Administratiekantoor Wijchen

Ben jij opzoek naar een top administratiekantoor uit Wijchen die bij jouw bedrijf past?

Lees dan vooral verder.

Wij zorgen dat jij die zoekt naar een administratiekantoor Wijchen verbonden wordt aan een expert die bij je past.

Het gaafste gedeelte?

Administratiekaart doet dit compleet gratis & onafhankelijk van alle administratiekantoren uit Wijchen – voor altijd – zodat onze klanten het beste geholpen worden in 2019 en verder.

Administratie Wijchen gezocht?

Laat direct jouw opdracht uitvoeren

Administratiekantoor Wijchen
4.9
4.9 van de 5 sterren (gebaseerd op 38 reviews)

Bekijk deze video om erachter te komen hoe wij niet alleen meerwaarde bieden in Wijchen, maar in heel Nederland! Zo hebben wij ondernemers uit Balgoij, Overasselt en Niftrik bijvoorbeeld ook geholpen aan een administratiekantoor.

Waarom Administratie Wijchen

Heb jij behoefte aan een betaalbaar administratiekantoor in Wijchen. Zoek niet verder. Het vinden van het beste administratiekantoor zal veel moeite kosten. Je moet namelijk wel de juiste partij kiezen voor het uitbesteden van je administratie. Als jij de administratie in Wijchen uit handen wilt geven raden wij jou aan om deze pagina goed door te lezen. We laten jou namelijk met een paar simpele tips zien hoe je bij de beste keuze uit kunt komen. Zo kan ook jij na het doornemen van dit artikel de beste optie selecteren voor een administratiekantoor in Wijchen. Spring direct naar:

Wanneer kiezen voor een administratiekantoor in Wijchen

Het inschakelen van een administratiekantoor is een van de beste investeringen die je als ondernemer maar zal maken. Jouw administratie uit handen geven brengt veel voordelen met zich mee. We zien dat de bij ons aangesloten administratiekantoren bijna iedere soort administratie uit handen zullen nemen binnen jouw bedrijf. Denk hierbij aan de urenadministratie, loonadministratie maar ook aan jouw werknemer administratie. Vooral bij de grote organisaties zijn er genoeg administratieve opdrachten die uitgevoerd moeten worden.Kleine bedrijven die jaarlijks maar heel weinig omzet genereren zullen bijna geen baat hebben bij een administratiekantoor. Heb jij wel een hoge omzet en wordt het je allemaal iets te veel dan is het een geschikte investering.

De administratie zal geschieden door het administratie kantoor in Wijchen zelf, vaak zijn hier accountants in dienst. Dit kantoor zal niet alleen de administratie beheren van jouw onderneming, ze zullen ook de jaarrekeningen uit handen nemen als je dit handig vindt.

Ook zijn zij goed geïnformeerd over de financiële regelgeving, je kunt dus het een en ander vragen op het gebied van bijvoorbeeld de belastingen. Het is een organisatie die over veel kennis beschikt rondom de bedrijfsvoering, hierdoor nemen zij een cruciale positie in binnen de samenwerking. Van alle soorten dienstverleners die je kunt inschakelen voor je onderneming is een administratiekantoor toch nog echt een van de toppers.

Alle administratiekantoren uit Wijchen

Bekijk ook administratiekantoren uit

Op zoek naar: betaalbaar administratiekantoor Wijchen – administratiekantoor of boekhouder

Waarom niet gewoon met een boekhouder in zee gaan? Een vraag die wij regelmatig voorgeschoteld krijgen. Het is belangrijk dat je weet dat een administratiekantoor iets anders doet als een boekhouder. De boekhouding geschiedt door de boekhouder, dit zijn de balansen en dergelijke. De boekhouder is niet betrokken bij de algemene bedrijfsadministratie, Hiervoor moet je dus bij een administratiekantoor aankloppen.

Over het algemeen heeft een bedrijf meer baat bij het uitbesteden van de administratie, dit zijn nu eenmaal meer taken dan de boekhouding. Het meest ideale is natuurlijk een combinatie van de twee, vooral gezien het feit dat het administratiekantoor altijd even de boekhouding extra kan nalopen als je dit wenselijk acht. Voor hele specifieke kennis op het gebied van de financiën zit je wel vaak bij een boekhouder. Die kennis is niet standaard voor een administratiekantoor.

Op zoek naar een administratiekantoor uit Wijchen?

Zoek een administratie professional

Klik op ‘Administratie uitbesteden’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Wijchen te vinden die bij je past.

Het uitbesteden van loonadministratie of financiële administratie in Wijchen

De pluspunten waarvan bedrijven genieten bij het laten uitvoeren van de loonadministratie of financiële administratie in Wijchen zijn eindeloos. Laten we met het begin beginnen. Allereerst zal je aanzienlijk veel tijd kunnen besparen op jaarbasis.

De administratie is vrij veel werk, vooral grotere bedrijven zullen dit uit ervaring weten. Door een administratiekantoor in Wijchen in te zetten kan je deze tijd besteden aan werkzaamheden die meer bij jouw werkzaamheden passen. Als je alles zelf doet dan zal er een hoop tijd verloren gaan. Je bent nu eenmaal niet op de hoogte van alle ins and outs van de administratieve programma’s. Wil je dit meester maken dan ben je zo tientallen uren verder.

Je administratie uit handen geven aan een administratiekantoor in Wijchen maakt het daarnaast mogelijk om veel geld te besparen. Dit komt doordat het kantoor meestal de mogelijkheid biedt om de boekhouding na te lopen. Zij kijken na of de boekhouder alle aftrekbare posten heeft meegecalculeerd of dat er enkele vergeten zijn.

Als de jaarlijkse omzet hoger wordt zal ook het financieel voordeel wat bedrijven kunnen behalen stijgen. Daarnaast is het doen van je administratie een van de vereisten van het ondernemerschap, hier moet iedere bedrijfseigenaar aan voldoen. Wanneer je hier niet aan voldoet dan kan het zijn dat je in de knoei komt met de Belastingdienst. Zij stellen bijvoorbeeld dat je niet voldoet aan de eisen voor de MKB aftrek, dit moet je nu eenmaal wel kunnen bewijzen. Middels een administratiekantoor in Wijchen zal je hier geen last meer van hebben.

Op zoek naar hulp bij je financiële administratie in Wijchen?

Besteed het uit!

Klik op ‘Besteed het uit!’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Wijchen te vinden die jouw financiële administratie uit handen kan nemen.

Administratiekantoor in Wijchen contacteren – waar op letten

Je zal het een en ander moeten weten voordat je begint met zoeken naar een financieel administratiekantoor in Wijchen om jouw administratie onder handen te nemen. Als je een prijsaanvraag de deur uit doet voor de verschillende administratiekantoren dan is het aan te raden om altijd goed te vermelden wat je wilt en wat je zoekt.

Dit zorgt er namelijk voor dat je uit komt bij de partij die het beste aansluit bij jouw situatie. Wees niet bang om de toekomstplannen te delen en maak duidelijk wat je verwacht van het kantoor. Gemiddeld ben je voor een administratiekantoor per uur rond de €60 euro kwijt, dit is dezelfde prijs als voor een goedkope accountant. Natuurlijk hangt het af van de soorten taken welke prijs er in totaal aan zal hangen.

Het is ook wijs om het administratiekantoor in Wijchen te onderzoeken. Hebben zij speciale soorten specialisaties die de rest van de bedrijven niet hebben? Kunnen zij jou ook voorzien van analyses binnen het bedrijf? Door te onderzoeken met wat voor een level van kennis je te maken hebt zal je jouw beslissing kunnen onderbouwen. Hierdoor houd je enkel de geschikte administratiekantoren in Wijchen over.

Persoonlijke tips nodig?

Customer Succes manager Pascalle de Ruiter Pascalle de Ruiter
Customer Succes manager bij administratiekaart.nl
Administratie95%
Prognoses88%
Communicatie98%

Ik help je graag

3 offertes voor financiële administratie in Wijchen

Door duidelijk te zijn in jouw offerte aanvraag kan je meer duidelijkheid krijgen bij het inzetten van een administratiekantoor voor de financiële administratie in Wijchen, wees dan ook specifiek bij het versturen van de offerte. Veel kantoren komen graag met je in contact, voel je dus vrij om even contact op te nemen om bepaalde zaken na te vragen over de financiële administratie in Wijchen. Wanneer een kantoor niet voldoende kennis heeft om je te assisteren dan weet je dit nu snel genoeg. Zo voorkom je onnodige frustratie, niets is vervelender dan een hoop tijd spenderen aan een gesprek wat nergens heen leidt.

Wanneer je een selectie van geschikte kandidaten voor je neus hebt voor de financiële administratie in Wijchen dan is het wijs om een kennismakingsgesprek in te roosteren. Tijdens dit contactmoment kan je meer inzage krijgen in de persoon die voor je zit, je moet je immers wel goed voelen in zijn of haar bijzijn. Stel gerust de vraag wat hem beter maakt dan de concurrentie en of hij of zij ook andere bijkomende vaardigheden heeft. Tevens is dit een mooi moment om het plan van aanpak te bespreken met betrekking tot de administratie in Wijchen. Toch wat fijner als het face to face gebeurt, bij een digitaal administratiekantoor kan dit nu eenmaal niet.

Ontvang direct 3 offertes van verschillende administratiekantoren uit Wijchen.

Direct 3 offertes ontvangen

Vraag vrijblijvend 3 offertes op en vergelijk op je gemak de prijs en kwaliteit.

Administratie uitbesteden Wijchen

Iedere organisatie heeft profijt aan het uit handen geven van de administratie in Wijchen. Waar wacht je dus nog op? Door bovenstaande handvaten is het ook voor jou mogelijk om tijd, geld en moeite te besparen. Het uitbesteden van de administratie behoort nog altijd tot een van de economisch voordelige investeringen die ondernemingen maar kunnen maken voor het bedrijf. De voordelen wegen zwaarder dan de nadelen. Vraag meteen nog 3 offertes aan en vind binnen een korte periode hét administratiekantoor in Wijchen wat helemaal aan jouw behoeftes zal voldoen.

Neem jij de stap en zoek je jouw perfecte administratiematch in Wijchen?

Besteed je bedrijfsadministratie uit

Klik op bovenstaande knop om de kosten voor een professionele en betaalbaar administratiekantoren uit Wijchen te ontdekken.

Veelgestelde vragen over administratie in

Wijchen

Over het algemeen zul je altijd een kleine periode hebben waarin de administratiekantoor jouw business eerst even beter moet leren kennen. Je zult er zelf ook gebaat mee zijn om even persoonlijk kennis te maken. We raden daarom ook af om een week voordat je de administratie moet opleveren pas op zoek te gaan naar een administratiekantoor. Het kan wel, maar plan dit even goed vooruit!

Afhankelijk van wat jij met de administratiekantoor uit Wijchen afspreekt zul je zelf nog het een en ander moeten doen. Denk aan het bewaren van bonnetjes en andere zakelijke transacties. Je kunt met sommige administratiekantoren ook de afspraak maken dat zij inloggen op bijvoorbeeld je offerte/facturatie/personeel systeem of andere systemen waar je administratie bijhoudt. Zo kun je een het grootste gedeelte uitbesteden, echter zul je altijd nog een klein beetje werk hebben.

Overstappen van administratiekantoor is over het algemeen geen probleem. Ga wel even na wat de opzegtermijn is van je huidige contract met je bestaande administratiekantoor. Vraag vervolgens aan je vorige administratiekantoor of zij het dossier van jouw onderneming kunnen overdragen aan jou of aan je nieuwe administratiekantoor uit Wijchen.

Lees de recensies over

administratie in Wijchen

Blijvende partner gevonden

18 november 2019

Via Administratiekaart een blijvende partner gevonden die alle administratie uit handen heeft genomen. Dat is ons uitstekend bevallen! Het team is ongelooflijk ondernemend en denkt mee alsof ze een deel van ons bedrijf zijn. Getalenteerde, professionele en vooral ontzettend vriendelijke mensen.

- Cornelis Bosman

administratiekaart heeft zijn werk gedaan

9 november 2019

Al jaren help ik kennissen aan een administratie specialist via Administratiekaart. Ik kan wel mijn eigen administratie specialist gaan aanbevelen, maar wat voor mij werkt hoeft niet voor jou te werken. Gelukkig dat daarom een service zoals dit bestaat. Elke keer helpen me ze weer met veel geduld. Ik heb tussendoor soortgelijke ondernemingen geprobeerd, maar de services en kwaliteit/prijs verhouding bij Administratiekaart is het beste.

- Wendy Meijer

Perfecte administratie door perfect administratiekantoor

7 november 2019

Een klant heeft mij aangeraden om administratiekaart uit te proberen. Er werd mij verteld dat ik zelf de keuze heb om de juiste administratie specialist te pakken. Ik ontving een aantal offertes van administratie professionals die mij goed konden helpen. Mijn administratie is waterdicht nu.

- Remco Kramer

Geen stress meer

27 oktober 2019

Ik leer iedere gesprek met mijn administratie specialist weer iets nieuws over administratie. Als ik het zelf zou moeten uitzoeken heb ik er het geduld niet voor maar dit vind ik erg fijn. Met andere woorden Administratiekaart is een aanrader! Ik heb de juiste partner gevonden.

- Elizabeth Prins

Een geweldige ervaring

20 oktober 2019

Enorm prettige samenwerking waarbij er een excellente vertaalslag wordt gemaakt van onze denkwijze, vraag en wensen naar een sterke administratie. Bij vernieuwingen wordt er snel bijgesprongen en worden wij goed meegenomen in het proces.

- Robin Peeters

professioneel

12 oktober 2019

Via administratiekaart is er een super administratie voor ons gedaan. We wisten even niet wat we moesten kiezen, dus even om advies gevraagd via het formulier. Ik werd erg goed ontvangen door een vakkundige meneer die precies wist wat ik nodig had. Absolute aanrader!!

- Bianca de Graaf

Mijn administratie is nu waterdicht

6 oktober 2019

Een aantal maanden geleden was ik dringend op zoek naar een administratie specialist die mijn administratie kon fixen, omdat mijn vorige administratie specialist dramatisch werk heeft opgeleverd. Ik had een beetje de moed verloren maar probeerde het toch maar een keer. Gelukkig ben ik administratiekaart tegen gekomen, want zij hebben me verbonden aan de beste administratie specialist! Al mijn problemen zijn opgelost en ik ben super tevreden met mijn administratie. Heel erg bedankt.

- Tim Maas

Samenwerking was subliem

3 oktober 2019

Zeer prettige samenwerking waarbij er een excellente vertaalslag wordt gemaakt van onze denkwijze, vraag en wensen naar een sterke administratie. Bij vernieuwingen wordt er snel bijgesprongen en worden wij goed meegenomen in het proces.

- Elisabeth van Loon

Keuze genoeg

23 september 2019

Ik ben onlangs gestart met mijn eigen onderneming en was dringend op zoek naar iemand die verstand had van belasting. Via een kennis kwam ik bij Administratiekaart. Ik heb zelf mijn partner kunnen kiezen en ik moet zeggen dat hij goed werk levert voor een zacht prijsje. Dat is natuurlijk fijn voor een startende ondernemer, zoals ik!

- Angela Kramer

Goede tip!

13 september 2019

We kregen een tip om administratiekaart in te schakelen. De prijzen voor de administratiekantoren die we hebben ontvangen waren vele malen goedkoper dan de indicatie van een kennis uit onze woonplaats. Direct aanbevolen aan vrienden!

- Nicole Mulder

Top belasting in korte tijd

6 september 2019

Zeer prettig samenwerken met Administratiekaart. De partner die ik heb gevonden heeft een top belasting aangifte gedaan. Al mijn belasting-stress is weg dus al met al helemaal tevreden!

- Klaas Smit

de zoektocht naar de beste administratie specialist

4 september 2019

Top! administratiekaart heeft mij geholpen in het zoeken van het beste administratiekantoor. Het administratiekantoor heeft naar onze wensen geluisterd. De communicatie met administratiekaart liep heel vlot en snel. Bedankt!

- Marinus Jansen

Super service

23 augustus 2019

Gisteren het formuliertje ingevuld en we moeten verklappen dat we niet verwacht hadden dat het zo goed zou werken. Heel erg fijn!

- Gerrit Willemsen

Super! Echt een aanrader

20 augustus 2019

Mijn ervaring met Administratiekaart is super goed. De communicatie is uitstekend en het contact is fijn. Ze reageren snel op mijn emails met uitgebreide antwoorden. Echt een aanrader!

- Tessa Smit

eindelijk rust voor mijzelf door het uitbesteden

8 augustus 2019

Dankzij administratiekaart heb ik een hele goede en duidelijke administratie. Ik heb mijn eisen doorgegeven en administratiekaart heeft me direct een aantal offertes gestuurd. Daarnaast kan ik altijd met mijn vragen over mijn partner of offertes terecht bij administratiekaart en krijg ik direct reactie.

- Susanne Hoekstra

Door administratiekaart de weg gevonden

5 augustus 2019

Ons VOF staat nu met twee benen op de kaart door de verbetering in administratie wat we erg merkten in de rust die het ons gegeven heeft. Bedankt voor jullie hulp.

- Brenda Bakker

Erg klantvriendelijk

25 juli 2019

Administratiekaart levert niet alleen goed werk op, maar zij zijn ook zeer klantvriendelijk. Elke vraag wordt met veel zorg beantwoord en de communicatie is top! Erg tevreden!

- Christian Postma

goede prijs gevonden

20 juli 2019

Ik heb goede ervaring met de diensten van administratiekaart. Mijn administratie werd gedaan in een korte tijd. Maatwerk tegen een laag tarief, top!

- Guido Hoekstra

Prima service achteraf

11 juli 2019

Ik had niet alles helemaal goed ingevuld dus nam iemand contact met mij op om alles even door te lopen. David heeft me goed geadviseerd en ik werd nooit ‘aan mijn lot overgelaten’. Deze persoonlijke touch had ik niet verwacht!

- Angela van den Heuvel

Geen enkel probleem

10 juli 2019

Omdat ik zelf helemaal geen verstand heb van administratie en alles wat daarbij hoort heb ik administratiekaart ingezet. Ik ben hier zeer tevreden over en vooral over de nazorg waar andere partijen het nogal eens laten liggen.

- Catharina de Graaf

precies zo uitbesteed als ik wil

4 juli 2019

Gaaf! administratiekaart heeft mij geholpen in de zoektocht naar het beste administratiekantoor. Het administratiekantoor heeft precies gedaan wat wij aangeven. De communicatie met administratiekaart liep heel vlot en snel. Bedankt!

- Sabrina de Vos

professioneel & vriendelijk

22 juni 2019

Via Administratiekaart een passend kantoor gevonden die alle administratie uit handen heeft genomen. Dat is ons uitstekend bevallen! Het team is ongelooflijk proactief en denkt mee alsof ze een deel van ons bedrijf zijn. Getalenteerde, professionele en vooral ontzettend vriendelijke mensen.

- Sabine van den Bosch

Dankzij een kennis in contact gekomen

20 juni 2019

Via een kennis ben ik met Administratiekaart in contact gekomen, zij was erg tevreden met haar nieuw administratiekantoor en ik beaam haar enthousiasme. Mijn gevonden partner is een van de weinige administratie professionals die begrijpt wat jij als klant wilt en hoe je iets wilt hebben. Bedankt Administratiekaart voor de goede aanbeveling.

- Sander Kramer

Nog steeds tevreden

10 juni 2019

In de zomer van 2017 heb ik hier ooit een aantal offertes voor mijn nieuw administratiekantoor mogen ontvangen. Deze aanvraag is prima verlopen en ik had snel een klik met 1 administratie specialist. Ik doe nu nog steeds zaken met dit bedrijf.

- Maurice Vink

Betrouwbaar

31 mei 2019

Al jaren help ik kennissen aan een administratie specialist via Administratiekaart. Ik kan wel mijn eigen administratie specialist gaan aanbevelen, maar wat voor mij werkt hoeft niet voor jou te werken. Gelukkig dat daarom een service zoals dit bestaat. Elke keer helpen me ze weer met veel geduld. Ik heb tussendoor andere ondernemingen geprobeerd, maar de services en kwaliteit/prijs verhouding bij Administratiekaart bevielen mij het best.

- Brenda de Bruijn

Slimme besparing gevonden

26 mei 2019

Mijn huidige administratie specialist is een hele slimme jongen. Hij wist meteen waar ik kon besparen en aarzelde geen seconde. Deze samenwerking is een blijver. administratiekaart heeft zorgvuldig naar mijn vraagstuk gekeken en wist gelijk welke mogelijke partijen interessant waren voor mij. Top!

- Angela van der Heijden

Pak van mijn schouders

20 mei 2019

Ik besloot dat ik dit jaar een professionele administratie specialist wilde hebben. Ik deed wat research naar sites en kwam een behoorlijk aantal sites tegen. Er waren zoveel verschillende soorten administraties, waardoor ik niet wist welke ik moest kiezen dus schakelde ik Administratiekaart in. Zij wisten direct welke bedrijven ze mij konden aanbevelen op basis van mijn behoeften. Uiteindelijk kwam ik in contact met het administratiekantoor dat dichtbij mijn onderneming werkte. Hij levert excellente service aan. Ik wil Administratiekaart graag bedanken voor hun tijd. Mijn eigen administratie doen leverde mij veel stress op, maar nu heb ik een zaak die werkt zoals ik het me had gedroomd!

- Ivo de Jong

Een echte aanrader

15 mei 2019

Een vriend heeft mij aangeraden om administratiekaart uit te proberen. Er werd mij verteld dat ik zelf de vrijheid heb om de juiste administratie specialist te pakken. Ik ontving diverse offertes van administratie professionals die mij goed konden helpen. Mijn administratie is waterdicht nu.

- Robert de Bruin

Simpel formuliertje ingevuld

2 mei 2019

Ik heb via Administratiekaart een simpel formuliertje ingevuld en kreeg direct een antwoord met diverse offertes van professionele administratiekantoren. Ben nu al een aantal maanden in samenwerking met hem en ik ben nog steeds super tevreden. Alle gedeeltes wordt over nagedacht, en super uitgevoerd.

- Roel Willemsen

Superadministratie

27 april 2019

Via administratiekaart is er een super administratie voor ons gedaan. We wisten even niet wat we moesten kiezen, dus via het contactformulier om advies gevraagd. Ik werd erg goed ontvangen door een vriendelijke meneer die precies wist wat ik nodig had. Absolute aanrader!!

- Linda Postma

Blij met mijn keuze

24 april 2019

Een klant heeft mij aangeraden om administratiekaart uit te proberen. Er werd mij verteld dat ik compleet onafhankelijk ben om de juiste administratie specialist te pakken. Ik ontving verschillende offertes van administratie professionals die mij goed konden helpen. Mijn administratie is waterdicht nu.

- Angelique Driessen

steengoed

13 april 2019

Al meerdere malen aanbevolen aan mijn netwerk. Gewoon een steengoed concept waar er wordt gestreefd om lokaal zaken te doen.

- Daniël de Wit

Dankzij een kennis in contact gekomen

8 april 2019

Via een kennis ben ik met Administratiekaart in contact gekomen, zij was erg blij dat ze jullie had ingeschakeld voor een nieuw administratiekantoor en ik beaam haar enthousiasme. Mijn gevonden partner is een van de weinige administratie professionals die begrijpt wat jij als klant wilt en hoe je iets wilt hebben. Bedankt Administratiekaart voor de goede aanbeveling.

- Jacobus Visser

Vakkundig

29 maart 2019

Al jaren help ik kennissen aan een administratie specialist via Administratiekaart. Ik kan wel mijn eigen administratie specialist gaan aanbevelen, maar wat voor mij werkt hoeft niet voor jou te werken. Gelukkig dat daarom een service zoals dit bestaat. Elke keer helpen me ze weer met veel zorg. Ik heb tussendoor soortgelijke ondernemingen geprobeerd, maar de services en kwaliteit/prijs verhouding bij Administratiekaart bevielen mij het best.

- Margaretha van Dam

tegek!

3 maart 2019

Meesterlijke service is hier te vinden afz een zeer tevreden klant.

- Robin Wolters

Werken met lokale partners

25 januari 2019

Wat mij direct opviel was dat administratiekaart graag samenwerkt met lokale partners. Dit is natuurlijk ook handig voor mij, ik werk graag met lokale ondernemers. De offertes heb ik snel ontvangen en ik mocht op mijn gemak kiezen en was nergens aan verbonden. Super!

- Arjan Meijer

Teamuitbreiding door betere administratie

9 januari 2019

Mijn administratie was aan versterking toe dus ik ben super blij dat jullie deze website hebben. De 3 administratie professionals in mijn mailbox maakte het een lastige keuze omdat ze allemaal zo goed waren. Ik kan me door deze stap meer focussen op wat ik leuk vind.

- Marieke Bakker

Niet alleen een nieuwe partner, maar ook nieuwe kennis

15 december 2018

7 maanden geleden in contact gekomen met mijn huidige administratie specialist via Administratiekaart. Voorheen liet ik alles over aan mijn echtgenote dus had ik 0 verstand van de administratieve dingen. Uiteindelijk ben ik overgestapt naar een andere administratie specialist. Nu leer ik zoveel van mijn administratie specialist en weet ik zelf ook welke dingen ik moet bijhouden. Hij denkt graag mee en geeft nieuwe ideeën.

- Arie Groen

administratiekaart heeft zijn werk gedaan

30 november 2018

administratiekaart levert prima werk. Ik heb een offerteaanvraag gedaan en kreeg gelijk verschillende opties in mijn inbox. Verschilt niet heel erg van andere bedrijven, maar ik heb wel gewoon een goed administratiekantoor gevonden. Dus prima service.

- Marije Kuipers

Door administratiekaart de weg gevonden

14 november 2018

Ons VOF staat nu met twee benen op de kaart door de verbetering in administratie wat we erg merkten in de rust die het ons gegeven heeft. Bedankt voor jullie hulp.

- Marjolein de Leeuw

Uitgelichte administratiekantoren uit Wijchen

ADB fiscale advisering & accountancy

Dorpssingel 12
6641 BE Beuningen
Nederland

024 677 0432
http://www.adbeuningen.nl/

Accountancy wijchen

Woordsesteeg 5a
6605 JB Wijchen
Nederland

085 016 0510
http://www.4uwijchen.nu/

Vermaat Accountancy

Kasteellaan 143
6603 BP Wijchen
Nederland

024 642 3553
http://www.fac-vermaat.nl/