de stap en zoek je jouw perfecte administratiematch in Schiedam?

Besteed je bedrijfsadministratie uit

Klik op bovenstaande knop om de kosten voor een professionele en betaalbaar administratiekantoren uit Schiedam te ontdekken.

Veelgestelde vragen over administratie in

Schiedam

Over het algemeen zul je altijd een kleine periode hebben waarin de administratiekantoor jouw business eerst even beter moet leren kennen. Je zult er zelf ook gebaat mee zijn om even persoonlijk kennis te maken. We raden daarom ook af om een week voordat je de administratie moet opleveren pas op zoek te gaan naar een administratiekantoor. Het kan wel, maar plan dit even goed vooruit!

Afhankelijk van wat jij met de administratiekantoor uit Schiedam afspreekt zul je zelf nog het een en ander moeten doen. Denk aan het bewaren van bonnetjes en andere zakelijke transacties. Je kunt met sommige administratiekantoren ook de afspraak maken dat zij inloggen op bijvoorbeeld je offerte/facturatie/personeel systeem of andere systemen waar je administratie bijhoudt. Zo kun je een het grootste gedeelte uitbesteden, echter zul je altijd nog een klein beetje werk hebben.

Overstappen van administratiekantoor is over het algemeen geen probleem. Ga wel even na wat de opzegtermijn is van je huidige contract met je bestaande administratiekantoor. Vraag vervolgens aan je vorige administratiekantoor of zij het dossier van jouw onderneming kunnen overdragen aan jou of aan je nieuwe administratiekantoor uit Schiedam.

Lees de recensies over

administratie in Schiedam

Super! Echt een aanrader

16 oktober 2019

Mijn ervaring met Administratiekaart is super goed. De communicatie is voortreffelijk en het contact is fijn. Ze reageren snel op mijn emails met uitgebreide antwoorden. Echt een aanrader!

- Ronald van Leeuwen

Voor een goede aministratie, moet je bij Administratiekaart zijn

3 oktober 2019

Het administratiekantoor dat ik heb gekoozen via Administratiekaart heeft erg goed naar mij geluisterd. Mijn administratie ziet er top uit. De problemen zijn opgelost en naast een goed administratie heb ik ook veel kennis opgedaan over administratie specialist.

- Raymond van der Meer

Snelle communicatie

28 september 2019

Eerst was er een kleine miscommunicatie met Administratiekaart, nadat ze mij een email zonder inhoud hadden gestuurd. Maar ik ontving erna gelijk een email terug met een excuses en de verschillende offertes. Daarna heb ik nog enkele vragen gesteld met betrekking tot de offertes. Hier kreeg ik een duidelijk en professioneel antwoord op. Ik ben erg tevreden met de klantvriendelijkheid en heb uiteindelijk een goede administratie specialist kunnen vinden.

- Jeffrey Post

Veel keus en lekker lokaal

20 september 2019

Paar maanden geleden heb ik een offerteaanvraag ingediend. Ik kreeg een professioneel antwoord terug met verschillende offertes. Het fijne aan Administratiekaart is dat ze kijken naar lokale partners. Veel keus aan verschillende administratiekantoren met andere prijzen, zo kan je op je gemak de juiste partner kiezen. Alles ging heel gemakkelijk en ik heb nu een goede administratie.

- Chantal de Bruin

Ontzettend geduldig en professioneel

19 september 2019

Ik twijfelde over administratiekaart, maar had toen de recensies gelezen en deze waren allen erg positief over de service. Ik las dat er veel starters hetzelfde probleem hadden en op zoek waren naar een administratie specialist die de administratie onder handen kon nemen. Na het ontvangen van de offertes had ik nog enkele vragen en gelukkig kon Administratiekaart me direct helpen. Ze hebben goed werk geleverd en ik ben blij met mijn nieuwe administratie.

- Ingrid Bos

betrouwbaar en behulpzaam

9 september 2019

Het administratiekantoor dat ik via administratiekaart heb gevonden, was zeer nuttig. . Geen kortaf mailtjes, hij neemt echt de tijd. Daarnaast communiceert hij duidelijk, wat bijzonder fijn is als je geen verstand hebt van het doen van de administratie. Verder is het betaalbaar, ook niet onbelangrijk voor startende ondernemers zoals ik. Zoek je een betrouwbaar adres, dan kan ik administratiekaart op alle fronten aanraden!

- Marije Bosch

Direct verschillende offertes ontvangen

29 augustus 2019

Paar maanden geleden heb ik offertes aangevraagd. Ik kreeg een snel antwoord terug met verschillende offertes. Het fijne aan Administratiekaart is dat ze kijken naar lokale partners. Ze sturen je offertes met verschillende prijzen, zo kan je op je gemak de juiste partner kiezen. Alles ging heel gemakkelijk en ik heb nu een goede administratie.

- Jacqueline Verbeek

Niet alleen een nieuwe partner, maar ook nieuwe kennis

24 augustus 2019

7 maanden geleden in contact gekomen met mijn huidige administratie specialist via Administratiekaart. Voorheen liet ik alles over aan mijn echtgenote dus had ik 0 verstand van de administratieve dingen. Uiteindelijk ben ik overgestapt naar een andere administratie specialist. Nu leer ik zoveel van mijn administratie specialist en weet ik zelf ook hoe ik mijn administratie kan verbeteren. Hij denkt graag mee en geeft nieuwe ideeën.

- Marinus Mulder

Wow, mijn administratie is perfect

17 augustus 2019

Ik wil administratiekaart graag bedanken voor het vinden van mijn lokaal administratiekantoor. Hij heeft mij veel uit handen genomen wat betreft de administratie, en ik heb een goede relatie met hem. Precies wat ik zocht.

- Margaretha Prins

de partners worden zorgvuldig uitgekozen

11 augustus 2019

Ik was eerst sceptisch over administratiekaart, maar na het ontvangen van uitgebreide offertes wist ik dat ze met veel zorg naar mijn aanvraag hebben gekeken. Nu ben ik al een lange tijd erg tevreden over het werk van mijn administratie specialist.

- Jan Bosch

Ontzettend geduldig en professioneel

4 augustus 2019

Ik aarzelde over administratiekaart, maar had toen de recensies gelezen en deze waren allen erg positief over het werk. Ik las dat er veel starters hetzelfde probleem hadden en op zoek waren naar een administratie specialist die de administratie onder handen kon nemen. Na het ontvangen van de offertes had ik nog enkele vragen en gelukkig kon Administratiekaart me direct helpen. Ze hebben goed werk geleverd en ik ben blij met mijn nieuwe administratie.

- Robin van den Broek

Superadministratie

30 juli 2019

Via administratiekaart is er een super administratie voor ons gedaan. We wisten even niet wat we moesten kiezen, dus even om advies gevraagd via het formulier. Ik werd erg goed ontvangen door een vakkundige meneer die precies wist wat ik nodig had. Absolute aanrader!!

- Astrid Jansen

Betaalbare administratie

20 juli 2019

Via administratiekaart is er voor mij een inzichtelijke administratie verzorgd. Omdat ik online diensten verleen, was het van belang dat de administratie goed rekening hield met allerlei regeltjes. Het kantoor die we via administratiekaart kregen toegewezen, begreep snel mijn situatie en is daarmee aan de slag gegaan. Zeker een aanrader voor starters die meteen alles goed willen regelen!

- Bram van der Meer

Super service

11 juli 2019

Afgelopen week het formuliertje ingevuld en we moeten eerlijk zeggen dat we niet verwacht hadden dat het zo goed zou werken. Wat een super service!

- Eva van der Linden

Een echte aanrader

5 juli 2019

Een vriend heeft mij aangeraden om administratiekaart uit te proberen. Er werd mij verteld dat ik zelf de keuze heb om de juiste administratie specialist te pakken. Ik ontving een aantal offertes van administratie professionals die mij goed konden helpen. Mijn administratie is nu perfect.

- Tessa Evers

Erg tevreden.

3 juli 2019

Hele fijne samenwerking! Ik ben heel blij met mijn aangiftes! Top, bedankt 🙂

- Annemarie Vermeulen

Goede partner, voor een mooie prijs

24 juni 2019

Ik ben een startende onderneming en was dringend op zoek naar iemand die verstand had van belasting. Via een kennis kwam ik bij Administratiekaart. Ik heb zelf mijn partner kunnen kiezen en ik moet zeggen dat mijn administratie erg compleet is voor de ‘lage’ prijs die ik heb betaald. Dat is natuurlijk fijn voor een beginnende ondernemer, zoals ik!

- Simone de Jong

Gewoon Goed

18 juni 2019

Wij hebben Administratiekaart via google gevonden en jullie weten precies wat jullie moeten doen. Na een formuliertje hebben we direct offertes gekregen van verschillende administratie professionals. We zijn zelf in kort overleg gegaan en hebben uiteindelijk een lokaal administratiekantoor gekozen. De administratie specialist heeft direct een eerste opzet gemaakt na een korte kennismaking. Onze organisatie werd meteen goed bekeken. Met wat aanpassingen was onze administratie goed opgezet. Ook naderhand werd de administratie constant goed bijgehouden.

- Simone van der Meer

Blijvende partner gevonden

7 juni 2019

Via Administratiekaart een passend kantoor gevonden die alle administratie uit handen heeft genomen. Dat is ons uitstekend bevallen! Het team is ongelooflijk proactief en denkt mee alsof ze een deel van ons bedrijf zijn. Getalenteerde, professionele en vooral ontzettend vriendelijke mensen.

- Wouter Kuijpers

Persoonlijke touch

4 juni 2019

Ik had niet alles helemaal goed ingevuld dus nam iemand contact met mij op om alles even door te lopen. David heeft me goed geadviseerd en ik werd nooit ‘aan mijn lot overgelaten’. Deze persoonlijke touch had ik niet verwacht!

- Ivo van Wijk

Fantastische samenwerking

24 mei 2019

Enorm prettige samenwerking waarbij er een excellente vertaalslag wordt gemaakt van onze ideeën, behoeften en wensen naar een sterke administratie. Bij vernieuwingen wordt er snel bijgesprongen en worden wij goed meegenomen in het proces.

- Sanne de Haan

Erg klantvriendelijk

16 mei 2019

Administratiekaart levert niet alleen goed werk op, maar zij zijn ook zeer klantvriendelijk. Elke vraag wordt compleet beantwoord en de communicatie is top! Prima werk!

- Linda Smeets

Gewoon top!

14 mei 2019

Super tevreden over administratiekaart! Ze zijn zo snel en doen alles met veel zorg. Ze behandelen elke klant als een individu en staan open voor alle vragen. Schakel ze direct in! Je hoeft niet te twijfelen. Ik heb het al iedereen aangeraden.

- Karin van de Wal

Nooit gedacht dat het zo makkelijk zou kunnen

8 mei 2019

Ik wil administratiekaart graag bedanken voor het vinden van mijn lokaal administratiekantoor. Hij heeft mij alles uit handen genomen wat betreft de administratie, en ik heb een goede relatie met hem. Precies wat ik zocht.

- Jacobus van de Wal

Betaalbare administratie

27 april 2019

Via administratiekaart is er voor mij een inzichtelijke administratie verzorgd. Omdat ik services via het internet verricht, was het van belang dat de administratie goed rekening hield met allerlei regeltjes. Het kantoor die we via administratiekaart kregen toegewezen, begreep snel mijn situatie en is daarmee aan de slag gegaan. Zeker een aanrader voor starters die meteen alles goed willen regelen!

- Hanneke de Koning

Ze hebben mijn zorgen uit handen genomen

23 april 2019

Omdat ik zelf helemaal geen verstand heb van administratie en alles wat daarbij hoort heb ik administratiekaart ingezet. Ik ben hier zeer enthousiast over en vooral over de nazorg waar andere partijen het nogal eens laten liggen.

- Johannes Kok

Fijn administratie specialistkantoor gevonden

11 april 2019

Het administratiekantoor dat ik heb gekoozen via Administratiekaart heeft erg goed naar mij geluisterd. Mijn administratie ziet er perfect uit. De problemen zijn opgelost en naast een goed administratie heb ik ook veel kennis opgedaan over administratie specialist.

- Jacob Smit

Geen enkel probleem

8 april 2019

Omdat ik zelf helemaal niks snap van het doen van aangiftes en alles wat daarbij hoort heb ik administratiekaart ingezet. Ik ben hier zeer enthousiast over en vooral over de nazorg waar andere partijen het nogal eens laten liggen.

- Adriana Bosch

De beste keuze gemaakt

29 maart 2019

In de zomer van 2017 heb ik hier ooit een aantal offertes voor mijn nieuw administratiekantoor mogen ontvangen. Deze aanvraag is zonder problemen verlopen en ik had snel een klik met 1 administratie specialist. Ik doe nu nog steeds zaken met dit bedrijf.

- Roy Evers

Betaalbare administratie

2 maart 2019

Via administratiekaart is er voor mij een hele fijne en duidelijke administratie verzorgd. Omdat ik online diensten verleen, was het van belang dat de administratie goed rekening hield met allerlei regeltjes. Het kantoor die we via administratiekaart kregen toegewezen, begreep snel mijn situatie en is daarmee aan de slag gegaan. Zeker een aanrader voor starters die meteen alles goed willen regelen!

- Franciscus Hoekstra

Goede communicatie

28 januari 2019

Ik heb onlangs een erg goede ervaring gehad met Administratiekaart. De communicatie is voortreffelijk en het contact is fijn. Ze reageren snel op mijn emails met uitgebreide antwoorden. Echt een aanrader!

- Evelien van de Pol

Enthousiast over Administratiekaart

15 januari 2019

Via een kennis ben ik met Administratiekaart in contact gekomen, zij was erg tevreden over het werk dat de administratie specialist had geleverd en ik beaam haar enthousiasme. Mijn gevonden partner is een van de weinige administratie professionals die begrijpt wat jij als klant wilt en hoe je iets wilt hebben. Bedankt Administratiekaart voor de goede aanbeveling.

- Daniël van der Horst

Een geweldige ervaring

9 december 2018

Fantastisch prettige samenwerking waarbij er een excellente vertaalslag wordt gemaakt van onze ideeën, eisen en behoeften naar een sterke administratie. Wanneer er vernieuwingen zijn, wordt hier snel op gereageerd en worden wij goed meegenomen in het proces.

- Erwin Verhoeven

Kleine miscommunicatie, maar nu erg tevreden

5 december 2018

Eerst was er een kleine miscommunicatie met Administratiekaart, nadat ze mij een email zonder inhoud hadden gestuurd. Maar ik kreeg erna gelijk een email terug met een excuses en de verschillende offertes. Daarna heb ik nog enkele vragen gesteld met betrekking tot de offertes. Hier kreeg ik een duidelijk en vriendelijk antwoord op. Ik ben erg tevreden met de klantvriendelijkheid en heb uiteindelijk een goede administratie specialist kunnen vinden.

- Roel van den Heuvel

erg nauwkeurig, maar ook zo eenvoudig

31 oktober 2018

Hetgeen waar ik erg blij mee was, is het feit dat administratiekaart jouw eisen serieus nemen. Aan de hand van jouw wensen kiezen ze de beste administratie professionals. Het enige wat je zelf hoeft te doen is de beste partner te kiezen. Zo simpel, maar ook zo nauwkeurig. Ik beveel het iedereen aan!

- Daniël Bosman

Uitgelichte administratiekantoren uit Schiedam

Sarell Administraties

Nieuwe Langeweg 129
3194 DC Hoogvliet Rotterdam
Nederland

010 416 6660
http://www.sarell-administraties.nl/

Finchtree B.V.

Verploegh Chasseplein 7
3134 BZ Vlaardingen
Nederland

010 445 5500
http://www.finchtree.nl/

Advies en Administratiekantoor Transad B.V.

Leerlooierstraat 54
3194 AB Hoogvliet Rotterdam
Nederland

010 472 1451
http://www.transad.nl/