Administratiekantoor Hantumhuizen

Ben jij opzoek naar een professionele administratiekantoor in Hantumhuizen die bij jouw bedrijf past?

Dan ben je aan het juiste adres.

Wij zorgen dat jij die zoekt naar een administratiekantoor Hantumhuizen verbonden wordt aan Een kantoor dat bij je past.

Het beste gedeelte?

Administratiekaart doet dit compleet gratis & onafhankelijk van alle administratiekantoren uit Hantumhuizen – voor altijd – zodat jij het beste geholpen wordt in 2021 en verder.

Administratie Hantumhuizen gezocht?

Laat direct jouw opdracht uitvoeren

Administratiekantoor Hantumhuizen
4.7
4.7 van de 5 sterren (gebaseerd op 108 reviews)
Labaccio administrateurs
Administratiekantoor koster konings
Admira administratie
Administratiekantoor admini
Administratiekantoren
Degelijk administratie
Deskergroep administraties
Sky administratie

Bekijk deze video om erachter te komen hoe wij niet alleen meerwaarde bieden in Hantumhuizen, maar in heel Nederland! Zo hebben wij ondernemers uit Wierum, Aalzum en Dokkum bijvoorbeeld ook geholpen aan een administratiekantoor.

Waarom Administratie Hantumhuizen

Op zoek naar een professioneel administratiekantoor uit Hantumhuizen. Zoek niet verder. De zoektocht naar een goed administratiekantoor zal best veel tijd in beslag nemen. Je moet namelijk wel de beste optie kiezen voor het uit handen geven van de administratie. Als jij de administratie in Hantumhuizen uit handen wilt geven bevelen wij jou aan om dit artikel goed door te lezen. We laten jou namelijk met een paar simpele tips zien hoe je bij de geschikte persoon uit kunt komen. Zo kan ook jij na het doornemen van dit artikel de juiste keuze maken voor een administratiekantoor in Hantumhuizen. Spring direct naar:

Wanneer kiezen voor een administratiekantoor in Hantumhuizen

Het inschakelen van een administratiekantoor is een van de beste investeringen die je als ondernemer maar kunt maken. De administratie uitbesteden brengt meerdere voordelen met zich mee. Wij merken dat de met ons samenwerkende administratiekantoren eigenlijk iedere soort administratie uit handen zullen nemen binnen jouw organisatie. Denk hierbij aan de urenadministratie, loonadministratie maar ook aan jouw werknemer administratie. Vooral bij de grote organisaties zijn er veel administratieve taken die vervuld moeten worden.Kleine organisaties die jaarlijks maar minimale omzet genereren zullen bijna geen profijt hebben bij een administratiekantoor. Ligt jouw omzet wel aardig hoog en wordt het je allemaal iets te veel dan is het een geschikte investering.

De administratie wordt uit handen genomen door het administratie kantoor in Hantumhuizen zelf, vaak zijn hier administratieve medewerkers in dienst. Dit kantoor zal niet alleen de administratie beheren van jouw onderneming, ze kunnen ook de jaarrekeningen uit handen nemen als je dit handig vindt.

Tevens zijn zij goed geïnformeerd over de financiële regelgeving, je kunt dus je vragen kwijt op het gebied van bijvoorbeeld de belastingen. Het is een organisatie die veel kennis heeft omtrent de bedrijfsvoering, hierdoor nemen zij een cruciale positie in binnen gedurende het hele proces. Van alle soorten dienstverleners die je kunt inzetten voor je organisatie is een administratiekantoor toch nog echt een van de betere keuzes.

Alle administratiekantoren uit Hantumhuizen

Bekijk ook administratiekantoren uit

Op zoek naar: betaalbaar administratiekantoor Hantumhuizen – administratiekantoor of boekhouder

Waarom kan ik niet gewoon met een boekhouder in zee gaan? Een vraag die wij vaak voorgeschoteld krijgen. Het is goed om te weten dat een administratiekantoor niet hetzelfde doet als een boekhouder. De boekhouding geschiedt door de boekhouder, dit zijn de balansen etc. De boekhouder doet echter niet de algemene bedrijfsadministratie, hierdoor moet je dus wel bij een administratiekantoor aankloppen.

Over het algemeen heeft een bedrijf meer baat bij het uitbesteden van de administratie, dit zijn nu eenmaal meer werkzaamheden dan de boekhouding. Het meest ideale is uiteraard een combinatie van de twee, vooral gezien het gegeven dat het administratiekantoor vaak even de boekhouding extra kan nalopen als je dit wenselijk acht. Voor hele diepgaande know-how op het gebied van de financiën zit je wel vaak bij een boekhouder. Die kennis is niet standaard voor een administratiekantoor.

Op zoek naar een administratiekantoor uit Hantumhuizen?

Zoek een administratie professional

Klik op ‘Administratie uitbesteden’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Hantumhuizen te vinden die bij je past.

Het uitbesteden van loonadministratie of financiële administratie in Hantumhuizen

De pluspunten waarvan ondernemingen genieten bij het uit handen geven van de loonadministratie of financiële administratie in Hantumhuizen zijn grenzeloos. Laten we met de eerste stap beginnen. Allereerst zal je veel tijd besparen op jaarbasis.

De administratie is veel werk, vooral grote ondernemingen zullen dit begrijpen. Door een administratiekantoor in Hantumhuizen in te zetten kan je deze tijd besteden aan bezigheden die meer bij jouw vakgebied passen. Wanneer je alles zelf doet dan zal er een hoop tijd verloren gaan. Je bent nu eenmaal niet op de hoogte van alle ins and outs van de administratieve programma’s. Wil je dit leren dan ben je zo tientallen uren verder.

Zaken doen met een administratiekantoor uit Hantumhuizen maakt het ook mogelijk geld te besparen. Dit omdat het kantoor vaak de mogelijkheid biedt om de boekhouding te controleren. Zij kijken na of de boekhouder inderdaad alle aftrekposten heeft meegecalculeerd of dat er enkele niet meegenomen zijn.

Op het moment dat de jaaromzet hoger wordt zal ook het financieel voordeel wat organisaties kunnen behalen stijgen. Daarnaast is het goed documenteren van je administratie een van de vereisten van het ondernemerschap, hier moet iedere ondernemer aan voldoen. Wanneer je hier niet aan voldoet dan kan het zijn dat je in de problemen komt met de Belastingdienst. Zij stellen bijvoorbeeld dat je niet voldoet aan de vereisten voor de MKB aftrek, dit moet je nu eenmaal wel kunnen bewijzen. Door een administratiekantoor in Hantumhuizen zal je hier geen last meer van hebben.

Op zoek naar hulp bij je financiële administratie in Hantumhuizen?

Besteed het uit!

Klik op ‘Besteed het uit!’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Hantumhuizen te vinden die jouw financiële administratie uit handen kan nemen.

Administratiekantoor in Hantumhuizen contacteren – waar op letten

Er zijn een aantal zaken die je moet weten voordat je op zoek gaat naar een financieel administratiekantoor in Hantumhuizen om jouw administratie over te nemen. Op het moment dat je een prijsaanvraag de deur uit doet voor de verschillende administratiekantoren dan is het goed om altijd duidelijk te zijn in wat je wilt en wat je zoekt.

Hiermee vind je de partij die het beste aan zou sluiten bij jouw situatie. Wees niet bang om de toekomstplannen te delen en vertel wat je verwacht van het kantoor. Gemiddeld ben je voor een administratiekantoor per uur ongeveer €60 euro kwijt, dit is ongeveer dezelfde prijs als voor een goedkope accountant. Uiteraard ligt het aan het takenpakket welke prijs er in totaal aan zal hangen.

Het is ook wijs om het administratiekantoor in Hantumhuizen te onderzoeken. Hebben zij speciale soorten specialisaties die andere bedrijven niet hebben? Kunnen zij jou ook voorzien van analyses binnen het bedrijf? Door goed te kijken met wat voor een niveau van kennis je te maken hebt zal je jouw keuze kunnen onderbouwen. Hierdoor houd je alleen de geschikte administratiekantoren in Hantumhuizen over.

Persoonlijke tips nodig?

Customer Succes manager Pascalle de Ruiter Pascalle de Ruiter
Customer Succes manager bij administratiekaart.nl
Administratie95%
Prognoses88%
Communicatie98%

Ik help je graag

3 offertes voor financiële administratie in Hantumhuizen

Door duidelijk te zijn in jouw aanvraag kan je meer duidelijkheid krijgen bij het inzetten van een administratiekantoor voor de financiële administratie in Hantumhuizen, ben dan ook duidelijk bij het opsturen van de offerte. Veel kantoren komen graag met je in contact, voel je dus vrij om even op te bellen om onduidelijkheden na te vragen over de financiële administratie in Hantumhuizen. Als een kantoor niet voldoende kennis heeft om je verder te helpen dan weet je dit nu meteen. Zo voorkom je onnodige frustratie, niets zo irritant als een hoop tijd spenderen aan een conversatie die nergens heen leidt.

Als je een paar kanshebbers voor je hebt voor de financiële administratie in Hantumhuizen dan is het verstandig om een kennismakingsgesprek in te plannen. Tijdens dit gesprek kan je meer inzicht krijgen in de persoon die tegenover je zit, je moet je natuurlijk wel goed voelen in zijn of haar gezelschap. Vraag gerust wat hem geschikter maakt dan de andere partijen en of hij of zij ook andere bijkomende competenties heeft. Ook is dit een mooi moment om het plan door te nemen met betrekking tot de administratie in Hantumhuizen. Toch wat fijner als het tijdens een ontmoeting gebeurt, bij een digitaal administratiekantoor kan dit nu eenmaal niet.

Ontvang direct 3 offertes van verschillende administratiekantoren uit Hantumhuizen.

Direct 3 offertes ontvangen

Vraag vrijblijvend 3 offertes op en vergelijk op je gemak de prijs en kwaliteit.

Administratie uitbesteden Hantumhuizen

Eigenlijk iedere onderneming heeft bepaalde voordelen aan het uitbesteden van de administratie in Hantumhuizen. Waar wacht je dus nog op? Dankzij bovenstaande handvaten is het ook voor jou een optie om tijd, geld en moeite te besparen. Het uitbesteden van de administratie behoort nog altijd tot een van de slimste investeringen die bedrijven maar kunnen maken voor het bedrijf. De voordelen wegen veel zwaarder dan de nadelen. Vraag meteen nog 3 offertes aan en vind snel hét administratiekantoor in Hantumhuizen wat helemaal aan jouw behoeftes zal voldoen.

Neem jij de stap en zoek je jouw perfecte administratiematch in Hantumhuizen?

Besteed je bedrijfsadministratie uit

Klik op bovenstaande knop om de kosten voor een professionele en betaalbaar administratiekantoren uit Hantumhuizen te ontdekken.

Veelgestelde vragen over administratie in

Hantumhuizen

Over het algemeen zul je altijd een kleine periode hebben waarin de administratiekantoor jouw business eerst even beter moet leren kennen. Je zult er zelf ook gebaat mee zijn om even persoonlijk kennis te maken. We raden daarom ook af om een week voordat je de administratie moet opleveren pas op zoek te gaan naar een administratiekantoor. Het kan wel, maar plan dit even goed vooruit!

Afhankelijk van wat jij met de administratiekantoor uit Hantumhuizen afspreekt zul je zelf nog het een en ander moeten doen. Denk aan het bewaren van bonnetjes en andere zakelijke transacties. Je kunt met sommige administratiekantoren ook de afspraak maken dat zij inloggen op bijvoorbeeld je offerte/facturatie/personeel systeem of andere systemen waar je administratie bijhoudt. Zo kun je een het grootste gedeelte uitbesteden, echter zul je altijd nog een klein beetje werk hebben.

Overstappen van administratiekantoor is over het algemeen geen probleem. Ga wel even na wat de opzegtermijn is van je huidige contract met je bestaande administratiekantoor. Vraag vervolgens aan je vorige administratiekantoor of zij het dossier van jouw onderneming kunnen overdragen aan jou of aan je nieuwe administratiekantoor uit Hantumhuizen.

Lees de recensies over

administratie in Hantumhuizen

Enthousiast over Administratiekaart

5 september 2021

Via een kennis ben ik met Administratiekaart in contact gekomen, zij was erg tevreden over het werk dat de administratie specialist had geleverd en ik beaam haar enthousiasme. Mijn gevonden partner is een van de weinige administratie professionals die rekening houdt met wat jij als klant wilt en hoe je iets wilt hebben. Bedankt Administratiekaart voor de goede aanbeveling.

- Ellen van de Veen

professioneel

30 augustus 2021

Via administratiekaart is er een super administratie voor ons gedaan. We wisten even niet wat we moesten kiezen, dus even om advies gevraagd via het formulier. Ik werd erg goed ontvangen door een vriendelijke meneer die precies wist wat ik nodig had. Absolute aanrader!!

- Johanna Molenaar

Superadministratie

18 augustus 2021

Via administratiekaart is er een super administratie voor ons gedaan. We wisten even niet wat we moesten kiezen, dus even om advies gevraagd via het formulier. Ik werd erg goed ontvangen door een professionele meneer die precies wist wat ik nodig had. Absolute aanrader!!

- Vanessa van den Broek

Goed werk van het vinden van de perfecte partner

16 augustus 2021

Ik aarzelde over administratiekaart, maar had toen de recensies gelezen en deze waren allen erg positief over het werk. Ik las dat er veel starters hetzelfde probleem hadden en op zoek waren naar een administratie specialist die de administratie onder handen kon nemen. Na het ontvangen van de offertes had ik nog enkele vragen en gelukkig kon Administratiekaart me direct helpen. Ze hebben goed werk geleverd en ik ben blij met mijn nieuwe administratie.

- Johan van der Meer

Snel en vlot

4 augustus 2021

Nadat ik een offerteaanvraag heb gedaan, kreeg ik binnen no-time een email terug met de verschillende offertes. Ze gaven duidelijk aan dat ik zelf de vrijheid heb om mijn partner te kiezen en er geen extra kosten aan verbonden zijn. administratiekaart is een goede doorgeefluik en weet precies welke stappen ze moeten ondernemen om andere mensen te voorzien van de beste administratie specialist.

- Anouk van der Laan

Duidelijke offertes met goede prijzen

3 augustus 2021

Na mijn offerteaanvraag kreeg ik al snel verschillende offertes binnen van diverse bedrijven. De prijzen vielen reuze mee, wat erg handig is voor een kleine. Daarnaast waren het ook lokale bedrijven. Lekker makkelijk dus!

- Tom Willemsen

Keuze genoeg

26 juli 2021

Ik ben onlangs gestart met mijn eigen onderneming en was dringend op zoek naar iemand die verstand had van belasting. Via een kennis kwam ik bij Administratiekaart. Ik heb zelf mijn partner kunnen kiezen en ik moet zeggen dat hij goed werk levert voor een zacht prijsje. Dat is natuurlijk fijn voor een beginnende ondernemer, zoals ik!

- Wouter Gerritsen

erg goed

18 juli 2021

Al meerdere malen aanbevolen aan mijn netwerk. Gewoon een steengoed concept waar lokaal zaken doen centraal staat.

- Robertus van den Bosch

Snelle communicatie

8 juli 2021

Eerst was er een kleine miscommunicatie met Administratiekaart, nadat ik een email ontving zonder offertes. Maar ik kreeg erna gelijk een email terug met een excuses en de verschillende offertes. Daarna heb ik nog enkele vragen gesteld met betrekking tot de offertes. Hier kreeg ik een duidelijk en vriendelijk antwoord op. Ik ben erg tevreden met de klantvriendelijkheid en heb uiteindelijk een goede administratie specialist kunnen vinden.

- Kevin Jonker

Uitgelichte administratiekantoren uit Hantumhuizen

Horizon Administratie & Advies B.V.

Radewijkerweg 21
7791 RJ Radewijk
Nederland

0523 216 972
http://www.horizonadministratie.nl/

Administratie “In de Haak”

Sterappel 28
1619 KA Andijk
Nederland

0228 593 375
http://www.indehaak.nl/

Rob Groot Accounting Services

Bedrijvenweg 4
1619 BK Andijk
Nederland

0228 596 564
http://www.robgroot.nl/