Administratiekantoor Gouderak

Ben jij op zoek naar een topper voor jouw administratie in Gouderak?

Lees dan vooral verder.

Administratiekaart zorgt dat jij die op zoek bent naar een administratiekantoor Gouderak verbonden wordt aan Een kantoor dat bij je past.

Het gaafste gedeelte?

Administratiekaart doet dit compleet gratis & onafhankelijk van alle administratiekantoren uit Gouderak – voor altijd – zodat jij het beste geholpen wordt in 2019 en verder.

Administratie Gouderak gezocht?

Laat direct jouw opdracht uitvoeren

Administratiekantoor Gouderak
4.7
4.7 van de 5 sterren (gebaseerd op 40 reviews)

Bekijk deze video om erachter te komen hoe wij niet alleen meerwaarde bieden in Gouderak, maar in heel Nederland! Zo hebben wij ondernemers uit Stolwijk, Streefkerk en Krimpen aan de Lek bijvoorbeeld ook geholpen aan een administratiekantoor.

Waarom Administratie Gouderak

Heb jij behoefte aan een ijzersterk administratiekantoor uit Gouderak. Kijk niet verder. Het vinden van het beste administratiekantoor zal veel moeite kosten. Je moet namelijk wel de beste optie kiezen voor het uit handen geven van de administratie. Als jij de administratie in Gouderak uit handen wilt geven bevelen wij jou aan om dit artikel goed door te lezen. We laten jou namelijk in enkele eenvoudige stappen zien hoe je bij de juiste partij uit kunt komen. Zo kan ook jij na het doornemen van dit artikel de juiste keuze maken voor een administratiekantoor in Gouderak. Spring direct naar:

Wanneer kiezen voor een administratiekantoor in Gouderak

In zee gaan met een administratiekantoor is een van de beste keuzes die je als bedrijfseigenaar maar zal maken. Jouw administratie uit handen geven brengt veel voordelen met zich mee. We zien dat de met ons samenwerkende administratiekantoren eigenlijk iedere soort administratie uit handen zullen nemen binnen het bedrijf. Je kunt hierbij denken aan de urenadministratie, loonadministratie maar ook aan de werknemer administratie. Vooral bij de grote ondernemingen zijn er genoeg administratieve taken die gedaan moeten worden.Kleine bedrijven die jaarlijks maar heel weinig omzet hebben zullen niet veel profijt hebben bij een administratiekantoor. Ligt jouw omzet wel aardig hoog en is het je allemaal te veel dan is het een prima keuze.

De administratie wordt uit handen genomen door het administratie kantoor in Gouderak zelf, vaak zijn hier administratieve medewerkers in dienst. Dit kantoor zal niet alleen de administratie uitvoeren van jouw organisatie, ze zullen ook de jaarrekeningen maken als je dit graag wilt.

Tevens zijn ze goed geïnformeerd over de financiële regelgeving, je kunt dus het een en ander vragen op het gebied van bijvoorbeeld de belastingen. Het is een partij die over veel kennis beschikt rondom de bedrijfsvoering, hierdoor nemen zij een onmisbare positie in binnen het gehele proces. Van alle partijen die je kunt inzetten voor je onderneming is een administratiekantoor toch nog echt een van de betere keuzes.

Alle administratiekantoren uit Gouderak

Bekijk ook administratiekantoren uit

Op zoek naar: betaalbaar administratiekantoor Gouderak – administratiekantoor of boekhouder

Kan ik niet gewoon met een boekhouder in zee gaan? Dit is een vraag die wij regelmatig voorgeschoteld krijgen. Het is goed om te weten dat een administratiekantoor andere dingen doet als een boekhouder. De boekhouding geschiedt door de boekhouder, dit zijn de balansen enzovoort. De boekhouder draagt niet bij aan de algemene bedrijfsadministratie, hierdoor moet je dus wel bij een administratiekantoor zijn.

Eigenlijk heeft een bedrijf meer profijt bij het uitbesteden van de administratie, dit zijn namelijk meer werkzaamheden dan de boekhouding. Het beste is natuurlijk een combinatie van de twee, vooral gezien het gegeven dat het administratiekantoor meestal even de boekhouding extra kan nalopen als je dit graag wilt. Voor zeer specifieke kennis op het gebied van de financiën zit je wel vaak bij een boekhouder. Die kennis is niet standaard voor een administratiekantoor.

Op zoek naar een administratiekantoor uit Gouderak?

Zoek een administratie professional

Klik op ‘Administratie uitbesteden’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Gouderak te vinden die bij je past.

Het uitbesteden van loonadministratie of financiële administratie in Gouderak

De voordelen waarvan ondernemingen genieten bij het uit handen geven van de loonadministratie of financiële administratie in Gouderak zijn grenzeloos. Laten we met de eerste stap beginnen. Ten eerste zal je meer tijd besparen jaarlijks.

De administratie is veel werk, vooral grotere organisaties zullen dit wel begrijpen. Door een administratiekantoor in Gouderak in te schakelen kan je deze tijd besteden aan werkzaamheden die meer bij jouw expertise passen. Als je alles zelf doet dan zal er een hoop tijd verloren gaan. Je bent nu eenmaal niet op de hoogte van alle functies van de administratieve tools. Wil je dit meester maken dan ben je zo tientallen uren verder.

Het inschakelen van een administratiekantoor uit Gouderak maakt het daarnaast mogelijk om veel geld te besparen. Dit omdat het kantoor meestal de mogelijkheid biedt om de boekhouding nog een keer te checken. Zij kijken na of de boekhouder inderdaad alle aftrekbare posten heeft meegenomen of dat er enkele niet meegenomen zijn.

Naarmate de jaarlijkse omzet hoger wordt zal ook het financieel voordeel wat ondernemingen kunnen behalen stijgen. Daarnaast is het doen van je administratie een van de verplichtingen van het ondernemerschap, hier moet iedere ondernemer aan voldoen. Doe je dit niet dan kan het zijn dat je in de problemen komt met de Belastingdienst. Zij stellen bijvoorbeeld dat je niet voldoet aan de vereisten voor de MKB aftrek, dit moet je nu eenmaal wel kunnen aantonen. Middels een administratiekantoor in Gouderak zal je hier geen last meer van hebben.

Op zoek naar hulp bij je financiële administratie in Gouderak?

Besteed het uit!

Klik op ‘Besteed het uit!’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Gouderak te vinden die jouw financiële administratie uit handen kan nemen.

Administratiekantoor in Gouderak contacteren – waar op letten

Je moet het een en ander weten voordat je gaat zoeken naar een financieel administratiekantoor in Gouderak om jouw administratie uit handen te nemen. Op het moment dat je een offerteaanvraag opstuurt voor de verschillende administratiekantoren dan is het aan te raden om altijd duidelijk af te kaderen wat je wilt en wat je zoekt.

Dit zorgt er namelijk voor dat je uit komt bij de partij die het beste aan zou sluiten bij jouw persoonlijke situatie. Wees niet bang om de toekomstplannen te delen en vertel wat je verwacht van het kantoor. Over het algemeen ben je voor een administratiekantoor per uur ongeveer €60 euro kwijt, dit is ongeveer dezelfde prijs als voor een goedkope accountant. Natuurlijk hangt het af van de soorten taken welke prijs er in totaal aan zal hangen.

Het is ook slim om het administratiekantoor in Gouderak te onderzoeken. Hebben zij speciale soorten opties die de rest van de bedrijven niet hebben? Maken zij ook analyses binnen het bedrijf? Door te kijken met wat voor een level van kennis je te maken hebt zal je jouw keuze kunnen rechtvaardigen. Hierdoor houd je enkel de beste administratiekantoren in Gouderak over.

Persoonlijke tips nodig?

Customer Succes manager Pascalle de Ruiter Pascalle de Ruiter
Customer Succes manager bij administratiekaart.nl
Administratie95%
Prognoses88%
Communicatie98%

Ik help je graag

3 offertes voor financiële administratie in Gouderak

Door duidelijk te zijn in jouw prijsaanvraag kan je meer duidelijkheid krijgen bij het inschakelen van een administratiekantoor voor de financiële administratie in Gouderak, ben dan ook specifiek bij het verzenden van de prijsaanvraag. Veel kantoren komen graag met je in contact, ben dus niet bang om even contact op te nemen om bepaalde zaken na te vragen over de financiële administratie in Gouderak. Als een kantoor niet voldoende kennis heeft om je te assisteren dan weet je dit nu snel genoeg. Zo bespaar je onnodige frustratie, niets zo frustrerend als een hoop tijd besteden aan een conversatie die nergens heen leidt.

Op het moment dat je een aantal kandidaten voor je hebt voor de financiële administratie in Gouderak dan is het slim om een ontmoeting in te roosteren. Tijdens deze afspraak kan je meer inzage krijgen in de soort persoon die tegenover je zit, je moet je immers wel prettig voelen in zijn of haar bijzijn. Vraag gerust wat hem beter maakt dan de andere partijen en of hij of zij ook andere bijkomende skills heeft. Tevens is dit een goed moment om de aanpak door te nemen met betrekking tot de administratie in Gouderak. Toch wat makkelijker als het tijdens een ontmoeting gebeurt, bij een online administratiekantoor kan dit nu eenmaal niet.

Ontvang direct 3 offertes van verschillende administratiekantoren uit Gouderak.

Direct 3 offertes ontvangen

Vraag vrijblijvend 3 offertes op en vergelijk op je gemak de prijs en kwaliteit.

Administratie uitbesteden Gouderak

Iedere organisatie heeft profijt aan het uit handen geven van de administratie in Gouderak. Waar wacht je dus nog op? Door bovenstaande stappen is het ook voor jou een optie om tijd, geld en moeite te besparen. Het uit handen geven van de administratie behoort nog altijd tot een van de meest goedkope investeringen die ondernemers maar kunnen maken voor het bedrijf. De voordelen wegen zwaarder dan de nadelen. Vraag vandaag nog 3 offertes aan en vind binnen een korte periode hét administratiekantoor in Gouderak wat helemaal aan jouw behoeftes zal voldoen.

Neem jij de stap en zoek je jouw perfecte administratiematch in Gouderak?

Besteed je bedrijfsadministratie uit

Klik op bovenstaande knop om de kosten voor een professionele en betaalbaar administratiekantoren uit Gouderak te ontdekken.

Veelgestelde vragen over administratie in

Gouderak

Over het algemeen zul je altijd een kleine periode hebben waarin de administratiekantoor jouw business eerst even beter moet leren kennen. Je zult er zelf ook gebaat mee zijn om even persoonlijk kennis te maken. We raden daarom ook af om een week voordat je de administratie moet opleveren pas op zoek te gaan naar een administratiekantoor. Het kan wel, maar plan dit even goed vooruit!

Afhankelijk van wat jij met de administratiekantoor uit Gouderak afspreekt zul je zelf nog het een en ander moeten doen. Denk aan het bewaren van bonnetjes en andere zakelijke transacties. Je kunt met sommige administratiekantoren ook de afspraak maken dat zij inloggen op bijvoorbeeld je offerte/facturatie/personeel systeem of andere systemen waar je administratie bijhoudt. Zo kun je een het grootste gedeelte uitbesteden, echter zul je altijd nog een klein beetje werk hebben.

Overstappen van administratiekantoor is over het algemeen geen probleem. Ga wel even na wat de opzegtermijn is van je huidige contract met je bestaande administratiekantoor. Vraag vervolgens aan je vorige administratiekantoor of zij het dossier van jouw onderneming kunnen overdragen aan jou of aan je nieuwe administratiekantoor uit Gouderak.

Lees de recensies over

administratie in Gouderak

Snelle communicatie

17 augustus 2019

Eerst was er een kleine miscommunicatie met Administratiekaart, nadat ik een email ontving zonder offertes. Maar ik kreeg erna gelijk een email terug met een excuses en de verschillende offertes. Daarna heb ik nog enkele vragen gesteld met betrekking tot de offertes. Hier kreeg ik een duidelijk en vriendelijk antwoord op. Ik ben erg tevreden met de service en heb uiteindelijk een goede administratie specialist kunnen vinden.

- Gerardus Molenaar

Goede samenwerking

12 augustus 2019

Super enthousiast over administratiekaart! Ze zijn zo snel en doen alles professioneel. Ze behandelen elke klant als een individu en beantwoorden graag jouw vragen. Schakel ze direct in! Je hoeft niet te aarzelen. Ik raad ze iedereen aan.

- Martine Smit

Geen enkel probleem

4 augustus 2019

Omdat ik zelf helemaal niks snap van het doen van aangiftes en alles wat daarbij hoort heb ik administratiekaart ingezet. Ik ben hier zeer enthousiast over en vooral over de nazorg waar andere partijen het nogal eens laten liggen.

- Maartje de Bruijn

Investering waard!

30 juli 2019

Ik besloot dat ik dit jaar een professionele administratie specialist wilde hebben. Ik deed wat research naar sites en kwam een behoorlijk aantal sites tegen. Ik wist echter niet welke beter was dus schakelde ik Administratiekaart in. Zij wisten direct welke bedrijven ze mij konden aanraden op basis van mijn eisen. Uiteindelijk kwam ik in contact met het administratiekantoor dat dichtbij mijn onderneming werkte. Hij levert excellente service aan. Ik wil Administratiekaart graag bedanken voor hun tijd. Mijn eigen administratie doen leverde mij veel stress op, maar nu heb ik een zaak die werkt zoals ik het me had gedroomd!

- Cindy Veenstra

Prima service achteraf

21 juli 2019

Ik had niet alles helemaal goed ingevuld dus nam iemand contact met mij op om alles even door te lopen. David heeft me goed geadviseerd en ik werd nooit ‘aan mijn lot overgelaten’. Deze persoonlijke touch had ik niet verwacht!

- Pascal van den Bosch

Top administratie dankzij administratiekaart

15 juli 2019

Ik leer iedere gesprek met mijn administratie specialist weer iets nieuws over administratie. Als ik het zelf zou moeten uitzoeken heb ik er het geduld niet voor maar dit vind ik erg fijn. Met andere woorden Administratiekaart is een aanrader! Ik heb de perfecte partner gevonden.

- Marieke van Doorn

Lokale partners

7 juli 2019

Na mijn offerteaanvraag kreeg ik al snel verschillende offertes binnen van diverse bedrijven. De prijzen vielen reuze mee, wat erg handig is voor een startende onderneming. Daarnaast waren het ook lokale bedrijven. Lekker makkelijk dus!

- Angela de Vos

de partners worden zorgvuldig uitgekozen

1 juli 2019

Ik was eerst sceptisch over administratiekaart, maar na het ontvangen van uitgebreide offertes wist ik dat ze met veel zorg naar mijn aanvraag hebben gekeken. Nu ben ik al een jaar erg tevreden over het werk van mijn administratie specialist.

- Janneke van Veen

Niet alleen een nieuwe partner, maar ook nieuwe kennis

20 juni 2019

7 maanden geleden in contact gekomen met mijn huidige administratie specialist via Administratiekaart. Voorheen liet ik alles over aan mijn echtgenote dus had ik 0 verstand van de administratieve dingen. Uiteindelijk heb ik gekozen voor professionalisering. Nu leer ik zoveel van mijn administratie specialist en weet ik zelf ook hoe ik mijn administratie kan verbeteren. Hij denkt graag mee en geeft nieuwe ideeën.

- Thomas de Jong

Blijvende partner gevonden

16 juni 2019

Laatste half jaar had mijn onderneming last van een te lage ROI. Na een grondig onderzoek kwamen we erachter dat het probleem in de administratie zit. Het bleek we veel te veel belasting betaald hebben. Het probleem hebben we aangekaart bij de vorige administratie specialist, maar die kon ons niet verder helpen. Uiteindelijk hebben we via Administratiekaart een nieuw administratiekantoor gevonden. We zijn erg tevreden met het resultaat en ons nieuwe administratiekantoor heeft ons probleem direct opgelost. Mede door hun hulp sluiten we dit jaar financieel gezien erg sterk af. Bedankt Administratiekaart voor jullie hulp!

- Charlotte van den Bosch

goede prijs gevonden

6 juni 2019

Ik heb goede ervaring met de diensten van administratiekaart. Mijn administratie werd gedaan in een korte tijd. Maatwerk tegen een laag tarief, top!

- Albert Janssen

De beste keuze gemaakt

4 juni 2019

In de zomer van 2017 heb ik hier ooit een aantal offertes voor mijn nieuw administratiekantoor mogen ontvangen. Deze aanvraag is erg vlot verlopen en ik had snel een klik met 1 administratie specialist. Ik doe nu nog steeds zaken met dit bedrijf.

- Irene Janssen

erg goed

24 mei 2019

Al meerdere malen aanbevolen aan mijn netwerk. Gewoon een steengoed concept waar lokaal zaken doen centraal staat.

- Pascal van den Bosch

Mijn administratie is nu waterdicht

17 mei 2019

Een aantal maanden geleden was ik dringend op zoek naar een administratie specialist die mijn administratie kon fixen, omdat mijn vorige administratie specialist dramatisch werk heeft opgeleverd. Ik had een beetje de moed verloren maar probeerde het toch maar een keer. Gelukkig ben ik administratiekaart tegen gekomen, want zij hebben me gelinkt aan de juiste partner! Al mijn problemen zijn opgelost en ik ben super tevreden met mijn administratie. Heel erg bedankt.

- Nancy Kramer

Top belasting in korte tijd

15 mei 2019

Zeer prettig samenwerken met Administratiekaart. De partner die ik kreeg aangeraden heeft een top belasting aangifte gedaan. Al mijn belasting-stress is weg dus al met al helemaal tevreden!

- Roy Vermeulen

Investering waard!

6 mei 2019

Dit jaar besloot ik dat ik wilde investeren in een professionele administratie specialist. Ik deed wat research naar sites en kwam een behoorlijk aantal sites tegen. Er waren zoveel verschillende soorten administraties, waardoor ik niet wist welke ik moest kiezen dus schakelde ik Administratiekaart in. Zij wisten direct welke bedrijven ze mij konden aanbevelen op basis van mijn eisen. Uiteindelijk kwam ik in contact met een lokaal administratiekantoor. Hij levert excellente service aan. Ik wil Administratiekaart graag bedanken voor hun geduld. Mijn eigen administratie doen leverde mij veel stress op, maar nu heb ik een zaak die werkt zoals ik het me had gedroomd!

- Maartje de Vos

erg nauwkeurig, maar ook zo eenvoudig

29 april 2019

Hetgeen waar ik erg blij mee was, is het feit dat administratiekaart jouw behoeften serieus nemen. Op basis van jouw antwoorden, worden zorgvuldig een aantal bedrijven uitgekozen. Het enige wat je zelf hoeft te doen is de beste partner te kiezen. Zo simpel, maar ook zo nauwkeurig. Ik raad het iedereen aan!

- Robert de Jonge

Goede partner, voor een mooie prijs

22 april 2019

Ik ben een startende onderneming en was dringend op zoek naar iemand die verstand had van belasting. Via een kennis kwam ik bij Administratiekaart. Ik heb zelf mijn partner kunnen kiezen en ik moet zeggen dat hij goed werk levert voor een zacht prijsje. Dat is natuurlijk fijn voor een beginnende ondernemer, zoals ik!

- Cornelis Smeets

Aanrader!

11 april 2019

Ik kan administratiekaart iedereen aanraden! Inmiddels doe ik al 3 jaar zaken met het administratiekantoor dat ik gevonden heb via hun. Ik kan geen betere partner bedenken en dat kon ik van mijn vorige 3 administratie professionals absoluut niet zeggen!

- Marloes Peters

Mooie teruggaves als resultaat.

6 april 2019

Dankzij jullie is er een fraaie administratie gedaan wat ervoor gezorgt heeft dat ik veel geld heb teruggekregen van de belasting dit jaar. Wij doen zaken door heel Europa, wat dingen ingewikkeld maakte voor mijn vorige administratie specialist. Ik kan administratiekaart van harte aanbevelen (en dat heb ik ook al gedaan!).

- Robertus Jansen

Betere partner kan je niet vinden

27 maart 2019

Voorheen had ik geen goede ervaring met twee administratie professionals. Ik gaf het nog een kans en schakelde Administratiekaart in. Na mijn offerteaanvraag kreeg ik nauwkeurige offertes van verschillende administratie professionals. Nu heb ik een perfecte administratie, dat voor een betaalbare prijs.

- Adriaan de Graaf

Goede strakke administratie

3 maart 2019

Ik leer iedere gesprek met mijn administratie specialist weer iets nieuws over administratie. Als ik het zelf zou moeten uitzoeken heb ik er het geduld niet voor maar dit vind ik erg fijn. Met andere woorden Administratiekaart is een aanrader! Ik heb de perfecte partner gevonden.

- Paul Veenstra

Een grote besparing

30 januari 2019

Het administratiekantoor dat ik heb gevonden via administratiekaart is een hele slimme jongen. Hij wist meteen waar ik kon besparen en aarzelde geen seconde. Deze samenwerking is een blijver. administratiekaart heeft goed naar mijn vraag geluisterd en wist gelijk welke mogelijke partijen interessant waren voor mij. Top!

- Esther Dijkstra

1 klik verwijderd van een goede partner

11 januari 2019

Hetgeen waar ik erg blij mee was, is het feit dat administratiekaart jouw wensen serieus nemen. Aan de hand van jouw wensen kiezen ze de beste administratie professionals. Het enige wat je zelf hoeft te doen is de juiste partner te kiezen. Zo simpel, maar ook zo nauwkeurig. Ik raad het iedereen aan!

- Anne Vos

Snel en vlot

18 december 2018

Nadat ik een offerteaanvraag heb gedaan, kreeg ik binnen no-time een email terug met de verschillende offertes. Ze gaven duidelijk aan dat ik zelf de keuze mocht maken en er geen extra kosten aan verbonden zijn. administratiekaart is een goede doorgeefluik en weet precies welke stappen ze moeten ondernemen om andere mensen te voorzien van de beste administratie specialist.

- Adriaan van Dongen

mijn wensen zijn precies uitgevoerd

20 november 2018

De wensen die ik had voor mijn administratie zijn fantastisch uitgevoerd. Ik ben blij dat ik voor administratiekaart heb gekozen.

- Leonie Mol

administratiekaart luistert aandachtig

1 november 2018

Ik was eerst sceptisch over administratiekaart, maar na het ontvangen van uitgebreide offertes wist ik dat mijn vragen en wensen serieus werden genomen. Nu ben ik al een jaar erg tevreden over het werk van mijn administratie specialist.

- Peter de Koning

Uitgelichte administratiekantoren uit Gouderak

OmniumDeBoekhouder

Ambachtweg 13
2841 MA Moordrecht
Nederland

0182 370 303
https://www.omniumdeboekhouder.nl/

De Boekhouder

Ambachtweg 13
2841 MA Moordrecht
Nederland

06 10012299
http://www.deboekhoudermoordrecht.nl/

Financieel Adviesbureau van Tilborg V.o.F.

Dorpsstraat 147
2831 AP Gouderak
Nederland

0182 372 947
http://www.vantilborg-vof.nl/