Administratiekantoor Emst

Zoek jij een expert voor jouw administratie in Emst?

Dan ben je aan het juiste adres.

Administratiekaart zorgt dat jij die zoekt naar een administratiekantoor Emst verbonden wordt aan een expert die bij je past.

Het tofste gedeelte?

Wij doen dit compleet gratis & onafhankelijk van alle administratiekantoren uit Emst – voor altijd – zodat jij het beste geholpen wordt in 2019 en verder.

Administratie Emst gezocht?

Een accountant uit Emst vinden

Administratiekantoor Emst
4.8
4.8 van de 5 sterren (gebaseerd op 40 reviews)

Bekijk deze video om erachter te komen hoe wij niet alleen meerwaarde bieden in Emst, maar in heel Nederland! Zo hebben wij ondernemers uit Beemte Broekland, Wenum Wiesel en Oene bijvoorbeeld ook geholpen aan een administratiekantoor.

Waarom Administratie Emst

Heb jij behoefte aan een professioneel administratiekantoor in Emst. Zoek niet verder. De zoektocht naar het beste administratiekantoor zal best veel tijd in beslag nemen. Je wilt immers wel de juiste keuze maken voor het uitbesteden van je administratie. Als jij je administratie in Emst uit handen wilt geven raden wij jou aan om dit artikel goed door te lezen. We laten jou namelijk met een paar simpele tips zien hoe je bij de beste keuze uit kunt komen. Zo kan ook jij na het lezen van dit artikel de juiste keuze maken voor een administratiekantoor in Emst. Spring direct naar:

Wanneer kiezen voor een administratiekantoor in Emst

Het inschakelen van een administratiekantoor is een van de beste keuzes die je als ondernemer maar zal maken. Jouw administratie uitbesteden brengt meerdere voordelen met zich mee. Wij merken dat de met ons samenwerkende administratiekantoren bijna iedere soort administratie zullen vervullen binnen het onderneming. Denk hierbij aan de urenadministratie, loonadministratie maar ook aan de werknemer administratie. Vooral bij de grotere organisaties zijn er genoeg administratieve opdrachten die vervuld moeten worden.Kleine ondernemingen die op jaarbasis maar minimale omzet hebben zullen niet veel baat hebben bij een administratiekantoor. Is jouw omzet wel hoog en wordt het je allemaal te veel dan is het een prima investering.

De administratie zal geschieden door het administratie kantoor in Emst zelf, vaak zijn hier accountants in dienst. Dit kantoor zal niet alleen de administratie beheren van jouw onderneming, ze zullen ook de jaarrekeningen uit handen nemen als je dit graag wilt.

Tevens zijn ze goed geïnformeerd over de financiële regelgeving, je kunt dus je vragen kwijt op het gebied van bijvoorbeeld de belastingen. Het is een partij die over veel kennis beschikt omtrent de bedrijfsvoering, hierdoor nemen zij een onmisbare positie in binnen het gehele proces. Van alle partijen die je kunt inschakelen voor je organisatie is een administratiekantoor toch nog echt de beste keuze.

Alle administratiekantoren uit Emst

Bekijk ook administratiekantoren uit

Op zoek naar: betaalbaar administratiekantoor Emst – administratiekantoor of boekhouder

Waarom niet gewoon met een boekhouder in zee gaan? Een vraag die wij regelmatig voorgeschoteld krijgen. Het is goed om te weten dat een administratiekantoor iets anders doet als een boekhouder. De boekhouding wordt uitgevoerd door de boekhouder, dit zijn de balansen en dergelijke. De boekhouder draagt niet bij aan de algemene bedrijfsadministratie, hierdoor moet je dus wel bij een administratiekantoor aankloppen.

Meestal heeft een bedrijf meer baat bij uit handen geven van de administratie, dit zijn namelijk meer werkzaamheden dan de boekhouding. Het voornaamste is natuurlijk een combinatie tussen de twee, vooral gezien het gegeven dat het administratiekantoor vaak even de boekhouding extra kan nalopen als je dit wenselijk acht. Voor hele diepgaande know-how op het gebied van de financiën zit je wel vaak bij een boekhouder. Die kennis is niet standaard voor een administratiekantoor.

Op zoek naar een administratiekantoor uit Emst?

Zoek een administratie professional

Klik op ‘Administratie uitbesteden’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Emst te vinden die bij je past.

Het uitbesteden van loonadministratie of financiële administratie in Emst

De voordelen waarvan organisaties genieten bij het laten uitvoeren van de loonadministratie of financiële administratie in Emst zijn grenzeloos. Laten we bij het begin beginnen. Allereerst zal je aanzienlijk veel tijd kunnen besparen jaarlijks.

De administratie is veel werk, vooral grote bedrijven zullen dit snappen. Door een administratiekantoor in Emst in te schakelen kan je deze tijd gebruiken aan werkzaamheden die meer bij jouw expertise passen. Als je alles zelf doet dan zal er veel tijd verloren gaan. Je bent nu eenmaal niet op de hoogte van alle functies van de administratieve programma’s. Wil je dit meester maken dan ben je zo tientallen uren verder.

Je administratie uit handen geven aan een administratiekantoor in Emst maakt het daarnaast mogelijk om veel geld te besparen. Dit komt doordat het kantoor vaak de mogelijkheid biedt om de boekhouding nog een keer te checken. Zij checken of de boekhouder inderdaad alle aftrekposten heeft meegenomen of dat er enkele vergeten zijn.

Als de jaarlijkse omzet hoger wordt zal ook het financiële voordeel wat ondernemers kunnen behalen stijgen. Daarnaast is het doen van je administratie een van de vereisten van het ondernemerschap, hier moet men aan voldoen. Wanneer je dit niet doet dan kan het zijn dat je problemen krijgt met de Belastingdienst. Zij stellen bijvoorbeeld dat je niet voldoet aan de vereisten voor de MKB aftrek, dit moet je nu eenmaal wel kunnen bewijzen. Door een administratiekantoor in Emst zal je hier geen last meer van hebben.

Op zoek naar hulp bij je financiële administratie in Emst?

Besteed het uit!

Klik op ‘Besteed het uit!’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Emst te vinden die jouw financiële administratie uit handen kan nemen.

Administratiekantoor in Emst contacteren – waar op letten

Je zal het een en ander moeten weten voordat je begint met zoeken naar een financieel administratiekantoor in Emst om jouw administratie over te nemen. Wanneer het moment aanbreekt dat je een offerteaanvraag de deur uit doet voor de verschillende administratiekantoren dan is het wijs om altijd duidelijk af te kaderen wat je wilt en wat je zoekt.

Hiermee kom je uit bij het kantoor die het beste aansluit bij jouw persoonlijke situatie. Ben niet bang om de toekomstplannen mede te delen en maak duidelijk wat je verwacht van het kantoor. Over het algemeen ben je voor een administratiekantoor per uur rond de €60 euro kwijt, dit is dezelfde prijs als voor een goedkope accountant. Uiteraard ligt het aan het takenpakket welke prijs er in totaal aan hangt.

Het is tevens slim om het administratiekantoor in Emst te onderzoeken. Beschikken zij over speciale soorten specialisaties die andere bedrijven niet hebben? Kunnen zij jou ook voorzien van analyses binnen het bedrijf? Door te kijken met wat voor een level van kennis je te maken hebt zal je jouw beslissing kunnen onderbouwen. Hierdoor houd je alleen de beste administratiekantoren in Emst over.

Persoonlijke tips nodig?

Customer Succes manager Pascalle de Ruiter Pascalle de Ruiter
Customer Succes manager bij administratiekaart.nl
Administratie95%
Prognoses88%
Communicatie98%

Ik help je graag

3 offertes voor financiële administratie in Emst

Door geen twijfel te laten bestaan in jouw prijsaanvraag kan je meer zekerheid krijgen bij het inschakelen van een administratiekantoor voor de financiële administratie in Emst, wees dan ook specifiek bij het versturen van de prijsaanvraag. Veel kantoren komen graag met je in contact, ben dus niet bang om even op te bellen om onduidelijkheden na te vragen met betrekking tot de financiële administratie in Emst. Wanneer een kantoor niet voldoende kennis heeft om je te helpen dan weet je dit nu snel genoeg. Zo bespaar je onnodige frustratie, niets zo irritant als veel tijd spenderen aan een gesprek wat nergens naartoe leidt.

Als je een paar kandidaten voor je hebt voor de financiële administratie in Emst dan is het verstandig om een eerste gesprek in te roosteren. Tijdens dit gesprek kan je meer inzicht krijgen in de partij die tegenover je zit, je moet je namelijk wel fijn voelen in zijn of haar bijzijn. Stel gerust de vraag wat hem of haar anders maakt dan de andere administrateurs en of hij of zij ook andere bijkomende competenties heeft. Ook is dit een geschikt moment om het plan van aanpak te bespreken met betrekking tot de administratie in Emst. Toch wat fijner als het tijdens een ontmoeting gebeurt, bij een online administratiekantoor kan dit nu eenmaal niet.

Ontvang direct 3 offertes van verschillende administratiekantoren uit Emst.

Direct 3 offertes ontvangen

Vraag vrijblijvend 3 offertes op en vergelijk op je gemak de prijs en kwaliteit.

Administratie uitbesteden Emst

Eigenlijk iedere onderneming heeft bepaalde voordelen aan het uit handen geven van de administratie in Emst. Waar wacht je dus nog op? Dankzij bovenstaande handvaten is het ook voor jou mogelijk om tijd, geld en moeite te besparen. Het uitbesteden van de administratie is nog altijd tot een van de economisch voordelige investeringen die bedrijven maar kunnen maken voor hun onderneming. De voordelen wegen zwaarder dan de nadelen. Vraag nu nog 3 offertes aan en vind binnen een korte periode hét administratiekantoor in Emst wat geheel aan jouw wensen zal voldoen.

Neem jij de stap en zoek je jouw perfecte administratiematch in Emst?

Besteed je bedrijfsadministratie uit

Klik op bovenstaande knop om de kosten voor een professionele en betaalbaar administratiekantoren uit Emst te ontdekken.

Veelgestelde vragen over administratie in

Emst

Over het algemeen zul je altijd een kleine periode hebben waarin de administratiekantoor jouw business eerst even beter moet leren kennen. Je zult er zelf ook gebaat mee zijn om even persoonlijk kennis te maken. We raden daarom ook af om een week voordat je de administratie moet opleveren pas op zoek te gaan naar een administratiekantoor. Het kan wel, maar plan dit even goed vooruit!

Afhankelijk van wat jij met de administratiekantoor uit Emst afspreekt zul je zelf nog het een en ander moeten doen. Denk aan het bewaren van bonnetjes en andere zakelijke transacties. Je kunt met sommige administratiekantoren ook de afspraak maken dat zij inloggen op bijvoorbeeld je offerte/facturatie/personeel systeem of andere systemen waar je administratie bijhoudt. Zo kun je een het grootste gedeelte uitbesteden, echter zul je altijd nog een klein beetje werk hebben.

Overstappen van administratiekantoor is over het algemeen geen probleem. Ga wel even na wat de opzegtermijn is van je huidige contract met je bestaande administratiekantoor. Vraag vervolgens aan je vorige administratiekantoor of zij het dossier van jouw onderneming kunnen overdragen aan jou of aan je nieuwe administratiekantoor uit Emst.

Lees de recensies over

administratie in Emst

Blijvende partner gevonden

12 november 2019

Via Administratiekaart een professioneel kantoor ingeschakeld die alle administratie uit handen heeft genomen. Dat is ons uitstekend bevallen! Het team is ongelooflijk getalenteerd en denkt mee alsof ze een deel van ons bedrijf zijn. Getalenteerde, professionele en vooral ontzettend vriendelijke mensen.

- Laura Schouten

Perfecte administratie door perfect administratiekantoor

1 november 2019

Een klant heeft mij aangeraden om administratiekaart uit te proberen. Er werd mij verteld dat ik zelf de vrijheid heb om de juiste administratie specialist te pakken. Ik ontving verschillende offertes van administratie professionals die mij goed konden helpen. Mijn administratie is snel en vlot gedaan.

- Bianca Schouten

Duidelijke offertes met goede prijzen

28 oktober 2019

Na mijn offerteaanvraag kreeg ik al snel verschillende offertes binnen van diverse bedrijven. De prijzen vielen reuze mee, wat erg handig is voor een startende onderneming. Daarnaast waren het ook bedrijven in dezelfde buurt. Lekker makkelijk dus!

- Eva Hendriks

Super service

18 oktober 2019

Gisteren het formuliertje ingevuld en ik moet eerlijk zeggen dat ik niet verwacht had dat het zo goed zou werken. Wat een super service!

- Manon Maas

mijn wensen zijn precies uitgevoerd

13 oktober 2019

De wensen die ik had voor mijn administratie zijn perfect vertaald. Ik ben blij dat ik voor administratiekaart heb gekozen.

- Bas van Doorn

Snel en super eenvoudig

7 oktober 2019

Paar maanden geleden heb ik offertes aangevraagd. Ik kreeg een vriendelijk antwoord terug met verschillende offertes. Het fijne aan Administratiekaart is dat ze kijken naar lokale partners. Veel keus aan verschillende administratiekantoren met andere prijzen, zo kan je op je gemak de beste partner kiezen. Alles ging heel vlot en ik heb nu een goede administratie.

- Sanne van de Velde

Nog steeds tevreden

28 september 2019

In de zomer van 2017 heb ik hier een aantal offertes aangevraagd. Deze aanvraag is erg vlot verlopen en ik had snel een klik met 1 administratie specialist. Ik doe nu nog steeds zaken met dit bedrijf.

- Michiel Veenstra

Makkelijk en Snel

23 september 2019

Wij hebben Administratiekaart via google gevonden en jullie weten precies waar jullie naar moeten kijken. Na een formuliertje hebben we direct verschillende offertes mogen ontvangen. We zijn zelf in kort overleg gegaan en hebben uiteindelijk een lokaal administratiekantoor gekozen. De administratie specialist heeft direct een eerste opzet gemaakt na een korte bespreking. Onze organisatie werd meteen goed in kaart gebracht. Met wat aanpassingen was onze administratie goed opgezet. Ook naderhand werd de administratie constant goed bijgehouden.

- Raymond Hermans

Goede ervaring

14 september 2019

Ik heb goede ervaring met de diensten van administratiekaart. Mijn administratie werd gedaan binnen no-time. Perfect resultaat voor een zachte prijs, top!

- Nathalie Gerritsen

Snel en super eenvoudig

12 september 2019

Paar maanden geleden heb ik offertes ontvangen. Ik kreeg een vriendelijk antwoord terug met verschillende offertes. Het fijne aan Administratiekaart is dat ze kijken naar lokale partners. Veel keus aan verschillende administratiekantoren met andere prijzen, zo kan je op je gemak de beste partner kiezen. Alles ging heel vlot en ik heb nu een goede administratie.

- Petra Willemsen

Gewoon Goed

30 augustus 2019

Wij hebben Administratiekaart via google gevonden en jullie weten precies waar jullie naar moeten kijken. Na een formuliertje hebben we direct een aantal offertes in onze mailbox gekregen. We zijn zelf in kort overleg gegaan en hebben uiteindelijk een lokaal administratiekantoor gekozen. De administratie specialist heeft direct een eerste opzet gemaakt na een korte kennismaking. Onze organisatie werd meteen goed in kaart gebracht. Met wat aanpassingen was onze administratie goed opgezet. Ook naderhand werd de administratie constant goed bijgehouden.

- Cornelis Bakker

Goede samenwerking

29 augustus 2019

Super tevreden over administratiekaart! Ze zijn zo snel en doen alles professioneel. Ze behandelen elke klant als een individu en staan open voor alle vragen. Schakel ze direct in! Je hoeft niet te aarzelen. Ik raad ze iedereen aan.

- Patricia Kramer

Goede partner, voor een mooie prijs

17 augustus 2019

Ik ben onlangs gestart met mijn eigen onderneming en was dringend op zoek naar iemand die verstand had van belasting. Via een kennis kwam ik bij Administratiekaart. Ik heb zelf mijn partner kunnen kiezen en ik moet zeggen dat mijn administratie erg compleet is voor de ‘lage’ prijs die ik heb betaald. Dat is natuurlijk fijn voor een beginnende ondernemer, zoals ik!

- Suzanne van Loon

professioneel

14 augustus 2019

Via administratiekaart is er een super administratie voor ons gedaan. We wisten even niet wat we moesten kiezen, dus even contact genomen via het formulier. Ik werd erg goed ontvangen door een vriendelijke meneer die precies wist wat ik nodig had. Absolute aanrader!!

- Michel van de Wal

Snelle communicatie

1 augustus 2019

Eerst was er een kleine miscommunicatie met Administratiekaart, nadat ik een email ontving zonder offertes. Maar ik kreeg erna gelijk een bericht terug met een excuses en de verschillende offertes. Daarna heb ik nog enkele vragen gesteld met betrekking tot de offertes. Hier kreeg ik een duidelijk en professioneel antwoord op. Ik ben erg tevreden met de service en heb uiteindelijk een goede administratie specialist kunnen vinden.

- Natascha Verbeek

verschillende offertes ontvangen

30 juli 2019

Dankzij administratiekaart heb ik de juiste partner gevonden voor mijn bedrijf! Ze stuurden me verschillende offertes en had zelf de vrijheid om de perfecte administratie specialist te kiezen. Nu werk ik al een tijd met mijn partner en ben nog steeds erg tevreden! administratiekaart hartstikke bedankt!

- Wendy de Koning

Simpel formuliertje ingevuld

18 juli 2019

Ik heb via Administratiekaart een simpel formuliertje ingevuld en kreeg direct een antwoord met diverse offertes van lokale administratiekantoren. Ben nu al een aantal maanden in samenwerking met hem en ik ben nog steeds super content. Alle gedeeltes wordt over nagedacht, en super uitgevoerd.

- Daniëlle Maas

Goede administratie specialist gevonden

17 juli 2019

Na enkele uren op het internet, toch besloten om Administratiekaart te proberen. Ik wist niet naar welke eisen ik moest kijken wanneer het ging om het kiezen van een administratie specialist. Administratiekaart had een duidelijk formulier waar ik mijn behoeften kon invullen. Daarna kreeg ik een aantal offertes waar ik lastig uit kon kiezen, ze waren alle 3 goed. Dus heb er nog even lang over na moeten denken. Uiteindelijk heb ik een goede partner gevonden die mijn bedrijf goed kon vertalen in de administratie. Ben er heel blij mee.

- Eric de Jong

Dankzij een kennis in contact gekomen

11 juli 2019

Via een kennis ben ik met Administratiekaart in contact gekomen, zij was erg tevreden over het werk dat de administratie specialist had geleverd en ik beaam haar enthousiasme. Mijn gevonden partner is een van de weinige administratie professionals die rekening houdt met wat jij als klant wilt en hoe je iets wilt hebben. Bedankt Administratiekaart voor de goede aanrader.

- Maaike Huisman

Alles opgelost

27 juni 2019

Omdat ik zelf helemaal niks snap van het doen van aangiftes en alles wat daarbij hoort heb ik administratiekaart ingezet. Ik ben hier zeer tevreden over en vooral over de nazorg waar andere partijen het nogal eens laten liggen.

- Edwin Verhoeven

goede prijs gevonden

25 juni 2019

Ik heb goede ervaring met de diensten van administratiekaart. Mijn administratie werd gedaan zonder enige problemen. Perfect resultaat voor een zachte prijs, top!

- Angela Hoekstra

Een grote besparing

13 juni 2019

Het administratiekantoor dat administratiekaart me heeft aangeraden is een hele slimme jongen. Hij wist meteen waar ik kon besparen en ging gelijk aan de slag. Deze samenwerking is een blijver. administratiekaart heeft goed naar mijn vraag geluisterd en wist gelijk welke mogelijke partijen interessant waren voor mij. Top!

- Manon Smit

Perfecte administratie door perfect administratiekantoor

6 juni 2019

Een goede kennis heeft mij aangeraden om administratiekaart uit te proberen. Er werd mij verteld dat ik zelf de keuze heb om de juiste administratie specialist te pakken. Ik ontving een aantal offertes van administratie professionals die mij goed konden helpen. Mijn administratie is waterdicht nu.

- Antonius Willems

Investering waard!

3 juni 2019

Ik besloot dat ik dit jaar een professionele administratie specialist wilde hebben. Na een grondige research naar administratie professionals, kwam ik een behoorlijk aantal sites tegen. Er waren zoveel verschillende soorten administraties, waardoor ik niet wist welke ik moest kiezen dus schakelde ik Administratiekaart in. Zij wisten direct welke bedrijven ze mij konden aanraden op basis van mijn wensen. Uiteindelijk kwam ik in contact met het administratiekantoor dat dichtbij mijn onderneming werkte. Hij levert excellente service aan. Ik wil Administratiekaart graag bedanken voor hun tijd. Mijn eigen administratie doen leverde mij veel stress op, maar nu heb ik een zaak die werkt zoals ik het me had gedroomd!

- Martin Schipper

Ik leer zelf nog eens wat van mijn administratie specialist

26 mei 2019

Ik leer iedere gesprek met mijn administratie specialist weer iets nieuws over administratie. Als ik het zelf zou moeten uitzoeken heb ik er het geduld niet voor maar dit vind ik erg fijn. Met andere woorden Administratiekaart is een aanrader! Ik heb de perfecte partner gevonden.

- Marianne Huisman

Een echte blijver

16 mei 2019

In de zomer van 2017 heb ik hier een aantal offertes aangevraagd. Deze aanvraag is zonder problemen verlopen en ik had snel een klik met 1 administratie specialist. Ik doe nu nog steeds zaken met dit bedrijf.

- Alexander Hendriks

professioneel

13 mei 2019

Via administratiekaart is er een super administratie voor ons gedaan. We wisten even niet wat we moesten kiezen, dus via het contactformulier om advies gevraagd. Ik werd erg goed ontvangen door een vakkundige meneer die precies wist wat ik nodig had. Absolute aanrader!!

- Marco Kramer

Eind goed al goed

6 mei 2019

Voorheen had ik slechte ervaring met twee administratie professionals. Ik gaf het nog een kans en schakelde Administratiekaart in. Na mijn offerteaanvraag kreeg ik verschillende offertes van verschillende administratie professionals. Nu heb ik een fijne administratie, dat voor een betaalbare prijs.

- Kelly Peeters

gelukkig de stap genomen

26 april 2019

De wensen die ik had voor mijn administratie zijn perfect vertaald. Ik ben blij dat ik voor deze website heb gekozen.

- Ellen Blom

Perfecte administratie door perfect administratiekantoor

23 april 2019

Een goede kennis heeft mij aangeraden om administratiekaart uit te proberen. Er werd mij verteld dat ik zelf de vrijheid heb om de juiste administratie specialist te pakken. Ik ontving een aantal offertes van administratie professionals die mij goed konden helpen. Mijn administratie is waterdicht nu.

- Marcel de Koning

Keuze genoeg

17 april 2019

Ik ben een startende onderneming en was dringend op zoek naar iemand die verstand had van belasting. Via een kennis kwam ik bij Administratiekaart. Ik heb zelf mijn partner kunnen kiezen en ik moet zeggen dat mijn administratie erg compleet is voor de ‘lage’ prijs die ik heb betaald. Dat is natuurlijk fijn voor een beginnende ondernemer, zoals ik!

- Adriaan Prins

Gericht op de klant

4 april 2019

Administratiekaart levert niet alleen goed werk op, maar zij zijn ook zeer gefocust op de klant. Elke vraag wordt compleet beantwoord en de communicatie is top! Prima werk!

- Cornelis van de Pol

Kleine miscommunicatie, maar nu erg tevreden

28 maart 2019

Eerst was er een kleine miscommunicatie met Administratiekaart, nadat ik een email ontving zonder offertes. Maar ik kreeg erna gelijk een bericht terug met een excuses en de verschillende offertes. Daarna heb ik nog enkele vragen gesteld met betrekking tot de offertes. Hier kreeg ik een duidelijk en vriendelijk antwoord op. Ik ben erg tevreden met de klantvriendelijkheid en heb uiteindelijk een goede administratie specialist kunnen vinden.

- Remco Hofman

Goede partner, voor een mooie prijs

3 maart 2019

Ik ben onlangs gestart met mijn eigen onderneming en was dringend op zoek naar iemand die verstand had van belasting. Via een kennis kwam ik bij Administratiekaart. Ik heb zelf mijn partner kunnen kiezen en ik moet zeggen dat hij goed werk levert voor een zacht prijsje. Dat is natuurlijk fijn voor een beginnende ondernemer, zoals ik!

- Suzanne de Leeuw

Makkelijk en Snel

18 januari 2019

Wij hebben Administratiekaart via google gevonden en jullie weten precies wat de klant wilt. Na een formuliertje hebben we direct verschillende offertes mogen ontvangen. We zijn zelf in kort overleg gegaan en hebben uiteindelijk een lokaal administratiekantoor gekozen. De administratie specialist heeft direct een eerste opzet gemaakt na een korte kennismaking. Onze organisatie werd meteen goed in kaart gebracht. Met wat aanpassingen was onze administratie goed opgezet. Ook naderhand werd de administratie constant goed bijgehouden.

- Jolanda van de Wal

Superadministratie

3 januari 2019

Via administratiekaart is er een super administratie voor ons gedaan. We wisten even niet wat we moesten kiezen, dus via het contactformulier om advies gevraagd. Ik werd erg goed ontvangen door een professionele meneer die precies wist wat ik nodig had. Absolute aanrader!!

- Ruud Peeters

Snel en vlot

18 december 2018

Nadat ik een offerteaanvraag heb gedaan, kreeg ik binnen no-time een email terug met de verschillende offertes. Ze gaven duidelijk aan dat ik zelf de vrijheid heb om mijn partner te kiezen en er geen extra kosten aan verbonden zijn. administratiekaart is een goede doorgeefluik en weet precies welke stappen ze moeten ondernemen om andere mensen te voorzien van de beste administratie specialist.

- Hendrika Brouwer

Keuze genoeg

20 november 2018

Ik ben een startende onderneming en was dringend op zoek naar iemand die verstand had van belasting. Via een kennis kwam ik bij Administratiekaart. Ik heb zelf mijn partner kunnen kiezen en ik moet zeggen dat mijn administratie erg compleet is voor de ‘lage’ prijs die ik heb betaald. Dat is natuurlijk fijn voor een beginnende ondernemer, zoals ik!

- Hanneke Molenaar

Fantastische samenwerking

16 november 2018

Fantastisch prettige samenwerking waarbij er een excellente vertaalslag wordt gemaakt van onze ideeën, eisen en behoeften naar een sterke administratie. Wanneer er vernieuwingen zijn, wordt hier snel op gereageerd en worden wij goed meegenomen in het proces.

- Saskia Mulder

Uitgelichte administratiekantoren uit Emst

Frans Ruiter Administratieve- en Fiscale Dienstverlening

Hoofdstraat 188
8162 AS Epe
Nederland

0578 629 996
http://www.fransruiteronline.nl/

Administratiekantoor I.A.H. Bosch

Rozenhof 79
8161 BD Epe
Nederland

06 51724007
http://www.administratiekantoorbosch.nl/

Verax Accountants B.V.

Laan van Fasna 67
8171 KH Vaassen
Nederland

0578 574 466
http://verax-accountants.nl/