Administratiekantoor Heteren

Wil jij een betaalbare administratiekantoor uit Heteren die bij jouw bedrijf past?

Dan ben je op de goede plek.

Wij zorgen dat jij die zoekt naar een administratiekantoor Heteren verbonden wordt aan een expert die bij je past.

Het tofste gedeelte?

Wij doen dit compleet gratis & onafhankelijk van alle administratiekantoren uit Heteren – voor altijd – zodat jij het beste geholpen wordt in 2020 en verder.

Administratie Heteren gezocht?

Vraag direct 5 offertes aan

Administratiekantoor Heteren
4.9
4.9 van de 5 sterren (gebaseerd op 54 reviews)

Bekijk deze video om erachter te komen hoe wij niet alleen meerwaarde bieden in Heteren, maar in heel Nederland! Zo hebben wij ondernemers uit Homoet, Valburg en Randwijk bijvoorbeeld ook geholpen aan een administratiekantoor.

Waarom Administratie Heteren

Ben jij op zoek naar een top administratiekantoor uit Heteren. Zoek niet verder. De zoektocht naar een goed administratiekantoor kan nog best veel tijd in beslag nemen. Je wilt immers wel de optimale keuze maken voor het uitbesteden van je administratie. Als jij je administratie in Heteren wilt uitbesteden bevelen wij jou aan om deze pagina goed door te lezen. We laten jou namelijk in enkele eenvoudige stappen zien hoe je bij de beste keuze uit kunt komen. Zo kan ook jij na het lezen van dit artikel de juiste keuze maken voor een administratiekantoor in Heteren. Spring direct naar:

Wanneer kiezen voor een administratiekantoor in Heteren

Het inschakelen van een administratiekantoor is een van de beste keuzes die je als bedrijfseigenaar maar zal maken. De administratie uitbesteden brengt veel voordelen met zich mee. We zien dat de bij ons aangesloten administratiekantoren eigenlijk iedere soort administratie zullen vervullen binnen jouw bedrijf. Je kunt hierbij denken aan de urenadministratie, loonadministratie maar ook aan jouw werknemer administratie. Vooral bij de grote bedrijven zijn er meerdere administratieve taken die uitgevoerd moeten worden.Kleine ondernemingen die jaarlijks maar heel weinig omzet genereren zullen bijna geen profijt hebben bij een administratiekantoor. Heb jij wel een hoge omzet en is het je allemaal te veel dan is het de beste keuze.

De administratie wordt uitgevoerd door het administratie kantoor in Heteren zelf, vaak zijn hier accountants in dienst. Dit kantoor zal niet alleen je administratie uitvoeren van jouw bedrijf, ze zullen ook de jaarrekeningen maken als je dit graag wilt.

Tevens zijn ze goed geïnformeerd over de financiële regelgeving, je kunt dus het een en ander vragen op het gebied van de belastingen. Het is een organisatie die over veel kennis beschikt omtrent de bedrijfsvoering, hierdoor nemen zij een cruciale positie in binnen het gehele proces. Van alle soorten partijen die je kunt inzetten voor je onderneming is een administratiekantoor toch nog echt de beste keuze.

Alle administratiekantoren uit Heteren

Bekijk ook administratiekantoren uit

Op zoek naar: betaalbaar administratiekantoor Heteren – administratiekantoor of boekhouder

Kan ik niet gewoon met een boekhouder in zee gaan? Dit is een vraag die wij vaak krijgen. Het is belangrijk om te weten dat een administratiekantoor andere dingen doet als een boekhouder. De boekhouding wordt gedaan door de boekhouder, dit zijn de balansen en dergelijke. De boekhouder doet echter niet de algemene bedrijfsadministratie, hierdoor moet je dus wel bij een administratiekantoor aankloppen.

Meestal heeft een organisatie meer profijt bij het uitbesteden van de administratie, dit zijn namelijk meer werkzaamheden dan de boekhouding. Het meest ideale is uiteraard een combinatie van de twee, vooral gezien het feit dat het administratiekantoor meestal even de boekhouding nog een keer kan controleren als je dit wenselijk acht. Voor zeer diepgaande kennis op het gebied van de financiën zit je wel vaak bij een boekhouder. Die kennis is niet standaard voor een administratiekantoor.

Op zoek naar een administratiekantoor uit Heteren?

Zoek een administratie professional

Klik op ‘Administratie uitbesteden’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Heteren te vinden die bij je past.

Het uitbesteden van loonadministratie of financiële administratie in Heteren

De voordelen waarvan organisaties genieten bij het uitbesteden van de loonadministratie of financiële administratie in Heteren zijn eindeloos. Laten we bij het begin beginnen. Allereerst zal je aanzienlijk veel tijd kunnen besparen op jaarbasis.

De administratie is vrij veel werk, vooral grotere bedrijven zullen dit snappen. Door een administratiekantoor in Heteren in te schakelen kan je deze tijd besteden aan werkzaamheden die meer bij jouw expertise passen. Wanneer je alles zelf doet dan zal er een hoop tijd verloren gaan. Je bent nu eenmaal niet voldoende geïnformeerd van alle functies van de administratieve tools. Wil je dit leren dan ben je zo tientallen uren verder.

Zaken doen met een administratiekantoor uit Heteren maakt het daarnaast mogelijk om veel geld te besparen. Dit omdat het kantoor vaak de mogelijkheid biedt om de boekhouding nog een keer te checken. Zij zien dus of de boekhouder inderdaad alle aftrekbare posten heeft meegenomen of dat er enkele vergeten zijn.

Op het moment dat de jaarlijkse omzet hoger wordt zal ook het financiële voordeel wat ondernemingen kunnen behalen stijgen. Daarnaast is het goed documenteren van je administratie een van de verplichtingen van de ondernemer, hier moet men aan voldoen. Wanneer je hier niet aan voldoet dan kan het zijn dat je in de problemen komt met de Belastingdienst. Zij kunnen stellen dat je niet voldoet aan de eisen voor de MKB aftrek, dit moet je nu eenmaal wel kunnen bewijzen. Door een administratiekantoor in Heteren zal je hier geen last meer van hebben.

Op zoek naar hulp bij je financiële administratie in Heteren?

Besteed het uit!

Klik op ‘Besteed het uit!’ om een betaalbaar administratiekantoor uit Heteren te vinden die jouw financiële administratie uit handen kan nemen.

Administratiekantoor in Heteren contacteren – waar op letten

Je moet het een en ander weten voordat je op zoek gaat naar een financieel administratiekantoor in Heteren om jouw administratie te gaan doen. Wanneer je een offerteaanvraag verstuurt naar de verschillende administratiekantoren dan is het wijs om altijd duidelijk af te kaderen wat je wilt en wat je zoekt.

Dit zorgt er namelijk voor dat je uit komt bij het kantoor die het beste aan zou sluiten bij jouw situatie. Het is belangrijk om de toekomstverwachtingen mede te delen en maak duidelijk wat je graag wilt van het kantoor. Vaak ben je voor een administratiekantoor per uur ongeveer €60 euro kwijt, dit is dezelfde prijs als voor een goedkope accountant. Uiteraard hangt het af van de soorten taken welke prijs er in totaal aan hangt.

Het is ook wijs om het administratiekantoor in Heteren te onderzoeken. Hebben zij speciale soorten diensten die de rest van de bedrijven niet hebben? Kunnen zij jou ook voorzien van analyses binnen de onderneming? Door te onderzoeken met wat voor een niveau van kennis je te maken hebt zal je jouw keuze kunnen onderbouwen. Hierdoor houd je alleen de geschikte administratiekantoren in Heteren over.

Persoonlijke tips nodig?

Customer Succes manager Pascalle de Ruiter Pascalle de Ruiter
Customer Succes manager bij administratiekaart.nl
Administratie95%
Prognoses88%
Communicatie98%

Ik help je graag

3 offertes voor financiële administratie in Heteren

Door je probleem zo goed mogelijk af te bakenen in jouw prijsaanvraag kan je meer zekerheid krijgen bij het inschakelen van een administratiekantoor voor de financiële administratie in Heteren, wees dan ook specifiek bij het opsturen van de offerte. Veel kantoren staan open voor contact, ben dus niet bang om even op te bellen om bepaalde zaken na te vragen met betrekking tot de financiële administratie in Heteren. Als een kantoor niet voldoende informatie heeft om je te assisteren dan weet je dit nu meteen. Zo voorkom je onnodige frustratie, niets zo frustrerend als een hoop tijd besteden aan een conversatie die nergens heen leidt.

Wanneer je een selectie van kandidaten voor je hebt voor de financiële administratie in Heteren dan is het aan te raden om een ontmoeting in te plannen. Tijdens deze eerste ontmoeting kan je meer inzicht krijgen in de partij die tegenover je zit, je moet je natuurlijk wel goed voelen in zijn of haar bijzijn. Vraag gerust wat hem geschikter maakt dan de andere partijen en of hij of zij ook diverse bijkomende skills heeft. Ook is dit een mooi moment om de aanpak door te nemen met betrekking tot de administratie in Heteren. Toch wat makkelijker als het face to face gebeurt, bij een digitaal administratiekantoor kan dit nu eenmaal niet.

Ontvang direct 3 offertes van verschillende administratiekantoren uit Heteren.

Direct 3 offertes ontvangen

Vraag vrijblijvend 3 offertes op en vergelijk op je gemak de prijs en kwaliteit.

Administratie uitbesteden Heteren

Eigenlijk iedere organisatie heeft bepaalde voordelen aan het uit handen geven van de administratie in Heteren. Waar wacht je dus nog op? Door bovenstaande tips is het ook voor jou een optie om tijd, geld en moeite te besparen. Het uit handen geven van de administratie hoort nog altijd tot een van de meest goedkope investeringen die organisaties maar kunnen maken voor hun onderneming. De voordelen wegen zwaarder dan de nadelen. Vraag onmiddellijk nog 3 offertes aan en vind snel hét administratiekantoor in Heteren wat helemaal aan jouw behoeftes zal voldoen.

Neem jij de stap en zoek je jouw perfecte administratiematch in Heteren?

Besteed je bedrijfsadministratie uit

Klik op bovenstaande knop om de kosten voor een professionele en betaalbaar administratiekantoren uit Heteren te ontdekken.

Veelgestelde vragen over administratie in

Heteren

Over het algemeen zul je altijd een kleine periode hebben waarin de administratiekantoor jouw business eerst even beter moet leren kennen. Je zult er zelf ook gebaat mee zijn om even persoonlijk kennis te maken. We raden daarom ook af om een week voordat je de administratie moet opleveren pas op zoek te gaan naar een administratiekantoor. Het kan wel, maar plan dit even goed vooruit!

Afhankelijk van wat jij met de administratiekantoor uit Heteren afspreekt zul je zelf nog het een en ander moeten doen. Denk aan het bewaren van bonnetjes en andere zakelijke transacties. Je kunt met sommige administratiekantoren ook de afspraak maken dat zij inloggen op bijvoorbeeld je offerte/facturatie/personeel systeem of andere systemen waar je administratie bijhoudt. Zo kun je een het grootste gedeelte uitbesteden, echter zul je altijd nog een klein beetje werk hebben.

Overstappen van administratiekantoor is over het algemeen geen probleem. Ga wel even na wat de opzegtermijn is van je huidige contract met je bestaande administratiekantoor. Vraag vervolgens aan je vorige administratiekantoor of zij het dossier van jouw onderneming kunnen overdragen aan jou of aan je nieuwe administratiekantoor uit Heteren.

Lees de recensies over

administratie in Heteren

Persoonlijke touch

18 maart 2020

Ik had niet alles helemaal goed ingevuld dus nam iemand contact met mij op om alles even door te lopen. David heeft me goed geholpen en ik werd nooit ‘aan mijn lot overgelaten’. Deze persoonlijke touch had ik niet verwacht!

- Kevin de Lange

Gericht op de klant

11 maart 2020

Administratiekaart levert niet alleen goed werk op, maar zij zijn ook zeer gefocust op de klant. Elke vraag wordt met veel zorg beantwoord en de communicatie is top! Goed gedaan!

- Cornelis van Vliet

betrouwbaar en behulpzaam

13 maart 2020

Het administratiekantoor dat ik via administratiekaart heb gevonden, was zeer behulpzaam. Alles wat je zou willen, wordt direct gedaan. Geen kortaf mailtjes, hij neemt echt de tijd. Daarnaast communiceert hij duidelijk, wat bijzonder gewaardeerd wordt als je geen verstand hebt van het doen van de administratie. Verder is het betaalbaar, wat gunstig is voor startende ondernemers. Zoek je een betrouwbaar adres, dan kan ik administratiekaart op alle fronten aanraden!

- Thomas Maas

Uitstekend bevallen

15 maart 2020

Via Administratiekaart een blijvende partner gevonden die alle administratie uit handen heeft genomen. Dat is ons uitstekend bevallen! Het team is ongelooflijk proactief en denkt mee alsof ze een deel van ons bedrijf zijn. Getalenteerde, professionele en vooral ontzettend vriendelijke mensen.

- Astrid van de Velden

Helemaal tevreden

18 maart 2020

Goede samenwerking gehad met Administratiekaart. De partner die ik heb gevonden heeft een top belasting aangifte gedaan. Al mijn belasting-stress is weg dus al met al helemaal tevreden!

- Kim van Leeuwen

Iemand die eindelijk snapt wat ik wil

17 maart 2020

Via een kennis ben ik met Administratiekaart in contact gekomen, zij was erg blij dat ze jullie had ingeschakeld voor een nieuw administratiekantoor en ik beaam haar enthousiasme. Mijn gevonden partner is een van de weinige administratie professionals die rekening houdt met wat jij als klant wilt en hoe je iets wilt hebben. Bedankt Administratiekaart voor de goede aanrader.

- Patricia de Lange

erg nauwkeurig, maar ook zo eenvoudig

14 maart 2020

Hetgeen waar ik erg content mee was, is het feit dat administratiekaart jouw eisen serieus nemen. Aan de hand van jouw wensen kiezen ze de beste administratie professionals. Het enige wat je zelf hoeft te doen is de geschikte partner te kiezen. Zo simpel, maar ook zo nauwkeurig. Ik beveel het iedereen aan!

- Sabrina de Boer

Prima service

12 maart 2020

administratiekaart heeft me aardig geholpen. Ik heb een offerteaanvraag gedaan en ontving diverse offertes. Niet heel speciaals, maar ik heb wel gewoon een goed administratiekantoor gevonden. Dus ik ben tevreden.

- Deborah van de Berg

Ontzettend geduldig en professioneel

13 maart 2020

Ik was eerst sceptisch over administratiekaart, maar had toen de recensies gelezen en deze waren allen erg positief over de service. Ik las dat er veel starters hetzelfde probleem hadden en op zoek waren naar een administratie specialist die hen kon helpen. Na het ontvangen van de offertes had ik nog enkele vragen en gelukkig kon Administratiekaart me direct helpen. Ze hebben goed werk geleverd en ik ben blij met mijn nieuwe administratie.

- Caroline van Dongen

Vakkundig

11 maart 2020

Al jaren help ik kennissen aan een administratie specialist via Administratiekaart. Ik kan wel mijn eigen administratie specialist gaan aanbevelen, maar wat voor mij werkt hoeft niet voor jou te werken. Gelukkig dat daarom een service zoals dit bestaat. Elke keer helpen me ze weer met veel geduld. Ik heb tussendoor andere ondernemingen geprobeerd, maar de services en kwaliteit/prijs verhouding bij Administratiekaart bevielen mij het best.

- Martinus van de Brink

Erg klantvriendelijk

13 maart 2020

Administratiekaart levert niet alleen goed werk op, maar zij zijn ook zeer klantvriendelijk. Elke vraag wordt compleet beantwoord en de communicatie is top! Prima werk!

- Martin Smeets

Alles uitbesteed!

13 maart 2020

Het administratiekantoor dat ik heb gevonden via Administratiekaart heeft voor mijn organisatie een perfecte administratie geleverd. Een lokaal bedrijf met goede communicatie. Diverse verbeteringen zijn direct doorgevoerd. Bedankt voor de koppeling Administratiekaart!

- Willem van Vliet

Mijn administratie is nu waterdicht

16 maart 2020

Een aantal maanden geleden was ik met spoed op zoek naar een administratie specialist die mijn administratie kon fixen, omdat mijn vorige administratie specialist dramatisch werk heeft opgeleverd. Ik had een beetje de moed verloren maar probeerde het toch maar een keer. Gelukkig ben ik administratiekaart tegen gekomen, want zij hebben me gelinkt aan de juiste partner! Al mijn problemen zijn opgelost en ik ben super tevreden met mijn administratie. Heel erg bedankt.

- Björn Hendriks

Enthousiast over Administratiekaart

15 maart 2020

Via een kennis ben ik met Administratiekaart in contact gekomen, zij was erg blij dat ze jullie had ingeschakeld voor een nieuw administratiekantoor en ik beaam haar enthousiasme. Mijn gevonden partner is een van de weinige administratie professionals die rekening houdt met wat jij als klant wilt en hoe je iets wilt hebben. Bedankt Administratiekaart voor de goede aanrader.

- Elizabeth van de Velde

Gewoon top!

8 maart 2020

Super enthousiast over administratiekaart! Ze zijn zo snel en doen alles met veel zorg. Ze behandelen elke klant als een individu en beantwoorden graag jouw vragen. Schakel ze direct in! Je hoeft niet te aarzelen. Ik raad ze iedereen aan.

- Janneke van der Meulen

Snel en vlot

28 februari 2020

Nadat ik een offerteaanvraag heb gedaan, kreeg ik binnen een korte tijd een email terug met de verschillende offertes. Ze gaven duidelijk aan dat ik zelf de keuze mocht maken en er geen extra kosten aan verbonden zijn. administratiekaart is een goede doorgeefluik en weet precies welke stappen ze moeten ondernemen om andere mensen te helpen.

- Suzanne Brouwer

Mijn administratie is nu waterdicht

26 februari 2020

Een aantal maanden geleden was ik met spoed op zoek naar een administratie specialist die mijn administratie kon fixen, omdat mijn vorige administratie specialist niet naar mijn wensen heeft geluisterd . Ik had een beetje de moed verloren maar probeerde het toch maar een keer. Gelukkig ben ik administratiekaart tegen gekomen, want zij hebben me gelinkt aan de juiste partner! Al mijn problemen zijn opgelost en ik ben super tevreden met mijn administratie. Heel erg bedankt.

- Eveline van der Meer

Goede administratiekantoren vind je hier

19 februari 2020

Ik wil administratiekaart graag bedanken voor het vinden van mijn lokaal administratiekantoor. Hij heeft mij veel uit handen genomen wat betreft de administratie, en ik heb een goede band met hem. Precies wat ik zocht.

- Jessica Blom

goede prijs gevonden

11 februari 2020

Paar maanden geleden heb ik offertes ontvangen. Ik kreeg een professioneel antwoord terug met verschillende offertes. Het fijne aan Administratiekaart is dat ze kijken naar lokale partners. Veel keus aan verschillende administratiekantoren met andere prijzen, zo kan je op je gemak de beste partner kiezen. Alles ging heel vlot en ik heb nu een goede administratie.

- Ronald Scholten

Persoonlijke touch

31 januari 2020

Ik had niet alles helemaal goed ingevuld dus nam iemand contact met mij op om alles even door te lopen. David heeft me goed geholpen en ik werd nooit ‘aan mijn lot overgelaten’. Deze persoonlijke touch had ik niet verwacht!

- Angelique Boer

Onze administratie is Fantastisch!

25 januari 2020

Wij hebben Administratiekaart via google gevonden en jullie weten precies wat de klant wilt. Na een formuliertje hebben we direct verschillende offertes mogen ontvangen. We zijn zelf in kort overleg gegaan en hebben uiteindelijk een lokaal administratiekantoor gekozen. De administratie specialist heeft direct een eerste opzet gemaakt na een korte kennismaking. Onze organisatie werd meteen goed begrepen. Met wat aanpassingen was onze administratie goed opgezet. Ook naderhand werd de administratie constant goed bijgehouden.

- Judith Post

Meer grip op mijn administratie

20 januari 2020

Via deze website is er voor mij een inzichtelijke administratie verzorgd. Omdat ik online diensten verleen, was het van belang dat de administratie goed rekening hield met allerlei regeltjes. Het kantoor wat we vonden begreep snel wat mijn wensen waren en is daarmee aan de slag gegaan. Zeker een aanrader voor starters die meteen alles goed willen regelen!

- Peter van Veen

uitstekende communicatie

16 januari 2020

Het administratiekantoor dat ik via administratiekaart heb gevonden, was zeer behulpzaam. Alles wat je zou willen, wordt direct gedaan. Geen kortaf mailtjes, hij neemt echt de tijd. Daarnaast communiceert hij duidelijk, wat bijzonder gewaardeerd wordt als je geen verstand hebt van het doen van de administratie. Verder is het betaalbaar, wat gunstig is voor startende ondernemers. Zoek je een betrouwbaar adres, dan kan ik administratiekaart op alle fronten aanraden!

- Johanna van de Ven

1 klik verwijderd van een goede partner

3 januari 2020

Een aantal maanden geleden was ik met spoed op zoek naar een administratie specialist die mijn administratie kon fixen, omdat mijn vorige administratie specialist dramatisch werk heeft opgeleverd. Ik had een beetje de moed verloren maar probeerde het toch maar een keer. Gelukkig ben ik administratiekaart tegen gekomen, want zij hebben me gelinkt aan de juiste partner! Al mijn problemen zijn opgelost en ik ben super tevreden met mijn administratie. Heel erg bedankt.

- Annemieke van der Meulen

Perfect voor startende ondernemers

27 december 2019

Dankzij jullie is er een fraaie administratie gedaan wat ervoor gezorgt heeft dat ik veel geld heb teruggekregen van de belasting dit jaar. Wij doen zaken door heel Europa, wat dingen ingewikkeld maakte voor mijn vorige administratie specialist. Ik kan administratiekaart aanraden aan iedereen (en dat heb ik ook al gedaan!).

- Sanne Post

Makkelijk en Snel

22 december 2019

Eerst was er een kleine miscommunicatie met Administratiekaart, nadat ze mij een email zonder inhoud hadden gestuurd. Maar ik ontving erna gelijk een email terug met een excuses en de verschillende offertes. Daarna heb ik nog enkele vragen gesteld met betrekking tot de offertes. Hier kreeg ik een duidelijk en vriendelijk antwoord op. Ik ben erg tevreden met de service en heb uiteindelijk een goede administratie specialist kunnen vinden.

- Raymond Peeters

Top administratie dankzij administratiekaart

14 december 2019

Al meerdere malen aanbevolen aan andere geïnteresseerden. Gewoon een steengoed concept waar lokaal zaken doen centraal staat.

- Renate Mol

Makkelijk en Snel

5 december 2019

Afgelopen maand het formuliertje ingevuld en ik moet zeggen dat ik niet verwacht had dat het zo goed zou werken. 100% tevreden!

- Nienke Mol

administratiekaart luistert aandachtig

28 november 2019

Ik was eerst sceptisch over administratiekaart, maar na het ontvangen van uitgebreide offertes wist ik dat mijn vragen en wensen serieus werden genomen. Nu ben ik al een aantal maanden erg tevreden over het werk van mijn administratie specialist.

- Adriaan de Ruiter

Prima service

25 november 2019

Ik ben onlangs gestart met mijn eigen onderneming en was dringend op zoek naar iemand die verstand had van belasting. Via een kennis kwam ik bij Administratiekaart. Ik heb zelf mijn partner kunnen kiezen en ik moet zeggen dat mijn administratie erg compleet is voor de ‘lage’ prijs die ik heb betaald. Dat is natuurlijk fijn voor een startende ondernemer, zoals ik!

- Sander de Bruin

Goede partner, voor een mooie prijs

21 november 2019

2 maanden geleden in contact gekomen met mijn huidige administratie specialist via Administratiekaart. Voorheen deed mijn echtgenote alle administratie dus had ik 0 verstand van de administratieve dingen. Uiteindelijk ben ik overgestapt naar een andere administratie specialist. Nu leer ik zoveel van mijn administratie specialist en weet ik zelf ook welke dingen ik moet bijhouden. Hij denkt graag mee en weet van aanpakken.

- Arjan van der Heijden

Enorm gedetailleerd!

13 november 2019

Het administratiekantoor dat ik heb gevonden via Administratiekaart heeft alles opgepakt. Een lokaal bedrijf met goede service. Diverse verbeteringen zijn direct doorgevoerd. Bedankt voor de koppeling Administratiekaart!

- Sjoerd Mol

Heel cool bedrijf

3 november 2019

Ik had nog nooit eerder gehoord van Administratiekaart, maar kwam ze tegen op Google. Het concept is heel speciaal. Je vult een kort formulier in en druk op verzenden. Even afwachten en je krijg gelijk enkele offertes van professionele partijen. Uiteindelijk kan je op je gemak gaan kiezen. Er zijn geen andere voorwaarden aan verbonden, lekker onafhankelijk dus.

- Cindy de Leeuw

administratiekaart luistert aandachtig

25 oktober 2019

Wij hebben Administratiekaart via google gevonden en jullie weten precies wat jullie moeten doen. Na een formuliertje hebben we direct verschillende offertes mogen ontvangen. We zijn zelf in kort overleg gegaan en hebben uiteindelijk de administratie specialist gekozen die het meest bij ons past. De administratie specialist heeft direct een eerste opzet gemaakt na een korte vergadering. Onze organisatie werd meteen goed bekeken. Met wat aanpassingen was onze administratie goed opgezet. Ook naderhand werd de administratie constant goed bijgehouden.

- Sylvia Boer

Top belasting in korte tijd

22 oktober 2019

Zeer prettig samenwerken met Administratiekaart. De partner die ik heb gevonden heeft een top belasting aangifte gedaan. Al mijn belasting-stress is weg dus al met al helemaal tevreden!

- Cornelia Janssen

administratiekaart zorgt voor alles

10 oktober 2019

Hetgeen waar ik erg content mee was, is het feit dat administratiekaart jouw behoeften serieus nemen. Op basis van jouw antwoorden, worden zorgvuldig een aantal bedrijven uitgekozen. Het enige wat je zelf hoeft te doen is de juiste partner te kiezen. Zo simpel, maar ook zo nauwkeurig. Ik raad het iedereen aan!

- Dennis de Jonge

Veel keus en lekker lokaal

4 oktober 2019

Paar maanden geleden heb ik offertes ontvangen. Ik kreeg een professioneel antwoord terug met verschillende offertes. Het fijne aan Administratiekaart is dat ze kijken naar lokale partners. Ze sturen je offertes met verschillende prijzen, zo kan je op je gemak de juiste partner kiezen. Alles ging heel snel en ik heb nu een goede administratie.

- Laura van Beek

steengoed

2 oktober 2019

Al meerdere malen aanbevolen aan andere geïnteresseerden. Gewoon een steengoed concept waar lokaal zaken doen centraal staat.

- Kevin Wolters

Pak van mijn schouders

20 september 2019

Ik besloot dat ik dit jaar een professionele administratie specialist wilde hebben. Na een grondige research naar administratie professionals, kwam ik een behoorlijk aantal sites tegen. Ik wist echter niet welke beter was dus schakelde ik Administratiekaart in. Zij wisten direct welke bedrijven ze mij konden aanraden op basis van mijn wensen. Uiteindelijk kwam ik in contact met een lokaal administratiekantoor. Hij levert excellente service aan. Ik wil Administratiekaart graag bedanken voor hun tijd. Mijn eigen administratie doen leverde mij veel stress op, maar nu heb ik een zaak die werkt zoals ik het me had gedroomd!

- Marc Mol

Betaalbare administratie

13 september 2019

Via deze website is er voor mij een hele fijne en duidelijke administratie verzorgd. Omdat ik online diensten verleen, was het van belang dat de administratie goed rekening hield met allerlei regeltjes. Het kantoor wat we vonden begreep snel wat mijn wensen waren en is daarmee aan de slag gegaan. Zeker een aanrader voor starters die meteen alles goed willen regelen!

- Peter Brouwer

Ze hebben mijn zorgen uit handen genomen

12 september 2019

Omdat ik zelf helemaal geen kennis heb van btw en alles wat daarbij hoort heb ik administratiekaart ingeschakeld. Ik ben hier zeer enthousiast over en vooral over de nazorg waar andere partijen het nogal eens laten liggen.

- Renate van de Brink

Werken met lokale partners

2 september 2019

Wat mij direct opviel was dat administratiekaart graag samenwerkt met lokale partners. Dit is natuurlijk ook handig voor mij, ik hoef niet ver te reizen. De offertes heb ik snel ontvangen en ik mocht op mijn gemak kiezen en was nergens aan verbonden. Super!

- Peter Evers

Blij met mijn keuze

24 augustus 2019

Een vriend heeft mij aangeraden om administratiekaart uit te proberen. Er werd mij verteld dat ik zelf de keuze heb om de juiste administratie specialist te pakken. Ik ontving een aantal offertes van administratie professionals die mij goed konden helpen. Mijn administratie is snel en vlot gedaan.

- Niels Verhoeven

administratiekaart zorgt voor alles

19 augustus 2019

Hetgeen waar ik erg blij mee was, is het feit dat administratiekaart jouw behoeften serieus nemen. Aan de hand van jouw wensen kiezen ze de beste administratie professionals. Het enige wat je zelf hoeft te doen is de beste partner te kiezen. Zo simpel, maar ook zo nauwkeurig. Ik beveel het iedereen aan!

- Saskia Wolters

Geen verstand van BTW, toch goede administratie

13 augustus 2019

Ik heb via Administratiekaart een simpel formuliertje ingevuld en kreeg direct een antwoord met diverse offertes van goede administratiekantoren. Ben nu al een aantal maanden in samenwerking met hem en ik ben nog steeds super blij met het werk. Alle onderdelen wordt over nagedacht, en super uitgevoerd.

- Mariska Blom

tegek!

1 augustus 2019

Meesterlijke service is hier te vinden afz een goed geholpen bezoeker.

- Irene Maas

professioneel

29 juli 2019

Via administratiekaart is er een super administratie voor ons gedaan. We wisten even niet wat we moesten kiezen, dus even contact genomen via het formulier. Ik werd erg goed ontvangen door een vriendelijke meneer die precies wist wat ik nodig had. Absolute aanrader!!

- Iris van Doorn

1 klik verwijderd van een goede partner

19 juli 2019

Hetgeen waar ik erg blij mee was, is het feit dat administratiekaart jouw wensen serieus nemen. Ze gaan zorgvuldig aan de slag met jouw antwoorden en kiezen een aantal goede administratiekantoren uit. Het enige wat je zelf hoeft te doen is de juiste partner te kiezen. Zo simpel, maar ook zo nauwkeurig. Ik raad het iedereen aan!

- Femke de Groot

Fijn!

11 juli 2019

Gisteren het formuliertje ingevuld en we moeten toegeven dat we niet verwacht hadden dat het zo goed zou werken. Wat een super service!

- Marleen de Vos

Verbetert met succes

8 juli 2019

Ons VOF staat nu met twee benen op de kaart door de verbetering in administratie wat we erg merkten in de rust die het ons gegeven heeft. Bedankt voor jullie hulp.

- Jan Blom

uitstekende communicatie

3 juli 2019

Het administratiekantoor dat ik via administratiekaart heb gevonden, was zeer behulpzaam. . Geen kortaf mailtjes, hij neemt echt de tijd. Daarnaast communiceert hij duidelijk, wat bijzonder prettig is als je geen verstand hebt van het doen van de administratie. Verder is het betaalbaar, ook niet onbelangrijk voor startende ondernemers zoals ik. Zoek je een betrouwbaar adres, dan kan ik administratiekaart op alle fronten aanraden!

- Karin Visser

Erg tevreden.

23 juni 2019

Hele fijne samenwerking! Ik ben erg tevreden met mijn aangiftes! Top, bedankt 🙂

- Maurice Peters

Betaalbare administratie

19 juni 2019

Via deze website is er voor mij een hele fijne en duidelijke administratie verzorgd. Omdat ik online diensten verleen, was het van belang dat de administratie goed rekening hield met allerlei regeltjes. Het kantoor wat we vonden begreep snel wat mijn wensen waren en is daarmee aan de slag gegaan. Zeker een aanrader voor starters die meteen alles goed willen regelen!

- Dirk Willems

mijn wensen zijn precies uitgevoerd

9 juni 2019

De wensen die ik had voor mijn administratie zijn perfect vertaald. Ik ben blij dat ik voor administratiekaart heb gekozen.

- Petra Bakker

Snel en super eenvoudig

1 juni 2019

Paar maanden geleden heb ik offertes ontvangen. Ik kreeg een vriendelijk antwoord terug met verschillende offertes. Het fijne aan Administratiekaart is dat ze kijken naar lokale partners. Veel keus aan verschillende administratiekantoren met andere prijzen, zo kan je op je gemak de beste partner kiezen. Alles ging heel gemakkelijk en ik heb nu een goede administratie.

- Ramona Verbeek

Werken met lokale partners

26 mei 2019

Wat mij direct opviel was dat administratiekaart lokale partners zoekt. Dit is natuurlijk ook handig voor mij, ik hoef niet ver te reizen. De offertes heb ik snel ontvangen en ik mocht op mijn gemak kiezen en was nergens aan verbonden. Super!

- Jan de Bruijn

Direct verschillende offertes ontvangen

16 mei 2019

Paar maanden geleden heb ik offertes aangevraagd. Ik kreeg een snel antwoord terug met verschillende offertes. Het fijne aan Administratiekaart is dat ze kijken naar lokale partners. Veel keus aan verschillende administratiekantoren met andere prijzen, zo kan je op je gemak de beste partner kiezen. Alles ging heel snel en ik heb nu een goede administratie.

- Chantal Peeters

Goede prijs/kwaliteit verhouding

13 mei 2019

Wat mij direct opviel was dat administratiekaart graag samenwerkt met lokale partners. Dit is natuurlijk ook handig voor mij, ik werk graag met lokale ondernemers. De offertes heb ik snel ontvangen en ik mocht op mijn gemak kiezen en was nergens aan verbonden. Tof!

- Wilhelmina van der Horst

Mooie teruggaves als resultaat.

2 mei 2019

Dankzij jullie is er een fraaie administratie gedaan wat ervoor gezorgt heeft dat ik veel geld heb teruggekregen van de belasting dit jaar. Wij doen zaken door heel Europa, wat dingen ingewikkeld maakte voor mijn vorige administratie specialist. Ik kan administratiekaart aanraden aan iedereen (en dat heb ik ook al gedaan!).

- Hanneke van de Veen

Mijn ervaring is goed

25 april 2019

Ik twijfelde over administratiekaart, maar had toen de recensies gelezen en deze waren allen erg positief over de service. Ik las dat er veel starters hetzelfde probleem hadden en op zoek waren naar een administratie specialist die het werk kon uitvoeren. Na het ontvangen van de offertes had ik nog enkele vragen en deze werden snel beantwoord door David van Administratiekaart. Ze hebben goed werk geleverd en ik ben blij met mijn nieuw administratiekantoor.

- Maurice Visser

Super service

22 april 2019

Afgelopen maand een aanvraag gedaan en we moeten eerlijk toegeven dat we niet verwacht hadden dat het zo goed zou werken. Wat mooi dat dit bestaat!

- Kirsten de Boer

Bedankt!

18 april 2019

Super enthousiast over administratiekaart! Ze zijn zo snel en doen alles met veel zorg. Ze behandelen elke klant als een individu en beantwoorden graag jouw vragen. Schakel ze direct in! Je hoeft niet te aarzelen. Ik raad ze iedereen aan.

- Maaike van Dongen

Slimme besparing gevonden

7 april 2019

Het administratiekantoor dat ik heb gevonden via administratiekaart is een hele slimme jongen. Hij wist meteen waar ik kon besparen en ging gelijk aan de slag. Deze samenwerking is een blijver. administratiekaart heeft zorgvuldig naar mijn vraagstuk gekeken en wist gelijk welke mogelijke partijen interessant waren voor mij. Top!

- Nicolaas Blom

Service is uitstekend

27 maart 2019

Ik heb onlangs een erg goede ervaring gehad met Administratiekaart. De communicatie is fantastisch en het contact is fijn. Ze reageren snel op mijn emails met uitgebreide antwoorden. Echt een aanrader!

- Sandra Smeets

Fraai werk.

27 februari 2019

Dankzij jullie is er een fraaie administratie gedaan wat ervoor gezorgt heeft dat ik veel geld heb teruggekregen van de belasting dit jaar. Wij doen zaken door heel Europa, wat dingen ingewikkeld maakte voor mijn vorige administratie specialist. Ik kan administratiekaart van harte aanbevelen (en dat heb ik ook al gedaan!).

- Marleen Hermans

eindelijk rust voor mijzelf door het uitbesteden

3 februari 2019

Dankzij administratiekaart heb ik een hele goede en geordende administratie. Ik heb mijn eisen doorgegeven en administratiekaart heeft me direct een aantal offertes gestuurd. Daarnaast kan ik altijd met mijn vragen over mijn partner of offertes terecht bij administratiekaart en reageren ze snel terug.

- Caroline Willems

Goede administratie specialist gevonden

10 januari 2019

Na enkele uren op het internet, toch besloten om Administratiekaart te proberen. Ik wist niet waar ik op moest letten wanneer het ging om het kiezen van een administratie specialist. Administratiekaart had een simpel formulier waar ik mijn behoeften kon invullen. Daarna kreeg ik een aantal opties waar ik lastig uit kon kiezen, ze waren alle 3 goed. Dus heb er toch nog even voor moeten zitten. Uiteindelijk heb ik een goede partner gevonden die mijn bedrijf goed kon vertalen in de administratie. Ben er heel blij mee.

- Maurice Peeters

blij met mijn gekozen partner

14 december 2018

Dankzij administratiekaart heb ik de juiste partner gevonden voor mijn onderneming! Ze stuurden me verschillende offertes en had zelf de vrijheid om de perfecte administratie specialist te kiezen. Nu werk ik al een paar maanden met mijn partner en ben nog steeds erg tevreden! administratiekaart hartstikke bedankt!

- Marjolein de Boer

Erg tevreden.

7 december 2018

Hele fijne samenwerking! Ik ben heel blij met mijn aangiftes! Top, bedankt 🙂

- Dennis de Haan

Iemand die eindelijk snapt wat ik wil

13 november 2018

Via een kennis ben ik met Administratiekaart in contact gekomen, zij was erg tevreden over het werk dat de administratie specialist had geleverd en ik beaam haar enthousiasme. Mijn gevonden partner is een van de weinige administratie professionals die rekening houdt met wat jij als klant wilt en hoe je iets wilt hebben. Bedankt Administratiekaart voor de goede aanbeveling.

- Eric de Haan

Uitgelichte administratiekantoren uit Heteren

Reith & Ten Böhmer Accountants en Belastingadviseurs

Buskesdries 13-B
6673 DP Andelst
Nederland

0488 473 347
http://www.rentb.nl/

RAAD Renkum

Bennekomseweg 80
6871 KG Renkum
Nederland

06 15098051
http://www.raadrenkum.nl/

Maatschap Accountantskantoor Peelen & Mulder

Utrechtseweg 66
6866 CM Heelsum
Nederland

0317 314 216
http://www.peelen-mulder.nl/